Indian FTR 1200 R Carbon: Sedmnáct palců radosti
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 18.10.2021 | Zobrazeno: 14 787x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 18.10.2021 | Zobrazeno: 14 787x
V Dolomitech stačí, že zavřou jedinou benzínku a s tou 13l nádrží jste v prdeli.
Tohle je krásná a nepraktická modelka.
2 reakce
Na recenzi Carbonu jsem se dlouho těšil no a nezklamala!
Chci se na něm co nejdříve projet, nejen podle videa to musí být zážitek!
Je to hlavně stylovka, to je jasné. I kdybych na to měl, tak bych si jí nekoupil. Do prčic, proč všichni usekávají ty zadky, vždyť se na tom nedá jezdit na mokru. Výjimkou je asi jen nová KAWA Z650RS, ta se mi líbí.
1 reakce
Mě se líbí jak ta motorka, tak obchodní strategie - chceš ten debilní tablet mezi řidítkama? Tak přitop 75 nebo 125 táců!
Proto jedině základní model nebo Rally bez režimů a tabletů, pěkně s analogovým rychloměrem. Bohužel by ale člověk musel oželet ten rám lakovaný do nádherné červené.
Jinak tedy moc pěkné počtení, fotky a video!
nádherná ,stylová motorka prostě něco extra zmiňované nedostatky zmiňované v testu bych FTR bez zamyšlení odpustil .Ovšem ta cena mohli by jít tak o 200 litrů níže to by byly prodeje
1 reakce
parádní muscle bajk a super testík. Zajoch a Vláďa jediní testeři, co se nebojí vzít za heft. Dotaz na redakci, koukám, že uplně ignorujete některý motorky, třeba novej superadvík, kterej už je rok na trhu a tady ticho po pěšině. Nebo multizrada V4, bude důkladnej testík? A co Honzisovo superúsporné CB 125F? Tento testík taky marně už rok vyhlížím
2 reakce
KTM SA bychom rádi, ale nevyšla testovačka, s KTM je to občas složitý, MTS byla a bude ve srovnavaku, Honzisovo CBF čeká na svou příležitost :)
FTR je fakt stylový . Motorky ze států, až na pár starších Buellů, jsou pro mě směšný, ale to FTR je top...to bych v garáži bral. Jen tak dál. Líbí se mi na malých i velkých...to budu muset vyzkoušet.
Mašina je to nádherná, moc se mi líbí o tom žádná, ale ta mini nádrž a ta cena to se mi už líbí míň
1 reakce
Dovolím si nesouhlasit s recenzentem v jízdních vlastnostech na 17'' kolech. Mám už na FTR odježděny dvě sezóny a při použití silničních gum na modelu 2019 je to úplně jiné kafe. Originál Dunlop je opravdu nepoužitelný, resp. použitelný je, ale je to o nervy. S přední 19 a zadní 18 na silničních gumách se mi motorka jeví daleko lépe ovladatelnější a hbitější, než na 17. Měl jsem tu novější půjčenou, takže jsem měl možnost srovnání. Samozřejmě je to subjektivní pocit. Problémy s trakcí absolutně nepozoruji, nevím, v čem mohl být na testovaném kuse problém. Jinak všem doporučuji, běžte se na ní k nejbližšímu dealerovi svézt. Fakt to stojí za to!
2 reakce
Jo, mít dvě motorky vedle sebe nebo přímé porovnání, to je hned jiná :) Taky by mě to zajímalo. Každopádně díky za názor, co za gumy na to dáváš?
Pěkná motorka, ale vzhledem k nefunkci elektroniky je asi nejlepší volba základní provedení.
Krásná motorka , ale objem nádrže 13l ... to aby člověk co 150km čepoval.
9 reakcí
Indian jako takový je mi sympatický.
Obnovili slávu zašlé značky, nepotřebovali k tomu Číňany, dělají motorky po svém a je fajn, že i v tak malém rybníčku jako je Česká republika jsou mašiny k dostání.
FTR řada je moje oblíbená, osobitost z toho čiší na kilometry.
Držím palce, ať se Indian prodává.
čistě vizuálně se mi motorka s 19kou vepředu líbila víc
1 reakce