globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZdeněkS (18) napsal 11.02.2018 v 16:49

Nechát vyhrát Hondu to je slušný dědkovství redaktorů

bulldogbiker (-3) napsal 25.12.2016 v 16:10

Já beru samozřejmě Tracer 900 !!!

paserack (1) napsal 02.11.2016 v 19:42

spousta komentářů ohledně vfr a v-tec typu nejel jsem na tom ale!! mě docela rozčiluje.Proto taky tenhle delší komentář. Žádná motorka mi zatím nevykouzlila takový úsměv na rtech jako právě VFR s v-tec, když mi poprvé zapnul a zvukový projev způsobil málem infarkt okolním důchodcům. Crossrunner se mi ale nelíbí - mám 2005 ještě tu sportovněj vypadající. Kolega z práce má crossrunner a pohodlí mu fakt závidím. I to co je popsané v článku - tu pohodu. 2 jízdy si fakt užiju a říkám si jak je to super a že to nikdy neprodám a za další 2 jízdy jsem unavený a chci ji prodat. Abych se ale vrátil k článku a komentoval k věci:
vzhled je subjektivní, ale kdyby se mi crossrunner alespoň trochu víc líbil, bylo by to řešení.

komentář:
dodává, že systém V-TEC taky zrovna dvakrát nemusí a to v rychlých zatáčkách, když zrovna trefí otáčky, kdy systém sepne
-k tomu můžu říct jen jedno. Práce s plynem!
Ano je to trochu jiné, ale když tu motorku má, bude to vnímat jako průběh výkonu (buď ji držím víc dole nebo nahoře) To že někdo vjede do zatáčky najede na 5000 otáček a v půlce přidá plný ještě v náklonu...i motorky bez v-tec mívají víc výkonu ve větších otáčkách.
Když bude někdo používat plyn stylem zapnuto/vypnuto tak to nedopadne kdovíjak na žádné motorce. Když bude plyn přidávat postupně - NIKDY ho nemůže v-tec překvapit.

alexa7 (101) napsal 07.06.2016 v 18:22-2

Včera som si Tracera vyskušal aj s manželkou. Je to dobrý ojeb tie fotky a promo videa s kuframi so spolujazdcom...Mám 186cm tento stroj je pre mna absolutne nevhodným na cestovanie. Tuto motroku si treba rozhodne pred kupou vyskušať.

AndyD69 (0) napsal 23.05.2016 v 10:49

Nemal som pocit, že by mal TRACER nejaký problém so zadnou brzdou "až nepoužiteľnou" ako písal druhý redaktor. Brzda je v poriadku a dokonca na obyč MT-09 je úplne "libová" šmyky, fleky, hrabačky, po zadnom, po prednom
Tracer dokáže to isté čo MT-09.
Citeľný rozdiel je pri manipulácií na mieste. V dlhých zákrutách, kde sa naklápa až ku stupačkám je TRACER stabilnejší ako MT-09, ktorá má proste ľahký predok...
Ešte sa mi zdalo, že "standard" mapa je trochu ostrejšia, alebo lepšie vyladená oproti MT-09. Chcel by som si pozrieť porovnanie výkonnostných kriviek MT-09 vs TRACER.
"Áčko" na MT-09 mi prišlo oveľa ostrejšie ako na Traceri.

Slávek-TDM (129) napsal 31.08.2015 v 14:06

Masařka13> no a co takhle pridat tvoji motorku do sve galerie tady na motorkarich? Tracer je tam zatim jeden sam samotinky. Zkusenosti uzivatelu by se mi velmi hodily, je to kandidat c. 1 na mou pristi motorku.

Masařka13 (0) napsal 18.08.2015 v 23:12

Nemám pocit, že by na Tracerovi byli vibrace nějak výrazné. Máme ho v garáži a hlavně manželka si ho nemůže vynachválit a nechce sedat zpět na Bolta. Pro mě akorát nezvyk, že oproti XJR je potřeba více plynu při rozjezdu, aby to nechcíplo

mlynec998 (-6) napsal 15.08.2015 v 07:17-2

Tracer naozaj trase... tu spominaju vibracie,ale pre mna to bolo neznesitelne trasenie.kazde tvrde pridanie plynu v otackach,alebo odspodu sa mi rajdy triasli jak keby drzim zmychajucu pracku...myslel som ze to bude moja dalsia moto,ale ja by som to v alpach dlhodobo nezniesol...chodit kludne jednym plynom nema vyznam. ale som zvyknuty na stvorvalec...
budik celkom pekny,ale nikdo uz nenapisal ze su okolo diery do kapot.tak jak sa to bude potom cistit ten prach?

Marex (2575) napsal 13.08.2015 v 12:43+1

Mně ten Crossrunner vedle Tracera připadá nemoderní a těžkopádný. Vypadá to, jako když upocený cvalda vezme na procházku svoji mladší ségru, která dělá modelku.

sered (113) napsal 11.08.2015 v 20:37

Dobre napsanej testik

elzavip (1) napsal 11.08.2015 v 14:48-1+2

Peter3P,deluxa - virtuální motorkáři,všechno špatně,na hov.o,originál mistři světa...

seikos (975) napsal 11.08.2015 v 14:19

Tech: ano, nerozporuji. Nijak neřeším konkrétně VFR, ale hovořím obecně. To že to někde funguje dobře a někde hůř, to je už věc jiná Tam samozřejmě může praxe snadno pokulhávat za teorií

bledemon (128) napsal 11.08.2015 v 10:25+1

Vlnič: to si viděl odpovídající statistický vzorek. Pololetní prodeje větších cendur:
Itálie:
BMW R 1200 GS - 2.466 ks
YAMAHA MT-09 TRACER - 2.069 ks
BMW R 1200 GS ADVENTURE - 1.587 ks
DUCATI MULTISTRADA 1200 - 1.228 ks
TRIUMPH TIGER 800 - 610 ks
HONDA CROSSRUNNER - 528 ks

Německo:
BMW R 1200 GS - 5.130 ks
Yamaha TRACER - 802 ks
Triumph TIGER 800 - 758 ks
BMW F 800 GS - 716 ks
Ducati MULTISTRADA 1200 - 603 ks
Suzuki DL 1000 V-STROM - 586 ks

(aprilia, kawa, ktm, guzzi pod 500ks)

Tech (43) napsal 11.08.2015 v 10:03

Seikos: Tvrzení že dvouventil jede lépe od spodu je dost odvážné, spíše záleží na časování a poměru zdvih/vrtání. Jak psal Standa, kdyby to bylo tak skvělé, nezůstalo by u jednoho modelu. Vždyť ten motor má spíše podprůměrné parametry, jak výkon tak t.moment. Ani spotřeba není nijak úžasná a tu má V.tec snižovat hlavně (u aut).

Jarda (281) napsal 11.08.2015 v 09:33

JíraFZS> anketa doplněna, díky.
Šedek- > Určite. Crossrunner byl již testován v ČR //www.motorkar...00x-crossrunner.html a test Tracera v ČR také připravujeme.

Šedek- (0) napsal 11.08.2015 v 09:14

Jen poznámka. Co takhle podobný stroje testovat na našich silnicích? Taková odezva podvozku bude někde jinde než na parádnim alpskym asfaltu.

standavfr (96) napsal 11.08.2015 v 05:10

Seikosi,takhle hovoří teorie.Pravda je taková,že kamarádův vtec jede od spodu hůř,než moje 750,což uznal sám.Takže zůstal jen kopanec,ze kterého jsou někteří unesení.Já ne.A kdyby to byla taková pecka,tak nezůstalo u jednoho modelu.Myslím celosvětového.

seikos (975) napsal 11.08.2015 v 00:23

Tech3: dvouventil jede lepe a ma lepsi tocivy moment pri nizkych otackach. Pri vyssich otackach zase jede lepe ctyrventil. Proto dela Honda unicam, aby tyhle dva nesourode svety spojila. Vyladit to tak aby to nebylo poznat (prepnuti) prakticky moc nejde, protoze to probiha razove - zavreno - otevreno

standavfr (96) napsal 10.08.2015 v 23:13

Hondo,už se konečně vy...er na celej V-Tec,ať si konečně můžu koupit Hondu s V4.Myslím,že nejsem sám,komu tahle zhovadilost leze krkem.

Mike70 (70) napsal 10.08.2015 v 22:09-2

Schází mi porovnání při jízdě ve dvou v Alpách. Tam by se možná ukázalo, že Honda je slabá. Do Alp jedině s litrem

JíraFZS (24) napsal 10.08.2015 v 21:31

Chybí mi tady ta anketa : Kterou by jste si vybrali ? Já Ymahuuuuuuu

pekos10 (13) napsal 10.08.2015 v 21:27+1

Napsáno celkem dobře, Yamahu hodnotit nemůžu ,ale poslední vefro osmičku (sice F) mám doma a V-TEc je dle mě otravný a zbytečný .

Vlnič (199) napsal 10.08.2015 v 20:30

Moc se mi líbilo, jak je to napsáno
Kámoš teď koupil novýho Tracera, tak se moc těším, až se svezu , ta motorka je taková jak vpadá, divoká, rychlá, trochu hrubá, taková neučesaná a test to krásně odhaluje.
Crossrunnera považuju za jednu z nejhezčích, ne-li nejhezčí, novou Hondu, která je na krámě (to píšu záměrně, protože nová AT vypadá na fotkách božsky).
Souhlas s Žorž, cenový rozdíl mezi motorkama mi příjde dost velký, a za cenu Crosse je k pořízení už poměrně dost velkejch mašin .. např. Versys 1000, předchozí model, se dá sehnat za 250-270 a je to super stroj (design je věcí vkusu). Myslím, že někde v téhle hladině by se měla pohybovat i cena téhle Hondy, jinak ji potenc. zákazníci utíkají jinam. (můj názor)
A jeden postřeh, v červenci jsem jel Rak, Ita, Slo a Crossrunnera jsem neviděl žádnýho..., Tracery asi 4.

Tech (43) napsal 10.08.2015 v 20:13

Na co je dobrý systém V-Tec ? Chápu jak funguje, ale k čemu to je ? Kdyby ty ventily šly pořád, nebylo by to lepší ? Zase tak úžasné parametry ten motor nemá a to cuknutí (nejel jsem na tom) mi přijde u motorky dost nebezpečné.

Yevgen (3) napsal 10.08.2015 v 19:50

Ten predni blatnik na honde je k čemu??
Jinak si myslim každa najde sveho kupce..
Članek dobrý. Diky!!

Žorž. (21) napsal 10.08.2015 v 18:43+3

Crossrunner je pro cestovani ve 2 skutecne pohodlny, na Tracera jsem sednul a vedel jsem, ze to na delsi streku neni, navic na me byl moc vysoky, mam 177 cm. Designove se mi vic libi Tracer, takovy jednoduchy...Nelibi se mi cena Hondy, za ty penize je i novy litr s vyssim vykonem...Triumph Tiger Sport, Kawa Z1000SX...Model Crossika pred stal 255 000 CZK vc.kufru, tam bych cekal cenu 8 - kila i dnes a to i u noveho VFR.

Šotek (96) napsal 10.08.2015 v 18:40-1

ta plechová věc mezi motorem a zadním kolem u yamahy je náhradní 15ti litrový kanystr?

Peter3P (-3) napsal 10.08.2015 v 17:34-1+1

Moje skusenosti s prejavmi oboch motorov su presne opacne. Na tracerovi som isiel asi 20km a na crosrunnerovi tak 2km (po letisku). Ale ucukany pod 3t bol v mojom pripade crosrunner a to celkom dost. Pripadalo mi to ako keby chcel kazdu chvilu skapat ale predsa len neskapal. Dalo by sa povedat ako na jednovalcovom dukovi 690. Proste motorom myksluje, hadze, vybuchy prichadzaju nahodne az kym sa neprekroci aspon 3t otacok, kedy sa motor trochu ukludni a ide ako tak normalne. Pri asi 7t zrazu motor odniekial vyhrabe este trochu sil, takze sa zda ze motorka trochu prida a taha az po obmedzovac. Trochu zabavne to je ale ziadne cuknutie nikde neprislo a to som to tahal nadoraz. Ale ci na dva alebo tri to si uz nepamatam.
U tracera som cakal triasku a neochotu akcelerovat pod 3t tak ako som to zazil na holej mt09, ale z nejakeho dovodu sa to nekonalo a z 2t (dokonca aj z nizsich otacok) to akcelerovalo bez nejakych vyraznejsich protestov takmer ako moj versys 1000. Jedine co ma na trojvalceku zarazilo ale aj rozveselilo bol pri pianko jazde znamy zvuk isteho nebakelitoveho vozidla z ndr.
Netusim ci za prejavy motorov moze sposob a uroven zabehu, pretoze ani u jednej neviem kolko km mali. Mozno aj pouzite palivo, ale o tom uz neviem vobec nic.

Tvrdsie naladeny podvozok u tracera kritizovat nebudem, pretoze je jednak nastavitelny a ja som rozmaznany z makkosti tovarenskeho nastavenia versysa 1000.

rpdap - versys1000 ti mozem prirovnat lahko. Motoricky je sice najsilnejsi ale kvoli hmotnosti ma trochu handikap voci tracerovi. Ale na 1 a 2 da versys tracera polahky vdaka kratkemu sprevodovaniu. Na trojke uz bude mat mierne navrch tracer. Vibracie takmer ziadne, ale to som si nevsimol ani na tracerovi. Honda vibruje vdaka skutocne divnemu prejavu V4 motoru. Aj ked oproti crosstourerovi je to ako jazda v maybachu :). Hluk porovnat neviem, mam neorigo plexi za ktorym pocut uplne vsetko okrem vetra. Aj retaz motorky 5m odo mna. Na tracerovi je origo plexi len na dve veci. Odmontovat a zahodit. Zazili ste niekedy aby sa vam "chranenym" za plexi pri otoceni hlavou naporom vzduchu splostilo plexi na prilbe (C3) a otvorilo? Zacvaknute zobakom. Na tracerovi si to mozete vyskusat. A to som tam nemal ani 160. Ani na motardovi pri takej rychlosti sa to nestalo a to sa ma snazil vietor strhnut celeho z motorky.

A aby som nezabudol vsetky 3 motorky su turisti, takze nuda a emocie ziadne. Mozno u hondy na par dni kvoli vtecu kym to nevyprcha z najhorsieho pomeru vykon/hmotnost.

Interceptor (108) napsal 10.08.2015 v 15:57

70ccm a 32kg takže to je ten rozdíl. Ale ono je to stejně jen v rukách takže nemá cenu řešit.

deluxa (347) napsal 10.08.2015 v 15:57-5

Neviem cim to je zrejme tym setrenim a lacnym plastom ale ani jedna moto vo mne proste nic neevokuje ked sa na nu pozriem. Motorka by mala vyvolat aspon trocha emocii aj ked su to turisti. MT9 motor poznam z nahaca a je to dobry tahac ale ked som videl tracer na zivo... je to jeden neforemny plastovy vygrc co krici: radsej na mna nesadaj ale utekaj kade lahsie... Honda vyzera s tym padakom a svetlami viac ako usmevne. Hmm zrejme sa oplati cakat na novu afriku lebo hen toto je len nejaka rozpoctova parodia okresana pravidlami a normami eu. Vivat buducnost je fakt svetla ked sa budu vyrabat dalej take "motorky"...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist