yamaha_demo_tour




Honda CRF 450 2008 vs. 2010 a 2011, tedy souboj karburátoru a vstřikování

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
M0T0 (0) napsal 15.10.2013 v 16:38

nekonečná téma. . rovnako ako 2T a 4T...

cejkyn (0) napsal 24.07.2011 v 11:57

Ja jsem jel na vsech zminenych modelech. 08 jsem mel doma 2 roky. Celkem souhlasim s tim co napsali. 08 jela jak pila ale bylo to dost divocina. Ohledne nastaveni map je to asi stejne jak s tlumicema- kazdemu vyhovuje neco jineho a tezko se ladi nekomu, kdo nedokaze ani rict co to dela.

Kavka80 (-1) napsal 22.07.2011 v 07:57-1

Dlouho jsem zas neslyšel tolik žvejků, spolehlivost je lepší u vstřiku a to i při utopení protože pouze vyliješ vodu z filtru a motorka zas běží (pokud nestačila protéct až do oleje jak se to stalo mě), přesně jak napsal Prackarr chceš koule nebo čas, ale u stříkačky si navíc můžeš vybrat, já jsem mapy měnil a po roce jsem zas na sériji která mi na konec vyhovuje víc, zkrátka lepší je něco okoukat než se to učit na sobě, ale tím si musí každý projít sám. Dle mého názoru cca 80% odpůrců, je proti jen proto, že nemá na novou motorku, tak jí haní. Na H-D fórech je to možná jináč, ale do toho nechci kecat to není moje parketa. Krásně tady platí že každý lišák chválí svůj ohon. Tak jděte makat a neseďte u počítače ta máte na lepší !!! (ohon) "Vstřikování zdar"

Anti (392) napsal 21.07.2011 v 15:58

Čistě teoreticky by mělo mít vstřikování vždy a ve všem navrch.Pak už záleží jen na lidech co ho ladí.Karbec je něco jako mechanický zapalování.Jako dobrý ale už je čas na změnu.

prackarr (1) napsal 20.07.2011 v 18:33

Kovi- a fakt seš přesvědčenej,že motorka,co "kope" je ta s koulama? Jde ti o to,aby tě to tahalo,jak smrt boxera,nebo o to,aby tě to necasnovalo a něco jsi na tom zajel?

Kovi (1) napsal 20.07.2011 v 17:27

z článku mi jednou větou vyplívá,že vstřikování nemá koule

spalovac (3) napsal 20.07.2011 v 17:18

Cas ukaze, co je lepsi
Jeste je prilis brzo na vyvozovani nejakych zakladnich stanovisek. Ja osobne si myslim, ze z hlediska spolehlivosti, hmotnosti neni nad karburator.
Pripomina me to situaci, kdy se nejmenovane spolecnosti rozhodli pro umrtveni dvoutaktu a tak nejak se k nim vraci. Sila trhu je neuprosna :)

SuperSic58 (1308) napsal 20.07.2011 v 16:17

tk u těch profi krosek je ten vstřik asi nezbytnej. Normální uživatel sáhne raděj po karbu

Dominik-Duka (1) napsal 20.07.2011 v 15:55

technický údaje jsou očesaný jako ovocný sad po návštěvě menšiny, co dodat aspoň kilowaty?

sxs525 (138) napsal 20.07.2011 v 14:39

tak asi je jasný že akcelerační pumpa v keihinu honěná lankem nebude tak přesná jako digitální vstřik výhoda EFI je nepochybně v možnostech mapování když se stim plácne tak se to neuleje nevýhoda že když to přestane jet tak se vyměňuje spousta drahejch věcí až to začne zas jezdit navíc když si to šlukne vody tak to bude asi taky veselá záležitost u keihinu řešila řadu problémů profouknutá tryska nebo votkalená vanička

Honza-K (830) napsal 20.07.2011 v 11:16

Príma, ale asi se nedalo čekat, že prodejci Hondy napíšou, že starej model byl lepší...

dALLaSS (7) napsal 20.07.2011 v 09:01

Dobrý srovnání. Ale diskuzi stříkačka/karbec stejně nebude nikdy konec. A tady je to ještě krotký, kdybyste zavítali ne nějaký H-D fórum, tak si přečtete stovky stran a stejně bude vědět prt. Stříkačka? Karbec

markus (17) napsal 20.07.2011 v 07:46

2009 a 2010 měly fakt cool vzhled, jak byl ten tlumič schovanej pod číslovou tabulkou, ale ten obří tlumič výfuku u 2011 je opravdu hnus. A co říkáte na ty tři nový lavice, gut ne?




TOPlist