Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Neo Café dny , testovačka litru.. no vzhled je subjektivní , za srdce mě nebere ,i když mám H vfr ,
plusy- výborná ovladatelnost , brzdy s ABS, zátah od 7000 tis, řazení nahoru s Qs
mínusy - zrcátka -mám pěkný ramena, podřazení s Quicksh. ,zátah od 3500-6500 ,SPORT -cuká..
Podvozek v základ nastavení na nerovnostech na začátku výborně tlumí ,pak ztuhne a kopne .
Venku foukalo a od 150 k ničemu -holt naháč
Na dvojku 163 km/h to je asi zbytečný ,radši bych zátah
Spotřeba 7,8 ale asi se dá kolem 6,5..?
Po svezení moje volba: 1.S1000r 2.Z900 3.SD 1290
...no tak hlavně tam nenechat klíček, jinak ho máš vraženej v zadnici:)))))...jinak na to že to je Honda, tak se mi líbí ...dlouho se s takovou věcičkou nevytasili:)
Moto celkem pěkné. Za mne však 4 příšernosti, které hyzdí celkový dojem: 1. robustní chladič, 2. ta strašná plechová expanzní pixla ve výfukovém systému, 3. samotný výfuk, který vypadá jak končetina nějakého ploutvonožce a 4. uchycení SPZ. S tím by ještě mohli pocvičit. Jinak se to Honckovi docela povedlo...
Před dvěma týdny testováno 1000 a 300.Budu upřímný 1000 ve verzi R super ale 300 mne bavila podstatně víc.A Yamaha MT 10 je prostě o třídu výše.Je na tom všem sice krásné svezení ale upřímně k čemu ten výkon na našich silnicích.Víkend jednou za rok zajezdit si a zpět na něco normálního.
Před 14 dny jsem jí měl půjčenou z Hondy ve verzi R s quishifterem a byl jsem strašně překvapený co Honda postavila za parádu!! Ke vzhledu připomínky chápu (každému se líbí něco jiného), ale běžte se nejprve svézt!!! Před půl rokem jsem si splnil sen( Yamaha xsr 900), ale kdybych tenkrát mohl zkusit CB 1000 R!! No nevím nevím!! To by byly nervy !!
Zkritizujem iba vzhlad. Ten obrovsky chladic to je otras!!. Jeden z dovodou preco bude naked vzdy krajsi so vzduchom chladenym motorom. Dalej to co je za otrasna modu davat tie drziaky SPZ a svetla na kyvku? Otras!!!...Pekne letmo uchytene kolo zaseru tym hnusnym vyfukom. Strasne!!!
Je nádherná, ale...stejně asi půjdu spíš do NC750x Prostě všestranná praktičnost.
Neo Café dny , testovačka litru.. no vzhled je subjektivní , za srdce mě nebere ,i když mám H vfr ,
plusy- výborná ovladatelnost , brzdy s ABS, zátah od 7000 tis, řazení nahoru s Qs
mínusy - zrcátka -mám pěkný ramena, podřazení s Quicksh. ,zátah od 3500-6500 ,SPORT -cuká..
Podvozek v základ nastavení na nerovnostech na začátku výborně tlumí ,pak ztuhne a kopne .
Venku foukalo a od 150 k ničemu -holt naháč
Na dvojku 163 km/h to je asi zbytečný ,radši bych zátah
Spotřeba 7,8 ale asi se dá kolem 6,5..?
Po svezení moje volba: 1.S1000r 2.Z900 3.SD 1290
a bude aj nejaký video - test, plusy - minusy a všetko okolo toho, dik
Až na to uchycení zadního světla opravdu “libovka”
...no tak hlavně tam nenechat klíček, jinak ho máš vraženej v zadnici:)))))...jinak na to že to je Honda, tak se mi líbí ...dlouho se s takovou věcičkou nevytasili:)
Za mě super i tak jak to je... konečně pěknej naháč a 150 koni... super
Na to ze Honda jiz nekolik let spi, dost dobry :)
Za mě naprosto super motorka, nic bych na ní neměnil, svezení bylo neskutečné...
Jolly,máš pravdu,ale predsa je to už o trocha lepšie ako ten vesmírny hnus, čo Japonci v posledných rokoch produkujú. Okrem retra teda.
Nějak mi ta motorka dohromady nesedí. To Speed,nebo Brutale jsou hezčí,dotaženější.
A je prťavá, takže zase takový průměr
za mě pěkný i ten lauf na rozdíl od jinejch novinek
na Hondu prijemne prekvapeni...
Vypadá moc pěkně!
Narozdíl od opičáren Tuono a MT10 je to fešanda! Ten hnusnej vejfuk si každej stejně porychtuje..
Podarena masinka oproti starsim Honda nahacom velka parada
Mně se líbí. Asi bych se na ní ale nevlezl.
Přesně, až na držák SPZ a hnusnej výfuk to celkem ujde
Moto celkem pěkné. Za mne však 4 příšernosti, které hyzdí celkový dojem: 1. robustní chladič, 2. ta strašná plechová expanzní pixla ve výfukovém systému, 3. samotný výfuk, který vypadá jak končetina nějakého ploutvonožce a 4. uchycení SPZ. S tím by ještě mohli pocvičit. Jinak se to Honckovi docela povedlo...
Před dvěma týdny testováno 1000 a 300.Budu upřímný 1000 ve verzi R super ale 300 mne bavila podstatně víc.A Yamaha MT 10 je prostě o třídu výše.Je na tom všem sice krásné svezení ale upřímně k čemu ten výkon na našich silnicích.Víkend jednou za rok zajezdit si a zpět na něco normálního.
Určitě designově dost zajímavé a koukatelná digi přístrojovka u Hondy? To to ale trvalo... Ale takové V4 nebo tříválec, to by bylo jiné kafe
Po dost dlouhé době Honda, kterou bych velmi rád vyzkoušel
Ach Tomáši - mateřský jazyk --- TY brzdy si to samY dávkují...
týpek 177cm na ní vypadá jako by měl 195cm , takže moto do 180cm zbytek má smůlu
Buďme rádi za divnosti Ale na výlet něco jiného, tohle tak na hoďku půjčit, prubnout, pokoukat a vrátit, nebo ?
To je hadam prva motorka na svete, kde mi ten vyfukovy eko-nador pod motorom pripada ako ze tam patri a nie, ze ho len nemali kam inam dat.
Hmmmm. Na Hondu to fakt není špatný. Ale stejně bych asi radši koupil Speeda
Před 14 dny jsem jí měl půjčenou z Hondy ve verzi R s quishifterem a byl jsem strašně překvapený co Honda postavila za parádu!! Ke vzhledu připomínky chápu (každému se líbí něco jiného), ale běžte se nejprve svézt!!! Před půl rokem jsem si splnil sen( Yamaha xsr 900), ale kdybych tenkrát mohl zkusit CB 1000 R!! No nevím nevím!! To by byly nervy !!
Při prvním pohledu naživo mě okamžitě upoutal led proužek ve světle. Vypadá to jako zatemnění za druhý světový války
Motorka je to ale pěkná.
Mno, když prý nemůžu říct nic hezkého, tak prý nemám raději říkat nic.
Tak já tedy mlčím
Zkritizujem iba vzhlad. Ten obrovsky chladic to je otras!!. Jeden z dovodou preco bude naked vzdy krajsi so vzduchom chladenym motorom. Dalej to co je za otrasna modu davat tie drziaky SPZ a svetla na kyvku? Otras!!!...Pekne letmo uchytene kolo zaseru tym hnusnym vyfukom. Strasne!!!