yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sherman (2) napsal 27.11.2022 v 19:04+1

Doplním tento "popis" co tu napsali

ADV350 nemá oproti Forze zamykací schránku pod řidítkama -
což je voser, kdyz se to rozkrikne, tak si tam ani nebudete moci nechat USB-C kabel (ta zasuvka umí jen 5V a 3A) - ve Forze 300 umí tusím 24W - ale z autozásuvky.
v ADV je ta schránka navíc mnohem menší než F

ADV350 může zamknout řidítka jen na jedné strane - coz asi tak nevadí.

Seřízení svetlometů u ADV350 ani není napsaný v manuálu :D
jde to, ale to mnohem náročnejsí nez u Forzy300
prední svetlomety jsou dva - pravy a levy a kazdý svetlomet má potkavacky a dálkovky spojené mechanicky - a stelují se tedy spolecne - dalkovky a potkavacky najednou vzdy na kazdé strane.

ADV nemá ukazatel aktuální spotřeby, coz beru jako výhodu, protoze na F300 to sice ukazovalo, ale jakmile jste zavreli plyn, tak to ukazovalo poslední čáselnou hodnotu :D takze jedete do kopce za treba 5L, prehoupnete se, zavrete plyn a jedete bez plynu, ale palubak ukazuje stale 5l/100km :D

ADV nemá ukazatel teploty chladící kapaliny - takze jste odkázaný verit honde ze kdyz to nekde vychcije, tak neuvaříte motor a rozsvítí se kontrolka motoru. U Forzy 300 to lze alespon odhadnout, ze kdyz jedete 1/2 hodiny a klesne teplota, tak je asi neco spatne.

na druhou stranu má ADV celkem pekné okýnko na kontrolu chladící kapaliny - pod pravou nohou
a na treti stranu - tento plast - ktery je dost na ráně, je lakovaný :/

na ADV je take sympaticky vycnelek na patu boty na nášlapech.

Škoda ze na ADV nejde plexi stelovat jednou rukou - proste se musí zastavit a obouma.

Vadilo mi, ze ac tam jsou na palubáku dve pameti denního pocítadla A a B, tak si je musíte vzdy sami vynulovat ... proc se kazdý den jeden nevynuluje (nebo alespon treba po 2h.)

Docela vysoký stredovy tunel (nad nadrzi), ac mam dlouhé nohy a snazím se, tak si vzdy drbnu do plastů.

Plyn to má lankem a motor nemá čidlo klepání, takze bych to videl asi tak na urovni Favorita ... spotreba na dalnici 5litru není problém. Coz muze být dilema, jestli za stejno nejet autem.

Prijde mi ze ma ADV docela tvrde tlumice a zadni oproti F300 nejdou treba ani zvednout nebo sundat, ale zas je jízda mnohem jistejší nez Forza 300.


nevo7 (97) napsal 26.11.2022 v 11:23

Výsledok je jasný, bral by som oba - ZADARMO.

Lucasbiker (175) napsal 26.11.2022 v 11:16+1

Konečně srovnávák s jasným vítězem

Amarok (2) napsal 25.11.2022 v 15:57

Když videosrovnání shrnu, tak toto Kymco = tisíc malých nevýhod.

Škoda, že se autoři vůbec nevěnovali pohodlí nebo ochraně proti větru. NA ADV 350 prý hodně fičí na kolena, což je pro mě dealbraker. Raději bych koupil Forzu a nechal si vyměnit zadní odpružení.

Myschan (187) napsal 25.11.2022 v 12:07+2

Ať koukám jak koukám, tak na Kymcu nic endurovitého či terénějšího či jak tomu budeme říkat, oproti klasickému skútru nevidím. Páni v Kymcu se asi pomátli s tou cenou. Být dražší než Honda? Tak to snad jedině, kdyby to mělo motor z pětistovky. Jsem sice podjatý, Honda je má oblíbená značka, ale tohle si za tu cenu koupí snad jen šílenec, nebo akcionář Kymca. Nebo šílený akcionář Kymca

valsidalxam (37) napsal 24.11.2022 v 17:58+4

Takže také zhrnutie, čo v tom videu zaznelo, a fakt až mi to nejde do hlavy.
Kymco slabšie, ťažšie, s horším podvozkom, menším a nenastavitelným štitom, menším uložným priestorom, menšími kolesami, menšou schránkou na mobil, menej intuitívnym štartovaním, bez bezklučového kufra, menej etablovaná značka , s horším správaním v terene (napriek kvázi SUV ambíciám ) a napriek tomu drahšie ?
No to som zvedavý, či ho v našich končinách vôbec uvidím naživo.

Mig_35 (346) napsal 24.11.2022 v 16:37+1

... a když pak skutr po.se.re všechny závodníky na "echt" endurech, je vymalováno
https://www.advrider.com/what-honda-x-adv-scooter-wins-2019-gibraltar-rally/

pycha (12) napsal 24.11.2022 v 16:03+1

Nevím kde jste vzali tyhle rozumbrady, ale zřejmě vůbec nepochopili tuhle kategorii skůtru jako je ADV350. Mimochodem to Kymko se s tím nedá vůbec srovnávat. To mě přijde jen jako vtip. Největší výhoda adv je a zůstane právě v tom podvozku. Žádný jiný skůtr do 400 nemá toto řešeni podvozku. Další pecka jsou široké vysoko položené řídítka a to je hlavní důvod, přoč je honda lepší i do města než to kymko nebo Xmax 300. Ovladatelnost, stabilita a chuť zatáčet z ní děla nejlepší městský skútr. Dvakrát jsem si to půjčil a hned jsem to šel objednat v současnosti jezdím Xmax 300 a to je prostě o level horší motorka.
Mít to dvoukotouč na předku a 450 motor a lepší ochranu před větrem, tak je to úplně dokonalý

Codo (354) napsal 24.11.2022 v 12:56+2

Kymco opravdu ve srovnání s ADV nedává smysl, kór když je navíc ještě dražší Snad jedině že by někoho uchvátil design, kterej si hraje na něco, co ten skútr není, takže Potěmkinova vesnice. No ale proti gustu...

Komik64 (3124) napsal 24.11.2022 v 12:55

Když vidím "celkem klasickej skútr" Kymco, nemohu nevzpomenout, jak jsem kdysi experimentoval a na Runnera 200 nechal dát hned z víc důvodů "terénnější" pneu, zadní dokonce tak "bachratou", jak jen se vešla (byl pak takovej nakloněnej vpřed...), aby trochu pomáhala "vyrovnávat" malou velikost ráfku (zadní taky jen "13"...) a zadního zdvihu...
Takže jsem měl taky drsnější obutí a (trochu...) upravenou pozici jezdce...
Mimochodem, líbilo se mi to - už jsem to tak potom přezouval furt...

DarkFelon (26) napsal 24.11.2022 v 12:37

sakra pokrok už nezastavíte, skoro líbí se mi oba, za pár to bude kategorie na Dakar, apod.
už aby bylo jaro

Orgovany (832) napsal 24.11.2022 v 12:35+2

Tak tady je to naprosto jasné a jednoduše bych se rozhodl pro Hondu. KYMCO vede snad jen v designu ......

NXram (68) napsal 24.11.2022 v 11:31+2

rousini: nás chtěl obohatit básní , ale asi nepochopil, že tu není kroužek poezie, ale motorky všeho druhu .....
To že tobě tato kategorie nedává smysl ještě neznamená, že někdo jiný to vidí jinak
Kdyby tahle kategorie nebyla pro výrobce zajímavá, asi by se do toho nepouštěli. Před 20-30 lety se také vyráběli off road skútry jen v jiné kubatůře a zkus je dneska sehnat ..... Za mě to smysl má, i když si ho koupit nepůjdu. Spousta lidí chce dojet na chatu, na ryby a tam se tyhle skútry hodí

Hondasl (107) napsal 24.11.2022 v 09:41

Honda se mi věru líbí, ale asi půjdu časem do Forzy s variátorem. Jedině že by Suzuki udelalo Nového Buráka v 650.

rousini (163) napsal 24.11.2022 v 09:34-9+1

Nákupem ADV skůtru vyjadřujete ochotu nechat se pasovat na hňupa.

Variátor, variátor
tohle není věru traktor.
Má přídomek ADV
nechtějí ho v JZD.

Třináctka je blbá,
patnáctka už lepší
furt to smrdí zákonem
říká Pepa s pleší.

Ale prdlajs čuně
peskuje ho Franta
neřešíme děvčata,
ale kola od trabanta




TOPlist