globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (781) napsal 03.11.2019 v 09:43

na mna priliz vela valcov

zs198 (1) napsal 02.11.2019 v 16:54


Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.10.2019 v 03:51

prolit sem se na V4 a na predchozim RR (BMW) a vic me oslovilo BMW, tak pocitam, ze ta nova generace bude jeste vyrazneji lepsi. jinak tyhle motorky jsou kazda dost jiny segment, ja bych samo sel do H2, to je vyrazne jinej punk.

martjan_1098 (271) napsal 04.10.2019 v 09:25

Nejede to, nebrzdí to, nezatáčí to, stojí to 750tis. Co je to? KAWA !

kawassak (127) napsal 03.10.2019 v 09:14

To Motofighter: a s cim mas tedy konkretne problem prosim ?

Motofighter (471) napsal 02.10.2019 v 22:16

pk14: Troufnu si tvrdit, ze 90% motorkaru si za zivot nikdy nekoupi moto s cenovkou nad 500tis ..., tak stroj jako je H2 je spise pro sberatele ci lestice ... u Dukny uz je to jine ...

Normik (31) napsal 02.10.2019 v 13:54

Luxusní srovnávačka :) Díky

pk14 (175) napsal 02.10.2019 v 05:20+2

Motofi...
.... třeba někdo, kdo nechce "normální" motorku Řada H2 masovka není a nebude, což je i dobře. A peněz, je to hodně, nebo málo? Vše je relativní. Preference a příjmy jsou různé. A hav. pojištění (známe?), když už tedy, se nechá udělat dnes vcelku za rozumně, stačí se tomu jen trochu pověnovat Vidíš to vše moc černě(černobíle)

Motofighter (471) napsal 01.10.2019 v 21:54

Moto za 3/4 mega, jasne to se fakt vyplati, kdyz to polozis nebo te sejme plechovka. S cenami se to zacina fakt prehanet. Navic kdo "normalni" by si H2 opravdu koupil ?

Romanko (1217) napsal 01.10.2019 v 20:39

Prý ten kompresor dostane i nový Zed. Mňam. Wish You were here yet.

Destroyer (237) napsal 01.10.2019 v 18:55

10 rokov do zadu sa pisali na internete testy stylom "bleskovky" objemne reporty a videa kedysi vyhradne len v pisanej forme casopisov. Dnes ich pre veskeru verejnost ZDARMA poskytuje server m.cz PLUS videa! Ten objem prace, pre vsetkych dostupny! Je to az neuveritelne. Vdaka za to! Ja v tom vidim buducnost zurnalistiky.
Toto je jedna z TOP recenzii - obsahovo, fotkami, videom
Klobuk dole.

deluxa (347) napsal 01.10.2019 v 12:37-5+1

sramis...kludne si vyskusaj stare VFR ti robili V4ky uz od 80 rokov a garantujem ti ze bude lepsia a spolahlivejsia ako od Ducati

Romanko (1217) napsal 01.10.2019 v 10:03

Miluji tomášův styl humoru a tím i psaní. Jen tak dál. A to s tím Prášilem mi připomíná mládí a text testu Yamahy 650 turbo: Přidal jsem plyn na 5000 ot. a nic, přidal jsem na 8000 ot. a seděl jsem na raketě..... A to ta turbo šestsetpadesátka měla celých 100 koní.... Jo, svět je jinde, jak psal týpek.

zmulin (371) napsal 01.10.2019 v 07:22

Test i motorky pěkný .Chci obě

tomas67 (6) napsal 30.09.2019 v 21:58

s dovolením cituji majitele H2 :
test mi udělal jako majiteli H2 obrovskou radost, jen je škoda že jsou na H2 obutý Pirellky, mám doma H2 2017 a když jsem přesedl v Brně na 2019 abych ji testnul nestačil sem se divit jak je líná měnit směr - celkově neobratná, loni jsem jezdil Pirellky Rosso3 pak novinky RossoCorsa2 (taková zajímavost, když jsem měřil stejný rozměr Rosso3 a RossoCorsa2 byly první zmíněné o víc jak 5mm širší) letos jezdím Bridgky,S21 a RS10 a můžu s klidným svědomím říct že na Rosso3 měli největší nájezd, ale nejhorší ovladatelnost, nejhravějsí mi zatím přišly S21, ale grip v zatáčkách a pocit jistoty mě na RS10 přišel lepší, věřte že na origo ubutí z továrny, což jsou pro 2019 R11 byste měli při testu úplně jiný pocity. Holt gumy jsou alchymie a věčný téma. Ještě jednou díky za Váš test, jen tak dál. Jirka.
... díky za koment k věci
t

chooki (100) napsal 30.09.2019 v 21:43

Lukas, tá fotka fotka z "dialnice" vypadá jako nejaká cesta v ugande

týpek (119) napsal 30.09.2019 v 19:50+2

Technika je strašně dopředu,krásné stroje,krásné čtení.Tak jsem si nostalgicky vzpomněl na rok 1978,kdy Theodor Pištěk úžasně popsal jízdu se šestiválcovou Hondou,tehdy neuvěřitelným technickým skvostem.Dnes jsou ale tyto sériové ufostroje úplně jinde,čest tvůrcům ingenýrům.......))))))))))))))

_lukas (1) napsal 30.09.2019 v 17:39+1



Mel jsem V4 na vikend a zamiloval jsem se. Najel jsem na ni za 2 dny 600 rychlych km. Po okresce se vodi jako sportovni sestistovka, pritom ma 215koni... S clankem souhlasim az na par drobnosti, napr. spojka mi prisla zcela ok i na ostre rozjezdy. Fotka z dalnice, cca 200kmh na trojku.

pk14 (175) napsal 30.09.2019 v 17:13+1

Parádní doba! Teď, zrovna třeba teď, tahle rajcovní Italka a (na)foukaná Japonka...V garáži můžeš mít stále, a stále cokoliv, provozovat třeba i parní stroj na VZ, ropa furt teče, do školy jsi snad trochu chodil... I ta jen H2 SX jede jako prase a nežere fakt skoro nic... Píše už dole kawassak, s tímhle, když se to už naskytne, tahle sakra globální dvojka, by zasloužila TEST, víc času, na brzdu s nima, sprint změřit!, max. změřit!, alespoň okresky Horní Rakousko, Brno jen tak pro prču, deštík aby se vědělo, každý den není azuro... I tak ale!, v kotlině české, na trhu srandovním, za test 2+ !

KapitanMasakr (-29) napsal 30.09.2019 v 17:12

Člověk to vidí na předvádečkach, říká si jak jsou ty stroje už nadpozemský, a že už se na tom nesveze.

Pak si to za pár let zkusí a zjistí, že do těch vymlacenejch, vlnitejchch sempertinu neni na starou R1 1998 s vymletou vložkou válce.

Ale chtěl bych vidět na silnici takovou H2R s kapotami, papíry a rámem h2. Tam by přece ten výkon s váhou měl hýbat více a už by to mohlo bejt zajimavy.

Frankie (731) napsal 30.09.2019 v 15:14+1

Je úžasný pozorovat kam ta technika za poslední roky došla....
Díky za test !

Mrberanek (44) napsal 30.09.2019 v 14:34+2

Ta Kawa není pro V4 konkurencí. 40 kilo nadváhy musí být na ovladatelnosti znát. Na závody na rovince asi dobrý, ale víc koní za výrazně víc váhy není dobrý trade-off. Spíš než víc než 200 koní by to chtělo odlehčit.

kratas1360 (0) napsal 30.09.2019 v 13:39

Ještě bych trochu poupravil, že Ducati na ten vývoj není až tak úplně sama, jejím majitelem je koncern VW.

sramis (95) napsal 30.09.2019 v 11:50

Nevadila by mi "mala" V4ka od Ducati, treba 900ccm ktera by byla vic pouzitelna na silnici obycejnym smrtelnikem

Anti (392) napsal 30.09.2019 v 11:49

kawassak:
Řekl bych,že to "gro" tam bylo napsáno.Našel jsem tam jak základní charakteristiku obou strojů,tak určité porovnání a dané rozdíly.Rozepisovat by asi postrádalo smysl,navíc určitě neměla redakce tyhle ukrutně drahé stroje na nějaký dlouhý test.Navíc,tady jde především o ty kobylky,a kde jinde jim chceš popustit uzdu?

kawassak (127) napsal 30.09.2019 v 10:58

Každá patří jinam, ale obě do učebnic
Test dobrý, ale nedalo by se vytěžit z přímého porovnání výkladní skříně techniky, a nejen na letišti, víc?

Kuking (31) napsal 30.09.2019 v 10:52

KapitanMasakr:
Spíš bych řekl že autor testu chtěl říct že to není klasický supersport který je stavěný na obratnost atd. H2 určitě zatáčet bude velmi dobře ale váha a rozvor bude spíše vyhovovat na táhlejší vingle a roviny
věřím že v porovnání s V4 nebude ovladatelná

Míra (211) napsal 30.09.2019 v 10:15

Na Ducati V4 jsem měl možnost jet a na ježdění po silnici to není. Je z ní vyloženě cítit, že patří na okruh. Je ale moc hezká a v obýváku by v zimě bylo na co koukat.

KapitanMasakr (-29) napsal 30.09.2019 v 09:45-1

Hezky se na to kouká.

Ta h2 je moc těžká.
"Ta motorka není tolik na zatáčení" To je docela blby, tak je to teda dragster ?

Takže použít spíš jako h2SX na cesty s centrálním stojánkem a vodotryskem ?

Škoda, že redakce neporovna v řadě více top značek.

BlackSabbath (434) napsal 30.09.2019 v 09:29+2

Určitě zajímavé stroje, nové technologie, atd. Jen k té výjimečnosti Ducati. Bautista tvrdí, že u jeho závodní motorky dosud nenalezli ideální nastavení (a tam na tom pracují neustále), takže některé nové techn. řešení nemusí být zase taková výhra. A pak je to spolehlivost, kterou zrovna civilní V4 nějak moc neoplývá...




TOPlist