globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PetanB (9) napsal 11.12.2023 v 14:06

Měl jsem Ducati Scrambler Desert Sled a to je zatraceně dobrý Scrambler s desmo motorem a podvozek zvládne i lehčí terén. Potom jsem ji vyměnil za BMW Scrambler R 1200 na Ohlinsech a to je bohužel úplně jiná liga. Výkon motoru, podvozek a jízdní vlastnosti jsou někde jinde. Terén sice nedává, na to je bohužel těžký ale jinak padne do rukou na první svezení. S Číňanem nemám vůbec problém, mám jejich motor v AJP SPR 250 prekitovany na 289ccm a jede výborně s malou spotřebou a slušným výkonem.

jawatar (-2) napsal 11.12.2023 v 11:10

Nesrovnatelné,vzducháč dvouventil a vodník čtyřventil!Dukati mám doma a jízda na něm je prostě zážitek!Jebe to s tebou,motor burácií a nic ti nedá zadarmo! Prostě skvělé!Vždy přijedu vysmátý!A potom vezmu MT-09 SP a jedu se zabít!Nebe a dudy!Čínu nikdy,90 tiček sice ušetřenejch ALE,velké ALE!!Ano ,desmo je za nesmysl,ale ta motka za to stojí!!!

manass (17) napsal 10.12.2023 v 19:26+1

ať je to co je to..nějaký CF moto na to prostě nemá a vůbec jestli někdy něco bude mít. Zrovna tady rozdíl 90klacků OK...je to dost ALE! to velký ALE bude pořád a furt a furt když si čovek koupí Číňana tak bude mít prostě Číňana a může se stavět na hlavu. Méňě funkční podvozek (to je to hlavní) , méňě kvalitní matroš, žádná historie, prostě motorka pro chudý, kolik to snense nikdo neví a nepoví. Jasný pro ty začínající bez zkušeností bez možností srovnání skvělá věc...ALE na jak dlouho? do prvního prodeje? a pak se všichni chytí za hlavu co co co..to chceš prodat a kolik že chceš za toho Číňana??? tohle je motorka na ježdění , jo tohle? Měl jsem možnost se na CFku svést na tý 7mi stofce..jo jede to dobře, od 5ti tis. to je slušný na ten obsah, vede se taky dobře, no stres. ALE Ducati je úpe JINDE!!! :D ÚPE!!! a ten propad ceny u jetýho CF ka těch 90klaclů oproti Ducně..já se musím smát :D CF bude za dva roky bezcenný

BikeRR (10) napsal 09.12.2023 v 15:09-1

Když je vyčítano CFmotu podvozek a jeho tvrdost do terénu, zkoušeli jste využít nastavitelný podvozek a změkčit? Přeci jen 90k dolu a nastavitelný podvozek je pěkný bonus. Za ušetřené peníze dám laďák a nechám vyladit mapu a ještě mi hafo zbude. A za mě... Nemám rád úzké motorky

K167 (1481) napsal 08.12.2023 v 07:15+2

Měl jsem Ducati Scrambler Full Throttle a byla to velice zábavná motorka. Pokud jde o její "papírové hodnoty", máme tady takový celkem slušný kopec se dvěma táhlými zatáčkami a tam jsem byl rychlejší na tomto stroji než na své BMW R1200 GSA (2007).

Nesouhlasím, že:

"Na výlet spolu tyhle dvě motorky určitě jet můžou, ale jejich majitelé si jízdu užijí každý jinak. Týpek na Ducati bude celou dobu vyzívaný a relaxovaný, protože bude mít dojem, že jede na velmi pohodlně odpružené kolobrndě s jemným, ale silným motorem, a občas si jízdu zpestří tím, že si odskočí někam na polní cestu – jen tak, podívat se, co je tam nahoře pod stromy nebo dole u potoka. Proti tomu pro majitele CFMota bude každá jízda intenzivním zážitkem, bude si užívat agresivnější charakteristiku motoru a dorazí trochu zpocený z toho, jak motorku musel v zákrutách důrazněji směrovat, ale šťastný, jak moc si to užil."

Tedy, může to tak být, ale asi jen za předpokladu, že opravdu pojedou oba spolu (stejně rychle atd.). Já jsem po návratech domů rozhodně neměl pocit, že jsem "vyzívaný a relaxovaný", ale protože jsem se snažil využít, co ta motorka dokáže (její název napoví) byla pro mě každá jízda "intenzivním zážitkem" a domů jsem dorazil "trochu zpocený" ... "ale šťastný, jak moc jsem si to užil."

Obecně si nemyslím, že by Ducati dělala motocykly pro někoho, kdo chce být "celou dobu vyzívaný a relaxovaný". Od toho jsou jiné značky.

P.S: Knížku Podivný případ Dr. Jekylla a pan Hyda jsem četl a mám ji stále v knihovně, protože je výborná. Pokud se tedy vrátím k názvu, začátku a konci článku, tak nevím, jestli CF dokáže být hodná jako Dr. Jekyll, ale Ducati podle mé zkušenosti má v sobě oboje. (Jako my, o čemž je ta knížka. )

MartinXL650V (172) napsal 07.12.2023 v 21:13-1+2

Pěkně napsané, díky
Z těch dvou jsem hlasoval pro Ducati. Byl jsem se na ní podívat naživo a je to moc pěkně udělaná motorka. Je teda pocitově taková trochu menší, ale to by mi zásadně nevadilo.
Já jako její hlavní nevýhodu vidím desmo a řemenový rozvod. Pro mě je to podstatná nevýhoda a je mi fuk, že to odkazuje do pravěku k prvním Monsterům.

illustris (2) napsal 07.12.2023 v 18:54-1

Pěkný test, díky. Koupil bych si Scramblera, protože jsem trochu snob a mám rád Itálii... Ale před čínskými techniky smekám, nebýt Mao Ce-tunga tak svět zaplavily ne japonský, ale čínský motocykly.

Yura (240) napsal 07.12.2023 v 17:58+4

Jsou to pohledný motorky, obě.
Nicméně, mě u Iconů vždy imponovaly ty nádherný barvy. Nejen žluto-bílá ( která u mě evokuje nebezpečný bodavý hmyz ), ale i ostatní kombinace. A potom - Ducati, to je prostě jedna z TOP motocyklových značek. Přes to nejede vlak.
A proto jsem dal hlas právě Iconu.

Sir_CHerokee (117) napsal 07.12.2023 v 16:01+2

Perfektní práce, dobře koukatelné, pěkné motorky...a poctivé zhodnocení a toho si vážím.

Z těch 800 scramblerů od Ducati se mi právě Icon líbí nejvíc. Ducati ale vyrostl soupeř přímo v Itálii ... Fantic Caballero 700.

NXram (68) napsal 07.12.2023 v 14:46-1

Díky za super článek, myslím si, že tohle porovnání je skvělé a upřímně napsané. Každý si může vybrat to, na co má a co chce Když si někdo bude kupovat tenhle druh jako svoji jedinou, pak na to asi bude také koukat jinak než ten, co si ji koupí jako druhý/třetí stroj kolem komína ........
Jako hlavně si remcalové uvědomte, že je mezi nimi rozdíl skoro 100 tisíc, takže kdyby byla ta levnější na stejné úrovni, asi by bylo něco špatně ne Tím nechválím, ani nehaním ani jednu, obě si najsou svoje kupce

Targus (428) napsal 07.12.2023 v 13:33-1+4

Biker_xx

Pokud chceš srovnávat motku z Čajny s tlustou a hnusnou bábou, jedna historka z natáčení.

Kámoš si narazil přesně takovou soudružku, jak jsi ji vykreslil. Situace se vyhrotila tak, že jeho doopravdická manželka, lehce připomínající stvoření, které chlapi obvykle pojmenovávají slovem sexbomba, nakonec odešla bydlet jinam.

Když jsem se jednou na tuto událost po šesté Plzni a třetím frťanovi kámoše pozeptal, vůbec se nenaštval, jen konstatoval, že výkony těchto dvou žen byly v posteli jaksi nesrovnatelné (bohužel tu nemohu citovat).

Takže ono by to možná chtělo tu hnusnou a tlustou bábu vyzkoušet, případně pouvažovat, zda by se to nedalo vyspravit nějakým make upem a lepším ohozem, no a pak si občas i užívat.


Jinak můj nezdárný syn si tu "tlustou a hnusnou" pořídil a jediná úprava za dva roky spočívala v tom, že "zcela nevhodný" nápis elegantně znečitelnil. Jinak dělá jenom tři věci:
1/ jezdí,
2/ jezdí,
3/ jezdí...

Targus (428) napsal 07.12.2023 v 13:21

Dotaz čistě technický - směřovaný komukoli, kdo mi jej umí zodpovědět.

Může mi někdo vysvětlit, proč lze na testovaných motocyklech /a nejen na nich/ jasně rozpoznat, že přední pneumatiky jsou montovány na ráfek v opačném gardu, než na zadních, tj. záběrových kolech?
Pro ty, kteří nepochopili - tzv. terénní vzorek by se měl montovat tak, aby šípovité zářezy, které tvoří kresbu vzorku na běhounu pneumatiky, směřovaly na horní partii pneumatiky šípovitým hrotem vpřed (fota zadních pneu).
Přitom filozofie tohoto způsobu montáže je taková, že gumová žebra vzorku se mají POSTUPNĚ dotýkat podložky - vozovky tak, aby volný materiál (voda, bláto) byl rotací kola vytlačován od středu kola na jeho okraje.
Tak se ostatně montují všechny zmní či záběrové pneumatiky na auta - pro extra blbce jsou tam dokonce šipky smyslu otáčení při jízdě obvyklým směrem (tedy vpřed).

Na předních pneu focených motorek je to naopak.

Podotázka:
Opravdu si soudruzi myslí, že motorka po zařazení zpátečky začne hrabat předním kolem?

soccer (483) napsal 07.12.2023 v 12:56

Když mrknu na plusy a mínusy, napadá mě jen jedna otázka: když "TO" z východu není scrambler, proč se to se Scramblerem srovnává ??

Biker_xx (2325) napsal 07.12.2023 v 12:18

@Zajoch: Co to máš za bundu? Ta se mi líbí.

Biker_xx (2325) napsal 07.12.2023 v 12:17+17

Možná jsem starej zaprdlej zpátečník, ale já bych si čínskou motorku nekoupil, i kdyby byla sebelepší. Mě by její vlastnictví nijak netěšilo a vlastně bych se musel sám před sebou pořád stydět. Něco jako přefiknout tlustou holku. Splní to v danou chvíli účel, ale pyšnej na sebe nejsi. A chlubit se tim nikde taky nechceš...

Agony (18) napsal 07.12.2023 v 11:39

By mne zajimalo, kde je tak velkej rozdil ve vaze? Ducati ma vetsi motor a navic V2 bude mit narozdil od R2 proste vic materialu (protoze neni sdilena stena valce) a pak je na zbytku potreba nahnat mnohem vetsi uspory hmotnosti. 2 ventily vs 4? Nebo je zbytek motorky proste z pevnejsich materialu a vychazi o tolik lehci?

Obdélník (22) napsal 07.12.2023 v 11:24+2

Čekal jsem, že se tady objeví opět reklama na CF, ale tak brzy ???

Možná je to ale dobře, protože ač je každá motorka jiná, jak vyplynulo z testu, tak se tady vlastně opět ukázalo, že ve srovnání s čímkoli je CF prostě paštika. To, že udělali nějaký krok je zřejmé, ale stále jsou na hony vzdáleni mé představě o motocyklu.

Tudíž článek splnil přesně to, co asi ukázat nechtěl.

Mercurio (87) napsal 07.12.2023 v 11:12-1+1

Jé čínská motorka a CF moto k tomu. To bude počteníčko v komentech !
Těším těším ,tak šup šup ať se večer (doufám,že nejen já) dobře pobavím.
Jinak to vypadá na Matyldu přes kopírák. Těžká a těžiště vysoko ,díra v průběhu výkonu...
Tak aspoň ,že je to laciný...
A autorům děkuji za práci. I recenze méně povedených kousků tu mají své místo a já si o nich rád čtu.

Juraj22 (169) napsal 07.12.2023 v 11:08

Má někdo zkušenost, jestli bych se na takovou mašinu dokázal poskládqat se svými 193cm...???
Aby to při delší cestě nebylo utrpení.....

3 reakce

FilipT
FilipT 07.12.2023 v 11:23

Odpověď ve videu.


elvis78 (135) napsal 07.12.2023 v 11:03+1

hlasování za mě: ani jedno

a nebo Scrambler Ducati Classic když už

Pedl (184) napsal 07.12.2023 v 10:52

No jak bylo řečeno v testu, jsou ty motorky nakonec dost odlišné, záleží co člověk chce. A ty výkonové díry by měli Čínani řešit....

Mamola29 (1068) napsal 07.12.2023 v 09:16+1

Proč platit za motorku, který chybí zadní část?? Plus nějakej hnus přilepenej na kyvce..




TOPlist