yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jandaxx (192) napsal 06.08.2023 v 13:53

Tak je to téměř vždy, pokud se jedná o Jawu, nebo motorky z Číny, tady teda i Indie. A je to dobře.

vojtechposmourny (309) napsal 06.08.2023 v 10:48

Tak jo, ať je komentů přes kilo jaku u článků o nových Jawách :D

SuperSic58 (1309) napsal 05.08.2023 v 14:56

Minulý týden jste byli převlečení za indy, k tomuhle testu by se pro Honzise uplně vybízel outfit birminghamských Peaky Blinders s charakteristickou bekovkou
Motorka moc pěkná, až na pár drobných detailů. Cenovka je docela odvážná..Na youtube jí tam má jeden českej kluk v testu a měl problémy se spolehlivostí, zlobila elektronika.

JA-NE (781) napsal 05.08.2023 v 10:27+2

Pekná motorka, pekný test

Vladimir (-16) napsal 05.08.2023 v 08:08+1

Líbí se mi že je celkem velká a má rozumnej výkon. Pokud chválí podvozek tak je to fajn protože jinde je třeba problém se zadníma pružinama a adekvátní náhrada stojí dost peněz. A že to dobře brzdí taky není od věci. Jednoválec mi nevadí, ale ty strašný "plastový dekly" všude okolo jsou strašný. Černý řidítka který se mi nelíbí je asi maličkost na výměnu a ty serepetičky usb by asi šlo sundat. Výfuk je fajn ale ten zvuk co to produkuje je vyloženě odpornej.

MilanMl (302) napsal 04.08.2023 v 15:43+1

100x83 mm

Hooorus (124) napsal 04.08.2023 v 13:35

RE 500 byl zdroj radosti, ale prodal sem ho pro neschopnost jet dlouhodobě aspon 120. Tady se bojim podobného problemu. Design je individuální, ale pokud moto za 200 litru trpí v rychlostech nad 100 km/h tak je to jen pro velmi malou zkupinu motorkářu co fakt nikdy nepotřebuji přesun nebo pro lidi co si koupi druhou masinu do rodiny…pokud bych nemel svou W 650 tak bych bral guzzinu nebo RE 650. Na kochacku taky parada, ale kdyz potrebuju přejet z Liptova do Brna tak to neni utrpení…

zolik. (35) napsal 04.08.2023 v 11:02+5

Pokud někdo haní takový počin, tak je buď slepý, zarputilý milovník a skokan po všem novém, co stejně za chvíli vymění za další trend nebo jen nepřejícný jedinec, co se musí vyjádřit ke všemu. Jasně, na guzzí evoluční tradici (a pár dalších etablovaných modelů) to pravostí svého pojetí nedosáhne, třeba je to i trochu přestylizované, je to výrobní základnou Indie a subky, ale jako spotřební retromotorku bych se to nebál tahat všude a zřejmě po dost dlouhou dobu (i právě kvůli motoru). Je to motorka pro globální retrozájemce, co prostě chtějí velký jednoválec, dnes už prakticky mrtvou kolonku historie. Vlastně to je taková větší Benelli Imperiale, kde se dohání i na brzdách a gumách, aby se zájemce přesvědčil, že to estetické cvičení proběhlo i dál do techniky. Budíky =luxus, smithsoidní, jak má být. Že by si třeba ducati nechala uříznout jeden válec a před další euronormou stihla prodávat monovzducháč -to už se také nestane, neudělá to ani BMW na způsob "R28" z aktuálního boxeru..berme život tak, jak je, a radujme se, že neustále nekoukáme jen na neonové origami a čínské závody, jejichž nástup a pokus o "trvale udržitelný vývoj" možná leckomu z nás co do smyslu pro naší osobní potřeby uniká.

Petaheaven (51) napsal 04.08.2023 v 05:38-1+3

Přečetl jsem si komentáře a jen se smál...pořád nějaké retro Pro mne to taky není ale komu se to nelíbí,vždyť je možnost si z celé evropy dotáhnout originál z třeba z osmdesátek a pak zažijete to pravé retro...jak tu někdo níže psal,cestovních sto se mu zdá málo,no věř že se svou skoro dvanáctistovkou o moc víc nejezdím,spíše naopak,tak kolem osmdesáti i níž bo podvozek nestíhá,bych se brzy někde rozplác Když se nad tím zamyslíte,nebylo by to i divné kdyby takový staře vypadající naháč kolem vás fičel jak kdejáký sport nebo ty nové scifi naháče? Ne že by to ten můj neuměl,má tah jako bejk a dokážu jej rozjet i na víc :) Na takových motorkám máte brumlat krajinou a kochat se A dávat je na odiv

koki888 (160) napsal 04.08.2023 v 00:17+1

A mne sa tá “ bunda z koženky”, ako to tu poniektorý nazvali, páči. Je to jeden piest, to ja rád a je krásna. Ok ten motor vyzerá troška plastovo, ale to sa zlepší. Kto iný ako Ind má nárok robiť retro motorky. RE je história ako bič a kopu ich ďalších licenčných motoriek sa vyrábali večnosť. Hindusan medzi autami napríklad. A India bola Anglická kolónia a zachoval sa tam ten starý Anglický smrad. Je tam proste kus histórie. Mimochodom stále mám v hlave foto BSA B33 na ktorej sedí Ind z turbanom na hlave. Ale aj keby nie. Nechcem staré retro na vozenie, leda tak raz za rok na zraze historických vozidiel. Chcem moderné retro na ktoré si len tak skočím a vybehnem si na hoďku dve prevetrať hlavu. A ide to 160 keby už na to prišlo. Seriem na mudrákov ktorý ofrflú “nový svet” a radi by sa vrátili do temných čias. Vlastne nie, oni sú tí, ktorý milujú všetko čo im pokrok priniesol, akurát ich ten boľševik zlomil a pretvoril na svoj obraz. Čím horšie tým lepšie, svet je zlý, sloboda je smrť a všetko okolo je prelud.

MilanMl (302) napsal 03.08.2023 v 23:35

Vŕtanie/zdvih??

MilanMl (302) napsal 03.08.2023 v 23:13

Na YT som našiel aj iný český test. Je to trocha odlišný pohľad, aj keď aj tam to celkovo chvália. A je tam strieborná verzia,ktorá vyzerá lepšie. Aj tak ma ale dosť vyrušuje ten radiátor a bandaska pod motorom. Keď to bez nich dokáže RE,MG a aj ten Triumph sa s tým lepšie popasoval,prečo to nejde u BSA?Asi je jednoduchšie oprášiť starý vodník,lebo len ten je na sklade.Inak pekná motorka. Otázna je kvalita,ak je podobná Jawe 300,tak spánombohom!
Momentálne je cena MG v 7 Special bezkonkurenčná. Krásne retro s charakterným vzducháčom/dúfam,že sa od predošlých verzií ten charakter veľmi neumravnil/.

jandaxx (192) napsal 03.08.2023 v 20:49+11

Nabídnu trochu jiný pohled na motorku a její nákup. Svůj pohled.

Tady se lidi pořád ohánějí a nejen u BSA, ale třeba i u Jawy a dalších značek nějakým historickým odkazem, že BSA bylo nějaké, Jawa byla nějaká a tohle jsou jen vábničky, špatné kopie, které předlohám nesahají ani po kolena. Že se výrobci pořád snaží napodobit předlohu. Že třeba původně byl motor vzducháč s opravdovými žebry, že teď to má chladič a žebra jsou fake, že je falešná kaplička na ovládání ventilů a dalších x věcí. Každý si to najde v textu. Do jisté míry máte pravdu. To je ale váš pohled.

Zajímalo by mě, jestli má někdo nějakou statistiku, kdo tyhle motorky kupuje, co vlastně chce. Mimo výrobců, ty průzkumy a statistiky určitě mají. Nikdo z místních asi ne.

Jak můžete vědět, že ty lidi touží po tom samém, co bylo před čtyřiceti lety? Třeba ty lidi vůbec nezajímá, že nějaká BSA nebo Jawa měla v šedesátkách něco nějak. Třeba zákazníci chtějí pěkně vypadající retro motorku, která zhruba vypadá jako předloha, ale vůbec je nějaká žebra, falešný kryt nebo kaplička nezajímají. Prostě se těm zákazníkům líbí vzhled motocyklu, myslí si že vyhoví jejich potřebám a tak si ji koupí a nijak neřeší, co bylo na originálu funkční a tady jde jen o pozlátko.

Taky nechápu ty neustálé útoky na majitele a potenciální majitele takových motorek. Že to koupí jen hlupák, idiot, malomocný, potrat a podobně, co tady čtu. Vždyť je to záležitost každého, co si kdo koupí, jaké má preference, co se mu líbí. Myslím si, že hodně lidem chybí tolerance a nadhled.

Co se líbí jednomu, nemusí se líbit druhému. Když jsem napsal nedávno něco podobného, hned se mi dostalo odpovědi, že jsem určitě majitel takové motorky, jinak bych to neobhajoval. Omezený pohled a omezená odpověď. Nemusím být majitel něčeho, abych obhajoval, že si někdo něco koupí. Stačí trocha té tolerance, slušnosti a nadhledu. Ve výsledku je nejvíc důležité, že je spokojený majitel a motorka mu dělá radost. Je jedno jestli H dvojka co jede 4 kila, nebo padesátková Kentoya. Nesoudím nikoho, jestli má původní kejvačku, nebo tu novodobou z Indie. A taky zdravím na silnici každého, včetně babetistů, nad nikým neohrnuji nos.

maraton (180) napsal 03.08.2023 v 20:11-1

A najednou dává cena Jawy 650 smysl.

puffybodie (390) napsal 03.08.2023 v 19:45

Jestli to zere jak ta 650 od Voge, tak to potes koste potom A myslim v realu, ne ty pohadky co Voge ukazuje na displeji

divoch54 (26) napsal 03.08.2023 v 18:23

Jawa s originál Rotaxem 650 už tu byla a za menší peníze a moc se jich neprodalo, nevím, jak tady chtějí prodat BSA Goldstar s kopií Rotaxu z Indie... Těch pamětníků značky BSA už u nás moc nežije a ti , co by jí chtěli, si dovezou originál dvouvál z Anglie za stejný peníz .

SV-DR (29) napsal 03.08.2023 v 17:59

Motorka nevyzerá zle , ale nie je to už príliš vyrábať kedysi slávnu BSA ?

Ešte s tou Jawou kývačkou mali Indovia niečo spoločné,
aj ja mám SWM kedysi Talianská značka znova vyrábaná Talianmi...,
ale toto si myslím je už cez čiaru.

Obycejny_clovek (324) napsal 03.08.2023 v 17:45+1

Pěkný test, děkuji redakci. Hezká práce.

Gold Star to bude mít těžké. Nikoliv kvůli tomu, že je to špatná motorka.

Je to jediná motorka značky BSA, nemají síť ani v Evropě ani USA, je otázkou, zda se vytvoří vůbec nějaký after-market. Ta mašina prostě nemůže mít cenovku na úrovni těch, kteří vše výše uvedené mají.

Možná má smysl to nakoupit ze sběratelských důvodů, protože až BSA zase krachne, stoupnou kusy na ceně.

Motorka fajn, pokud bych měl dvě kila v kapse, šel bych je utratit k MG nebo RE.

jandaxx (192) napsal 03.08.2023 v 17:29

Kontrolní otázka na redakci.

Na videu jsem si všiml, že je na nádrži pěkná samolepka motorkari.cz. Koukl jsem do e-shopu a nemáte ji v sortimentu. Co takhle ji tam dát?
Minimálně jeden zájemce by byl

3 reakce

Jarda
Jarda 03.08.2023 v 19:36

Dáme ji tam. Mam připravené archy s více samolepkami, nové přívěsky, nákrčníky. Bude to tam v půlce srpna. Díky za podporu.


Lulinak (30) napsal 03.08.2023 v 17:16+1

Stále pokukuju po hezkým retro, vzduchem chlazeným jednoválci, s objemem kolem 600, nabídka je v tomto minimální, jsem zvědav na tu novou Jawu.
Tohle BSA? vzhledově inu nevím, koukněte na R.Enfield 350 Classic jak má vypadat designově čistá a (dle mě) krásná motorka bez kompromisů, vše železo, chrom, poctivá historie toho modelu, prostě vše do sebe zařezává jak má, nic nepřebejvá, nic nechybí.
Bohužel to u tohoto RE zabili reálnou cestovní rychlostí do 100 km/h a pak už se ten motor trápí, proto si ji nekoupím, i když se za ni vždy ohlédnu. Být tam původní motor 500 a maximálka alespoň kolem 140 (tj. cestovní na pohodu 120 a nebýt tak nebezpečná brzda provozu) je už dávno doma.
BSA? takovej trošku přeplácanej tráboš se zadním křídlem, prostě na retro to není ono, chladič vpředu total fuj, kryt motoru totéž, ten paskvil s logem na boku motoru fuj, kastlík fuj, a u téhle barevná kombinace vše možný do černa aby to pokud možno nebylo vidět, tj. bez nápadu....A cena trochu nesmysl, mínus 25 minimálně.
Tak za mě nic, ale přeju každému ať se mu líbí a dělá radost.

TryznitelDemonu (25) napsal 03.08.2023 v 15:18

To je tezke. Jeden valec je malo, ale dva jsou uz zas moc.

DoctorDevotee (26) napsal 03.08.2023 v 14:24+3

Pekna masina. Moze sa porovnavat s Triumphom, RE, MG a kludne aj Jawou.
Ale tejto kategorii vladne a bude uz navzdy vladnut W800.

limbus (11) napsal 03.08.2023 v 13:20

Moc pěkný test.Jen by mě zajímal test Jawa 650 vs BSA

_Kibo (40) napsal 03.08.2023 v 13:06

Parádní test zkušeného borce .

Paťa (64) napsal 03.08.2023 v 12:39+2

Pěkný test, díky za něj! Motorka, až na určitý fakeový věci, pěkná. Cena by měla jít tak o 20 tisíc dolů. Jak už tu psali mnozí přede mnou, bylo by super udělat srovnávací test BSA, MG a RE a já bych ještě přidal Triumph

TruckerSalám (1) napsal 03.08.2023 v 12:15

Celkem se mi líbí. Některé blbosti si mohli odpustit, ale to se dá odpustit. Ta cena je ovšem úlet. Zvlášť při srovnání s RE a MG.

Sir_CHerokee (117) napsal 03.08.2023 v 12:05-1+3

Krásná motorka. Těším se na nějaký srovnávací test v této hladině...s Royal Enfieldem a nyní i třeba Moto Guzzi V7 Special (aktuálně 209 000) by tam taky pasovala a třeba i Jawa 650.

jandaxx (192) napsal 03.08.2023 v 11:23+3

Naživo vypadá super. Minulý týden jsem se na ni byl podívat v Eurocycles. Skladem byla stříbrná, zelená a červená. Ta se mi líbila nejvíc. Cena je trochu nadstřelená. Za optimum považuji 159 900,-.

Eurocycles ji mají i jako předváděčku. Vystavenou přímo před prodejnou. Takže kdo se chce seznámit, může tam vyrazit na malý výlet. Prodejna rozsáhlá. Mnoho nových i ojetých motorek. Čtyřkolky jak pro dospělé, tak i pro děti. A samozřejmě vše, co souvisí s jízdou na motocyklu.Téměř vždy, když jedu okolo, se tam zastavím.

Je to prozatím z hlediska ceny motorka pro lidi, co ji budou chtít bez ohledu na konkurenci na trhu v podobné kategorii. Prostě se jim bude líbit, peníze na ni mají, tak ji koupí. Dnes se po snížení ceny o 20 000,- za "200" prodává Moto Guzzi V7 a za "210" ve verzi Speciál. A taky dvouválce RE jsou na dostřel. Což je velká konkurence.

Indická Jawa 300 CL a 300 CL forty two je po slevě pod 140 000,-. Ale to je nižší objemová i výkonová kategorie pod stejným koncernem Mahindra, takže přímou konkurencí nebude. Nová Jawa "Konopnice" a verze Sport s motorem 650, což je stejný základ jako tady (původem z Hondy Dominantor) bude lehce pod 140 000,- a lehce nad 140 000,- . Cena BSA v základu 159 000,- by byla myslím ve světle konkurence a původu férová. Startovací cena novinky je téměř vždy maximální, koupí x nedočkavců a pak časem přijde korekce. Já v ni doufám. Každopádně ta motorka je hodně zajímavá. Okukoval jsem jí asi půl hodiny, pořídil i pár fotek.

Uvítal bych srovnávací test BSA Gold Star vs Moto Guzzi V7 vs RE Continental GT 650. Protože si myslím, že zákazníci se mohou mezi těmito stroji rozhodovat.

Díky za pěkný test.

zzzmrzlinar (471) napsal 03.08.2023 v 10:53+4

Hezká motorka která si moc nepomohla cenou

Gambalunga (1) napsal 03.08.2023 v 10:43-3+1

Zase další "frankenstein" z toho indického blázince. Je to to samé, jako když Pakistánci kdesi v horách vyrábí na koleně kopie ruských AK, jen za pomoci moderních technologií.
Je tam samý falešný vixlajvantový deklík a srdce stroje, které bylo vždy to, co určovalo to ostatní, je úplně něco jiného a tak to rozhodně není žádná "zlatá hvězda" i kdyby se nalíčila u toho nejslavnějšího vizážisty pražské smetánky...To šidítko mi připadá, jako Donatella Versace oblečená do svých produktů (té už nic nepomůže stejně, jako tomuhle monstru ty tři flintičky a hromadu milionů)...
Ale proti gustu žádný dišputát, taková je už doba (bohužel...)

Doufám, že tu neopakovatelnou imič anglické plečky dožene tahle BSA alespoň ztrátami oleje a po anglicku si vždy poznačí místečko, kde parkovala...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist