yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
blondak39 (26) napsal 02.04.2019 v 22:08

SuperSic jsi kolík

blondak39 (26) napsal 02.04.2019 v 22:07

SuperSic ??

zmulin (371) napsal 08.03.2019 v 07:14+1

mira592:Vem to na podval,odvez třeba do Itálie a jezdi na výlety po bývalých vojenských cestách - šotolina,nebo třeba v Toskánsku jsou hezký.Ony to zvládnou a ještě nebudou nudný ani při přesunech mezi tim.Je to relativně lehký,pro jednoho dostatečně nabalitelný a ne každej chce bejt buď závodník,nebo vypadat,že chce zrovna objet svět

mira592 (35) napsal 06.03.2019 v 18:38

Každýho věc, ale mě tyhle módní trendy iritují. Jednou jsou to kafáči a uživatelé vůbec neznají
původní myšlenku a origo styl, pocit. Te´d scramblery. Není to škaredý, ale není to ani nadčasový.
Dote´d jsem ty alias scramblery moc nepochopil.

Mig_35 (345) napsal 06.03.2019 v 09:35

Anti: asi tedy něco podobného jako CRF250L. Rozpočtovka. Tohle jsou "prémiové" scramblery nebo jak to nazvat, úplně jiná kategorie. Přesně jak píšeš, úplný jiný druh motocyklu.

Anti (392) napsal 05.03.2019 v 16:22

Mig_35:KLR se doprodává za cca 6700 doláčů,což je zhruba polovina ceny Ducati.Bohužel, v průběhu let se mu stalo to co ostatním-zcendurovatělo.Zaměření tohoto modelu je úplně jiné a provedení odpovídá době vzniku.KLR bylo vždycky spíš dělník,soumar na všední dny.
Stroje v testu chtějí využít návratu kategorie Scrambler do módy.Je jasné že s dvojnásobnou cenovkou a současnou technikou budou úplně někde jinde.

SuperSic58 (1313) napsal 05.03.2019 v 15:14-2+3

pro pražskou gay komunitu s pěstěnými plnovousy a kostkovanými flanelkami jistě zajímavý test Na hrkání mezi kavárnou a barber shopem ideální strojky, těšíce se na léto v přírodě u ohniště s tubičkou lubrikačního gelu...

Mig_35 (345) napsal 05.03.2019 v 08:18

ok Anti, už to mám, takže 176 suchá hmotnost, za dýchavičný jednoválec s nízkými zdvihy.
co mám proti jednoválci? nic. jen, když je o 15 kilo lehčí než dvouválec, je to trochu zoufalé.

jinak když se na to tak dívám, tak ten Desert Sled je vážně dobrej, asi ho půjdu vyzkoušet,
parametry téměř tak dobré jako velmi očekávaná 790 Adventure, výkonu tak akorát, a cena velmi
příznivá...

JohnnyS08 (219) napsal 05.03.2019 v 06:49

Hlavně, Kawasaki výrobu KLR 650 ukončila a v USA už se pouze doprodávají skladové zásoby.

Test se mi líbil, video též (až na roztřesený jízdní záběry) a z testovanejch strojků je mi jednoznačně nejsympatičtější Ducati. Ještě bližší by mi byla, pokud by byla po vzoru svý ideový předchůdkyně poháněná jednoválcem, ale to je v dnešní době jen utopie...

Tatom (16) napsal 05.03.2019 v 05:40

A to nejlepší ,Triumph Scrambler 1200XE, chybí...

Anti (392) napsal 05.03.2019 v 05:39

Mig_35:Máš něco proti jednoválcům?
Jen pro upřesnění,ta váha je u Ducati suchá a u KLR "mokrá".Navíc KLR má cca 22 litrů nádrž a Ducati 13,5.
Ale jinak se tyhle dva troje nedají moc srovnávat.Na druhou stranu,podobná "všehochuť" je i v tomhle testu...

Mig_35 (345) napsal 04.03.2019 v 23:06+1

Muflozo:
srovnání KLR 650 vs Desert Sled:
hmotnost: 195 kg vs 191 kg
výkon motoru: 48 hp vs 73 hp
druh motoru: jednoválec vs dvouválec
zdvih předního tlumiče: 200 vs 200
zdvih zadního tlumiče: 185 vs 200

máš recht,pořádné motorky jsou jenom v USA...

1scooter (6) napsal 04.03.2019 v 22:56

To je trh. Prodat a mít zisk. Čili, soustředit se na mladé. Výkon, rychlost, atd. Musím si tedy přiznat, že pro mě se už motorky nevyrábějí. Z mého pohledu už ani H-D. Všechno černé, samá trubka, digitální budíky, atd. Pardon!

ZDENY777 (15) napsal 04.03.2019 v 22:52

Dal bych hlas Rnine T, zbytek hrůza. Po tom co Triumph představil nové Scramblery 1200 se bude těžko někdo chytat. Zdvihy 250mm u verze XE jsou rovnocené s nejlepšími Adventry jako Ktm, nebo Honda. Myslím že je to revoluce!!!

svahilec (11) napsal 04.03.2019 v 22:18+1

Snaha kombinovat off s onroadem je slepa ulice, ale chapu, ze to nenarocne zakazniky prilaka. Proste kazdy musi citit, ze tomu tam nebo tam neco chybi a ani kumulativne vas to neposune. Ducati je fajn na off, ale stejne jsem se nemohl poradne rozblbnout, durabilita tam zkratka neni a jen drzkopad by financne vysel jako pujceni a enduro vylet v rumunsku na skutecnym enduru sakumprdum. Vzhledove paradoxne vrtule, ale boxer a scrambler mi nejak logicky nedava smysl. Ani jednu, radsi dve jiny ojetiny.

Majki (684) napsal 04.03.2019 v 21:42+1

Scrambler... Co to je za paskvil??? To jako když nevím co chci... Sporta? Krosku? Naháče? Aneb jak smíchat vše dohromady... Divné..

Mufiozo (-5) napsal 04.03.2019 v 21:39-1+1

Modni sracky. Poradne motorky uz se delaji jen pro Americky trh, jako KLR 650.

xavier011 (11) napsal 04.03.2019 v 21:26

Jednoznacne Desert. Kdyby mel vykon nemcoura, tak super ideal. Ja na “obyc” ducati scrambler dal bez problemu tyden v talosce. Na Ducati dnu v Moste okruh pod 2 minuty a dalsi den par skoku na motokrosove trati :). Jen to chtelo upgrade na ohlins. Ale ten Desert se mi libi hodne...

sekáčmagor (128) napsal 04.03.2019 v 20:10

Tohle špatně skončí...

CZ175_1967 (105) napsal 04.03.2019 v 19:27+3

Nejlepsi "scrambler" je moje CZ175 Sport z roku 1967 na devatenactkach. Kdyz ji babicka koupila tatovi (v te dobe dvacetiletemu jelitu) vofrnoval, ze to neni alespon 250 a ze to neni na sestnactkach. O, jak se ten chlapec mylil tenkrat a take, kdyz ji chtel pozdeji prodat. Branil jsem ji vlastnim telem a ted nedam ani za milion! Kdyz byly moje deti mensi, zvladal jsem je na tom po okolnich kopcich po polnackach vozit vsechny tri najednou.

StandaXV1900 (4) napsal 04.03.2019 v 19:05

Jen módní vlna...

JoskaH (444) napsal 04.03.2019 v 18:38

Já bych neřešil marketing...a názvy a kecy kolem jsou jen marketing.
Prostě tři (odlišné) motorky. Nic víc, nic míň.

vopák (51) napsal 04.03.2019 v 16:34

Berlín-Řím-Tokio..Neříkalo se tomu osa zla.. U mě to v tomhle testu vyhrává Řím..Celkem nenápadná motorka ten desert..ale může snim bejt veliká sranda.

zmulin (371) napsal 04.03.2019 v 16:05+1

Teď jim asi trochu zatopí Triumph Scrambler 1200,bo spojí sílu motoru co má BMW s terénníma schopnostma Deserta
Každopádně z týhle trojice jedině Ducati a nevim,proč na ní nejet ani to Rumunsko.Buď to tam radši odvezu na podvalu a můžu si užívat vejlety tam i s případnym chrápáním v přírodě,nebo si jako ten "správnej motorkář" užiju ten dlouhej přesun po svejch,bo nabáglovat to půjde taky

MaraVFR (17) napsal 04.03.2019 v 16:00+1

teším se na srovnávačku s T Scrambler 1200 XE

kawasaki-zr7 (11) napsal 04.03.2019 v 13:06+5

Yamaha měla v 80' krásný vzduchový XT 500

LuckyLoser (89) napsal 04.03.2019 v 11:50-2+2

Jako klasický asfaltomrdal bych měl jet po polní cestě pouze v případě, že jsem se netrefil se správným směrem po asfaltu. Stejně ve 99% případů točím po asfaltu a raději objedu. Tohle retro je opravdu peklo. Prve všichni Cafe racer a pomalu ani o tom nic neví a teď Scrambler. Co bude dál? Nedejbože k pár svařeným trubkám a slovu božím

Mig_35 (345) napsal 04.03.2019 v 11:43-1

Kawassak:
https://www.transeurotrail.org/
jestli jsi omezen svými cestami jen tak daleko, jak dohlédneš, není na tom nic špatného, ale třeba na tom Desert Sledu se můžeš sebrat a jet kteroukoliv z těchto tras... Zdvihy 200 mm na to postačí.

Ondros (158) napsal 04.03.2019 v 11:43

pk14: Tos zabil

pk14 (175) napsal 04.03.2019 v 11:38+1

My máme doma i kočku. On náš pes totiž neumí chytat myši...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist