První jízda na BMW R 1300 GS ve Španělsku: Radikální řez
Text: Vláďa Novotný | Video: Vláďa Novotný | Střih: Erik Bošnák | Foto: BMW Motorrad | Video: BMW Motorrad | Zveřejněno: 2.11.2023 | Zobrazeno: 27 993x
Text: Vláďa Novotný | Video: Vláďa Novotný | Střih: Erik Bošnák | Foto: BMW Motorrad | Video: BMW Motorrad | Zveřejněno: 2.11.2023 | Zobrazeno: 27 993x
Víme, kdy bude v provedení Adventure? Tohle motorka pro malé lidi s malou nádrží a nízkým sedlem.
Je to dost zvláštní, ale ještě nikdy jsem neviděl/nečetl recenzi ve stylu "když jsem ji poprvé uviděl, nelíbila se mi, ale naživo je to teprve hnus" a to ani v jiném periodiku
Konečně GSo, které vypadá zajímavě i pro někoho, kdo se nechce jen vozit na gauči, ale koho baví na motorce jezdit. Motor, podvozek a hlavně o dost lehčí bajk, to bude fakt jiná liga.
vyčerpávajúca, vynikajúca a komplexná recenzia, skvelá práca!!
musí to jazdiť skvelo ako každá GS, od 1100 do 1250 som jazdil na každej generácii. Za seba musím pravdu povedať, že to svetlo som neprekusol ani naživo. Aj keď face-to-face je to krajšia motorka ako z fotiek.
sklamanie je jediné, a síce paralever mohol byť o nejakých 30mm dlhší, bohužiaľ použili ten istý design ako posledných xy rokov, neinovovaný. Motor je výrazne kratší a na prevodovke je náliatok kvôli offsetu paraleveru, fakt neviem prečo práve takto, teda reálne ušetrené miesto je prázdne. Ten motor až tak nový nieje, technicky je takmer rovnaký ako 1250, prevodovka je úplne nová, jediná inovácia motora ktorú som zatiaľ našiel sú zmenené kartre, von trčia len hlavy valcov.
Musím sa priznať že toto je prvé GS ktoré sa mi páči. Tie pôvodné mi prišli hrozne veľké a také nejaké pozliepané lážom-plážom. Som si často vypočul : si zaujatý, nevieš čo je dobré a pod. No aspoň viem, že zaujatý nie som.
1 reakce
Zajímalo by mě jestli quick shifter je vyladěnější oproti 1250gs ale opravdu objektivní názor protože rychlořazení u 1250gs je tak hrozný že bych tu motorku občas rozkopal
3 reakce
Díky do redakce, že jste vyslali Vláďu. Sice se dá říct, že cenduro zrecenzuje kdokoli, ale to by tam chyběla ta druhá půlka. Pro mě je sice určená ta bílá, ale o to víc se mi líbí poježdění na modré.
Staré přísloví: Jen Čínská motorka má všechny díly originální.
Super detailní představení Já teda musím přiznat, že jak jsem byl při ukázce prvních foto dost kritický, tak se mi ta motorka začíná hodně líbit. Konečně to není přerostlá opuchlá kráva pro malý kluky s malým pé.sebevědomím. Přijde mi mnohem kompaktnější a použitelnější pro každodenní ježdění a i pro zábavu. A to přední světlo? Naživo to vážně není taková tragédie. A na YT se už objevují videa, jak to nové světlo svítí vs. 1250ka a je to fakt pecka. Rozhodně bych při koupi takové motorky upřednostnil funkčnost ildyz s trochou té extravagance.
Řekl jsem doma, že prodáváme Tracera a koupíme nové GS. No žena mi to zakázala, že má k miláčkovi osobní vazby a zážitky a prodávat se v žádném případě nebude. Prostě ženský... Takže mám smůlu.
5 reakcí
Cílem asi bylo "vše jinak", ale nemyslím si, že právě tento výsledek většina majitelů starších provedení GS pochválí.
1 reakce
Mal som tu česť to vyskúšať. Je to drahá, veľmi dobrá motorka s hnusným svetlom a radarom. To svetlo je zrazená sklenená chobotnica.
Dekuji redakci za odpověď na dotaz … tomu říkám osobní přístup ke čtenářům
Safra, v této cenové třídě nazývající se prémiovou jsou ty nepodsvícené čudlíky celkem ostuda.
No já vím, holky je taky podsvícené nemají a člověk je stejně nakonec nahmatá i při pořádné jízdě, ale jednak jich nemají tolik a také přece jenom nehrozí takové škody, když se vlivem delšího času na hledání čudlíku trefí vedle.
6 reakcí
Tak, tak, moudrá žena. Okamžitě by měla doplnit vývojový tým BMW Motorrad a ostatním německým kolegům vysvětlit, jak to s čudlíky a podsvícením má být.
Zajímal by mě názor lidí,co si GS kupovali kuli prostoru,jestli to zkousnou protože tohle je evidentně kompaktnější,tudíž míň místa na prdelky..
1 reakce
Ale jo. To světlo byl asi jen takovej prvotní strašák, ale teď když to člověk vidí po několikáté a dokonce sem jí i viděl na silnici tak se na to asi zvykne, ale ty blinkry v blastrech budou srát pořád. Vypadá to dost kýčovitě. Celkový vzhled bych hodnotil spíše více do terénu. Je to pecka
Boze to je skaredy . Do 1250 krasna motorka, ted uz je fakt jedno zda si clovek koupim KTM nebo BMW. V tomhle pripade jednoznačně KTM.
12 reakcí
Bez urážky leadera trhu to takto z fotografií vypadá dost jako zvětšený plastový model, obzvlášt s litými koly, wirklich eine Deckelmaschine. Byly doby, kdy design prodávalo tvarování stříbřitých hliníkových krytů, určitá jednoduchost a provázanost konstrukcí, tady to je přesně příklad globální produktu, který musí být krom krásy, které málokdo rozumí, zejména originální a takzvaně dostylizovaný. Deklík, kryt a krýtek, spoilerek a tvarováníčko. Třeba (nejen) ta podsedlovka.. jinak super, že tu je a motorky se vyvíjí, to jistě. Jen si jí naštestí nekoupí každý -tomu půjde výrobce cenovou politkou naproti, jak jinak. Ve skupině s dalšími SUV bude možné za šera hrát křížky a kolečka...
podla mna sa im podarila
Jo .. líbí ... teď už jen musím počkat až BTC vyroste do nesmyslu aby ten nákup tolik nebolel
Prodávám Versyse a jdu do ní ale musí být zelená
1 reakce
Kvitujem, že (podľa recenzie) konečne dali nastaviteľné sedlo a človek si nemusí kupovať vyššie kvôli 2 cm.
Ale zaujímalo by ma (len zo zvedavosti), keď si človek nekúpi to elektrické plexi, ako sa ovláda? Stále to dementné koliesko? Celkovo to užívateľské rozhranie by si zaslúžilo prepracovať, viem, že to nie je podstata motorky a ani konkurencia nie je dokonalá, ale i drobnosti môžu rozhodnúť.
2 reakce
To světlo je ošklivé
3 reakce
Fajn recenze
2 reakce