yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
saci_ventil (292) napsal 12.01.2012 v 09:56

GSX-R od 2002 spravilo len jeden chválitebný krok: Bremba

TOLI. (0) napsal 10.01.2012 v 21:50

Tak nějak nevím co si mám myslet o věrohodnosti údajů když je napsáno že bmw má podprůměrný krouták 112NM a suzuki lepších 113 a v článku je dokonce 117

jean192 (153) napsal 10.01.2012 v 10:05

Količ, veď tie motky aj majú podobný uhol riadenia. Ale záleží, podľa ktorej roviny to meriaš.
BMW má 90 - 66,1 = 23,9°

GRASSEL (273) napsal 10.01.2012 v 08:44

ještě teda to BMW //www.autocarbe.com/wp-content/uploads/2010/02/bmw-s1000rr-sbk-2010_8.jpg

GRASSEL (273) napsal 10.01.2012 v 08:43

DMC> gsxr v racingu hnusnější?! Ti asi stříklo ne?! Ta je náhodou daleko hezčí než BMW v závoďáku //www.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/Alstare-Suzuki-2009-World-Superbike.jpg

zdenek66 (23) napsal 10.01.2012 v 01:31

Jednoznačně BMW, je krásný, originální a vymakaná technika. Poslední gsx-r se mně líbila k5,6..po tomto se ani neotočím, prostě mě ničím nezaujme.
Cat600: tebe musel s BMW někdo řádně nas.at

DMC.motobiker (-23) napsal 10.01.2012 v 00:05

Tak vám hoši ani nevím, která z těch dvou masírek je hnusnější?! No normálně asi BMW , ale když se tam daj hustokrutý rejsingový kapoty bez světel , tak bude určitě hnusnější ten mixér... Ale jak už se to někde psalo, na BMW je prej asi lepší jezdit, než se na něj dívat... A já, i když jsem na něm ještě zatím nejel , této hlášce už od pohledu naprosto věřím!

Kolic (2) napsal 09.01.2012 v 23:40

Úhel hlavy řízení 66.1 °/24 °
Tomu moc nerozumím, neboť když se podívám na fotky obou motorek, tak mi to připadá že mají velmi podobný úhel. A ne jak se píše v článku - technická data BMW/Suzuki 66,1/24 /nebo naopak).

PhoneutriaFera (0) napsal 09.01.2012 v 23:31

gsxr je rok od roku hnusnější , muj názor. že jsou obě kvaliní nářadí je jasný, bávo vypadá ale daleko agresivnéji a táhne líp,že...

PepinoV (1) napsal 09.01.2012 v 22:14

Odpočinkové čtení výborné. Srovnání zajímavé i přes mírné kolísání vyváženosti (galusky, páčky atd...), ale naprosto chápu pozadí (finanční, časové a takykdosestímbudezamálokačekjebat atd...)
Nakonec díky Mikšovskému předchozímu testu kdesyk na ilekibike jsem šel do nové Gixxxery (sice obyč.K9).
Ď T.M.

GRASSEL (273) napsal 09.01.2012 v 22:05

A co byste jako chtěli?! Všichni tady jsme přihlášený zadarmo, držte hubu nebo nám budou účtovat za přihlášení Mě teda samozřejmě ne, mě budou platit

GRASSEL (273) napsal 09.01.2012 v 21:58

Já nevím, ať je to v motohousu nebo penthousu nebo třeba tady na motorkari.cz stejně jsou ty testy k hovnu...
Rád si je čtu ale to fakt jen když je nějaká slabší chvilka, jinak dokud se neprojedu mi je jedno co tam kdo píše ono i na těch testech je vidět že třeba v jednom časáku vyhraje ta, v tamtom zas jiná...

Géčko je podle mně krásný, sice ty dva vejfuky je podle mně prostě humáč ale jinak je nádherná a BMW taky není vysloveně ošklivý...

Ejs> jdu se zeptat Marty jak to má ze symetrií ty asymetristo
A nepomlouvej audi když máš toho charismatickýho Golfa na velkejch kolech

pylot (27) napsal 09.01.2012 v 21:49

Jarda> Je jasny, ze nemuzete kupovat novy gumy na kazdou testovanou motorku, ale s tim nastavenim by se mohlo dat neco delat ne? Klidne to pak muzete rozstelovat zpatky jak to bylo, ale aspon pro ten test byste to mohli nastavit, at to za neco stoji. Takhle je vypovidajici hodnota naprosto nulova a vypada to spis jenom jako pochlubeni se, ze jste si projeli dve prima motorky. A smist to prohlasenim, ze nemate vercajk, to je jako kdyby mi auto vratili ze servisu a misto sroubu by to bylo svazany dratem protoze nemaj potrebny klice. Me to teda prijde docela odflaknuty a urcite ne seriozni.

SensationBlaack (-18) napsal 09.01.2012 v 20:40

Jo hodne blba otazka... Plna vaha...

Saly89 (54) napsal 09.01.2012 v 18:24

Blbá otázka: hmotnosti jsou pohotovostí nebo suchých strojů?

VRT-NM (63) napsal 09.01.2012 v 18:03

Tak určite radšej japonsku Suzuki ako nemecku Suzuki GSX-R

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 09.01.2012 v 17:59

WolfGSXR: to neni vubec pravda, kazdej litr jede jinak, staci si na ne sednout a otocit plynem, to je zase blabol jinak srovnani melo byt spis se ZX10R a ne s GSXR, to je fakt hrusky a jabka

Interceptor (108) napsal 09.01.2012 v 17:35

Tak BMW se mi moc nelíbí snad jen v té černé. GSXRa jsem nikdy nemusel, ale s postupem času si mě naopak získávají, protože je to ještě pořád kus motorky na kterou se vleze i normální člověk.

ejs1000 (0) napsal 09.01.2012 v 16:30

omu rozumím, je asi jasný že když to vezmou chlapci placení od BBC nebo od jiný mediálně silný skupinky, můžou na to obout i zlatý pneu když na to přijde... A čtení je to skvělý, jen mi tam falírovaly ty podmínky nic víc A jelikož jsem vod přírody držka nevycválaná tak jsem to sem napsal Jen tak dál

Jarda (281) napsal 09.01.2012 v 16:22

ejs1000 a další:

Bohužel není v naších silách obě motorky obout do stejných pneu, stejně jako není možné zasahovat více do nastavení celé mašiny podle svého gusta. To co nám importér připraví, to máme k dispozici a to testujeme.

Neumím si moc dobře představit, že bychom každou špatně obutou motorku na test za svoje přezouvali, tohle se ti prostě nevratí a test vyjde na 10-20tis Kč.

Špatné obutí je jenom importérova ukázka přístupu k testování a jeho špatná vizitka. Myslím si, že když na to redaktor upozorní v testu je to v pořádku.

ejs1000 (0) napsal 09.01.2012 v 16:16

WolfGSX-R: Svatá pravda velebnosti

ejs1000 (0) napsal 09.01.2012 v 16:15

Já si myslím, že zaplaťbůh za to že si můžem vybírat... Támhle v africe kolikrát nemaj kolikrát co jíst, uvědomujete si to hajzlové necitelní? A co se týká symetrie tak podle mne je stejně nudná jako krajíc chleba s máslem na kterým je pár koleček salámu... Takže Audi...

WolfGSX-R (0) napsal 09.01.2012 v 16:11

Jako hezké odpočinkové čtení... Nicméně, v dnešní době jsou stejně všechny "litry" v běžným použití stejný co se týče výkonu...Každýmu to přeci jedejakhovadopičovoe!!! Na dromu rozdíly budou znát určitě...časy vždycky řeknou, ale i tak je to pořád o těch rukách a co komu sedne. BMW mi taky nic moc neříká co se týká designu, ale proti gustu...jsem prostě na Japonky...jezdim tužku na GSX-R a jsem s ním spokojenej...a vo vovoo vo tom to je... aspoň by teda mělo bejt u každýho...a ne si jen prodlužovat vocas, tim kdo má kolik koní a jako má elektroniku a jak mu to prostě jede ze všech hustokrutostřelců úplně nejvíc, když má vlastně stejné stádo...

Lemur.R1 (13) napsal 09.01.2012 v 16:07

to cat6OO a TomCBF1000 -
Také vidím krásu v symetrii. Takhle to mají soudruzi u BMW jednodušší. Chvíli nevíš jestli jo nebo ne, ale u Suzuki ti to je hned od začátku jasný.

TomCBF1000 (1) napsal 09.01.2012 v 16:00

brambora se mi designově vůbec nelíbí , jak tu už někdo psal, krása motorky/ženy je hlavně v symetrii. Prostě za něco takového bych nemohl utratit ani cent. Suzuki nevypadá zle, ale stejně to není můj šálek kávy . Každopádně pěkné čtení v zimním období

ejs1000 (0) napsal 09.01.2012 v 15:48

Chce to mašiny asi obout stejně, nastavit stejně a pak srovnávat. Jablka s hruškama jsou dobrej salát, ale salát... Na druhou stranu je fajné číst něco novýho, neobšlehlýho od anglánů...

Tomas_81 (105) napsal 09.01.2012 v 14:49

Tak je fakt že testík je o srovnání pocitů z jízdy na té které motorce,než o srovnání dvou motorek.Přes to se mi potvrdilo že GSX-R ačkoli není tak inovativní a nabitá elektronikou je mašina která ne jen že dobře vypadá,ale především skvěle funguje.Nakonec se ani nedivím že u ní nedochází k žádnejm zásadním změnám když je i bez nich tam kde je.

RomanSS (512) napsal 09.01.2012 v 14:43

Nevím, mně gsxr připadají (až na K1,K2) škaredý a vypadají spíš jak cestovní motorka než superbike... (kor se 2 výfukama)...nemají žádné hezké tvary (oproti tomu BMW, stačí se podívat třeba jen na brýle)... BMW se mi líbí GSXR je rok od roku škaredější.

SensationBlaack (-18) napsal 09.01.2012 v 14:04

Black: Ano ale myslel jsem si ze je to tak spesl ze je k tomu nejaky spesl klic

BlackSabbath (434) napsal 09.01.2012 v 12:00

SensationBlaack: Těmi klíči myslel asi tovární údaje o nastavení podvozku. Speciální klíč není třeba, vše naklikáš třeba šroubovákem a předpětí utáhneš klíčem - tzn. stačí originální nářadí pod sedlem.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist