yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Figi25 (59) napsal 08.08.2017 v 09:46

Zdravím, mě by zajímal test Benelli Leoncino trail :)) Díky

Kabčo (21) napsal 09.07.2017 v 16:19

Mně se ten dračí pysk vpředu docela líbí, možná pro můj věk, ale i tak jsem zvědavý na spolehlivost atd. taková Honda CBX je na trhu dlouho a už je okoukaná. Ještě Kawasaki Versys 300 a už toho moc na výběr z malých cestovních biků není

majanko (0) napsal 20.06.2017 v 22:11

Chatrne blastre ze ma Africa Twin ? To moze napisat len ten, kto ich nevyskusal. Africa odlozena na obe strany v lese na zvaznici na sutre, blastre to schytali natvrdo a svete div sa...nic su len jemne odrete. Drzia ako zidovska viera.

Jago1 (2) napsal 05.06.2017 v 19:06+1

tak,to sa,neviem dočkať kedy napíšeš prve dojmy

gumidek102 (1) napsal 01.06.2017 v 12:59

Ale jo tak záloha slozena.a uvidíme jak se na ni bude řádit

stiki (3) napsal 01.06.2017 v 09:29+2

gýč, negýč ... dosť ľuďom to možno splní sen o fungel_novej cestovnej "velkej" motorke za pekny peniaz.
Mne sa veru páči dosť a vedel by som si ju predstaviť. aj keď priznávam že ten zobák tam byť nemusel .. ale budiž ... sem tam kuknem profil havrandero1 možno pridá skúsenosti po čase

PS: a objem? dlabať nato. pre jedného to stačí nieje to krížnik ciest ale ani nemá takú cenu

vilemx (228) napsal 31.05.2017 v 11:26

Kýč jako vyšitý. K dokonalosti tomu chybí snad už jen mlhovky a beduín na plexi.

bledemon (128) napsal 31.05.2017 v 09:11

havrandero1: v itálii vyráběli jen tříválce, všechno ostatní čína (jen u bn600r nandavají v itálii značkové vidle+brzdy+tlumič). Jukni na fb dovozce, kde jsou trka vyskládané. Italové si nic nepohlídají, když tady mají čínské vedení (ředitelku). U leoncina je vidět, že si na design najali itala, trk se svou kopírkou multistrady už na to nevypadá. Navíc udávají suchou hmotnost, provozní je 235kg. Z popisu motoru to vypadá, že chodí písty souběžně jako u bnka (nebo bmw f800), což má i výhody.
Prohlížel jsem si benelky v hypermarketu a překvapivě se mi vnější zpracování bn302 líbilo , trk jsem moc nezkoumal, lak rámu za motorem by chtěl zlepšit a čínská armádní zelená barva na vypínání spojky u motoru je přiznání původu. Cena s tou výbavou je ale odpovídající, tak přeju mnoho doufám spolehlivých km.

havrandero1 (3) napsal 28.05.2017 v 22:32+3

Nechápu co máte proti té motorce já jí mám doma a jsem spokojený je to snad každého věc komu se líbí já taky nehaním jiné motorky které se mě nelíbí a pokud jezdím normálně tak je to dostačující štve mě takové kecy že je to Čína výroba je v Itálii a Čína to vlastní ale Italové jsi kvalitu pořád hlídají ano obsah by mohl být větší ale na 500 to má slušný zátah,podvozek je perfektní drží stopu ,co se týče vibrací ano v 7000 vibruje ale není to tak hrozné měl jsem moto guzzi 1200 norge a po ujetí 300 km mě brnělo celé tělo a BMW má také pěkné vibrace ve vyšších otáčkách jediná motorka která byla bez vibrací byla honda gl 1500 gold wing ale hrozně těžká na manipulaci.

Drakis (67) napsal 27.05.2017 v 11:44

Nádherný stroj

Metric (12) napsal 26.05.2017 v 16:56

Kyvka mi dizajnovo príde ok, zato výfuk moc nie, vyzerá, ako keby to niekto zbúchal na kolene, keď si na poslednú chvíľu uvedomili, že bez katalyzátoru to v EÚ predávať nepôjde. Zobák si tiež mohli odpustiť, ale i GS je hnusné ako noc a je to najpredávanejšia motorka, takže rozumiem, že tam dali takúto "estetiku"... Celkovo je z toho cítiť častú čínsku tendenciu zabúdať na niektoré detaily.

Ale inak to vyzerá ako zodpovedajúci stroj za tie peniaze - doteraz bolo najlacnejšie cenduro (tuším) Honda CB 500X, ale veľa ľudí dávalo prednosť ojazdeným. Možno zalovia v tých vodách.

vopák (51) napsal 26.05.2017 v 12:37+1

Nevypadá to zle..A když si odmyslim ten arcizoban a tu vetchou kyvku,tak slušná motorka.Pro začátečníky proč ne..Cena je solidní.

jaro27 (78) napsal 26.05.2017 v 10:12

"Bástry jsou ale poměrně chatrné a rozhodně by zasloužily fortelnější provedení."

Chatrnejšie ako na Africe Twin za 12 500€? Lebo to na tej Africe, to je fakt len na parádu.

jaro27 (78) napsal 26.05.2017 v 09:55+4

Ak by niekto neskúsený váhal, že sa mu tu derú bludy do hlavy, že 35kW na cestovanie s plnými kuframi a ľadvinkou je málo, tak kedysi sme jazdili aj na takýchto autách o takomto výkone https://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_100
Ak na svoju 35kW motorku naložím kufre a ľadvinku, rozdiel cítiť je, ale fakt minimálny (musím však dodať, že mám lepšie Nm, +15).
Navyše kategória A2 určite znížila cenu motorky, viac sa ich predá, možno lacnejšie diely, viac jazdeniek...

210 kg s 20l benzínu u plnohodnotnej 2 miestnej motorky je dobrá hmotnosť. A jedná sa o asfaltovú motorku, tak aj keby mala 250kg...

Zobák fakt nemusím, ale celkovo je dizajn OK.

V dobe, keď už aj ceny vysávačov atakujú 10 000€, a "normálne motorky" sa predávajú za cenu lepších áut, je táto motorka v danej cene veľmi dobrý počin.

Laborovanie nad nálepkami na nádrži nechcem komentovať. To by nám ešte mohla vadiť prepravná paleta, na ktorej sa motorky dodávajú...

Simitom (119) napsal 26.05.2017 v 09:45+1

Mě se líbí ve verzi Adventure. Až na ten obří zobák vypadá dobře. Mají to dobře vymyšlené co se týče legislativy i zacílení na zákazníky. Hodně zákazníku chce cestovní motorku se vzhledem velkých cendur ale nechtějí těžké motorky se 150 k a platit za ně 300 - 500 tis.

Hellborn (21) napsal 26.05.2017 v 09:39

Koukám na fotky téhle Benelky a CB500X a nějak pořád nevím, v čem vypadá Benelka lépe... Podle mě +/- nastejno, pár rozdílů ve světlech, ale jinak... Jo, jsem fanda Hondy, ale spíš u aut. U moto mám jiné favority (teda včetně CB1100EX, ročník 2016 - u 2017 se mi nelíbí to led světlo).

A u Benelli mě překvapilo i TNT 125..

jopr (2) napsal 26.05.2017 v 07:01

Mě se líbí, mohlo by být víc výkonu, ale to by zase na tom nemohli jezdit mladí. Výbava v základu super, to přiláká hodně zájemců .

Anti (392) napsal 26.05.2017 v 06:04+1

Tak jak to napsal jendabalik.Kdyby nebylo toho okopčeného zobáku,tak dobrý.Nicméně i jeden redaktor se v jednom z předchozích testů vyjádřil,že teprve s ním je motorka opravdu "advenčr",takže to holt asi patří do poznávacích znaků a povinné výbavy.Osobně,když vidím na novém stroji zobák,tak bych

plejtvak (79) napsal 26.05.2017 v 01:30-1

Nevypadá zle, ale je to čína. Tak za 140 klacků by to mohlo bejt fajn, ale ne za 170

Marex (2571) napsal 26.05.2017 v 00:48+1

Za sebe musím říct, že na první pohled je to pro mne příjemné překvapení. Pokud jde o vzhled, tak vypadá dospěle a naprosto nečínsky. Zmiňované nedostatky ve vzhledu jsou otázkou vkusu. Zadní kyvka ze dvou trubek vypadá dobře- rozhodně lépe, než běžný jekl, který v rozpočtovkách bývá často používán. Něco podobného má Kawa u modýlků s 650 ccm.
Pokud je kvalita strojku nečínská, stejně jako vzhled, viděl bych jediný problém s výkonem, který bych osobně postrádal. Chybělo by mi ca 20 kobyl,ale pokud se to prezentuje jako cesťák pro začínajcí cestovatele...

Prasoper (8) napsal 25.05.2017 v 21:17

Je to strašná parodie na Mulťošku... člověk by od Benelli čekal větší originalitu.

Destroyer (237) napsal 25.05.2017 v 21:05+1

vynikajuce, skvela motorka na bezne chodenie do prace a raz za cas dovolenka, cestovat sa da na vsetkom. Drviva vacsina motorkarov vyuziva svoje moto prave takto. Honda CB 500 ??? to nieje konkurent, Benelli vyzera omnoho lepsie ako kdejake paskvile co dnes robi Honda. V low-cost triede asi lepsej univerzalnej/ekonomickej moto momentalne v mojich ociach nieje.

Jago1 (2) napsal 25.05.2017 v 20:52+2

Je to docela zaujímavý stroj,počkáme si na reálne recenzie užívateľov.Vzhľadovo pekná .Aj výkonovo sa určite na dovolenkách nestratí.Kto vyložene nehľadá len šotoliny a polnačky tomu určite postačí.U mňa by bol najpodstatnejší asi posed.Takže za mňa vedel by som si také niečo predstaviť.

majky72 (131) napsal 25.05.2017 v 17:32

teda jednu výtku mám a to je USB zástrčka na ľavej strane kapotáže, podľa mňa to išlo ďaleko lepšie vyriešiť umiestnením niekde za štít v blízkosti prístrojky

majky72 (131) napsal 25.05.2017 v 17:30

za mňa super ...uvidíme ako to bude zo spoľahlivosťou čínskych motorov a do budúcna by som si ju vedel predstaviť aj v garáži, na tých vypletaných kolesách. Páči sa mi že to nieje predimenzovaný ťažký nadliter z obrovským výkonom ktorý reálne ani nevyužijem. Na pohodové cestovanie tých 35kW stačí (cestujem sám), možno by som prijal vyšší krúťak ten je myslím na cestovanie podstatnejší.

jendabalik (2) napsal 25.05.2017 v 16:59+1

Kdyby si odpustily ten zobák,tak to mohla být i pěkná motorka

31081 (676) napsal 25.05.2017 v 15:42

Až na tu zadní kyvku-super,za ty prachy

Mann (1525) napsal 25.05.2017 v 15:05

S tím hlavním stojanem máš pravdu Jofré Ten bych ze všech "doplňků" upřednostnil nejvíce. Ještě mi trošku vadí ta zadní kyvka svařená ze dvou trubek, ale chce to holt celé vyzkoušet, jak se to chová a pak se rozhodnout

Jofré (213) napsal 25.05.2017 v 14:29+3

všem, co haní hmotnost. Srovnatelná objemem, zaměřením a výkonem Honda CB500X má pohotovostní o 15kg nižší. Benelka má ale o 3L větší nádrž a už je vybavená padáky, trubkovými nosiči tří kufrů, bástry, vepředu dva pořádný kotouče a k tomu vidlice, co nemá ani moje breva 1100. Takže podle mě hmotnost v pořádku. Spíš by mi chyběl k dokonalosti hlavní stojan.

Venca...JAWAŘ (0) napsal 25.05.2017 v 14:27

Ta velká přední kapotáž a světla mi tam nějak nesedí, jinak za ty prachy proč ne.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist