yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rmrc (1) napsal 20.02.2023 v 22:22

Měl jsem V7 II Stone. Moc to nejelo, divně se to kroutilo v zatáčkách, ale zárověn to nebylo moc pohodlný. No a stejně jsem tu motorku zbožňoval. Jenom se na ní člověk podíval a věděll, že nějak takhle má motorka vypadat a bylo mu jedno, že existuje mnohem lepší svezení. Ta motorka byla vlastně celkem špatná ( na dnešní poměry), ale to charisma z toho cákalo jak panicovo sperma a o tom to je.

Karlossboss (1) napsal 28.03.2021 v 10:19+1

Jsem velice spokojený se svojí 750. K výměně ,by mě donutila jedině razantní změna výkonu např. kdyby se do vizáže V7 dostal motor 1200ccm ,to by byl panečku stroj .

Sir_CHerokee (117) napsal 26.03.2021 v 21:34

Krásné motorky. Už jsem viděl i na vlastní oči. Tady je za mě volba lehká - Special.

Frankie (732) napsal 26.03.2021 v 19:15+1

To je tak hezký, že by si to člověk možná i někdy na stáří koupil
Škoda jen že tam kvůli normám nemůžou dát pořádný motor. 1200 obsah by byl tak akorát

MarioV2 (9) napsal 26.03.2021 v 08:35

Speciál a ty lehká litá kola by byl můj ideál, i když zase ty dráty... to je dilema.

geloš (2) napsal 26.03.2021 v 07:56+2

Designér Grisa se musí v hrobě obracet při zařazení jeho díla mezi motorky typu Bandit, CB750, XJR. JInak ale V7 moc pěkná motorka, hlavně Special.
A ještě jednu technickou - motory V7 samozřejmě (stále) mají rozvodový řetěz k pohonu vačky.

sedlson (22) napsal 25.03.2021 v 21:36+1

Tak jako jo, ale co za motor dáme do Californie?

petrikmt01 (14) napsal 25.03.2021 v 21:06+3

Nádhera! Ja by so poprosil o nové GRISO

Yura (240) napsal 25.03.2021 v 20:42

pokusím se někdy o zkušební jízdu. Čistě ze zvědavosti. Teď už můžu porovnat s V85TT, tak uvidíme. Modrobílá je prostě nádherná, jedna z nejkrásnějších motorek klasickýho vzhledu od dob, kdy ještě žilo GSX 1400 a podobné stroje.

rudirt (46) napsal 25.03.2021 v 19:57

Special V7 modrá - asi nejhezčí motorka od roku 2000.
Linky, dráty, chrom, budíky, sedlo......VŠECHNO!!!!

P.S. Bude se vůbec letos jezdit, nebo zvítězí Covid a jeho vítězné tažení Evropou????

vinokurov (494) napsal 25.03.2021 v 19:40

Krásná mašinka

nevo7 (97) napsal 25.03.2021 v 19:10

Ja by som ich skombinoval. Základ Special, dal tam čierne výfuky, to novšie svetlo a odmontoval ten zadný chrómový držiak pre spolujazdca. Tadá.
Zákazník má vždy pravdu!

Jenislav (8) napsal 25.03.2021 v 19:08

Guzinkááá... tý lóve jou...

vitik (78) napsal 25.03.2021 v 19:00

Guzzi se mi líbily od doby, co jsem zahlédl v devadesátých v časopise Motocykl přestavbu V35 na kafíčko. Pak vzal život jiný směr, ale když vidím tyhle V7, tak jsem z toho zase paf a chtěl bych všechny. Stone na ježdění do práce, modrou speciál na kafe s buchtou o víkendu ... Jako talijani ten vzhled dokážou vymazlit.. . Ale je pravda že zkušební jízda na V9 bobber s těma 55koníky zrovna nezabodovala. Musel bych to vyzkoušet.

Dan66 (76) napsal 25.03.2021 v 18:23

Speciál v modré barvě . Italové design opravdu umí.

Mašer. (24) napsal 25.03.2021 v 17:18

Krása a nádhera! Speciál určitě pojedu vyzkoušet. Jsem zvědav jak mi sedne. A taky jak sedne batůžku?Jinak ano, páčky, víčko nádrže a i nad barvou zadního blatníku jsem rozpačitej. Možná zrcátka??? Ty analogový budíky by taky snesly chromovaný pouzdra, ale zas schovávat černý budíky za štítek by mi asi přišlo škoda ... Ale to jsou vše jen maličkosti, který se daj snadno a s radostí řešit, když už bude stát v garáži

berry111 (57) napsal 25.03.2021 v 16:07

Krásná motorka, pěkný test, díky! Původně se mi líbila víc Speciálka, ale teď spíš favorizuju Stone... 850 motor V7ce určitě prospěl - doufám, že si budu moct sedmičky brzy vyzkoušet

Maxipes_Fík (12) napsal 25.03.2021 v 15:53

Fakt to má pohon vačkové hřídele ozubenými koly?, v článku píšou, že rozvod nemá žádný řetěz, je to OHV a ozubený řemen v olejové lázni se moc nepoužívá.

Tygrik75 (32) napsal 25.03.2021 v 15:02+2

krása, Special v té modré a drátovejma kolama je nádhera

Redguy (116) napsal 25.03.2021 v 10:50

Special vypadá skvěle, jen by se mi víc líbil bez té černé barvy na motoru, aby to hlavní z Guzzi víc vyniklo.

Koudy01 (183) napsal 25.03.2021 v 10:48

Pěkná mašina s hustou brzdovou pumpou k zadní brzdě

Ray_Janus (133) napsal 25.03.2021 v 10:40+2

Za mě jasně Speciál. To je motocykl.

Codo (356) napsal 25.03.2021 v 10:40-1+1

klasika, krása.

redmanXXL (11) napsal 25.03.2021 v 10:20+1

Special je můj vlhkej sen... MG miluju odjaktěživa, ale tohle je přesně pro mě. MG 4EVER :)

Kulasec (56) napsal 25.03.2021 v 10:06

Speciál bude moje další Guzzi.

Jarda700 (4) napsal 25.03.2021 v 09:42+1

Tak to je velká paráda! Ta linka na nádrži u Specialu je hodně povedená Už jen kvůli ní stojí za to uvažovat o koupi

Juraj22 (170) napsal 25.03.2021 v 08:48+1

Jako tahle mašina se mi hodně líbí




TOPlist