Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ručkazdravilka: a co stím uděláš?? Nic, jenom budeš dál kvákat ale stejně nic nezméníš. Já a mne podobni si sednem na mašinu , pojedem se projet a u toho si uděláme STK.
A pro dementa každej dement.
Abbany: Normalní jedinec si jede na výlet kdy chce a kam chce. Dement je nadšenej že mu stát zadal další povinnost a placení, protože se tím pádem muže (musí) projet na motorce. No co na to říct. Je vás tu takovejch víc ty poloplná sklenko.
Až na to že na výlet jezdíš většinou po práci a tady si musíš vzít dovolenou a jet dopo... ale asi jsi jeden z těch co mají dovolené nadbytek...proč by jsi měl jezdit do horoucích pekel když ONI chtějí aby jsi měl stk...
a navíc kdo z Nás nemá motorku v pořádku , jenom vyhrabanec který si ji neváží a jezdí s ní jak prase , normální MOTORKÁŘ má svého miláčka v cajku...
no, že by mne zrovna vadilo zajet na emise 50 nebo 200 km??? a to si stežuje motorkář???
Pojmu to jako výlet a další důvod k tomu, žemůžu vytáhnout mašinu z garáže.
Fňukat, to je asi to nejlehčí , že jo?
Ani si nedovedete představit jak mě to potěšilo. Jezdit každé dva roky 270 km do Prahy, protože těm babrákům z Brna bych motorku už nesvěřil. Nejen, že mě vyhodili, ale ještě mi málem uvařili motorku. Přitom neměli dobře nahraný software, na zařízení prasklá hadička apod. V Praze naměřili hodnoty jak u nové motorky. A ten profi přístup. Nemám nic proti STK a emisím, ale ať se to dělá všude a profesionálně. A s rozumem, ne jak v Angli nebo "eko" Rakousku.
Co jenom Harleyů, Goldwingů, ale hlavně nás tříkolkářů je dost a jezdit na emise 60-70 km je šílenej opruz.
Doufám, že to projde schválením a čím dřív tím líp.
Jen pro zajimavost, technicka v Anglii (MOT) je na motorce kazdy rok. Kontroluji stav pneu, vsechny svetla, klakson, na valcich predni i zadni brzdu a zaber spojky. Zadne emise. Nalezeny zavady (pokud nejake jsou) se odesilaji kralovne elektonicky, a pokud znas registracni znacku motorky, muzes dohledat zpetne veskere nalezy z MOT - coz je fajn pokud kupujes jetou motorku. Tam by mela i byt videt kolik ma masina najeto za kazdy rok.
dnes jsem byl na STK a byl jsem prekvapen, jak vse slo rychle . A ani to nebyl zadnej pomatenej Eckofil. ani nechtel sundat topcase z homemade nosice. Zas nadruhou stranu. DULEZITE = Brzdovka, desticky, kotouce ,retezovka ho ani nezajimali. Pouze omrkl pneu a to mi prijde celkem malo ...
Toho, kdo to původně nařídil, bych stejně nechal nakopat do koulí. Buzerovat a vytvářet přitroublý pravidla, který jsou všem stranám na obtíž - a to všechno jenom pro stroje, který používá 0,01% populace...
Byznys nevýnosný..., oni to zase doženou při TK. 500,- za vyfocení štítků, stav km, najít éčka, pohled na vzorek. 10 minut. Jestli to třeba vůbec brzdí, neni řetěz po smrti atd. nikoho nezajímá...
V Rakousku u jetých motek každý rok emise i TK, a žádné fronty. A to jsou potomci císaře Franze Josefa nějací byrokrati! A měří i bod varu brzdovky...
A porad bude nekdo tvrdit, ze tem k...m zlodejskym jde o nejakou bezpecnost na silnici. Pohadky pro naivni trouby, tady je to jasne psano v zaveru o co jim jde:
Zrušení těchto kontrol vítají nejen majitelé strojů typu Honda Gold Wing, Harley – Davidson Electra Glide nebo nedávno testovaného Indian Roadmaster Classic, ale i samotní majitelé STKček, pro které se vzhledem k výše uvedeným problémům nejedná o výnosný byznys.
deluxa - co to plácáš za nesmysli? Že vám na Slovači zavedou emise pro motorky nemá nic společného s EU. Jak vidíš, tak národní legislativa normálně funguje a když se u nás konečně pořádně zamysleli, tak se emise pro těžké stroje ruší. Zdůvodnění má logiku, což je u politiků překvapivé :D
Rozumej: je jich malo, tak tady moc nevyvarime... nejde o nic jineho nez kasirovat kasirovat kasirovat. Kdyz budu den po technicke vypoustet cerny dym, tak je to soudruhum uplne ale uplne sumak...
Já bych vám dal. Všechny motorky na emise, i elektrický. Ty by měly povinnost prokázat, že jsou elektrický každý rok a to od certifikované zkušebny spalovacích motorů, která nemá zařízení a předpis na to jak určit, že je to elektrický motory. A měřil by se povinně taky pot řidiče, jestli moc nesmrdí.
Tak na SK uplne opacne a bez rozumu, medzi 2020 a 21 vsetky moto od 35kW musia mat aj emisnu kontrolu. Som zvedavy akym sposobom a kde to budu merat. Uplny nezmysel a buzeracia najvyssieho kalibru Ta unia dlho nevydrzi, lebo kazde jedno nariadenie alebo novela je len o vytahovani penazi, zameroch nejakej fasistickej korporacie alebo o obmedzovani. Nie o tom co skutocne ludia potrebuju. Cele zle...
obsahuje to novela zákona 56 kterou projednává hospodářský výbor...další schůze bude 5 června. Platit by to mohlo od podzimu...včetně prodloužení lhůt technických prohlídek na 4 roky...
pokud nejste spokojeni, piště svým poslancům..bohužel v tomto státě rozhodují o osudech 10 milionů občanů cca 2 úředníci odboru číslo 150 Ministerstva dopravy... jak se mění / pod tlakem veřejného mínění/ jejich názory, tak se vyvíjí legislativa..ani jeden z nich zřejmě nikdy netrávil půl dne svého volna objížděním STK a hledáním té volné, , které jsou neustále přeplněné...stát tuto činnost delegoval na soukromé firmy, ale nepřipouští jejich konkurenci a jejich počet nesmyslně reguluje.../ takzvané územní pokrytí/ V Polsku je na počet obyvatel 10x víc stanic STK...úředníci to prostě nechtrějí...to by majitel, STK mohl poklesnout příjem...ani omezit počet nesmyslných evidenčních kontrol...atd...
No zaplať pánbůh. Je to týden co jsem absolvoval STK a měření emisí. Byl to opravdu velmi náročný týden. A na emisích poté co jsem je sehnal byli protivní jak ... .
Ručkazdravilka: a co stím uděláš?? Nic, jenom budeš dál kvákat ale stejně nic nezméníš. Já a mne podobni si sednem na mašinu , pojedem se projet a u toho si uděláme STK.
A pro dementa každej dement.
Abbany: Normalní jedinec si jede na výlet kdy chce a kam chce. Dement je nadšenej že mu stát zadal další povinnost a placení, protože se tím pádem muže (musí) projet na motorce. No co na to říct. Je vás tu takovejch víc ty poloplná sklenko.
Pro nunymaster: vše je janom vec pohledu... sklenka je buď poloprázdná nebo na půl plná... na svůj věk už bys mohl být nad věcí...
Až na to že na výlet jezdíš většinou po práci a tady si musíš vzít dovolenou a jet dopo... ale asi jsi jeden z těch co mají dovolené nadbytek...proč by jsi měl jezdit do horoucích pekel když ONI chtějí aby jsi měl stk...
a navíc kdo z Nás nemá motorku v pořádku , jenom vyhrabanec který si ji neváží a jezdí s ní jak prase , normální MOTORKÁŘ má svého miláčka v cajku...
no, že by mne zrovna vadilo zajet na emise 50 nebo 200 km??? a to si stežuje motorkář???
Pojmu to jako výlet a další důvod k tomu, žemůžu vytáhnout mašinu z garáže.
Fňukat, to je asi to nejlehčí , že jo?
Ani si nedovedete představit jak mě to potěšilo. Jezdit každé dva roky 270 km do Prahy, protože těm babrákům z Brna bych motorku už nesvěřil. Nejen, že mě vyhodili, ale ještě mi málem uvařili motorku. Přitom neměli dobře nahraný software, na zařízení prasklá hadička apod. V Praze naměřili hodnoty jak u nové motorky. A ten profi přístup. Nemám nic proti STK a emisím, ale ať se to dělá všude a profesionálně. A s rozumem, ne jak v Angli nebo "eko" Rakousku.
“ale i samotní majitelé STKček, pro které se vzhledem k výše uvedeným problémům nejedná o výnosný byznys.”
A o tom to přesně je.
Co jenom Harleyů, Goldwingů, ale hlavně nás tříkolkářů je dost a jezdit na emise 60-70 km je šílenej opruz.
Doufám, že to projde schválením a čím dřív tím líp.
Jen pro zajimavost, technicka v Anglii (MOT) je na motorce kazdy rok. Kontroluji stav pneu, vsechny svetla, klakson, na valcich predni i zadni brzdu a zaber spojky. Zadne emise. Nalezeny zavady (pokud nejake jsou) se odesilaji kralovne elektonicky, a pokud znas registracni znacku motorky, muzes dohledat zpetne veskere nalezy z MOT - coz je fajn pokud kupujes jetou motorku. Tam by mela i byt videt kolik ma masina najeto za kazdy rok.
dnes jsem byl na STK a byl jsem prekvapen, jak vse slo rychle . A ani to nebyl zadnej pomatenej Eckofil. ani nechtel sundat topcase z homemade nosice. Zas nadruhou stranu. DULEZITE = Brzdovka, desticky, kotouce ,retezovka ho ani nezajimali. Pouze omrkl pneu a to mi prijde celkem malo ...
Toho, kdo to původně nařídil, bych stejně nechal nakopat do koulí. Buzerovat a vytvářet přitroublý pravidla, který jsou všem stranám na obtíž - a to všechno jenom pro stroje, který používá 0,01% populace...
Byznys nevýnosný..., oni to zase doženou při TK. 500,- za vyfocení štítků, stav km, najít éčka, pohled na vzorek. 10 minut. Jestli to třeba vůbec brzdí, neni řetěz po smrti atd. nikoho nezajímá...
V Rakousku u jetých motek každý rok emise i TK, a žádné fronty. A to jsou potomci císaře Franze Josefa nějací byrokrati! A měří i bod varu brzdovky...
A porad bude nekdo tvrdit, ze tem k...m zlodejskym jde o nejakou bezpecnost na silnici. Pohadky pro naivni trouby, tady je to jasne psano v zaveru o co jim jde:
Zrušení těchto kontrol vítají nejen majitelé strojů typu Honda Gold Wing, Harley – Davidson Electra Glide nebo nedávno testovaného Indian Roadmaster Classic, ale i samotní majitelé STKček, pro které se vzhledem k výše uvedeným problémům nejedná o výnosný byznys.
deluxa - co to plácáš za nesmysli? Že vám na Slovači zavedou emise pro motorky nemá nic společného s EU. Jak vidíš, tak národní legislativa normálně funguje a když se u nás konečně pořádně zamysleli, tak se emise pro těžké stroje ruší. Zdůvodnění má logiku, což je u politiků překvapivé :D
Rozumej: je jich malo, tak tady moc nevyvarime... nejde o nic jineho nez kasirovat kasirovat kasirovat. Kdyz budu den po technicke vypoustet cerny dym, tak je to soudruhum uplne ale uplne sumak...
Já bych vám dal. Všechny motorky na emise, i elektrický. Ty by měly povinnost prokázat, že jsou elektrický každý rok a to od certifikované zkušebny spalovacích motorů, která nemá zařízení a předpis na to jak určit, že je to elektrický motory. A měřil by se povinně taky pot řidiče, jestli moc nesmrdí.
Je to podezřele vrtřícný krok. Chci věřit že je to rozhodnutí z rozumu.
Jen trochu lituji STK, která investovala do zařízení na měření motorek
Počkám si až to začne skutečně platit.
Tak na SK uplne opacne a bez rozumu, medzi 2020 a 21 vsetky moto od 35kW musia mat aj emisnu kontrolu. Som zvedavy akym sposobom a kde to budu merat. Uplny nezmysel a buzeracia najvyssieho kalibru Ta unia dlho nevydrzi, lebo kazde jedno nariadenie alebo novela je len o vytahovani penazi, zameroch nejakej fasistickej korporacie alebo o obmedzovani. Nie o tom co skutocne ludia potrebuju. Cele zle...
obsahuje to novela zákona 56 kterou projednává hospodářský výbor...další schůze bude 5 června. Platit by to mohlo od podzimu...včetně prodloužení lhůt technických prohlídek na 4 roky...
pokud nejste spokojeni, piště svým poslancům..bohužel v tomto státě rozhodují o osudech 10 milionů občanů cca 2 úředníci odboru číslo 150 Ministerstva dopravy... jak se mění / pod tlakem veřejného mínění/ jejich názory, tak se vyvíjí legislativa..ani jeden z nich zřejmě nikdy netrávil půl dne svého volna objížděním STK a hledáním té volné, , které jsou neustále přeplněné...stát tuto činnost delegoval na soukromé firmy, ale nepřipouští jejich konkurenci a jejich počet nesmyslně reguluje.../ takzvané územní pokrytí/ V Polsku je na počet obyvatel 10x víc stanic STK...úředníci to prostě nechtrějí...to by majitel, STK mohl poklesnout příjem...ani omezit počet nesmyslných evidenčních kontrol...atd...
Rad bych vedel odkdy to bude zrušeno, kdy konečně se trochu uleví..
Tak tomu se snad nedá ani věřit. Spíš bych čekal, že zavedou emise pro motorky nad 600...
Až to zjistí pan Bureš, tak bude po novele. Tady se musí všechno měřit a evidovat, bo tak je to spravně, tak to má byť
Konečně se někdo probudil
No zaplať pánbůh. Je to týden co jsem absolvoval STK a měření emisí. Byl to opravdu velmi náročný týden. A na emisích poté co jsem je sehnal byli protivní jak ... .