husqvarna_enduro_te_150




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
abbany (137) napsal 25.05.2018 v 06:45

Ručkazdravilka: a co stím uděláš?? Nic, jenom budeš dál kvákat ale stejně nic nezméníš. Já a mne podobni si sednem na mašinu , pojedem se projet a u toho si uděláme STK.
A pro dementa každej dement.

Ručkazdravilka (24) napsal 23.05.2018 v 23:15-1

Abbany: Normalní jedinec si jede na výlet kdy chce a kam chce. Dement je nadšenej že mu stát zadal další povinnost a placení, protože se tím pádem muže (musí) projet na motorce. No co na to říct. Je vás tu takovejch víc ty poloplná sklenko.

abbany (137) napsal 23.05.2018 v 20:53

Pro nunymaster: vše je janom vec pohledu... sklenka je buď poloprázdná nebo na půl plná... na svůj věk už bys mohl být nad věcí...

nunymaster (41) napsal 23.05.2018 v 07:08

Až na to že na výlet jezdíš většinou po práci a tady si musíš vzít dovolenou a jet dopo... ale asi jsi jeden z těch co mají dovolené nadbytek...proč by jsi měl jezdit do horoucích pekel když ONI chtějí aby jsi měl stk...
a navíc kdo z Nás nemá motorku v pořádku , jenom vyhrabanec který si ji neváží a jezdí s ní jak prase , normální MOTORKÁŘ má svého miláčka v cajku...

abbany (137) napsal 23.05.2018 v 06:25+1

no, že by mne zrovna vadilo zajet na emise 50 nebo 200 km??? a to si stežuje motorkář???
Pojmu to jako výlet a další důvod k tomu, žemůžu vytáhnout mašinu z garáže.
Fňukat, to je asi to nejlehčí , že jo?

renfeold (5) napsal 22.05.2018 v 22:04

Ani si nedovedete představit jak mě to potěšilo. Jezdit každé dva roky 270 km do Prahy, protože těm babrákům z Brna bych motorku už nesvěřil. Nejen, že mě vyhodili, ale ještě mi málem uvařili motorku. Přitom neměli dobře nahraný software, na zařízení prasklá hadička apod. V Praze naměřili hodnoty jak u nové motorky. A ten profi přístup. Nemám nic proti STK a emisím, ale ať se to dělá všude a profesionálně. A s rozumem, ne jak v Angli nebo "eko" Rakousku.

Kočí72 (5) napsal 22.05.2018 v 19:58+2

“ale i samotní majitelé STKček, pro které se vzhledem k výše uvedeným problémům nejedná o výnosný byznys.”
A o tom to přesně je.

Stenley (0) napsal 22.05.2018 v 18:02

Co jenom Harleyů, Goldwingů, ale hlavně nás tříkolkářů je dost a jezdit na emise 60-70 km je šílenej opruz.
Doufám, že to projde schválením a čím dřív tím líp.

sramis (95) napsal 22.05.2018 v 16:28+3

Jen pro zajimavost, technicka v Anglii (MOT) je na motorce kazdy rok. Kontroluji stav pneu, vsechny svetla, klakson, na valcich predni i zadni brzdu a zaber spojky. Zadne emise. Nalezeny zavady (pokud nejake jsou) se odesilaji kralovne elektonicky, a pokud znas registracni znacku motorky, muzes dohledat zpetne veskere nalezy z MOT - coz je fajn pokud kupujes jetou motorku. Tam by mela i byt videt kolik ma masina najeto za kazdy rok.

CR500 (145) napsal 22.05.2018 v 15:30

dnes jsem byl na STK a byl jsem prekvapen, jak vse slo rychle . A ani to nebyl zadnej pomatenej Eckofil. ani nechtel sundat topcase z homemade nosice. Zas nadruhou stranu. DULEZITE = Brzdovka, desticky, kotouce ,retezovka ho ani nezajimali. Pouze omrkl pneu a to mi prijde celkem malo ...

Thulle (6) napsal 22.05.2018 v 13:52

Toho, kdo to původně nařídil, bych stejně nechal nakopat do koulí. Buzerovat a vytvářet přitroublý pravidla, který jsou všem stranám na obtíž - a to všechno jenom pro stroje, který používá 0,01% populace...

pk14 (182) napsal 22.05.2018 v 12:27

Byznys nevýnosný..., oni to zase doženou při TK. 500,- za vyfocení štítků, stav km, najít éčka, pohled na vzorek. 10 minut. Jestli to třeba vůbec brzdí, neni řetěz po smrti atd. nikoho nezajímá...
V Rakousku u jetých motek každý rok emise i TK, a žádné fronty. A to jsou potomci císaře Franze Josefa nějací byrokrati! A měří i bod varu brzdovky...

puffybodie (394) napsal 22.05.2018 v 12:10

A porad bude nekdo tvrdit, ze tem k...m zlodejskym jde o nejakou bezpecnost na silnici. Pohadky pro naivni trouby, tady je to jasne psano v zaveru o co jim jde:

Zrušení těchto kontrol vítají nejen majitelé strojů typu Honda Gold Wing, Harley – Davidson Electra Glide nebo nedávno testovaného Indian Roadmaster Classic, ale i samotní majitelé STKček, pro které se vzhledem k výše uvedeným problémům nejedná o výnosný byznys.

KaMo_cz (33) napsal 22.05.2018 v 11:44

deluxa - co to plácáš za nesmysli? Že vám na Slovači zavedou emise pro motorky nemá nic společného s EU. Jak vidíš, tak národní legislativa normálně funguje a když se u nás konečně pořádně zamysleli, tak se emise pro těžké stroje ruší. Zdůvodnění má logiku, což je u politiků překvapivé :D

mike_fish (26) napsal 22.05.2018 v 11:12-1+1

Rozumej: je jich malo, tak tady moc nevyvarime... nejde o nic jineho nez kasirovat kasirovat kasirovat. Kdyz budu den po technicke vypoustet cerny dym, tak je to soudruhum uplne ale uplne sumak...

stařík62 (24) napsal 22.05.2018 v 11:11

Já bych vám dal. Všechny motorky na emise, i elektrický. Ty by měly povinnost prokázat, že jsou elektrický každý rok a to od certifikované zkušebny spalovacích motorů, která nemá zařízení a předpis na to jak určit, že je to elektrický motory. A měřil by se povinně taky pot řidiče, jestli moc nesmrdí.

Vláďa10 (0) napsal 22.05.2018 v 10:59

Je to podezřele vrtřícný krok. Chci věřit že je to rozhodnutí z rozumu.
Jen trochu lituji STK, která investovala do zařízení na měření motorek

Ručkazdravilka (24) napsal 22.05.2018 v 10:52

Počkám si až to začne skutečně platit.

deluxa (347) napsal 22.05.2018 v 10:47-1

Tak na SK uplne opacne a bez rozumu, medzi 2020 a 21 vsetky moto od 35kW musia mat aj emisnu kontrolu. Som zvedavy akym sposobom a kde to budu merat. Uplny nezmysel a buzeracia najvyssieho kalibru Ta unia dlho nevydrzi, lebo kazde jedno nariadenie alebo novela je len o vytahovani penazi, zameroch nejakej fasistickej korporacie alebo o obmedzovani. Nie o tom co skutocne ludia potrebuju. Cele zle...

CRF1000 (91) napsal 22.05.2018 v 10:28

obsahuje to novela zákona 56 kterou projednává hospodářský výbor...další schůze bude 5 června. Platit by to mohlo od podzimu...včetně prodloužení lhůt technických prohlídek na 4 roky...
pokud nejste spokojeni, piště svým poslancům..bohužel v tomto státě rozhodují o osudech 10 milionů občanů cca 2 úředníci odboru číslo 150 Ministerstva dopravy... jak se mění / pod tlakem veřejného mínění/ jejich názory, tak se vyvíjí legislativa..ani jeden z nich zřejmě nikdy netrávil půl dne svého volna objížděním STK a hledáním té volné, , které jsou neustále přeplněné...stát tuto činnost delegoval na soukromé firmy, ale nepřipouští jejich konkurenci a jejich počet nesmyslně reguluje.../ takzvané územní pokrytí/ V Polsku je na počet obyvatel 10x víc stanic STK...úředníci to prostě nechtrějí...to by majitel, STK mohl poklesnout příjem...ani omezit počet nesmyslných evidenčních kontrol...atd...

petr-tanvald (3) napsal 22.05.2018 v 10:04

Rad bych vedel odkdy to bude zrušeno, kdy konečně se trochu uleví..

Carcharoth (6) napsal 22.05.2018 v 09:41

Tak tomu se snad nedá ani věřit. Spíš bych čekal, že zavedou emise pro motorky nad 600...

tencotancismoto (99) napsal 22.05.2018 v 09:30

Až to zjistí pan Bureš, tak bude po novele. Tady se musí všechno měřit a evidovat, bo tak je to spravně, tak to má byť

kopv (46) napsal 22.05.2018 v 09:08

Konečně se někdo probudil

Orion63 (1) napsal 22.05.2018 v 09:06+1

No zaplať pánbůh. Je to týden co jsem absolvoval STK a měření emisí. Byl to opravdu velmi náročný týden. A na emisích poté co jsem je sehnal byli protivní jak ... .




TOPlist