yamaha_srpen_skutry




Nový Triumph Trident nabídne 81 koní, 64 Nm a pěknou výbavu za cenu kolem 200 tisíc korun

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jarda89 (3) napsal 19.11.2020 v 11:31

Moc hezká motorka, jsem zvědav, jak to bude jezdit.

vopák (51) napsal 01.11.2020 v 08:47-1

Sakra ta je pěkná Kdo nasuší 200 papouchů a sedne mu ten třívál tak není o čem..

tomasd. (35) napsal 31.10.2020 v 22:25

Jestli bude plna do 190kg a 190t, jedina sance pro CFmoto s tou 700Heritage je cena.

vinokurov (522) napsal 31.10.2020 v 19:43

Pecka, myslím že velmi zdařilý soupeř, vůči konkurenci.

Maxipes_Fík (12) napsal 31.10.2020 v 18:51

Škoda že těch 90 % krouticího momentu není k dispozici raději podél celého rozsahu použitelných otáček, když je to jen "90 % krouticího momentu by mělo být k dispozici prakticky napříč celým otáčkovým spektrem ", tak to asi potáhne pořádně jen ve středních otáčkách.

P.S. já jenom, že už to tady začíná být jako v té blbé televizi, kde se snad předhánějí v tom, kdo víckrát řekne že se něco něčeho týká napříč třeba republikou, to mají na mysli, že se to týká jen nějakého pásu území od Moravských Budějovic k Trutnovu?, nebo neumí česky a neznají význam běžného českého slova "napříč"?

SuperSic58 (1363) napsal 31.10.2020 v 17:35

Nanospeed1> jo angláni se sypou jak čínský skútry z kauflandu, ale to se jim odpustí, když jsou tak pěkný A navíc, na motorkách se stejně víc jak 30 tis nenajede, takže cajk

Nanospeed1 (13) napsal 31.10.2020 v 16:44+1

No tak Triumph.... Nemecky Motorrad dela takovou zajimavou vec, respektive test, mozna jste o tom slyseli: Dlouhodoby test (zivotnosti a kvality) motorky na 50 000 Km, u cestaku 100 000Km. Pak masinu rozeberou do posledniho sroubku a posuzuji opotrebeni, vady atd.
Nedavno meli v testu Street Tripla..... Po nejakych 20 000Km mu odesla takova malickost.... motor. OK, asi nahoda, stat se muze, ze. Tak koupili do testu dalsiho Tripla. Tentokrat se mu motor rozpadl az ve 29tis. km, no bravo. Dalsi nahoda? Tomu muze verit jen blbec. U me timto Triumph jako duveryhodna znacka skoncila. Ale portfolio a motorky maji jinak pekny, at jsme objektivni....

https://www.motorradonline.de/naked-bike/triumph-street-triple-rs-50000-km-dauertest/

Romanko (1289) napsal 31.10.2020 v 15:38

Tak nevím co ten servis. 8,3 hod? Bylo by zajímavé vědět co to obnáší. Na velký servis po 10000 km na Kawasaki ZZR1100, t.j. vč. nastavení ventilů a karburátorů, byly v roce 1992 4,5 hod......

doktorM (79) napsal 31.10.2020 v 13:54

papiboy - ten má ke všemu samé pindy. Tak si počkáme, až budou vyrábět motorky na Slovensku.

rogih (1142) napsal 31.10.2020 v 13:00

Škoda, že s tím nepřišli před třemi roky. Takhle zůstanu u svého SV.

papiboy (1318) napsal 31.10.2020 v 10:52-1+1

No, u mňa sa žiadna eufória nedostavila.

Ako každý, aj ja mám po určitých skúsenostiach na všetko svoj špecifický názor.
To, že niektoré iné novinky sú horšie, neznamená, že toto je dobré.

Takže:
Zadné partie úplne mimo, na to sedlo vzadu aj moju bývalú štvrtinku by som posadil len za trest.
Tie ramená s ŠPZ, trčiace z kyvky absolútne nemusím, no a absencia komplet osvedčených zadných partií zaručuje dokonalé omietnutie chrbta jazdca v daždi.
Výfukový systém úplne nemotocyklový, aj keď si budeme musieť asi zvykať...

Ale ten motor určite stojí za to, na taký priebeh krútiaku zriedkakedy natrafiť...

afro-r1 (517) napsal 31.10.2020 v 08:12

Tak ona i z MT jde udelat skoro stejna masina. https://www.jvb-moto.com/yamaha-xsr-900-cp3/

faux4 (35) napsal 31.10.2020 v 07:45

Pekna moderni klasika, osvedcena technika a uhlazeny libivy design. Jsem zvedav jak to bude pusobit na zivo, ale jako univerzalni stroj si ji dokazu predstavit v garazi, pokud by byla za 200tis.Kc parada, dalsich 10-let bych jen jezdil s beznym servisem. Skoda, ze z SV650 udelala Suzuki takovou lepsi petistovku, motor top, ale uzka nadrz, atak. Takze Triumph

deluxa (347) napsal 31.10.2020 v 00:21

To je nejaky druh vtipu ktoremu asi nerozumiem tie extremne uzke volanty co davaju na tie male nahace ... Oni to robia presne opacne, nechapem o co ide ale najskor o dalsie kapitalisticke setrenie. To je uplne prva vec co by som z tej moto vyhodil do smeti...inak podarene, mate chut sa okamzite zviest...

Dablicek200Mph (304) napsal 30.10.2020 v 23:51+1

Sice se budu zase opakovat, ale v současné produkci prostě Triumph absolutně vládne.
Jestli se tohle dostane cenou pod 200k, tak to bude neskutečný mazec.
Jediné co bych snad vytknul, jsou nabízené barevné varianty.
Chlapci v Hinckley si neuvědomují, že jinde ve světě bývá i barevnější počasí, než jen černota a šeď nad tím jejich ostrovem.

Frankie (773) napsal 30.10.2020 v 21:43+1

Triumph jasně dokazuje, že v jednoduchosti je síla
Je fakt, že držák značky nad kolem a výfuk nic moc, ale zase jsou to položky co se dají snadno napravit

PEPEE01 (370) napsal 30.10.2020 v 20:56

Chtěl jsem mé nejmilejší polovičce koupit MT-07, ze budeme konečně jezdit každý na svém. Už bylo rozhodnuto. Právě jsem ji ukázal Tridenta a doslova vypiskla radostí, že to je motka přímo pro ní. A když slyšela novej trivalec a cena do 200, tak jednoznačně prohlásila, že návštěva u Yamahy se rozhodně odkládá.

bulldogbiker (-3) napsal 30.10.2020 v 20:39+1

Krásná motorka
Škoda že u nás pokulhává sit dealeru a servis

opic26 (471) napsal 30.10.2020 v 20:38

Líbí a moc . Vypadá to na hodně schopný a obratný strojek. Jen mi případne drobunká a trochu ve mně vyvolává vzpomínky na skvělou CB1. Nejsem dlouhán, ale i Speed Twin mi byl malý a úzký v kolenou. Těším se na zkušební jízdu.
Bylo by supr kdyby udrželi cenu jak je psáno. Švajc - 8990 chf (230000,- Kč).

vojtechposmourny (333) napsal 30.10.2020 v 20:22

Fakt hezká motorka, navíc za slušnej peníz. Za mě palec nahoru.
Ale abych jen nechválil, ty přední třmeny mohly být lepší.

PEPEE01 (370) napsal 30.10.2020 v 20:10+3

Tleskám! Tleskám! Tleskám mistrům z Hinckley!! Ta motorka vypadá výborně. Spojení starého s novým vyšlo na jedničku. Uz teď se těším na test motorky a projev nově upraveného motoru. Možná to nepojede jako nová MT-09, ale rozhodně to je holka, na kterou bych se dokazal ve své garáži divat celý den. Jen bych vyhodil tu EU bandasku a dal tam hezky laďák. Tady totiž pánové inženýři přemýšleli a pujde to celkem snadno.

riotic (7) napsal 30.10.2020 v 19:45+1

Parádní motorka. Povedený design, uvidí se, jak to bude jezdit, ale nepochybuju, že dobře. Triumph umí. Moc se těším na recenze.

JA-NE (787) napsal 30.10.2020 v 19:37+4

no, aby sa dizajnom dotiahli na novu MT09 musia este hodne pofetovat
Triumph opat krasne

SuperSic58 (1363) napsal 30.10.2020 v 19:22+6

paráda, čistej strohej naháč, po vyblitém obsahu žaludku vinou spackané nové MT-09 přichází příjemná náprava Yamaho dej si facku a dívej, jak se to dělá Jen teda ty brzdiče mohly bejt radiální, když je má i CB 650R...

nevo7 (100) napsal 30.10.2020 v 19:16+1

Vidím v tom trošku Gladius, ale do tej konkurencie zaujímavý stroj.

FiZzeR (364) napsal 30.10.2020 v 19:15

To by šlo

jardusking (112) napsal 30.10.2020 v 18:26+3

Tak je to v segmentu proti MT-07. Jestli Yamaha zmrší design tak jak u MT-09 a vypadá to, že min. světlo bude podobný (s jednou čočkou), tak má Yamaha problém...
Tohle je designově moc pěkný, máš tříválec, rozhodně víc elektroniky, než MT-07, což pro někoho bude výhoda. Obrácená přední vidle a věřím, že si Triumph udrží vysoký standard svýho podvozku...

No, myslím, že Kawa se Z650, Yamaha s MT-07 a Honda s CB650 mají další konkurenci navíc a myslím, že velmi důstojnou.

Jako Triumph - dobrej počin

Zedsdead (293) napsal 30.10.2020 v 18:18+1

Hmm. Vypadá to pěkně a cena víc než slušná...
PS:V tabulce u Tridentu je chybně ten výkon.

1 reakce

Honzis
Honzis 30.10.2020 v 19:22

Opraveno


Rnx (16) napsal 30.10.2020 v 18:16

To by šlo




TOPlist