globalmoto_duben_nolan




Nový Triumph Street Triple se představí už brzy

Poslední dobou se Triumph věnoval hlavně svojí řadě klasických modelů, zatímco ty ostatní zůstávaly tak trochu stranou. Ale jak je vidět, ani na takové bestselery jako je Street Triple se nezapomělo. Na desátý leden příštího roku má britská značka naplánovanou premiéru inovovaného modelu, a podle prvních informací nepůjde o pouhý facelift, ale rovnou se budou přepisovat dějiny.

Proslýchá se totiž, že nový Street Triple ponese označení 765, což nasvědčuje navýšení zdvihového objemu o devadesát kubických centimetrů. Další očekávanou změnou je, že Street se bude od příštího roku prodávat ve více verzích a nezůstane tak u současného dělení na základní a erkový model.

Letmý pohled na novinku nabízí video-upoutávka, ale ve tmě a dýmu není vidět příliš detailů. Z důvěryhodných zdrojů však víme, že Triumph do nového Street Triple zapracoval některé požadavky svých zákazníků, které vychází z rok starého průzkumu. Stejný zdroj hovoří o zdvihovém objemu 765 ccm (místo původních 675) a výkonu v rozmezí 110 až 125 koní podle konkrétní modelové verze.

Základní model by měl začínat na hodnotě 110 k, následovaný verzí R se 115 koni maximálního výkonu a lepším podvozkem. Tím se erko odlišuje i v současnosti, ale od příště mají být v nabídce ještě další dvě verze. Částečně kapotovaný cestovní model RT a sportovně nabroušená verze RS se slibovaným výkonem 125 koní.

Jediným detailem, který je z videa opravdu dobře patrný, je nová přístrojová deska s TFT displejem. Na ní zaujme hlavně netradiční oboustranná stupnice otáčkomeru, a vidět jsou i dalaší hodnoty, jako ukazatel okolní teploty, grafické zobrazení jízdního režimu nebo ukazatel zařazené rychlosti. Z jednoho záběru lze vypozorovat, že Triumph zůstává u tradičního mechanického klíčku, a nevyslyšel žádosti o bezklíčkové zapalování.

Zatímco příhradový rám zůstane pravděpodobně bez větších změn, řadový tříválec projde kompletní inovací. Za zvýšením zdvihového objemu na oficiálně oznámených "více než 750 ccm" je s největší pravděpodobností norma Euro 4. Nebylo by to ostatně poprvé, kdy výrobce kvůli opatřením pro snížení emisí navyšuje objem, aby nemusel obětovat část výkonu.

Všechny detaily budeme znát už za necelé dva týdny. Světovou premiéru můžete sledovat on-line 10. ledna 2017 v 19 hodin na webu www.triumph.co.uk

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

 

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (5x):



TOPlist