globalmoto_duben_nolan




Suzuki na Intermotu: Burgman Street 125EX

Japonská značka už před pár týdny prozradila hlavní informace o nových modelech V-Strom 1050 a V-Strom 1050 DE, na veletrhu Intermot v Kolíně nad Rýnem právě představila i posilu své nabídky skútrů 125 o Burgman Street 125EX.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Kapitoly článku

Pojem Burgman patří u Suzuki mezi rodinné stříbro, o které je třeba trošku pečovat. A právě nejmenší z řady Burgman, tedy malý cestovní skútr s objemem 125 ccm, už na důkladnou modernizaci čekal vlastně od roku 2014 a v posledních letech dokonce vypadl z nabídky kvůli normě Euro5.

Teď je ale zpátky pod názvem Suzuki Burgman Street 125EX a přidává se k nové paletě malých skútrů Suzuki Address 125 a Avenis 125, které značka představila letos v létě. Nová doba si žádá nový design, ale současně tu musí být návaznost na charakteristické linky Burgmanů. Verze 2022 má sportovnější a modernější celkový vzhled, za který mohou hlavně nové přední a zadními světlomety s technologií LED.

Velké přední plexi nahradil kratší sportovnější štítek, totéž platí pro užší sedlo s červeným prošíváním a většími ohledy na jezdce menší postavy. Přestože je nový Burgman víc chráněný plasty a celkově robustnější než ostatní stopětadvacítky v nabídce Suzuki, je poměrně lehký a s provozní hmotností 112 kg a malými 12palcovmi koly bude ideální do města.

Jednoválcový motor o objemu 124 cm3 už má katalyzátor, aby splňoval normu Euro 5 a s výkonem 6,4 kW a točivým momentem 10 Nm je na tom stejně jako zmíněné levnější modely Address a Avenis. I zde Suzuki uvádí průměrnou spotřebu 1,9 litru na 100 km. Skútr je modernější i díky systému EASS (Engine Auto Stop-Start) a novému přístrojovému panelu LCD. Po praktické stránce je k dispozici standardní zavazadlový nosič, který unese až 6 kg, a úložný prostor pod sedadlem o objemu 21,5 litru. Samozřejmostí už je v dnešní době port USB v přihrádce před koleny jezdce.

 

 

Na stánku byl k vidění také nový model V-Strom 1050 DE s předním 21“ kolem o kterém jsme již informovali zde.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.
 

A nechybí ani základní model V-Strom 1050 s předním 19“ kolem.

 

Informace o redaktorovi

Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
Honza Zajíček - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist