globalmoto_kveten




MV Agusta: Nová Brutale 800 a Dragster RR LH44

Italové mají důvod k oslavám. Po několika roční stagnaci, kdy se přešlapovalo na místě se s novými modely doslova roztrhl pytel. Cestu si k těmto strojům nachází čím dál víc lidí a to je dobře. Výrobce hlásí zvýšení obratu až o 40 procent a to hlavně díky modelů Turismo Veloce a Dragster RR. Nejvíce se prodává v Anglii, kde prodeje vzrostly o více jak 180 procent a Francie a Německo se pohybují v plusu cca třiceti procent. Více prodaných motocyklů znamená více peněz a nové a vylepšené modely.

Kapitoly článku

Brutale 800

Prvním kouskem, který měl na výstavě premiéru byl přepracovaný model Brutale 800. Název Brutale známe již dlouhých patnáct let a výrobce chce tento model posunout o další kus kupředu. Úkolem pro designové oddělení bylo vytvořit nejkrásnější Brutálku všech dob a připomenout, že je stále stabilním kamenem této značky. Nový model je o malinko více svalnatější a nové technologie a konstrukční řešení udrží zase nějaký ten měsíc krok s konkurencí.

Full LEDkový světlomet vpředu i vzadu, lehká slitina drží jak světlomet tak podsedlovku. Nový je výfukový systém a to i přesto, že napohled se tváří stejně jako ten předchozí. Motor dává v základu 116 koní v 11500 ot/min a točivý moment se posunul o 25 procent nahoru oproti staršímu modelu. Nynějších 85 Nm už v 7 600 otáčkách je více než zajímavé číslo. Standardem se stává rychlořazení nahoru ale i dolů. Spojka je ovládána hydraulicky a palivové mapy nechybí stejně jako osmistupňová kontrola trakce.

Dragster RR LH44

Druhý nový model Dragster RR LH44 je inspirovaný světem F1, konkrétně pak týmem Mercedes AMG Petronas a jezdcem Lewisem Hamiltonem. Hamilton si dokonce i prosadil svých několik, z celkových padesáti detailů, které odlišují LH44 od klasického Dragsteru RR. Design je inspirovaný helmou trojnásobného mistra světa a jako perlička je našité logo na alcantarovém sedlu. Motocykl bude v limitované edici 244 kusů.

K vidění zde jsou i supersport F3 v provedení AMG GT od Mercedesu, kde nechybí karbon, obšitá sedla, závodní víčko nádrže a našlapaná F4 RC. Na stánku máte pak k dispozici jezdce závodního týmu v Italském šampionátu Ital SuperSport. Další ostatní stroje z nabídky výrobce pak dostali černě lakovaný motor a model Rivale větší palivovou nádrž, která nyní pojme 16 litrů namísto předchozích 13.

Všechny modely roku 2016 budou k dispozici již v prosinci, vyjma modelu Brutale 800, který přijde v lednu příštího roku.

Informace o redaktorovi

Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (5x):



TOPlist