Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co se týče vzhledu 125 Malaguti Drakona, tam mi velmi připomíná čistokrevnou elektriku.
Asi je to způsobeno maskovaným výfukem, určitě trend do budoucna, jak zmizeli některým vozům výfuky pod zadní nárazníky.
Připadá mi to poněkud cílené na západ od nás, těch iluzí je čím dál víc.
čína do toho šlape, to se musí nechat.. při takovýhle "kadenci" novejch modelů a s přihlédnutím k podpoře místních médií, se nakonec úspěch dostaví, o tom žádná.. však před "pár" lety se taky říkalo "japonec nakonec" a hele, kde jsou teď... je to trošku smutnej příběh, ale tak už to holt chodí.. já už to asi ale dojezdím na něčem japonskym nebo opravdu evropskym, než nám ekotruhlíci zakážou mašiny úplně a všichni budeme drandit na elektrouniskůtříkách nebo spíš tramvají..
Asi jsem starej, ale nelíbí se ani design ani cena za poločínskou motorku.
Radši ať mladej jezdí na olítaný Hondě, kde dílů je všude dost, než na čínsko-italském prototypu kde sehnat plast bude mazec a prodej mota za 2 roky za 1/2 pořizovací ceny..
Co se týče vzhledu 125 Malaguti Drakona, tam mi velmi připomíná čistokrevnou elektriku.
Asi je to způsobeno maskovaným výfukem, určitě trend do budoucna, jak zmizeli některým vozům výfuky pod zadní nárazníky.
Připadá mi to poněkud cílené na západ od nás, těch iluzí je čím dál víc.
čína do toho šlape, to se musí nechat.. při takovýhle "kadenci" novejch modelů a s přihlédnutím k podpoře místních médií, se nakonec úspěch dostaví, o tom žádná.. však před "pár" lety se taky říkalo "japonec nakonec" a hele, kde jsou teď... je to trošku smutnej příběh, ale tak už to holt chodí.. já už to asi ale dojezdím na něčem japonskym nebo opravdu evropskym, než nám ekotruhlíci zakážou mašiny úplně a všichni budeme drandit na elektrouniskůtříkách nebo spíš tramvají..
Asi jsem starej, ale nelíbí se ani design ani cena za poločínskou motorku.
Radši ať mladej jezdí na olítaný Hondě, kde dílů je všude dost, než na čínsko-italském prototypu kde sehnat plast bude mazec a prodej mota za 2 roky za 1/2 pořizovací ceny..