Intermot: Horex
Text: Petr Poduška | Foto: Jarda Ducháček , Jiří Jevický | Zveřejněno: 10.10.2012 | Zobrazeno: 18 680x
Když německá značka Horex představovala svůj nový projekt VR6 na Intermotu před dvěma lety, chyběl k sériové výrobě už jen malý kousek. Udělat právě ten poslední krok ale bývá v podobných případech nejtěžší, a tak se koupěchtiví zákazníci novinky nedočkali ani do letošního podzimu. Podle zástupců firmy už se však proces přes všechna úskalí dostal do finální fáze, a první kusy sjedou z linky nejpozději za pár dnů.
Kapitoly článku
Fabrika pochopitelně nevyrábí všechny komponenty "in-house". Zdroje si ale vybírala přepečlivě, takže seznam subdodavatelů obsahuje samé prestižní značky jako jsou například Brembo nebo Bosch. Díky individuálnímu přístupu k výrobě si zákazníci mohou při objednávání nadiktovat svoje vlastní představy o tom, jak má jejich motorka vypadat. Na výběr je celá řada volitelných prvků, počínaje barvou laku na nádrži a blatnících, přes potah sedla, barvu vidlice až po tvar výfukových koncovek. Kromě Roadsteru v několika možných provedeních Horex navíc v Kolíně představil úplně nový model VR6 Classic, jehož červený lak se stříbrnými proužky, kožené sedlo nebo ráfky s drátěným výpletem připomínají sportovní úspěchy značky Horex v padesátých a šedesátých letech, kdy firma ještě sídlila ve městě Bad Homburg.
Zákazníci si mohou modely VR6 Roadster i VR6 Classic objednávat u dealerů v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Necelá padesátka objednávek už čeká na vyřízení, a protože firma razí filozofii individuálního přístupu, nebude žádné Horexy vyrábět na sklad. Pokud byste si chtěli tenhle nádherný klenot pořídit, počítejte se zhruba dvouměsíční dodací lhůtou. Na pultech už je připravena také kolekce originálního příslušenství, abyste se svým Horexem mohli vyrazit i na delší cestu.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)