Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Prostě záleží hlavně na tom, "na co" kdo motocykl pořizuje,
ale nezapomínal bych ani na dostupnost servisu a náhr. dílů,
protože Horex těžko bude mít nějakou "síť " dealerů .
Horex má parametry blíže spíš ke K1300R (170 vs 173 PS, 138 vs 140 Nm) a neřeším teda průběh. Stejně tak hmotnost - 221 vs 217 kg suchá v neprospěch Horexu.
No a za co zaplatíš ? Za exklusivitu, za VR6 motor, za design, zpracování atp...
Je to skoro jako kdybys řekl, že je nesmysl kupovat já nevím třeba Lamborghini Aventador LP700-4 za cca 10Mio, když můžeš mít Dodge Challenger Hellcat co má taky 700PS za 1/4 této ceny.
Nebo jiný příklad - na co kupovat Bimotu BB3, když si můžeš za cca 1/2 ceny koupit S1000RR (stejný motor)...to se prostě nedá srovnat.
Prostě jak "to" srovnal Kuchta s BMW K1200R,
výkon / krouťák podobný. No a jízdní vlastnosti
vždycky podstatně ovlivňuje hmotnost .
Takže za co ta kupa peněz ??
No Horex je aspon realny, ma svou cenu a da se koupit, nebo aspon objednat. Midalu byl jen vykrik a cesta k dotacim, dnes je to zrejme mrtvy projekt.
Me se Horex libi, jedine negativum krom ceny bude hmotnost, ale porad je to normalni motorka a ne copr (sorry krujzr) jako xdiavel...
Tak jestli tohle půjde do série tak má Midalu definitivně po ptákách ještě by mohli udělat verzi 2.5 litrů dát dozadu gumu z introše a kardan tak to napráská i kompresorovaný ninje, škoda jen že si to nebudu moci nikdy dovolit rád bych se svezl
Prodá se jen pár kusů a pak humbuk okolo této značky zase utichne. Tipuji, že to určitá skupina lidí pojme jako dobře uložené peníze do sběratelského kousku, na silnici motorku neuvidíte. Současní výrobci motocyklů v pohodě uspokojí trh a myslím, že je zbytečné hledat místo pro další sériovky.
Neznám další parametry (každopádně zbytečně moc ventilů! ),
rozhodují především jízdní vlastnosti, Kuchta píše "výkon / krouťák podobný"
a tak zaco potom ta kupa peněz ??
Cerna verze mi prijde lepsi . Snad to znacka prezije. Jestli to prevzal nejaky nedockavy investor, tak to po par mesicich zabali jako investici s malou navratnosti a vezme si to číňan s vetsi trpelivosti
Pěkné,hlavně v té tmavé barvě.Měl jsem BMW K1200R, sice čtyřvál,ale výkon a krouťák podobný,tak si dovedu představit,jak jezdí.Držím palce,aby už vydrželi
Prostě záleží hlavně na tom, "na co" kdo motocykl pořizuje,
ale nezapomínal bych ani na dostupnost servisu a náhr. dílů,
protože Horex těžko bude mít nějakou "síť " dealerů .
Horex má parametry blíže spíš ke K1300R (170 vs 173 PS, 138 vs 140 Nm) a neřeším teda průběh. Stejně tak hmotnost - 221 vs 217 kg suchá v neprospěch Horexu.
No a za co zaplatíš ? Za exklusivitu, za VR6 motor, za design, zpracování atp...
Je to skoro jako kdybys řekl, že je nesmysl kupovat já nevím třeba Lamborghini Aventador LP700-4 za cca 10Mio, když můžeš mít Dodge Challenger Hellcat co má taky 700PS za 1/4 této ceny.
Nebo jiný příklad - na co kupovat Bimotu BB3, když si můžeš za cca 1/2 ceny koupit S1000RR (stejný motor)...to se prostě nedá srovnat.
Prostě jak "to" srovnal Kuchta s BMW K1200R,
výkon / krouťák podobný. No a jízdní vlastnosti
vždycky podstatně ovlivňuje hmotnost .
Takže za co ta kupa peněz ??
No Horex je aspon realny, ma svou cenu a da se koupit, nebo aspon objednat. Midalu byl jen vykrik a cesta k dotacim, dnes je to zrejme mrtvy projekt.
Me se Horex libi, jedine negativum krom ceny bude hmotnost, ale porad je to normalni motorka a ne copr (sorry krujzr) jako xdiavel...
Půjde to do stejné "série" jako Midalu, takže klídek
Tak jestli tohle půjde do série tak má Midalu definitivně po ptákách ještě by mohli udělat verzi 2.5 litrů dát dozadu gumu z introše a kardan tak to napráská i kompresorovaný ninje, škoda jen že si to nebudu moci nikdy dovolit rád bych se svezl
Prodá se jen pár kusů a pak humbuk okolo této značky zase utichne. Tipuji, že to určitá skupina lidí pojme jako dobře uložené peníze do sběratelského kousku, na silnici motorku neuvidíte. Současní výrobci motocyklů v pohodě uspokojí trh a myslím, že je zbytečné hledat místo pro další sériovky.
Neznám další parametry (každopádně zbytečně moc ventilů! ),
rozhodují především jízdní vlastnosti, Kuchta píše "výkon / krouťák podobný"
a tak zaco potom ta kupa peněz ??
Mám pro šestiválce slabost,ale tento mne nijak neoslovil,je to takové čínské...
Cerna verze mi prijde lepsi . Snad to znacka prezije. Jestli to prevzal nejaky nedockavy investor, tak to po par mesicich zabali jako investici s malou navratnosti a vezme si to číňan s vetsi trpelivosti
Jawa s litrem jen tak nevyjede, takže klídek.
uz zas?
Měli by rychle vše prodat a posbírat zálohy na další. Jakmile vyjde Jawa s litrem, mají po ftákách.
Pěkné,hlavně v té tmavé barvě.Měl jsem BMW K1200R, sice čtyřvál,ale výkon a krouťák podobný,tak si dovedu představit,jak jezdí.Držím palce,aby už vydrželi
je to exkluzivní zboží, to nebude pro průměrně vydělávajícího čecháčka. Za mně je to super. Hlavně ten černej! Na takový to "domácí ježdění"
Mašina pěkná,ale ta cena to zas zabije...
kdyby to stalo jako normalni motorka, lidi by kupovali. Podle me to bude stat jak dve motorky a na to se lidi vykaslou... Skoda, je to pekna masina.