globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5114) napsal 22.11.2015 v 20:59

Prostě záleží hlavně na tom, "na co" kdo motocykl pořizuje,
ale nezapomínal bych ani na dostupnost servisu a náhr. dílů,
protože Horex těžko bude mít nějakou "síť " dealerů .

Attim (5) napsal 22.11.2015 v 18:24

Horex má parametry blíže spíš ke K1300R (170 vs 173 PS, 138 vs 140 Nm) a neřeším teda průběh. Stejně tak hmotnost - 221 vs 217 kg suchá v neprospěch Horexu.
No a za co zaplatíš ? Za exklusivitu, za VR6 motor, za design, zpracování atp...

Je to skoro jako kdybys řekl, že je nesmysl kupovat já nevím třeba Lamborghini Aventador LP700-4 za cca 10Mio, když můžeš mít Dodge Challenger Hellcat co má taky 700PS za 1/4 této ceny.
Nebo jiný příklad - na co kupovat Bimotu BB3, když si můžeš za cca 1/2 ceny koupit S1000RR (stejný motor)...to se prostě nedá srovnat.

IvanDvoutakťák (5114) napsal 22.11.2015 v 11:35

Prostě jak "to" srovnal Kuchta s BMW K1200R,
výkon / krouťák podobný. No a jízdní vlastnosti
vždycky podstatně ovlivňuje hmotnost .
Takže za co ta kupa peněz ??

Attim (5) napsal 22.11.2015 v 02:03

No Horex je aspon realny, ma svou cenu a da se koupit, nebo aspon objednat. Midalu byl jen vykrik a cesta k dotacim, dnes je to zrejme mrtvy projekt.
Me se Horex libi, jedine negativum krom ceny bude hmotnost, ale porad je to normalni motorka a ne copr (sorry krujzr) jako xdiavel...

IvanDvoutakťák (5114) napsal 20.11.2015 v 19:29

Půjde to do stejné "série" jako Midalu, takže klídek

Bulit69 (4) napsal 20.11.2015 v 01:05

Tak jestli tohle půjde do série tak má Midalu definitivně po ptákách ještě by mohli udělat verzi 2.5 litrů dát dozadu gumu z introše a kardan tak to napráská i kompresorovaný ninje, škoda jen že si to nebudu moci nikdy dovolit rád bych se svezl

Mildaz (13) napsal 19.11.2015 v 15:13

Prodá se jen pár kusů a pak humbuk okolo této značky zase utichne. Tipuji, že to určitá skupina lidí pojme jako dobře uložené peníze do sběratelského kousku, na silnici motorku neuvidíte. Současní výrobci motocyklů v pohodě uspokojí trh a myslím, že je zbytečné hledat místo pro další sériovky.

IvanDvoutakťák (5114) napsal 19.11.2015 v 11:26

Neznám další parametry (každopádně zbytečně moc ventilů! ),
rozhodují především jízdní vlastnosti, Kuchta píše "výkon / krouťák podobný"
a tak zaco potom ta kupa peněz ??

týpek (119) napsal 18.11.2015 v 22:41+4

Mám pro šestiválce slabost,ale tento mne nijak neoslovil,je to takové čínské...

Taliján (17) napsal 18.11.2015 v 20:18

Cerna verze mi prijde lepsi . Snad to znacka prezije. Jestli to prevzal nejaky nedockavy investor, tak to po par mesicich zabali jako investici s malou navratnosti a vezme si to číňan s vetsi trpelivosti

elvis78 (137) napsal 18.11.2015 v 19:32

Jawa s litrem jen tak nevyjede, takže klídek.

Gonzo (60) napsal 18.11.2015 v 19:20

uz zas?

fidlimydli (321) napsal 18.11.2015 v 18:57+1

Měli by rychle vše prodat a posbírat zálohy na další. Jakmile vyjde Jawa s litrem, mají po ftákách.

kuchta50 (90) napsal 18.11.2015 v 17:49+1

Pěkné,hlavně v té tmavé barvě.Měl jsem BMW K1200R, sice čtyřvál,ale výkon a krouťák podobný,tak si dovedu představit,jak jezdí.Držím palce,aby už vydrželi

Diaboluss (42) napsal 18.11.2015 v 17:18

je to exkluzivní zboží, to nebude pro průměrně vydělávajícího čecháčka. Za mně je to super. Hlavně ten černej! Na takový to "domácí ježdění"

Kaja-SV (24) napsal 18.11.2015 v 16:48

Mašina pěkná,ale ta cena to zas zabije...

sramis (95) napsal 18.11.2015 v 16:36

kdyby to stalo jako normalni motorka, lidi by kupovali. Podle me to bude stat jak dve motorky a na to se lidi vykaslou... Skoda, je to pekna masina.




TOPlist