Honda plánuje bobber Rebel 1100, má útočit na Indian Scout a H-D Sportster
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: Young Machine, Motorcyclenews.com, Honda | Zveřejněno: 23.4.2020 | Zobrazeno: 19 758x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Foto: Young Machine, Motorcyclenews.com, Honda | Zveřejněno: 23.4.2020 | Zobrazeno: 19 758x
Mě to přijde jako dobrej nápad.Ty malý rebely občas vídam a líbí se mi-je to svý-plus řadák.Véčko je všude,tohle se bude odlišovat.
Já si myslím, že to smysl má a i své kupce. Hlavně na EU trhu Honda nic podobného nemá ...... a malý Rebel je malý a slabý jako ekvivalent k velkým motorkám od konkurence.
Dříve to nebylo nic ojedinělého, že nacpali do takovéhle motorky řadový čtyřválec a měla to snad každá Japonská značka v nabídce . Výhoda je, že to alespoň jede když člověk potřebuje. A to jsem spíše zastánce dvou válců do V, ale upřímně klasický chopper co dělá jen kravál a nejede mě osobně teda moc nebere no
Na prvý pohľad sa mi nepáčila, ale pohybujú sa na cestách aj horšie zjavy. Pri prečítaní názvu som sa tešil na radový štvorvalec CB. Určite bude skvele jazdiť, pretože pozerať sa na to jazdec veľmi chcieť nebude. Jej konkurenti sú krajšie a hlavne charizmatickejšie stroje. Farby mi pripomínajú Yamahu Midnight Special...
Proč se v článku uvádí nesmysl, že japonci už velké cruisery pro nezájem nevyrábí? Samozřejmě vyrábí a v USA prodávají, jen je ztáhli kvůli emisním limitům z Evropy, protože upravovat stávající motory pro Evropu se jim nevyplatí. Suzuki má stále Intrudery/Bulevardy 800, 1500 a 1800, Kawa má Vulcany 900 a 1700. Honda má Shadow 750 a Fury 1300, Yamaha má Star Venture a Eluder což jsou 1.9ky. Já to vypsat musel když tu autor uvádí nesmysly.
1 reakce
Sto lidí, sto chutí. Kamarád má Kawu Eliminátor 600. Kdo neví, malej čopr s řadovým čtyřválcem. A je to neuvěřitelnej hybrid co ještě neuvěřitelnějc funguje. Rebel pětka je zajmavej a spolehlivej stroj pro lidi, co chcou něco specifickýho a mě se ta koncepce líbí. Na mě by byl malej a slabé a proto 1100 kvituju a beru ho jako zajímavou alternativu, protože véčko mě neláká, má to každej shadow, hadr atd.
Prosto, hnus...
mě se teda moc nelíbí ,ale své fandy si určitě najde
Levně vypadající, už od pohledu "jednoduchá" koncepce řaďáku... Kua véčko je prostě véčko...
To je strašnej hnus
Nič to nemení na tom, že to je hneď tesne druhá najhnusnejšia terajšie vyrábaná moto hneď po Kawe Vulcan.
Je to divné. Ta Honda.
Proč by Virago nemělo místo???
Ta motorka byla skvělá! Mnohem hezčí než Kawa nebo Suzuki čopry.
Nesouhlasím, že tzv. recyklace motorů je děs. Je to naopak výhoda, a to nejen (pochopitelně) pro továrnu, ale rovněž pro zákazníka. Například u CB 500 dvouvalec ví spolehlivě, že nemá vady a to ani po mnoha desitkach tkm, spotřebu nula prd atd. A to se hodí vědět ne?
Na chvíli sem se zaradoval, že v tom bude převrtanej motor z CBčka a bude to navazovat na všechny možný "custom" modely z osumdesátek, co pro Americkej trh kombinovaly řadový čtyřválce s chopper posezem. Ale pak mi došlo, že do toho daj ten vydechlej řadovej dvouvál z Afriky a ztratil sem zájem...
Tak když si to nebude hrát na klasiku, proč ne. Může mít siluetu spíš naháče, sedlo o kousek níže, pěknej trubkovej rám. Třeba to bude fajn současná motorka trochu mimo kategorie.
Teda nevim,mám ještě původního Rebela 250 z 86.roku,ale novej rebel se mi teda nelíbí,je to taková prapodivná motorka s divnou stavbou a s původním rebelem nemá společného teda skoro nic.
wau.. jako ten malej Rebel se mi fakt líbí, akorát jsem na něj trošku velkej.. tak jsem ho aspoň slíbil paní ředitelce, až si udělá papíry... ale jestli ho fakt chtěj přifouknout a dát do něj motor z Afriky (supr volba imho), tak to abych pořídil větší prasátko..
Motor z Afriky.No ty kjávo.Mohli ho taky stylověji zabalit ať nepůsobí tak moderně v tom čopru nebo co to je.
Jako ale ten černo zlatý motor s doplňkama to by byla pecka
Stejna chyba, jako BMW - spatny motor do daneho segmentu. Trhak to nebude.
Tohle je recyklace motorů. Děs.
Vulcan má s cruiserem společnou asi jenom tu jízdní pozici, rebel 500 je malá motorka do města a lítání kolem baráku.. Yamaha má Bolta, což je k Sportsteru asi nejblíž.. Kdyby udělali většího Rebela, tak by hlavní proměnnou byla asi cena.. ale těžko říct..
Jen je škoda, že z Japonska už sem nejde žádnej klasickej cruiser..