yamaha_demo_tour




Ducati představuje Multistradu Enduro Pro

Multistrada už nějaký čas není jenom sportovně-cestovní motorkou, protože s příchodem modelu Enduro se hodně zlepšila ve své nejslabší disciplíně - terénu. Některým vyznavačům pohybu ve volné přírodě to ale zřejmě pořád nestačí, a právě jim je určená nová verze Enduro Pro. Pro BMW to znamená, že nové R1200GS Rallye má nového konkurenta.

Od standardního modelu Multistrada 1200 Enduro poznáte novou verzi Pro na první pohled podle pískové barvy, dvoutónového sedla a nápisu Enduro na bocích krytu nádrže. Motorku opticky odlehčil černý podsedlový rám, a stejnou barvu dostala také víka spojky a alternátoru, zatímco menší plexištít vylepší výhled při jízdě off-road.

Vyplétané ráfky Ducati obouvá hned ve fabrice do terénních pneumatik Pirelli SCORPION Rally, rozměry jsou stejné jako u základní MTS Enduro: 120/70 R19 vepředu a 170/60 R17 vzadu. Beze změn zůstalo také semi-aktivní odpružení Ducati Skyhook se zdvihy 200 mm, i další prvky výbavy jako "zatáčecí" ABS, adaptivní světlomety, kontrola trakce, wheelie control, tempomat nebo asistent rozjezdu do kopce.

Novinkou, která zvýrazňuje off-roadové ambice motorky, jsou ocelové padací rámy od Touratechu s přídavnými LED světly. Motor Testastretta DVT o výkonu 160 koní má tradičně 4 jízdní režimy E
nduro, Touring, Sport a Urban, do standardní výbavy přibyla výfuková koncovka Termignoni s homologací podle normy Euro 4. Ducati začne prodávat model Multistrada Enduro Pro od července letošního roku.

Video

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

 

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (8x):



TOPlist