yamaha_demo_tour




Ducati představuje Multistradu Enduro Pro

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 23.06.2017 v 18:41

Hezky psané proti se souhlasem toho co píšu...

Kome (64) napsal 23.06.2017 v 13:54

Beauty: je to tak, v předu má USD vidle, ale po tom posledním závodě urval spodní úchyt tlumiče ,vypletl zadní kolo a prorazil víko levého válce. , jinak cajk

Beauty (4) napsal 23.06.2017 v 12:37

Mig_35: video jsem nenasel. Ale videl jsem z fotek, HP2. Jestli ma 1150 GS, tak bych tipnul, ze tam nebude mit original tlumice ani predni telelever. Ty panove z enduroskoly si misto teleleveru davaj vidle prave z HP2 a dalsi upravy... Cimz v tom musej bejt za dalsich 100k?

Petta (377) napsal 22.06.2017 v 20:37

Tak primarne jsou ty kufry urceny pro vnitrni tasky, aby se nemuseli sundavat. Coz jsem si vyzkousel ted na dovolene a je to fakt otrava. Ale kdyz bych poridil vnitrni tasky, tak uz tam moc veci nedam.. a tyhle kufry odmontovat trva asi jeste dyl, nez u moji Agusty, takze se nedivim, ze je tam proste nechava furt.. nerikam, ze tahle masina nezvladne teren, v dobrych rukach stopro, ale je to hlavne imidzovka, adventure styl ted prodava, protoze se fakt libi.. a nerikam, ze se na jednovalu neda dojet kamkoli, ale do Albanie po ose bude lepsi masina s 30 litrama v nadrzi a relativnim pohodlim..

seikos (975) napsal 22.06.2017 v 16:47

Mig:35: alespoň takhle
edit: taky mi to nejde vložit...

Mig_35 (345) napsal 22.06.2017 v 15:24

beauty: na té fotce dole mi přistála na levém nártu a modřiny mám doteďka. holt jsem si měl vzít radši motocrossový boty než Toucany. každopádně zlomit nohu si můžeš i na lyžích. jak říká kolega: záleží jenom na tom, jak budeš šikovný:)))

tahač: já vím, vypadá to srandovně, že? ale pravá sranda je, až někam přijedu, z těch kufrů vytahám kraťasy, tričko a tenisky a do těch kufrů zamknu komplet výbavu a jdu si projít město. a tebe potkám, jak jdeš proti mně v kožený kombinéze s helmou v ruce a potom se směju já:) btw. samozřejmě, jedině hliník, plastový kufry nic nevydrží a i kdybych jezdil jenom na cestě, stejně bych koupil hliníkový. no a do terénu samozřejmě nejlíp žádný...

Seikos: nechtěl jsem dávat sem to video ze stránek dotyčného, ale je legrační vidět jak nejdřív jede pilot na naprosto nevhodném stroji a hned za ním jezdec na stroji přímo určeném:)
tak odkaz na FB mi nejde vložit, když tak Honza Žlábek video "beast mode activated"

seikos (975) napsal 22.06.2017 v 14:11

Jestli nějaká motorka je nebo není do těžkého terénu je hodně závislé na kvalitě pilota. Jak se říká - machr zajede i na vratech. Důkazem toho může být poslední Mastodont maraton v lomu v Bogatyni. Vyhrál to chlápek na BMW R1100GS a totálně (rozdílem mnoha minut) vyklepnul všechno co tam jelo. Od lehkých motorek typu TTR, LC4 až po 990A apod.
Pokud chceš jet dálku po ose a tam projet lecjaký terén, naučíš se to a projedeš ho. Že cestou ke zkušenostem mnohokrát odložíš, to odložíš, ale žádný učený z nebe nespadl.
A ano, umím porovnat, své Stelvio versus svou LC4 Enduro. Obě ty motorky jsou super a s oběma se dá vyjet fakt hodně. Šikovný ruce a šikovný gumy jsou vždy potřeba.
Každopádně, kdo se bojí, sere v koutě a prohlašuje že to nejde.

tahač (-5) napsal 22.06.2017 v 13:38

Může mi někdo zasvěcenej sdělit, co se vozí v těch hliníkovejch kufrech?? chápu že se tam daj krámy, když jedete na velkou výpravu, ale co v tom proboha vozíte, když jedete na jednodenní projížďku??
Teď jsem viděl chlapíka, co jel na nějakym BMW, měl na sobě modrou textilní kombinézu, na motorce 2 hliníkový kufry a vypadal jako instalatér co si veze do práce nářadí

Beauty (4) napsal 22.06.2017 v 12:57

Mig_35: Rozhodne ti nepreju zadny zraneni, ale vypada to, ze prvni zlomena noha v terenu te teprv ceka. Mam tezky "enduro". Vzdycky je to 9:1 jestli ten kousek vyjde nebo ne. Mam k nemu alternativy a nemluvim o "ostrym" enduru. A na cestu kolem sveta bych si vybral prave jednu z tech alternativ. Chce to vyzkouset i jiny motorky nez zacnes soudit. Jsou krasny KTM 640, 690 Yamahy XT, WR400,450, Suzuki DRZ400, Kawasaki KLR... atd atd.
Vlastne s tebou souhlasim akorat ohledne toho kratkyho stitku v terenu. Ale ne kvuli krase, ale kvuli nosu (ridice)

Mig_35 (345) napsal 22.06.2017 v 10:41

Jestli umí ta panelka letět po šotolině 120 tak je potom enduro
A ano, Van Damme přepere Arnolda ale Arnold zase přepere někoho jinýho.
Stelvio bude asi na šotolině lepší než California nebo Norge... Kdyby to každý viděl tak ultimátně
jako ty tak by nemělo smysl jezdit do terénu s ničím jiným než s ostrou...

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 22.06.2017 v 10:10

Cokoli nad 140 kg je v terénu jen pro ty, co opravdu umí jezdit.
Mašina 220 kg suchá je super na cestování, nesmete tě vánek od kamionu, ale terén ... jestli suché polní cestě a šotolině někdo říká terén - no tak pak ano - pak ale i stará panelka 350 je enduro jak pr4se.
To že znám pár lidiček co to s 1200 BMW nebo litrovou KTM umí v terénu líp než já na suchu ještě pořád nedělá z Multistrády Enduro a ani z žádné jiné mašiny.
To je jako bych si myslel, že mám enduro, když mám Guzinu Stelvio NTX - to je prostě jen cesťák s dobrým posezem a nic víc si o tom nebudu nalhávat.
Nicméně obdiv k Multistrádě celkově mám - když se nepokaká elektronika ...

Mig_35 (345) napsal 22.06.2017 v 08:26+1

Beauty: ve 13 jsme vedli diskuze o tom, jestli Van Damme přepere Arnolda:) Ano, všechno má svoje, s ostrou 350 vyjedeš všechno líp a snadněji, ale ten pocit, když něco takového předvedeš i na 270 kg motorce je k nezaplacení...
A o tý druhý míze:) Je mi 44 za měsíc a v podstatě máš pravdu - když jsi mladej, nemáš prachy a když jsi starej, nemáš čas. A o té sobotní expedici - mít takovou motorku je nepochybně luxus, ale mít ještě čas vyrazit na tři měsíce do prdele, to je luxus skoro nedosažitelný. Ale jednou, dvakrát do roka se prostě jede...

Tech: ano, šlo spíš o to, jaké je malé plexi na takové motorce. A do lesa, ano, občas jezdím

bukic (8) napsal 22.06.2017 v 07:37

Motorka naslapana, ale s tvarou slieply.

Beauty (4) napsal 21.06.2017 v 23:40+2

Mig_35: Rovně to pojede rychle i na tý šotolině. Do první díry. Na prvních kamenech nebo u první blátivý louže tě ta dvěpade předletí. Motorka je to ale krásná, moc!
Bohužel cenově to je pro lidi ze Západu. V Čechii si to koupí fanda, kterejch je tu co prstů na jedný ruce, nebo chlap s druhou mízou co celej rok dře jak kůň a má čas se s tím ukázat max o víkendu u pumpy v Jevanech. Předtím na to hodí 3 hliníkový kufry a vyrazí na sobotní expedici.

Tech (43) napsal 21.06.2017 v 23:15

Mig_35 ale vždyť to co je na fotce není Multikára. A že stím nejezdíš do lesa je tvůj problém.

Mig_35 (345) napsal 21.06.2017 v 22:44

deluxa: zrovna v tom terénu z videa bys dostal krutě na prdel... po šotolinách ta motorka poletí velice slušně. a do lesa s tím nikdo nepojede...
raid: akorát před měsícem jsem přehazoval a nemůžu si ho teď na léto vynachválit. za obrovskou plachtou jsem se jenom potil, takhle jednak vidím v terénu a druhak mně to krásně ochlazuje, navíc to /aspoň za mně/ té motorce sluší. A stačí přilehnout a o větru vůbec nevím... na zimu to samozřejmě půjde zpátky:)

raid (45) napsal 21.06.2017 v 20:34-1+1

skoro bych se vsadil, že první co začnou většinoví majitelé vyhazovat, bude to malé plexi umožňující lepší orientaci v terénu Bo do terénu to bude tahat málokdo, zato v alpských průsmycích jim bude zbytečně foukat do huby
Každopádně svět tyhle motorky chce, tak proč mu nevyhovět? Taky bych si ji možná koupil, kdybych se v mládí líp učil. A vyměnil bych to plexi

deluxa (347) napsal 21.06.2017 v 18:53-1+1

Nedavno som niekde cital recenziu na crf250 rally. Vsadil by som aj svoje posledne gate na to ze s tou motorkou by som rozobral to enduro pro v akomkolvek terene s prstom v nose a este by to bolo aj zabavne. Proste niekto stale nechape ze 160k a >200kg su hodnoty nezlucitelne s normalnou jazdou v terene. Zrejme si to bude musiet ten clovek co to bude kupovat vyskusat sam nez na to pride. Ano kludne zajdem na polnacku aj trebarz s goldwingom, povozim sa ale aby to bola zabava to asi nie. Hen to je rovnaky pripad. Odkial tie napady beru to neviem, ale chapem ze ked vznikaju nezmyselne poziadavky na trhu tak musi vzniknut aj nezmyselna motorka...

soccer (480) napsal 21.06.2017 v 16:15+1

Pokud to nikdo nebude kupovat, nebudou to vyrábět...

Mig_35 (345) napsal 21.06.2017 v 14:32

Multistrada je trochu břichoplaz. Zdvihy mohly být 25 cm. Jinak jí ty zubatý gumy docela sluší. I když radši bych tuhle "ultimátní" verzi viděl radši u slabší 950ky.

Anti (390) napsal 21.06.2017 v 13:39-1+1

Napsáno je to přesně,protože i u slavné GS se tvoří "nový model" změnou lakování
Čekal jsem alespoň jiné odpružení,odlehčení,jinak naladěný motor...

JeckyllHydova (28) napsal 21.06.2017 v 13:19

Souhlas s vilemx, hned mě napadlo, když to čtu...Proč je tam ta 19" a 17"???

vilemx (228) napsal 21.06.2017 v 12:45+7

Enduro Pro? Podle pojmenování jsem čekal nějaké nové provedení odstrojené štíhlé Multiny s 21/18" koly a namísto toho píšou, že začali míchat jiný odstín laku, ušetřili pár gramů na kratším plexi.a u TT nakoupili padáky...
Takže na přístí sezónu čekám verzi Motocross Extra spočívající v jiném tvaru samolepek.

puffybodie (389) napsal 21.06.2017 v 11:24

Urcite hezci nez GS, ale zase GS ma vyhodu pri pokladani diky boxeru. Kdyz uz se tedy vubec nekdy podiva to terenu. Z techto dvou bude asi castejsi zmrzlinarsky dopravni prostredek preci jen ta Ducati




TOPlist