Bohemian Custom Bike 2012

Nedílnou součástí výstavy Motocykl je i přidružená přehlídka BCB, a letos tomu nebylo pochopitelně jinak. Oblíbená sekce všech příznivců kategorie „custom“ dostala opět k dispozici celé pravé křídlo Průmyslového paláce.

Bohemian Custom Bike 2012

Kapitoly článku

Soutěžní část expozice doplnily stavby a příslušenství jednotlivých úpravců a bohatý doprovodný program. Zajímavostí pavilonu jsou stejně jako v minulých letech rovněž hot rody, či dragstery. Nás zaujala kromě samotné soutěžní expozice především historická část věnovaná československým závodním speciálům z 50. a 60. let. Samozřejmě nelze opomenout ani ukázky technik airbrush, bodypaiting či gravírování.
Nově doplnil interní expozici rovněž stánek Czech flat track centra (americká plochá dráha). K vidění jsou kromě lehkých jednoválců na kratší trať i rychlé dvouválce H-D. Nezůstalo však jen u statických ukázek. Organizátoři připravili na volném prostranství, improvizovaný ovál pro ukázkové závody flat track. Při této příležitosti se jistě sluší připomenout slavnostní křest a představení nového H-D Experience Trucku (s představením půjčovny motocyklů H-D) a expozici motocyklů Victory ve střední hale Průmyslového paláce.

Co nás tentokrát zaujalo:

Č.5: „Hamasakr“, Jiří Říha, r.v.1961, Norton, motor Royal 500, převodovka Royal, rám vlastní konstrukce, kola Norton, lak oranžová perleť, vychytávky: ruční řazení, kromě motoru a kol je vše vyrobeno na "koleni".
Č.7: „Triumph TMT“, Tomáš Turner TMT, Triumph TM 500 /1931, motor MAG 500, převodovka Hurth 3 kvalt, rám originál Triumph, kola 3,25x19, lak Míra Trhlík Částkov, vychytávky: nádrže ze starého simsona, otevřený primár, sedačka z jízdního kola, všechny věci z mosazi, hliníku, nerezu – vlastní výroba
Č.24: „Dark Caliban“, Milan Hájek, Josef Pecher, r.v. 2011, motor VS 1400 Intruder, rám HS chopper, kola: 330/30-18, 130/80-18, lak Zbyněk Tureček, vychytávky: Suzuki VS Dark Caliban, VS 2011: kola 130 a 330, nove pneu, motor po GO předělán na řetěz, stavitelný podvozek Showa, pumpa kotouče Brembo, brzdiče Nissin, plně stavitelné páčky CNC, plechařina ruční práce Petr Povolný, gripy Baraccuda, otáčkoměr Autometer, tlumič řízení LSL, doplňky Custom Chrome, lak Master of color atd.
Č.46: „Buell B-81 Flying Fortress“ , Zbyněk „Kostis“ Kostelka, Václav Hrudka, r.v. 2012, motor Buell XB, převodovka Buell XB, rám Harley-Davidson Sportster, kola Harley-Davidson, lak Vlado Airbrush: Petr Šulc / Colorshock, vychytávky: Dvoustupňový centrifugální kompresor M-C-T, poháněný přes elektromagnetickou spojku. Po sepnutí spínače se atmosférický motor promění na přeplňovaný kompresorem. Řízení motoru zajišťuje jednotka Ignitech. Kompresor – přetlak 1,15 bar při 52000 ot/min. Tento projekt je součástí vývoje zařízení, které umožní vychutnat sílu a zvuk přeplňovaného motoru při zachování původní elektroinstalace, doplněné o koncový stupeň ovládání vstřiků s vazbou na plnící tlak. Můžete jezdit celý den v klidu, šetřit motor a palivo. Když to na vás přijde, na řídítkách je spínač.
a samozřejmě další ve fotogalerii


Výsledky


Vítěz kategorie Pro Street:

Vítěz kategorie Modified Harley Davidson:


The Best of:


POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.82
Známkováno: 11x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist