globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
HejtmaMa (-4) napsal 21.10.2007 v 12:59

GSX-Roll: Ja taky nejsem zadnej odbornik, ale ciste teoreticky se soupajici se kolo na asfaltu zacne tavit az palit na jednom miste, tudiz lepit, a tudiz se mu pri brzdeni zvysi prilnavost ... kvuli tomu si myslim ze na tom suchu a dobrym povrchu je to pravda.

Hosta (0) napsal 19.10.2007 v 23:58

člának super, myslím že najít stejný názor na problematiku ABS je asi nemožné. A je to hlavně z důvodu nedostatků objektivních testů a článků. Výrobci často produkují testy, které vždy chválí to co oni chtějí. A hlavně co jezdec, to jiný člověk, někdo by na motorku s ABS nikdy nesedl, a naopak majitelé motorek s ABS si jej mohou chválit

Geonova (5) napsal 19.10.2007 v 22:01

GSX-Roll & HejtmaMa > Ok, jestli dnes ABS umí zajistit manévrovatelnost a zároveň brzdí v režimu lepšího koef. tření než zablokované kolo, tak věřím, že zkrátí i samotnou brzdnou dráhu. Já žil v dojmu, že to ABS neumí. Nejsem odborník a nesleduji novnky Příští moto kupuju teda s ABS

jerzy_VFR (0) napsal 19.10.2007 v 19:52

Paulo&gt;K suzuki jsem našel něco málo na wiki. &quot;What Does GS Stand For? In Suzuki's naming scheme, GS is the abbreviation for engines with overhead cams. Names with an X denote a 4 valve/cylinder engine, and names with an R denote a race model bike. Therefore the GS500 has an (almost) 500cc engine with overhead cams. A GSX-R1000 is a 4 valve/cylinder race bike with overhead cams and a 1000cc engine.&quot;<br />
Článek je dobrý, ostatně jako obvykle.

RutaH (0) napsal 19.10.2007 v 14:40

Hezkej článek, dík!

HejtmaMa (-4) napsal 19.10.2007 v 07:26

Jirka: Ja mel vzdycky za to, ze na suchu (rozumej povrchu, kde se pri smyku odira vyrazne pneu) je brzdeni lepsi bez ABS, a na mokru (rozumej povrchu kde se netocici se kolo utrhne a dal uz jen klouze) je lepsi ABS, a to je rozhodne pravda, auto bez ABS zacne doslova bruslit a brzdna draha se vyrazne prodlouzi. To se ovsem rikalo v dobe kdy ABS reagovalo v radu desetin vteriny a znatelne kopalo do pedalu, se zlepsujici se technikou a zvysujici frekvenci reakce bych veril tomu, ze musi byt uz hodne dobre prilnavej povrch, aby auto bez ABS melo vyhodu.

Geonova (5) napsal 18.10.2007 v 23:33

ABS: Brzdná dráha se nezkrátí, pouze se zajistí jistá manévrovatelnost minimálním otáčením předního kola. Brzdná dráha je o všakalespoň o 10% delší. Jinak super článek.

alfonzo (1) napsal 18.10.2007 v 16:42

Pěknej článek. Mám dotaz: YCCT- je opravdu ovládaný lankem? Viděl jsem fotografii, kde z plynu jasně čouhaly dráty.

PauloX (0) napsal 18.10.2007 v 10:25

GSX-Roll: Na to Vé eF eRo jsem taky myslel. To je asi taky jediný, co vim na 100% ale zapoměl jsem to uvést jako příklad. Nějak mě ty zkratky rozhodily

bigtwin (6) napsal 18.10.2007 v 08:22

moc pěkný, chválim, myslim, že i tohle patří k motorkám

PauloX (0) napsal 18.10.2007 v 07:59

Dobrý ale zajímaly by mně spíš zkratky označující model motocyklu. To je všude samý RR, YZF, CBR, ZZR, ZXR a já nevim co ještě. Jediný tak R (jako asi race) a to si nejsem jistej. A taky by někdo moh trošku pomoct rozdělit kategorie moto( vysvětlí mi někso přesně pojem spotrovně-cestovní?? ) čus

Randi (0) napsal 18.10.2007 v 07:24

Díky kluci, možná jsou tyto vysvtlivky jasný, ale já to vítám, jezdím v autoškole a občas se najde hloubavý žáček a tak se to bude hodit.




TOPlist