Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
GSX-Roll: Ja taky nejsem zadnej odbornik, ale ciste teoreticky se soupajici se kolo na asfaltu zacne tavit az palit na jednom miste, tudiz lepit, a tudiz se mu pri brzdeni zvysi prilnavost ... kvuli tomu si myslim ze na tom suchu a dobrym povrchu je to pravda.
člának super, myslím že najít stejný názor na problematiku ABS je asi nemožné. A je to hlavně z důvodu nedostatků objektivních testů a článků. Výrobci často produkují testy, které vždy chválí to co oni chtějí. A hlavně co jezdec, to jiný člověk, někdo by na motorku s ABS nikdy nesedl, a naopak majitelé motorek s ABS si jej mohou chválit
GSX-Roll & HejtmaMa > Ok, jestli dnes ABS umí zajistit manévrovatelnost a zároveň brzdí v režimu lepšího koef. tření než zablokované kolo, tak věřím, že zkrátí i samotnou brzdnou dráhu. Já žil v dojmu, že to ABS neumí. Nejsem odborník a nesleduji novnky Příští moto kupuju teda s ABS
Paulo>K suzuki jsem našel něco málo na wiki. "What Does GS Stand For? In Suzuki's naming scheme, GS is the abbreviation for engines with overhead cams. Names with an X denote a 4 valve/cylinder engine, and names with an R denote a race model bike. Therefore the GS500 has an (almost) 500cc engine with overhead cams. A GSX-R1000 is a 4 valve/cylinder race bike with overhead cams and a 1000cc engine."<br />
Článek je dobrý, ostatně jako obvykle.
Jirka: Ja mel vzdycky za to, ze na suchu (rozumej povrchu, kde se pri smyku odira vyrazne pneu) je brzdeni lepsi bez ABS, a na mokru (rozumej povrchu kde se netocici se kolo utrhne a dal uz jen klouze) je lepsi ABS, a to je rozhodne pravda, auto bez ABS zacne doslova bruslit a brzdna draha se vyrazne prodlouzi. To se ovsem rikalo v dobe kdy ABS reagovalo v radu desetin vteriny a znatelne kopalo do pedalu, se zlepsujici se technikou a zvysujici frekvenci reakce bych veril tomu, ze musi byt uz hodne dobre prilnavej povrch, aby auto bez ABS melo vyhodu.
ABS: Brzdná dráha se nezkrátí, pouze se zajistí jistá manévrovatelnost minimálním otáčením předního kola. Brzdná dráha je o všakalespoň o 10% delší. Jinak super článek.
GSX-Roll: Na to Vé eF eRo jsem taky myslel. To je asi taky jediný, co vim na 100% ale zapoměl jsem to uvést jako příklad. Nějak mě ty zkratky rozhodily
Dobrý ale zajímaly by mně spíš zkratky označující model motocyklu. To je všude samý RR, YZF, CBR, ZZR, ZXR a já nevim co ještě. Jediný tak R (jako asi race) a to si nejsem jistej. A taky by někdo moh trošku pomoct rozdělit kategorie moto( vysvětlí mi někso přesně pojem spotrovně-cestovní?? ) čus
GSX-Roll: Ja taky nejsem zadnej odbornik, ale ciste teoreticky se soupajici se kolo na asfaltu zacne tavit az palit na jednom miste, tudiz lepit, a tudiz se mu pri brzdeni zvysi prilnavost ... kvuli tomu si myslim ze na tom suchu a dobrym povrchu je to pravda.
člának super, myslím že najít stejný názor na problematiku ABS je asi nemožné. A je to hlavně z důvodu nedostatků objektivních testů a článků. Výrobci často produkují testy, které vždy chválí to co oni chtějí. A hlavně co jezdec, to jiný člověk, někdo by na motorku s ABS nikdy nesedl, a naopak majitelé motorek s ABS si jej mohou chválit
GSX-Roll & HejtmaMa > Ok, jestli dnes ABS umí zajistit manévrovatelnost a zároveň brzdí v režimu lepšího koef. tření než zablokované kolo, tak věřím, že zkrátí i samotnou brzdnou dráhu. Já žil v dojmu, že to ABS neumí. Nejsem odborník a nesleduji novnky Příští moto kupuju teda s ABS
Paulo>K suzuki jsem našel něco málo na wiki. "What Does GS Stand For? In Suzuki's naming scheme, GS is the abbreviation for engines with overhead cams. Names with an X denote a 4 valve/cylinder engine, and names with an R denote a race model bike. Therefore the GS500 has an (almost) 500cc engine with overhead cams. A GSX-R1000 is a 4 valve/cylinder race bike with overhead cams and a 1000cc engine."<br />
Článek je dobrý, ostatně jako obvykle.
Hezkej článek, dík!
Jirka: Ja mel vzdycky za to, ze na suchu (rozumej povrchu, kde se pri smyku odira vyrazne pneu) je brzdeni lepsi bez ABS, a na mokru (rozumej povrchu kde se netocici se kolo utrhne a dal uz jen klouze) je lepsi ABS, a to je rozhodne pravda, auto bez ABS zacne doslova bruslit a brzdna draha se vyrazne prodlouzi. To se ovsem rikalo v dobe kdy ABS reagovalo v radu desetin vteriny a znatelne kopalo do pedalu, se zlepsujici se technikou a zvysujici frekvenci reakce bych veril tomu, ze musi byt uz hodne dobre prilnavej povrch, aby auto bez ABS melo vyhodu.
ABS: Brzdná dráha se nezkrátí, pouze se zajistí jistá manévrovatelnost minimálním otáčením předního kola. Brzdná dráha je o všakalespoň o 10% delší. Jinak super článek.
Pěknej článek. Mám dotaz: YCCT- je opravdu ovládaný lankem? Viděl jsem fotografii, kde z plynu jasně čouhaly dráty.
GSX-Roll: Na to Vé eF eRo jsem taky myslel. To je asi taky jediný, co vim na 100% ale zapoměl jsem to uvést jako příklad. Nějak mě ty zkratky rozhodily
moc pěkný, chválim, myslim, že i tohle patří k motorkám
Dobrý ale zajímaly by mně spíš zkratky označující model motocyklu. To je všude samý RR, YZF, CBR, ZZR, ZXR a já nevim co ještě. Jediný tak R (jako asi race) a to si nejsem jistej. A taky by někdo moh trošku pomoct rozdělit kategorie moto( vysvětlí mi někso přesně pojem spotrovně-cestovní?? ) čus
Díky kluci, možná jsou tyto vysvtlivky jasný, ale já to vítám, jezdím v autoškole a občas se najde hloubavý žáček a tak se to bude hodit.