yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jencekgs (4) napsal 09.01.2024 v 14:40

Tak dnes -13, vyhrivane hefty nemam, ale sloni usi ano. Dalo se, ale uz je to hranove. Ale moto mam v teple garazi, tak to dost pomaha. Stat to venku a chytat vymrzly grip, bylo by vyhrivani nutnost. Ale jezdim jen kousek po meste. Na GS mam original a cestovat bez nich bych nechtel.

BFG (16) napsal 08.01.2024 v 22:59

Jako pekne ale par drobnosti mi nesedi. Jednak uprava plynove trubky - docela debacka, zvlast treba u suzuki ktera ma vyrazny konus na vnitrni strane. A pak a hlavne vterinak v baleni oxfordu je fakt nahovno! Protoze je hoden sveho jmena a je na posrani to stihnout narvat na konec a hlavne to nildy nikdo uz nesunda. No a sundavani vzduchem v komemtech je u plynu celkem blbost, protoze pulka rukojeti se nenavratne zmeni pred nasazenim oxfordu, guma je pak uz stejne k nicemu.

peňa35 (0) napsal 03.11.2023 v 21:41

65642 (0) napsal 28.10.2023 v 20:23

Zdravim, peknej clanek, jenom gripy se sundavaji a nandavaji s ofukovackou se stlacenym vzduchem, pak neni treba nic rezat jenom sikovne foukam tam kde to drzi a krasne ty puvodni zachranim. De to aji hubou ale blbe. Tak cus.

majky72 (131) napsal 23.10.2023 v 00:01

Osobné už na druhej moto jazdím gripy Progrip Rally také tie penové a zatiaľ som teda nemal problém ani v chlade stým že nie sú vyhrievané ale sám som veľký priaznivec vyhrievaných gripov len na enduro mi viac sedia tie penové ale videl som že niekde montujú pod ne samostatne vyhrievanie akurát že na našom trhu som nič také zatiaľ neobjavil

Obycejny_clovek (324) napsal 19.10.2023 v 14:18

Jestli vona ta červená není ta Italka, která v něm vyvolala touhy rozmlouvat nám nákup špageťácké dorostenky kopnutím do míst, kde dole končí záda

Každopádně díky za článek

SuperSic58 (1309) napsal 19.10.2023 v 09:43

Tohle řešit nemusim, protože v kose nejezdim Ale na video s burákem se rád podívám, už kvůli těm hláškám

jandaxx (192) napsal 18.10.2023 v 23:03

Rozdělit motorkáři na ty, co to myslí vážně a ostatní, co to vážně nemyslí, protože nemají vyhřívané hefty, je velmi kulantně řečeno úsměvné. Použil bych možná výstižnější slovo, neudělám to, protože si Bureho vážím. Jeho články jsou pěkné a taky jsem si s ním vyměnil pár sz na různá témata. Tohle kritérium prostě nepovažuji za ideální.

P_B (32) napsal 18.10.2023 v 21:40

Mne zaujal ten Mamut . Kdo to cim mate prilepene. Vterinak to u mne nedal a musim to necim predelat
Kdo co mate vyzkousene? Mam riditka lesklej chrom.

aaamoto (3) napsal 18.10.2023 v 21:19

Přesně něco takhle decentního bych bral, žádná stupidní krabička, ale ta cena? To se pos**?

Deadman (26) napsal 18.10.2023 v 17:16

Mám dlouhodobou zkušenost s vyhřívanými hefty Saito (Louis.de) různých modelů, Oxford a starší Daitona.

Saito jsou všechny bídné. Topí slabě, lámou se jim kabely v heftu na straně plynu. Ovládání průměrné, životnost gumy dostatečná (ale těžko říct u toho na straně plynu, tam se dřív ulomí kabel). Za nízkou cenu nízká kvalita. Jejich jedinou výhodou staršího provedení s ovládáním otočným kolečkem je, že po vypnutí a zapnutí motorky (např na benzínce) to zůstane nastavené a člověk je nemusí znovu zapínat.

Starší Daitona topí skvěle, asi nejsilnější ze všech, i v mírném mrazu používám max druhý ze 4 stupňů. Několik let funguje bez problému a nadměrného opotřebení. Zásadní problém je nedomyšlené ovládání jedním tlačítkem, navíc tuhým, které je nutné minimálně 3 vteřiny držet silně zmáčknuté, aby se to zapnulo. Za jízdy nepříjemné.

Oxfordy mám teprve krátce (půl roku). Hřejí dobře, ovládání 2 tlačítky je mnohem pohodlější - stačí krátce ťuknout palcem na měkké tlačítko. Bohužel si to nepamatuje nastavení, takže po vypnutí a zapnutí motorky např při tankování je potřeba je opět zapnout. Životnost nemohu hodnotit, to nejdřív po 3 letech.

Samozřejmě mám na všech motorkách i blástry, ty jsou ještě důležitější než vyhřívané hefty.

paliZBlavy (7) napsal 18.10.2023 v 16:24

Ja som dopĺňal origo Yamaha vyhrievané hefty (MT09), fungovalo to a malo to skvelé ovládanie mimo rukoväte:

(https://www.eshopstyx.sk/buxus/images/cache/gallery.item_632x632/katalog_produktov/moto/elektronika/vyhrievane_rukovate/yamaha_grip_heater_120mm/YME-F2960-10-00-Grip-heater-EU-Studio-001_Tablet-54454_ESHOP_0.jpg)

Vadili mi ale dve veci:
1) zavadzal mi ten kábel - napr. FJR to malo vymyslené geniálne vovnútri gripu
2) hrúbka gripu, bola širšia a nevedel som si na to zvyknúť

takže z týchto dôvodou váham

Hooorus (124) napsal 18.10.2023 v 15:30

Zdarec, ta Daytona 4 vypada moc pekne na vintage motorky. Mel bych 2 otazky.
a) Nezavazi ten prepinac? vypada ze ubira dost mista na grip
b) co sem nasel, tak je vsude na 25mm riditka. Mam W650 a tam jsou 22mm. Nenasel sem nic podobneho na 22mm

Maxik400 (7) napsal 18.10.2023 v 12:24

A co gripy pro moto "Ride by wire" ? Mám na mysli elektronický plyn a ne lanko. Prostě každá mašina, co má třeba tempomat.
Na můj Triumph Tiger 2015 bych tyto gripy od Oxfordu dát nemohl. Naštěstí se dělají i neoprenové vyhřívané návleky na origo gripy, kde je instalace ještě jednodušší, ale až budu kupovat novou moto, tak určitě s továrními vyhřívanými gripy.

Slávek-TDM (129) napsal 18.10.2023 v 12:19+1

Dobry Doplnim, ze pro sundavani a nandavani gripu se mi nejvic osvedcil kompresor a jehlovej nastavec, ktery mezi riditko a rukojet dostane stlacenej vzduch. Pripadny epidlo je pak nutny davat rovne a jehlou se mu vyhnout, aby nevyflusalo ven.

Ray_Janus (133) napsal 18.10.2023 v 11:53+1

Ty sloní uši jsou základ. Co se týče montáže, zvládne podle videa na stránkách výrobce, i zručná žena.

JoskaH (444) napsal 18.10.2023 v 11:13

Tak jako třeba dneska se mi po ránu, když teploměr ukazoval mínus 4 stupně, na cestě do práce (40km) docela šikly…

K167 (1493) napsal 18.10.2023 v 11:12

... Vy nesledujete dřevorubci.cz, ale motorkáři.cz
Popis ukázkový
Jen bacha na ty odlamovací nože, je to jeden z nejčastějších zdrojů úrazů.
Jinak kdo nechce investovat do vyhřívaných rukojetí, může investovat do motocyklu s adaptivním tempomatem a jezdit s rukama v kapsách.

pavelgl1 (4) napsal 18.10.2023 v 10:38+4

Samotné vyhřívané rukojeti jsou skutečne jen pro letňáčky. Z mých cest skrze listopadovou vysočinu, Hlinsko, Sněžné apod, můžu říct, že nejvíce ochrání sloní uši. Pokud nemáte sloní uši, tak aspoň blastry. Samotné vyhřívané rukojeti jsou téměř k ničemu. Můžete mít úplně horkou rukojeť a stejně Vám omrzá hřbet ruky. Naopak se sloníma ušima a vyhřívanými rukojeťmi, i při -5°C můžete mít holé ruce.

Vendis (33) napsal 18.10.2023 v 10:33+3

Mám je poprvé na svém Indian Chieftain jako originál a nechápu, jak jsem na těch všech předchozích motorkách mohl být bez nich ....podle mne jedna z nejužitečnějších vychytávek na motorce

Lucasbiker (175) napsal 18.10.2023 v 10:19

Mě se nezdá to tlačítko přímo na rukojeti, nedochází pak k občasnému nechtěnému zapnutí/vypnutí? Více se mi líbí řešení KOSO, kde je tlačítko s diodami stavu na vyvýšeném okraji gripu u levého přepínače... Mívají to tak většinou i vyhř. hefty z katalogu orig. příslušenství k motocyklu

Komik64 (3085) napsal 18.10.2023 v 10:16+1

Jezdím z cca 720 m. n. m. "za řidítkama" celoročně a na "12" do háku i brzy ráno, kdy bejvá kosa největší, takže můj rekord se pohybuje kolem už poněkud dávných -25 (to bylo na čtyřkolce, kde jsem měl vyhřívanej i "palec", dnes, za mírnějších zim, už celkem pohodlně na Q4...) a velice bych, OPRAVDU Z docela drsný PRAXE..., zdůraznil potřebu (možná ještě důležitějších...) kvalitních návleků na řidítka...!!!

TruckerSalám (1) napsal 18.10.2023 v 10:12

Není voděodolnost IP65 málo? Jaké jsou zkušenosti v dešti?

Jofré (213) napsal 18.10.2023 v 09:41+1

Hezky zpracovaný návod. Sám na jedné motorce mám vyhřívané rukojeti a v kombinaci s bastry to o dost zvýší komfort při chladnějších dnech, ale když jedu dál a třeba i za mrazu, tak si nasazuju vyhřívané rukavice, protože ty hřejou hřbet ruky a to je potřeba víc než teplo do dlaní.




TOPlist