globalmoto_kveten




Přes 30 let vývoje. Jak se změnily brzdy ve WSBK?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
RenekD (48) napsal 10.06.2021 v 15:48

Ahoj, nic proti brembům, ale záleží také na typu toho Bremba....jinak já dlouho používal dánské SBS a vždy ok a to nechci dělat reklamu. Hlavně ať je deska měkčí než kotouč pro klasické jízdy samosebou

kuk (2) napsal 10.06.2021 v 08:34

Mozna maji Bremba marketing zmaklej, ale hlavne funguji Na zmaknuty PR jsou tu jini kabrnaci, ale nechci jmenovat znamou znacku abyste me neutloukli A nemyslim ani ze by s tim ohybanim pumpy nemeli pravdu, je to jen rozklad sil a v radialnich pumpach se sily pocitam rozkladaji daleko lepe ve prospech brzdeni

zdalis (17) napsal 10.06.2021 v 07:24

Myslim ze Brembo ma zmaklej hlavne marketing. Na jejich radialnich monoblocich je nejdulezitejsi ze jsou COOL. Ted jsem kupoval desticky za 2500,-

Massakra (20) napsal 09.06.2021 v 17:58+2

Pro zajímavost je to dobré počtení.

Romanko (1218) napsal 09.06.2021 v 08:49+1

Jo, jo, to si ještě pamatuju. Ale prostě jsme s tím jezdili a neřešili to. V té době nám to přišlo super.

Kohlstein (104) napsal 09.06.2021 v 08:33+2

Napůl pravda, napůl cosi, co by mělo čtenáře navnadit, že dneska je všechno lepší? Jakože páčky nebyly ergonomické? Možná jinak tvarované. A síla se může ztrácet v ohýbajícím se těle brzdové pumpy? Kdyby se napsalo, že tuhost dílů má vliv na přesnost a citlivost brždění, to bych bral. A nebo, že v pákovém převodu na pístek brzdy se vlivem tření mezi palcem páčky a pístkem a na čepu páčky něco ztratí. Ale neměla by se tady vymýšlet nějaká nová fyzika.

2 reakce

Honzis
Honzis 09.06.2021 v 12:07

Tady originál text od Bremba k té pumpě:
"Part of the force applied by the rider was lost because the body of these calipers is subject to bending."
Ne že by mi to taky nebylo divný a nemyslel si podobné důvody, co ty, ale Ital praví totok





TOPlist