Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj, nic proti brembům, ale záleží také na typu toho Bremba....jinak já dlouho používal dánské SBS a vždy ok a to nechci dělat reklamu. Hlavně ať je deska měkčí než kotouč pro klasické jízdy samosebou
Mozna maji Bremba marketing zmaklej, ale hlavne funguji Na zmaknuty PR jsou tu jini kabrnaci, ale nechci jmenovat znamou znacku abyste me neutloukli A nemyslim ani ze by s tim ohybanim pumpy nemeli pravdu, je to jen rozklad sil a v radialnich pumpach se sily pocitam rozkladaji daleko lepe ve prospech brzdeni
Napůl pravda, napůl cosi, co by mělo čtenáře navnadit, že dneska je všechno lepší? Jakože páčky nebyly ergonomické? Možná jinak tvarované. A síla se může ztrácet v ohýbajícím se těle brzdové pumpy? Kdyby se napsalo, že tuhost dílů má vliv na přesnost a citlivost brždění, to bych bral. A nebo, že v pákovém převodu na pístek brzdy se vlivem tření mezi palcem páčky a pístkem a na čepu páčky něco ztratí. Ale neměla by se tady vymýšlet nějaká nová fyzika.
Tady originál text od Bremba k té pumpě:
"Part of the force applied by the rider was lost because the body of these calipers is subject to bending."
Ne že by mi to taky nebylo divný a nemyslel si podobné důvody, co ty, ale Ital praví totok
Ahoj, nic proti brembům, ale záleží také na typu toho Bremba....jinak já dlouho používal dánské SBS a vždy ok a to nechci dělat reklamu. Hlavně ať je deska měkčí než kotouč pro klasické jízdy samosebou
Mozna maji Bremba marketing zmaklej, ale hlavne funguji Na zmaknuty PR jsou tu jini kabrnaci, ale nechci jmenovat znamou znacku abyste me neutloukli A nemyslim ani ze by s tim ohybanim pumpy nemeli pravdu, je to jen rozklad sil a v radialnich pumpach se sily pocitam rozkladaji daleko lepe ve prospech brzdeni
Myslim ze Brembo ma zmaklej hlavne marketing. Na jejich radialnich monoblocich je nejdulezitejsi ze jsou COOL. Ted jsem kupoval desticky za 2500,-
Pro zajímavost je to dobré počtení.
Jo, jo, to si ještě pamatuju. Ale prostě jsme s tím jezdili a neřešili to. V té době nám to přišlo super.
Napůl pravda, napůl cosi, co by mělo čtenáře navnadit, že dneska je všechno lepší? Jakože páčky nebyly ergonomické? Možná jinak tvarované. A síla se může ztrácet v ohýbajícím se těle brzdové pumpy? Kdyby se napsalo, že tuhost dílů má vliv na přesnost a citlivost brždění, to bych bral. A nebo, že v pákovém převodu na pístek brzdy se vlivem tření mezi palcem páčky a pístkem a na čepu páčky něco ztratí. Ale neměla by se tady vymýšlet nějaká nová fyzika.
2 reakce
Tady originál text od Bremba k té pumpě:
"Part of the force applied by the rider was lost because the body of these calipers is subject to bending."
Ne že by mi to taky nebylo divný a nemyslel si podobné důvody, co ty, ale Ital praví totok