globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DeaDDream (13) napsal 07.02.2024 v 08:40+1

Bezny motorkar ma zazitky kde jazdil ,elektro motorkaris ma zazitky ako strazil.dojazd.a.hladal nabijacku

Sharkcom (49) napsal 06.02.2024 v 19:44-2

Kluci docela vás lituji že takovýhle keply budete do budoucna testovat... Ideálních Zero emocí pro nějaké alternativní pohlaví...

IchBinMartin (23) napsal 06.02.2024 v 12:37+2

Na tieto predrazene a neprakticke elektrohracky mam dost jasny nazor. Ale v ramci diskusie o dojazde, este si vy pamatnici spominate, kolko nam vydrzala baterka v telefone? Ked uz len 3 dni, tak sme vymenili bateriu za novu, lebo tato uz nestala za nic. Keby nam vtedy niekto povedal, ze bude bezne, ze nam v telefone vydrzi baterka 1 den, kam by sme ho poslali? A teraz je to bezne. Pred rokmi boli hodinky mechanicke a natahovali sa rucne alebo automaticky. Zadarmo. Potom prisli baterkove, baterka v nich vydrzala rok, alebo tri. Vymena bola sice trochu otrava a spojena s drobnymi rizikami, ale lacna. Teraz kazdy modermy frikulin nosi "hodinky", co treba kazdy druhy den nabijat. A este sa tym chvalia. Napriek tomu, ze su drahe, tak naozajstne mechanicke hodinky su naozaj drahe a dovolit si ich moze stale menej ludi. Tak to bude aj s dopravnymi prostriedkami. Ludia budu najskor vsemozne tlaceni do rieseni s obmedzenym akcnym radiusom a dialkovo ovladanym vykonom a len ti, co si to budu moct dovolit, budu nadalej lietat sukromnymi tryskacmi na veceru do Francuzska alebo Talianska. Samozrejme, na letisko ich privezie nejke to RR so 4,4 litrovym benzinakom. Stredovek neskoncil, stredovek trva...

puffybodie (390) napsal 06.02.2024 v 09:21-1+1

Ja bych hlasoval pro to, aby se v testu vedle sebe postavilo Zero FX a tohle Yuki https://www.motorka...mum-penez-49506.html , klidne v SM verzi nebo i Enduro, to je fuk.

Obavam se, ze porovnani co za svoje penize dostanete by pro Zero vubec nedopadlo dobre

DAKAR4 (0) napsal 05.02.2024 v 22:48

Za mne tahle elektros*ačka by se ani neměla nazývat motorkou, zaprvé a zadruhé se to dle mého názoru hodí pouze na dvě věci: na ho**o a na nic!!!
Neexistuje na tomto světě pro normálního člověka, jediný normální důvod proč si tento elektropokus na dvou kolech pořídit!!! Jakože za cenu Nové Afriky (+/- 400tk) by náaahodou někdo uvažoval koupit tento humus elektropokus s dojezdem 80 km a být šťastný ze života???
Tohle fakt hlava nepobere ani ožralému oslovi natož normálně smýšlejícímu tvorovi!!! ??????

Sorry jako za tk negativní komentář, ale nemohl jsem si to nějak odpustit, jsem odpůrce těchto "ekologických" pokusů... a btw ať si každý dělá a kupuje co chce, vždyť má na to právo!? Zdar a čest starým poctivým kladivům!!???

iVlada (80) napsal 05.02.2024 v 22:17+9

Ahoj kluci, dalo se očekávat, že tu bude veselo a když je to ta elektrika, tak že se tu bude trošku jiskřit a nemýlil jsem se. Ať chcete nebo ne, každý test se zakládá na subjektivních dojmech a pocitech. Za vším, co jsem napsal/řekl si stojím a myslím, že jsem poukázal jak na klady, tak i zápory této elektromotorky. Dojezd a doba nabíjení jsou zatím nic moc, stejně jako pořizovací cena, no a ani vzhled mě nijak neuchvátil. Naopak zátah motoru a lineární nástup výkonu ano, stejně jako pár dalších věcí, co stojí za to. Jinak v jedné stopě určitě dávám přednost klasice a tím se absolutně netajím. Za prvé z praktického hlediska, ale i z hlediska emocí. Pokud to má někdo jiný jinak, vůbec mu to neberu a jeho názor respektuji. To je všechno, čím do této diskuze přispěju a všem díky za názory a komentáře.

puffybodie (390) napsal 05.02.2024 v 21:51-1

Tak se na to musi

Zvyseni poplatku za parkovani az o 1800% pro elektro vozy z duvodu jejich vysoke uhlikove stopy pri vyrobe, prilisne velikosti a hmotnosti vice nicici cesty

Electric vehicle owners to be charged extra to park in London Labour-run council
https://www.telegraph.co.uk/news/2023/11/28/electric-vehicle-charged-extra-westminster-london/

JoskaH (444) napsal 05.02.2024 v 20:24+1

K167, namátkou: Jednak se elektřina musí nějak vyrobit, podobně jako baterie, kterou je potřeba na konci životnosti zlikvidovat. (Jakási eko- ideologie )
ale zmíním jenom to, že mi hlava nebere, proč většina elektromotorek, včetně této, vypadá tak divně a nehezky. (proč nenapsat "nelíbí se mi" místo zvláštní pasáže o "většině elektromotorek"...)
Právě proto Zero FX nelze brát jako zdroj zábavy, ale spíš jako pracovní nástroj, který bude předurčen ke kratším pojížďkám za jasným cílem. (Odvážné tvrzení. Nechal bych to na těch, co si to koupí...)
Každý to určitě vnímáme jinak, ale sám za sebe říkám, že pokud má mít elektromobilita v jedné stopě nějaký smysl a uplatnění, tak v podobě malých městských skútrů nejen pro pošťáky, poslíčky a pizzaře. (Když už Vláďa nemůže odolat zakončit takto článek testu, nebylo by vlastně lepší a upřímnější nic takového vůbec netestovat a nechat to třeba na jiném serveru...? Neboť, pardon, ale ten odpor je tak hmatatelný, že se to dost blbě vůbec čte...)

Jofré (213) napsal 05.02.2024 v 20:01-1

Výrobce b měl nést náklady na vývoj a ne je přenášet do ceny výrobku. Tak za 50K by si to koupilo hodně lidí na takové domácí žvýkání. Na běžnou potřebu je to nesmysl. Nějak to přeložte do angličtiny a pošlete přes Atlantic Zeru.

WobRetnuh (112) napsal 05.02.2024 v 17:04+2

Doufam, ze umru driv, nez bude tohle "povinne"

shimi01 (1) napsal 05.02.2024 v 15:59-1

Jestli jsem dával při videu pozor, tak mi vychází kombinovaná spotřeba 10kwh/100 km. Na reálnej dojezd 100 km je tedy potřeba ještě o 50% větší baterie...Elektro pohon nezatracuju, ale baterie mají před sebou ještě pořádně dlouho cestu, než to začne uspokojivě fungovat. Tohle je, zejména za ty prachy, zatím nesmysl.

Krautkopf (27) napsal 05.02.2024 v 15:00+4

Poměr cena vs "co za to dostanu" je zhruba na úrovni pozlaceného hovna. Slavné Zero skončí stejně, jako aktuálně Cake Bukk ( https://ridecake.com/en/p/bukk ) - po utracení peněz všech akcionářů (dokonce i nějaké důchodové fondy se na tu pěknou písničku o elektrické budoucnosti chytly!) a nezaplacení dodavatelům a zaměstnancům nečekaný bankrot.
https://electrek.co/2024/02/02/breaking-electric-motorcycle-company-cake-quietly-files-for-bankruptcy/
Jak poznamenal "CAKE founder and CEO" Stefan Ytterborn - klacky pod nohy jim házelo hlavně příliš málo zákazů pro nezodpovědné ničitele životního prostředí jezdících na benzín.

callowsick (463) napsal 05.02.2024 v 13:43

Fakt se mi líbí to přední dvojitý světlo

BRIDY67 (105) napsal 05.02.2024 v 13:37

Konečne svetlo na konci tunela.

millis21 (4) napsal 05.02.2024 v 12:54+1

Jako koncepcne my to dava smysl ale dost veci je zde spatne. Dojezd bych potreboval 100km v terenu a nabijeni v garazi prez noc je pro me OK. SW bych prepracoval pro ovladani ABS a trakce. I nastaveni urovne rekuperace/brzdeni je potreba. LED osvetleni nutnost na elektro motorce. Cena 250k max.

IchBinMartin (23) napsal 05.02.2024 v 12:32-1+1

Netusim, ako propagovali pred 120 rokmi auta a motorky oproti konom, ale asi nie tak, ze majitel bude musiet kazdych par kilometroch minat cas a peniaze na pumpe za benzin. Nastavovanie a sledovanie motorky cez telefon je uz uplna zvrhlost. Dojazd 80km, to ani nema zmysel komentovat. Asi len tak, ze idem si zajazdit, ale nebudem dlho o hodinu som naspat!
Mozno sme ale uz prilis stari. Mladym to mozno pride normalne, lebo ved telefon je najdolezitejsia vec na svete a bez neho ani na zachod netrafia. No a za tie prachy...
Inac motorka uplne mimo moj zaber, na druhej strane, urcite to je lepsie, ked niekto ma potrebu jazdit po lese alebo poli, ako ked niekomu reve vykuchany dvojtakt na 10 km daleko.

pps2 (38) napsal 05.02.2024 v 12:29-2+7

Za 342k kč jsou dvě Hondy CRF 300 Rally, které každýho z nás spolehlivě přežijou a i za 20 let na ně budou ND* o čemž se dá u tohodle nesmyslu pochybovat.
----
* vzhledem k tomu, že už po 2 - 3 letech nekoupíte do blbý akuvrtačky náhradní baterku lze očekávat, že u těhle motoelektrowerků to nebude jiný ...

Dzawar (112) napsal 05.02.2024 v 12:11

Kámoš si něco podobnýho koupil ALE ZA 100 000KČ ! , bydlí u lesa ve vesnici a nemůže si to vynachválit . Může teda flokovat zadním kolem , jak brzdou tak motorem / rekupearce se dá tak nastavit / . Jinak bych to nebral . Enduro kterým nelze flokovat zadní klolo . Tá spojka by se taky dala vyřešit elektronicky ... a určo to nebude tak složitý . Je to otázka času koho to napadne a zrealizuje . Akorát pro mě nee , mám rad když to prdí a srdí .

Motofighter (471) napsal 05.02.2024 v 12:05+2

Tyhle sracky mi nesmi ani na oci, to si nikdo normalni prece nemuze koupit ? Nebo se mylim ?

31081 (679) napsal 05.02.2024 v 12:01+2

Hezký test Jako druhé jednostopé vozidlo na vyblbnutí mimo sezonu by se mě to líbilo. Ale je to hnusný a využitelnost je velmi nízká a nechápu,co je na tom tak drahé

Myschan (187) napsal 05.02.2024 v 11:56-2+3

Jediné, co by snad ocenila zvířátka v blízkém okolí je to ticho. Na druhou stranu hodně z nich se pase u parkoviště a přechází silnici, takže jsou už trochu zvyklá, ale chápu, že ječící motorka je asi nepotěší. Ale zas je ta tichá motorka třeba zajede, protože ji neuslyší včas.

Okamžitý krouťák, fajn. Ten zbytek je tragédie.

Jak na tom bude baterie tak po 8 letech a za kolik tu moto pak prodám?

Obyčejné žárovky na moto za takové peníze?

Neustálé hlídání postupně se snižujícího dojezdu, o chladném počasí raději nemluvě.

Hele. vítr shodil vedení ke garáži, no tak to holt nevyjedu.

Uf, dojel jsem jen taktak, než by mi to kleklo. Že bábina chce zajet ještě pro rohlíky? Sorry, počkej si 10 hodin, takže zítra.

Atd.

puffybodie (390) napsal 05.02.2024 v 11:24-1+5

Tak to je teda jeste vetsi katastrofa nez jsem cekal. Stroj za 341.000 , ktery ujede v normalnim provozu maximalne 80km aby se pak 10hodin nabijel (otazka jeste kde) nebo po investicich dalsich nekolika desitek tisic se clovek nedostane na lepsi dobu nabijeni nez 2 hodiny. Takze obycejny odpoledni vylet kdy bych ujel normalne treba ubohych 200km bych nemohl absolvovat, protoze minimalne 5 hodin by sezralo nabijeni pri tech skocich po 80km.

K tomu jeste zarovkove svetla, otresna brzda atd.

No proste WOW Budoucnost

Pedl (184) napsal 05.02.2024 v 11:11+2

Díky za důkladný test

cunado (184) napsal 05.02.2024 v 11:00+2

Skvělý a výstižný test. Elektromotor je v terénu dobrá věc, díky krouťáku servírovanému plnou porcí kdykoliv, se vám to nikdy nezastaví uprostřed výjezdu , další skvělá věc je tichý motor, sice působí sterilně, ale nikoho nerušíte oproti např. ostrému dvoutaktu, který dělá v přírodě neskutečný hluk. Samozřejmě nadšení hned chladí dojezd a hlavně ta cena, asi málokdo si tuhle drahou "hračku" dovolí

Mercurio (88) napsal 05.02.2024 v 10:56-1+1

Takže jako obvykle - Je to drahý a vošklivý. Co je to? Eletrická motorka přece...
I když zrovna endurko bez výfuku/hluku mi přijde jako OK. Ale ne za kolečko zlatejch cihel...
Tohle dává větší smysl - https://www.motorka.../motorka/?mid=136552

Ray_Janus (133) napsal 05.02.2024 v 10:49-2+4

věta: "Teď už je čas vyrazit domů a trasu naplánovat tak, abych nezůstal viset kousek od garáže" vyjadřuje o elektomobilitě vše podstatné. Přivést v dodávce, zakroužit a pak zase odvézt. Nebo po vzoru starých formanů putovat od jednoho hostince(nabíječky) ke druhému. Toť neopakovatelný zážitek. P.S. A obligátní otázka na závěr. Za kolik se prodá ojetina, prodá-li se vůbec.

Fullgas1 (776) napsal 05.02.2024 v 10:45+3

Ako pracovná motorka pre poľovníka, rybára alebo družstevníka, na dochádzanie do práce super, ale cena je úplný nezmysel a kúpy si je len fanúšik nových technológií. Pre tých ktorým je určená za to 350luntov nedajú.

K167 (1496) napsal 05.02.2024 v 10:23

Nějaké elektroendurko nemusí být na blbnutí špatna věc jako doplněk k motocyklům. Ale koupím si ho až:
- se začne k elektromobilitě přistupovat zodpovědně se skutečným zohlednění pro a proti, protože prosazování čehokoliv bez kritického pohledu z dlouhodobého hlediska nikdy nic dobrého nepřineslo (nemluvím o testu, ten je )
- se zavede spotřební daň na pohon vozidel elektřinou (benzín aktuálně 12,84 Kč za každý litr), protože nechci jezdit na úkor ostatních

JoskaH (444) napsal 05.02.2024 v 09:43+9

Nešly by obecně články o motorkách, o elektrických strojích zvláště, psát bez těch dogmatických rádoby emotivních úvodů a vsuvek ?
Prostě to otestovat a popsat zkušenost. Nechat čtenáře normálně si utvořit názor z dojmů novináře, bez ideologické vaty kolem.
Kdyby to náhodou šlo, mám za to že by se to nějak lépe četlo.




TOPlist