Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mne je kolem toho takovej humbuk především proto, že do toho někdo nalil obrovský peníze a ty se ani po letech nechtějí vrátit. Tak to hodí do Asie (Taiwan nebo China, to už je jedno), tam je spousta šikovnejch, co se o to postarají a něco s tím vymyslí a ten byznys rozjedou, protože prostě budou muset, dostanou to stranickým úkolem. Tady nejde o technologie ani o lidi, tady jde o prachy.
Jelikož mě nová koncepce elektro-pohonu LiveWire Arrow Platform z technického hlediska velice zaujala, přikládám pár obrázků s popisky. Zajímavé a velmi inovativní je hlavně to, že baterie má strukturální obal (podobně jako bude mít například modernizovaná Tesla Y), takže úplně odpadá nosný rám. Ostatní prvky (motor, řídící elektronika, nabíječka, hlavové uchycení, zadní kyvná vidlice) jsou uchycené přímo na tento strukturální obal. Myslím tedy, že inženýři při vývoji této (dá se říct téměř geniální) koncepce pohonu budoucích elektromotorek LiveWire, odvedli skvělou práci
Cílí na ćínský trh, nic divného. V Číně jsou s elektrifikací všecho možného o parník před Evropou. Zkostnatělí evropané raději pumpují do nádrží musulmanský a ruský benzín....
Po přečtení tohoto článku jsem taky poměrně šokován, ale z úplně odlišných důvodů než jeho autor
1) nepřesné nebo neúplné informace o rozdílech mezi HD LiveWire a LiveWire One
Tyto dvě elektromotorky se neliší pouze logem na nádrži a cenovkou, ale "navíc" také:
- nové bílé barevné provedení
- nižší výkon a kroutící moment elektromotoru
- vyšší hmotnost
- aktualizovaný software
- blatník zadního kola bez výřezu
- a další...
Více info zde:
https://ultimatemotorcycling.com/2021/11/15/2021-livewire-one-review-27-fast-facts-electric-motorcycle/
2) Kromě nudného ekonomického pojednání o spojenectví LiveWire a Kymco jsem očekával alespoň pár řádků technicky zaměřených:
- koncepce LiveWire Arrow Platform
- chystané modely LiveWire S2, S3 a S4
Více info zde:
https://www.carandbike.com/news/harley-davidson-arrow-platform-to-power-three-new-evs-2694304
Ako mam velku predstavivost ale pri tomto pocine od zaciatku jeho vzniku si neviem predstavit pre aku konkretne skupinu zakaznikov to bolo orientovane. Teda kto by podla HD mal byt ten co si to planuje vazne kupit. Bud nemam dostatocnu predstavivost ja (co je nepravdepodobne) alebo je vedenie/management tohto projektu uplne mimo realitu niekde v ruzovych oblakoch. To ze sa snazia zbavit casti podielu len dokazuje ze to zatial bola/je a podla mna aj bude cierna diera na peniaze. Teda pokial to neplanuju predavat tak za 10-12tis usd
Podle mne je kolem toho takovej humbuk především proto, že do toho někdo nalil obrovský peníze a ty se ani po letech nechtějí vrátit. Tak to hodí do Asie (Taiwan nebo China, to už je jedno), tam je spousta šikovnejch, co se o to postarají a něco s tím vymyslí a ten byznys rozjedou, protože prostě budou muset, dostanou to stranickým úkolem. Tady nejde o technologie ani o lidi, tady jde o prachy.
Jelikož mě nová koncepce elektro-pohonu LiveWire Arrow Platform z technického hlediska velice zaujala, přikládám pár obrázků s popisky. Zajímavé a velmi inovativní je hlavně to, že baterie má strukturální obal (podobně jako bude mít například modernizovaná Tesla Y), takže úplně odpadá nosný rám. Ostatní prvky (motor, řídící elektronika, nabíječka, hlavové uchycení, zadní kyvná vidlice) jsou uchycené přímo na tento strukturální obal. Myslím tedy, že inženýři při vývoji této (dá se říct téměř geniální) koncepce pohonu budoucích elektromotorek LiveWire, odvedli skvělou práci
2 reakce
Existuje někdo, kdo zná význam díry v blatníku zadního kola HD? Pokud ano, žádám o poskytnutí informací, děkuji. L.
4 reakce
Cílí na ćínský trh, nic divného. V Číně jsou s elektrifikací všecho možného o parník před Evropou. Zkostnatělí evropané raději pumpují do nádrží musulmanský a ruský benzín....
1 reakce
propadák, motorka na lejno. Vyjedeš a za chvíli řešíš kabel. Raděj benzín a kabel položim v lese
Tak hlavne oni uz pracovali s KYMCO prez zimu. Jelikoz na noveho Street Boba dali prave kola z KYMCO
Cesta do pekla je vydláždená zdochnutými akumulátormi.
Po přečtení tohoto článku jsem taky poměrně šokován, ale z úplně odlišných důvodů než jeho autor
1) nepřesné nebo neúplné informace o rozdílech mezi HD LiveWire a LiveWire One
Tyto dvě elektromotorky se neliší pouze logem na nádrži a cenovkou, ale "navíc" také:
- nové bílé barevné provedení
- nižší výkon a kroutící moment elektromotoru
- vyšší hmotnost
- aktualizovaný software
- blatník zadního kola bez výřezu
- a další...
Více info zde:
https://ultimatemotorcycling.com/2021/11/15/2021-livewire-one-review-27-fast-facts-electric-motorcycle/
2) Kromě nudného ekonomického pojednání o spojenectví LiveWire a Kymco jsem očekával alespoň pár řádků technicky zaměřených:
- koncepce LiveWire Arrow Platform
- chystané modely LiveWire S2, S3 a S4
Více info zde:
https://www.carandbike.com/news/harley-davidson-arrow-platform-to-power-three-new-evs-2694304
4 reakce
Ako mam velku predstavivost ale pri tomto pocine od zaciatku jeho vzniku si neviem predstavit pre aku konkretne skupinu zakaznikov to bolo orientovane. Teda kto by podla HD mal byt ten co si to planuje vazne kupit. Bud nemam dostatocnu predstavivost ja (co je nepravdepodobne) alebo je vedenie/management tohto projektu uplne mimo realitu niekde v ruzovych oblakoch. To ze sa snazia zbavit casti podielu len dokazuje ze to zatial bola/je a podla mna aj bude cierna diera na peniaze. Teda pokial to neplanuju predavat tak za 10-12tis usd
4 reakce
až se na 66 potká několik zoufalců u dvou stojanů na dobití,budou mít aspoň čas si poklábosit
Tak Kymco je nejlepší mimojaponský výrobce v Asii, takže logicky správně.
A ještě logičtěji že se to nebude jmenovat Harley Davidson
LIDI OD HD ASI NABYLI PŘESVĚDŠENÍ, ŽE KDYŽ TO HODÍ NA SAMOSTATNOU ZNAČKU TAK NA TU OSTUDU SE ZAPOMENE.....HD PRO MNE SKONČIL S EVO.....
1 reakce
A zacnou i prodavat podobne predrazene hadry Kymco ve svych obchodech v ramci spoluprace?
Tolik vyhozených peněz...
1 reakce
P.S.: 27 860 EUR bez DPH (cca 840 000 Kč včetně DPH) - nikoliv LiveWire, ale DeadWire.
LiveWire není elektrický motocykl, je to elektrocykl.
Myslím, že pokud tam bude aspoň deset USB 2.1 a bezdrátové dobíjení mobilu, mohla by to být vynikající motorka
A to se ještě povedlo ututlat, že jako třetí partner bude týnecká Jawa. Prý poskytne technologické know-how, designéry a síť autorizovaných servisů
Nejsem v šoku. Ty jsi v šoku? Pro mě už současnej Harley Davidson neexistuje. Články tohoto typu nečtu, stačí mi nadpis a první věta ala novinky.cz.