globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Fuca (1) napsal 30.03.2010 v 11:12

Hoši desetisíciny mm to je na laboratoř,a tak trochu zbytečný pro motory.

AKRO (-498) napsal 12.10.2009 v 23:35

Tak ten článek byl opravdu napsán stylem - mnoha slovy neříct skoro nic! Hodně slabé a docela by mě zajímalo, zda autorovi článku ti jeho dva průvodci skoro nic neřekli, nebo nám zatajil skoro vše co se tam dozvěděl?

crasherx (0) napsal 11.10.2009 v 22:06

Peknej clanek aji videjko, zas vi clovek neco novyho

M.D (8) napsal 20.09.2009 v 10:59

Pěkný,Triumphy se mi moc líběj a každej je nemá

veselak73 (1) napsal 15.09.2009 v 19:59

Článek myslím není zas až tak špatný, jen to město kde se tyto krásné nové stroje vyrábí - není to náhodou Hinckley namísto Hincley? (viz 2. odstavec a dále v textu...)
Jina jistě motovýlet na ostrovy musí být fajn, ještě k tomu s takovou exkurzí...

fort (0) napsal 15.09.2009 v 10:45

Abych byl konkrétní:
1. Matěj nejdřív slíbí všechny informace, které by nás mohly zajímat, a pak je nedodá. Mě by třeba zajímalo, jestli to je klasická pásová výroba nebo jestli každou mašinu od začátku do konce montujou stejní lidé, kteří jsou pak i zodpovědní za kvalitu, podrobnosti z druhé haly... atd.
2. Mi vadí sebeprezentace autora. V popředí reportáže by měla být hlavně značka, nikoliv člověk, který ji píše. A na fotkách už vůbec nemá co dělat. Vždyť je to směšné: Podívejte se - já a továrna, já a počítač...

fort (0) napsal 15.09.2009 v 10:23

Rado: pár reportáží už mám za sebou Rado, sice z trochu jiného oboru, ale mám. Proto (jak zjistíš z jiných komentářů pod různými testy) dovedu pochválit článek, který se mi líbí (viz. např. loni nádherný test Bonnieho od Filipa).
Taky vím, že člověku chvíli trvá, než se vypíše a kdo chce, tak se časem opravdu i vypíše a články jsou čím dál lepší. Je úkolem šéfredaktora (nebo jak to tady mají zorganizované), aby nechal špatný text autorovi klidně předělat, to mu jenom prospěje. Jenže to se v tomhle případě nestalo a je to škoda - takovýmhle slintem odbýt takovouhle značku.
Jinak pár příspěvků od Matěje jsem již četl. On má nelehký úkol atraktivně prezentovat komerční věci. Učí se dobře, držím mu palce, ale tohle se mu prostě nepovedlo.

Rado_ (564) napsal 15.09.2009 v 07:42+1

fort > když problém, chci, tak si jej vyrobím, že ano?

fort (0) napsal 15.09.2009 v 02:02

Nezlobte se na mě, ale ten článek nemá žádnou úroveň. Co jsme se z něj vlastně dozvěděli, že se to vyrábí v Hincley, díly vozej z Thaiska a co víc? Že tam jel na Triumphu? No to je teda informace!
Chápu, že je někdo nadšenec do značky. To já taky. Dokonce chápu i to, že se chce jet podívat, kde jeho mašinu vyrobili. Rozumím tomu. Ale nechápu, jak tohle může provozovatel stránek zařadit jako hlavní pondělní téma pro lidi, hladový si přečíst něco zajímavýho o motorkách. Ráno jsem neměl čas, viděl jsem jenom titulek a celej den jsem se těšil, až si přečtu pěknou reportáž z Triumphu. A ona pěkná není, vůbec není pěkná.
Abych jen neremcal: mám doporučení. Než se autor naučí psát, tak ho posílejte třeba do Kymca, Yuki, Jinchengu, King-kongu, Mata-hari, atd. - tam ať se vypíše, pak ať třeba pokračuje přes Japonsko. Potom teprv bych ho pustil po Evropě, nejdřív kontinentální (např. Itálie, Rakousko a Německo) a pak teprv přes La Manche. Hlavně ať zatím nejezdí do Ameriky.
Mimochodem těma spojenýma státama myslel USA nebo co? Je si opravdu jist, že obě "s" jsou malá?
Opravdu - jděte už do háje s takovou úrovní článků.

hiffson (5) napsal 14.09.2009 v 22:42

Krása! A toho matnýho Scramblera budu potřebovat k Vánocům!

Lion (0) napsal 14.09.2009 v 20:48

tyyy voe ten motor Rocketu to je prasárna podobný fotky tu byli na forum jak byl někdo v TM Racing jentak náhodou tam pár reklamních nebo nepotřebných Street Triplů za symbolickou cenu nemaj??

loobo (0) napsal 14.09.2009 v 19:54

-LOTR- (2) napsal 14.09.2009 v 16:24

No jasný i v TPCA Kolín je to podobný jak ve škodovce s tím rozdílem, že tam dostane člověk alespoň sluchátka a něco z toho i má, nehledě na to, že se v kolínské automobilce svezeš vláčkem...

Nejkrásnější je vidět formy bloku motorů apod. njn ale ani v jedné automobilce krom svařovací linky mi nic takového nenabídli k nakouknutí .

Ale má to své kouzlo být ve zrodovém objektu ...

Lukeeno (2) napsal 14.09.2009 v 16:10

Jojo, byl sem tam taky a jezdím na něm. Skvělý report - chválím!!!

Italofil (41) napsal 14.09.2009 v 15:32

Dobrý článek. Před pár lety jsem byl na exkurzi ve Škodovce v Mladé Boleslavi, tak si to dovedu představit i s motorkami

noshua (0) napsal 14.09.2009 v 13:08

Hračkárna

Milan1963 (273) napsal 14.09.2009 v 12:14

Hezké čtení.

500kmh (0) napsal 14.09.2009 v 12:04

Stačí udělat exkurzi do Mladé Boleslavy do Škodovky a tu výrobní linku uvidíte taky, akorát že s autama. Na těchto výrobních linkách to funguje všude stejně nebo alespoň dost podobně...

matesko (0) napsal 14.09.2009 v 11:14

A co takhle video z továrny Triumph //www.triumph.tym.cz/video/tovarna%20video.html

sramis (95) napsal 14.09.2009 v 10:49

Hezký čtení víc takovejch reportáží

DMC.motobiker (-23) napsal 14.09.2009 v 10:43

Paráda! Všechno tam je dělané s Anglickou přesností! A ty krabice v tom skladě to mě dostalo nejvíc! Moc pěknej článek , díky za něj...

Hansell (4) napsal 14.09.2009 v 10:26

Díky, udělali jste mi radost, škoda jen, že je reportáž tak krátká.

matesko (0) napsal 14.09.2009 v 09:00

Konečně pořádnej článek na stránkách.

wario (126) napsal 14.09.2009 v 07:49

děkuji za reportáž , dělají opravdu poctivé stroje




TOPlist