Monster 1200 se dočkal neotřelé přestavby od XTR Pepo

Když si samotný výrobce motorek, v tomto případě Ducati, zadá k někomu výrobu přestavby, měl by výsledek skutečně stát za to. A Monster 1200 přezdívaný Siluro od Španělů z XTR Pepo za to rozhodně stojí. Vlastně pro něj máme jakousi zvláštní slabost.

Monster 1200 se dočkal neotřelé přestavby od XTR Pepo

Asi za to může ten odlehčený design, který připomíná nějaký nebezpečný bodavý hmyz. Z Monsteru zmizel původní podsedlový rám, aby byl nahrazen jiným, výrazně kratším a výrazně nakopnutějším nahoru. Z něj potom výhružně trčí sedlo. Působí sice, jako kdyby se mělo pod jezdcovou vahou zlomit, ovšem nebojte se, tohle je podchycené. Navíc je zabaleno do šedého semiše s rudým prošíváním, který je i zespod. Naprostá paráda. Jednoduché světlo ční přímo z konce sedla, držák na značku se spolu s blinkry přesunul na zadní kolo.

Dalším význačným prvkem je výfuk. Krátká koncovka od Termignoni je hodně vysoko a vpředu, evokuje dnes tolik oblíbené scramblery a navíc má ten pěkný retro ochranný kryt z děrovaného plechu. Co do zbytku motoru, o žádných změnách na výkonu se nemluví. Jen odsud zmizely kryty řemenových rozvodů.

Přídi vévodí opravdu minimalistická maska s jednoduchým světlem, která dá o mnoho lépe vyniknout masivním zlatým vidlicím Öhlins. Tu a tam se na motorce nachází i nějaký ten díl z karbonu a spolu se stříbrno-červenou barvou na nádrži, působí vše velmi kompaktním a uceleným dojmem.

Můžete sice namítat, že se hoši z XTR Pepo mohli svému Monsteru pověnovat víc a provést více změn, ale jsou to právě detaily, které v případě Silura utvářejí ten jedinečný a líbivý celek. Navíc se podařilo významně změnit kompletní siluetu stroje i přes relativně omezený počet nových prvků. Souhrnně vzato, nevíme čím to je, ale Siluro se nám opravdu moc líbí.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.55
Známkováno: 11x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist