yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
K167 (1517) napsal 29.12.2022 v 11:22

K doplňkům na motorku:
- výrobci motocyklů i neoriginálních doplňků se předhánění v nabídce. Důležité je přesvědčit zákazníka, že "to prostě musí mít".

Také jsem na svou kobylku KTM 790 Adventure pár věcí dokoupil. Je to přece paráda číst ty katalogy a koukat na ta videa, pak to koupit a namontovat ...

Otázkou ovšem je, co z toho člověk skutečně potřebuje. To bych třeba manželce opravdu nerad vysvětloval

Frankie (735) napsal 29.12.2022 v 10:56+5

Tvoje vyjadřování je místy takové kostrbaté a ta čeština..., ale budiž - důležitý je obsah a ne forma
Díky za článek, pěkně a podrobně jsi popsal své roční soužití se strojem.
Tak nějak mi to potvrzuje můj názor na KTM. Když to funguje, je s tím spousta zábavy, dravý motor a skvělý podvozek. Ale těch ALE:
Elektronika - že to nestartuje, na tom mají část viny povinné emisní normy, ale zase s tím se musí popasovat každý výrobce. A KTM se to evidentně moc nepodařilo.
Taková naprosto zásadní a základní věc jako je převodovka a její funkce. Jeden by si myslel že za ty roky je to věc dokonale zvládnutá a odzkoušená. A zase KTM tam něco udělá špatně. Ano, quickshifter. Ten tomu moc nepomáhá, ale jiní výrobci to zvládají. (i když u Ducati jsem s ním měl taky potíže, falešné neutrály a občas to řadilo všelijak). Ale aby např. japonec neřadil ? To by bylo na opravu.
Tlakování nádrže v horku ? Letos v Albánii jsme to zažili při 33 st. u 790R. Při zastavení slyšíme divné pískání a po chvíli jsme zjistili čím to je. Tak holt každou půlhodinku jízdy kolega zastaví a pomalu otevírá víčko, aby vyrovnal přetlak. Pak na to ale zapoměl, otevřel rychle a co se stalo ? Gejzír do ksichtu a na celou motorku. Jasně, ty výmluvy, že je horko a že je špatný benzín...ale proč to dělala zase jen KTM ?
Ty motorky jsou podle mě nedotažený. Buď na to výrobce kašle, nebo nemá čas. Já jsem sice odpůrce BMW, ale uznávám, že jejich produkty prostě fungujou. Moje 10 let staré F800GS má najeto 115tis.km, ale žádný takový mouchy nemá. A teď babo raď - jaký balíček zvolit ? Spolehlivost a kvalita, ale nuda anebo spousta zábavy, ale pochybná kvalita a výdrž ?

K167 (1517) napsal 29.12.2022 v 10:46

Ahoj,
pokud tomu dobře rozumím, máš tam tedy neoriginální vzduchový filtr, tlumič výfuku (a možná i demontovaný katalyzátor). Je tam nějaký rozdíl v tom šíleném chcípání po startu mezi současným stavem a tím, když měla motorka všechno originální? Lepší x horší x stejné? Pokud máš tu osobní zkušenost.

Já mám 790Adv/2020 a za celou dobu mi chcípla tak čtyřikrát nebo pětkrát, jinak chytá vždy napoprvé.

panca (18) napsal 29.12.2022 v 10:43+2

Ano, advík má chyby, ale co naplat, až dojedu 790, koupím si ji znova, protože i s těmi problémy je prostě nejlepší . Žádný jiný výrobce nenabízí model, který by byl všestrannější - tak dobrý v terénu a zároveň tak použitelný pro běžné ježdění.

milanek81 (29) napsal 29.12.2022 v 10:34+2

já už mám 26tis většina sedí - teda vlastně všechno ale každý má trochu jiný požadavky a taky trochu jiný řešení, ta moto svý muchy má a je to i škoda, protože 90% jsou vysloveně blbosti nebo by byli snadno napravitelné už z výroby. A u KTM člověk nikdy neví co si na něj zase vymyslí, na druhou stranu zase to nebude sedlat každej strašpytel .

peters88 (5) napsal 29.12.2022 v 10:07-1+6

Hoši, ale tady měl editor a korektor dovolenou, ne? To se kurva nedá číst, samá hrubka.

chooki (100) napsal 29.12.2022 v 10:04+4

Pekne napísané, super fotky z terénu, mne sa to naopak čítalo veľmi dobre. Nerozumiem tomu večnemu hejtovaniu v diskusii, ale to je jedno. Je rozdiel cestovať na naloženej motorke po nespevnenej ceste, preto treba brat recenziu, úpravy, km atd aj z tejto stránky.
K tej konektivite, po my ride prišla KTM Connect, skúsi si ju nainštalovať, malo by to ist spárovať.

véna (71) napsal 29.12.2022 v 09:40-2+2

když zcela pominu obsah, strašně špatně se mi to četlo

banditt (80) napsal 29.12.2022 v 09:27-4+2

Dlouhodobý test motorky po prvním servisním intervalu
Napiš test, až budeš mít aspoň 100tis.km a pak budu věřit tomu, že v tom rachotí z uvedeného důvodu. Do té doby si z dovolením ponechám svůj názor, že dřív to byly méně spolehlivé motorky vyrobené v Rakousku se super "závodním" motorem a špičkovými tlumiči, kdežto teď jsou to jebky vyrobené v Indii a už zbylo jen to méně spolehlivé. Jejich jediný štěstí je, že jejich cílová skupina na těch motorkách jezdí míň, než rekreačně, a ta je mnohonásobně početnější, než skupina cestovatelů, která kupovala 950 a 990. Takže opět vítězí konzum nad selským rozumem... což evidentně potvrzuje i tento test cestovního endura po 15tis.km

JardaBar (165) napsal 29.12.2022 v 09:11+2

No to (ne)startování ... Okamžitě by šla z domu. I karburátorové motorky co jsem měl startovaly líp.

Mig_35 (351) napsal 29.12.2022 v 09:06

Vnímám všechny problemy 890. Odporný zvuk, nechce startovat, protivný projev, nutnost aftermarket úprav. A celkem mě udivuje, že na konci autor napise, že by ji koupil
znovu ano, staré SER je proti ní král. Ten motor je famózní, jen proste žere jak prokoplý. 990ka už se mi tak moc nelíbí ani zvukem, ani projevem. Ještě mi chybí vyzkoušet 950 Adventure.

yeuop (42) napsal 29.12.2022 v 08:35-3

Za 10 let najet 80k km je pomerne malo.
Nemyslim to nejak złe.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist