Suzuki TL1000R pro WSBK: Problémové dítě, co nikdy nezávodilo
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Kel Edge, Guus van Goethem | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 28 410x
Text: Alan Cathcart | Překlad: Jan Rameš | Foto: Kel Edge, Guus van Goethem | Zveřejněno: - | Zobrazeno: 28 410x
FiZzeR
pán na videu je zřejmě závodník ))
Jo, závoďák to byl luxusní, tady je ta Yoshimura kompletní tak jak jezdila v AMA SBK
Ona Suzuki obecně s TLkama zmatkovala a je to podle mě převeliká škoda. TLS sešito horkou jehlou, aby Honda neměla VTR o rok dřív a TLR viz. tady, ani to vlastně nevyzkoušeli a bum konec. Přitom Honda si počkala a sfoukla Duc vlastní zbraní hned 2x. TLR ve wsbk určitě chybělo
Ano, byla to fotka GSX-R600 Fabrizia Pirovana. Díky za reakce. Přehozena na logičtější místo
Po dlouhé době článek, kterej jsem četl od začátku až do konce … nadále víc takových
Moc pěknej článek , trochu nostaligie nikdy neuškodí.
Tele jsem kdysi moc chtěl a v tý modro-bílý to byla a je prostě pecka.Slyšet naživo s laďákama je nazapomenutelnej zážitek Nakonec to u mě ale stejně vyhrála Busa...
V2 v závodní verzi to vypadá fakt hustě.. škoda těch chyb
vzpomínám v 1998 bylo modro-bílý TL-R hvězdou Holešovický výstavy.stálo na nejvyším podstavci a celkově Suzuki měla nejhezčí stánek.proti tomu tehnejší star nová R1 se krčila v rohu.jj za mě taky ZXR 750 JaL,ZX-7R,první generace ZX-6 a 9,Fire blade 1994.Kawa měla jasně nejhezčí a nejlepší motorky
Foggyho 916 mela 172 koni na zadnim kole??? to musel bejt hukot jinak super clanek a TLR je bozi
Dobré čtení, krásná motorka s příběhem...
Velmi ma tesia taketo clanky, krasne teľa ta TLrka, kedysi som mal tu cest s TLskou.. Z tej doby tiez ZX7R,ZX9R a Busa
WenCa (2) napsal Včera v 11:24
+1
Hezkej clanek, suoer fotky, jen si dovolim upozornit, ze cca v pulce clanku je fotka GSXR a rekl bych 600 podle predni vidlice a brzd, ma na sobe cislici 1
Ona to bude zřejmě ta co tam o ní píšou,že na ní Fabrizio vyhrál titul ve sportech a tak zůstalo tele stranou...
Jinak počtení a vzpomínky parádní,já v té době jezdil jak Firestorma,tak i SP2 a to bylo vážně něco..
Když porovnávám 2/4 válce,říkám,že 2V tě kope před sebou a 4R tě táhnou na bunjegumně za sebou a i když obě letí jako kráva- dejme tomu při stejné rychlosti 2kil, je ten pocit u obou parádní a zároveň nesrovnatelný.. Osobně dávám přednost-na okruhu 4v řadě a max otáčky kdy je ten nárůst ukrutnej a přes to plynulej , na silnici mě baví V2 , kdy každej kopanec válce katapultuje motorku o metr vpřed a pocitově jede jako prase od nuly,aniž by to muselo hned letět v 15tis otáčkách..
Právě zvažuju,( už nějaký pátek) že pořídím DL1000 kde tenhle motor je...
(od rv 2014 která mně nadchla na rozdíl od většiny i svým vzhledem .. 2018 ála DR Big s rovným zobákem už se mi tak nelíbí..)
veľmi pekná víkendová tradícia, prečítať si nejaký Alanov článoček v takmer rodnom jazyku.
PS: videli ste už reklamu na TL1000R ? Tam vidno ako vážne to vtedy s týmto konceptom mysleli
https://www.youtube.com/watch?v=2Gf6sL9VCyM
https://www.youtube.com/watch?v=8YdSWoGfpZE
Super čtení, tyhle motorky mám rád
ZX7R souhlas, ale dál mám RSV mile
Ale záleží na vkusu každého soudruha
TLR je po ZX7R druha nejhezci motka vsech dob, kam se hrabe ital. A klidne bych ji jako druhou motku bral.
chooki jedno tlr komplet v carbonu bude za nedlouho hotove
Nadherna motorka a uznavana i pres jeji neduhy...ta se povedla a i ted je z ni clovek na mekko a klido by se na ni vratil v case bez elektroniky a jineho bazmechtu,co nepotrebuje.
Tohle je cista nadhera a opravdu zazitkova vec.
Moje srdcovka
Moc příjemné čtení o době, kdy se výrobci nebáli zkoušet nové možnosti i za cenu slepých uliček.
Dnes je to přesně naopak. Vše spěje k větší uniformitě a vyrovnanosti...jakýmkoliv "výstřelkům" brání peníze, konkurence a stále přísnější svazující normy a omezení.
Díky za článek !
Krásné vánoční počtení, doufejme že jich bude více
Bo TL-R...
Články od Alana jsou skvělé. Velké díky redakci, že oživila někdejší spolupráci ze Supermota a Motocyklu. Alan skvěle píše, umí jezdit a byl "u toho". Je radost číst takhle fundované články o tak nádherných motocyklech.
diky moc pekny clanek vice takovych
Vzpomínám ze jsem kdysi na showroomu sedl na TLR a strašně žasl jak vysoko má sedlo a nízko řídítka... A to byla sériovka. Teď mám vlastně následníka motoru v garáži... takže úplně zbytečná akce od Suzuki to nebyla
Parádní článek
Jo zo je Pirovano gsxr600 o kterym tam píšou
Hezkej clanek, suoer fotky, jen si dovolim upozornit, ze cca v pulce clanku je fotka GSXR a rekl bych 600 podle predni vidlice a brzd, ma na sobe cislici 1
Jo, tak TLR je pecka a k mojej Ducati a ZXR by sa mi hodila a je na must have zozname. Bohužiaľ niečo pekné nájsť v suzuki farbách mega problém, a aj články ako tento má dosť zneisťuju...na okruh asi teda fakt nie
Na foto TOPka komplet v karbonu z grécka...
Pěkná vzpomínka
YOSH_BOY> To je něco pro tebe...
Super článek, jeden lepší, jak druhej od A. Cathcarta. Jen tak dál... O těchto speciálech se to čte jedním dechem. Příště třeba o SBK GSXR nebo nějakém Yoshimura speciálu...O K5/6 by to bylo parádní vánoční čtení...