Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak ano, ocenuju novatorky, prukopnicky pocin Yamahy a klobouk dolu pred vychytanim vsech technickych obtizi a vyladeni tohoto stroje, aby to hezky jezdilo. Na druhou stranu: Kdo realne da 400tis., aby jezdil na smesne motorce?! Mejte se
No nevim, raději bych pořídil MT-09 SP a v kapse zůstane 125 talířů na endurko dvěpade CRFL... Ale uznávám, pro invalidy, třeba po amputaci nějaké končetiny to bude velmi zajímavá alternativa
Rozhodně jsem nepředpokládal, že se toto téma stane "never ending story"
Zvlášť když porovnáme tuzemský "bajkerský nákupní košík" s těmi ekonomicky
silnými (byť neporovnatelně zadluženějšími) "starými" zeměmi EU, výdělkové
úrovně kterých, s výjimkou zdejších horních desetitisíc, nikdy nedosáhneme .
Snad se tedy z Yamahy Niken nestane obdoba Ordinace v růžové zahradě .
Do budoucna ale určitě uvítám / uvítáme počty prodejů této technologie v ČR ,
když zdejší vrstva solventních jen těžko začne začas jezdit ve třech stopách
Opravdu má ta motorka pětiventilovou techniku? A ta faceliftovaná MT-09 taky? Protože starší MT-09 má určitě "jen" konvenční 4 ventily na válec...
Tak ano, ocenuju novatorky, prukopnicky pocin Yamahy a klobouk dolu pred vychytanim vsech technickych obtizi a vyladeni tohoto stroje, aby to hezky jezdilo. Na druhou stranu: Kdo realne da 400tis., aby jezdil na smesne motorce?! Mejte se
No nevim, raději bych pořídil MT-09 SP a v kapse zůstane 125 talířů na endurko dvěpade CRFL... Ale uznávám, pro invalidy, třeba po amputaci nějaké končetiny to bude velmi zajímavá alternativa
Podle mě úžasnej stroj. A ten pocit bezpečí, at už v zatáčkách nebo nečekaných situacích si určitě najde spousty zájemců
Rozhodně jsem nepředpokládal, že se toto téma stane "never ending story"
Zvlášť když porovnáme tuzemský "bajkerský nákupní košík" s těmi ekonomicky
silnými (byť neporovnatelně zadluženějšími) "starými" zeměmi EU, výdělkové
úrovně kterých, s výjimkou zdejších horních desetitisíc, nikdy nedosáhneme .
Snad se tedy z Yamahy Niken nestane obdoba Ordinace v růžové zahradě .
Do budoucna ale určitě uvítám / uvítáme počty prodejů této technologie v ČR ,
když zdejší vrstva solventních jen těžko začne začas jezdit ve třech stopách