Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Taky jsem se na ni těšil, hned co jsem ji viděl na papíře a u Yamahy naživo. Je to můj styl. Ale co se týká vzhledu, tak už podobnou, Jawu Konopnici chromku, technicky možná zaostalejší, ale v podstatě z té doby, mám. Takže druhá nebude, odradila mě ta cena. Počkám si ještě na Ducati Scrambler.
Viděl jsem ji naživo na výstavě v Brně a chromové díly se k této motorce vůbec nehodí, tamtéž vystavená tuningová verze od Wrenchmonkeys(?)byla mnohem vkusnější...
Souhlas se z.a.j.o.c.h., Vasina66, blackblues.
Ano, podle mě je cena také v pořádku, jenom je mimo realitu. Nabízet si může kdo chce co chce za kolik chce. Pouze jsem predikoval, že se za tu cenu asi prodávat nebude. Není to nic proti ničemu, jak jsem děl, já bych ji nekoupil ani za méně, ale zas, někomu bych ji dopřál, kdo by si ji za přiměřenou cenu pořídil. A kdo by ji startoval starterem? No přece každý, kdo by tam ten startér měl. A to si tedy piš .
To Itall: Pochopil jsi to jen zčásti. Tuhle motku si nekoupí nikdo kdo bude koukat na výkon, brzdy a na to, jak se chová podvozek. V těchhle ohledech je tady fůra jiných a lepších. A i kdyby byla její cena těch 115 tis. stejně by se na ni fronty nestály. Právě z výše uvedených důvodů.. A taky třeba proto, že nemá všechny ty současné UFO fičury ... To by pak zase byly komentáře, že za těch 115 jsou na tom výkonově i výbavou líp kdejaké dvěpade. Tohle vždycky bude solitér. A možná ve většině případů i jako druhá motorka pro uklidnění nebo jen pro ten pocit... A takové věci rozhodně ti co jdou po ceně nekupují. Neboť po prohledání bazaru zjistí, že za polovinu ceny můžou mít olítanýho UFO litra třeba od toho, co si SR400 koupí jen tak pro radost..
Cena je dle mě v pořádku. Tady si pořád všichni myslí, že nová věc bude za babku. Startér?? Ukažte mi někoho kdo by tuhle motorku startoval tlačítkem...
Vasina66: Máš pravdu, že já bych si tuhle Yamahu nekoupil ani za 115000,- Kč (to jsou ty 2/3, o kterých jsem psal níže), páč je slabá motoricky i podvozkově, retro mi v tomto případě nevadí, je to normální klasická motorka. Že se jich za podstatně nižší cenu prodá stejný počet, to je velmi nepravděpodobné. A poslední poznámka: Jako motorka pro bohaté mi tedy vůbec nepřipadá...
nad cenou nikdo nebrečí, jen kroutíme palicí :D
tohle by mělo stát tak kilo max :D
technika jak z nějaký dvácy..to opravdu není retro, ale stará motka jak tu někdo napsal
Nad cenou brecim taky, moje SRX (mel to byt nastupce SR500, ale uplne to nevyslo) je zpracovana stejne kvalitne, jen vysla na zlomek ceny. Na SR400 jsem mel moznost se svezt a neni v nicem lepsi.
Co se povedlo, je zvednout cenu starych SR. Kdo chce SR jako zaklad pro stavbu, tak si novou za silenou cenu nekoupi.
Jo - je to tak.. Vždycky nad cenou brečej a rozumujou ti, co stejně nemaj koule na to, aby si takovouhle motku někdy koupili. A i kdyby byla levnější i o 40 kolíků, tak by se jich prodal úplně stejnej počet. Tohle je motorka pro ty co vědí co chtěj a ne žádná socka. A pro ty co si jí koupěj je dobrá zpráva to, že na ní nebude jezdit každej kdo má do p****e díru. Dost možná ale, že se zvedne obrat bazarovejch SR400 a 500. A i to je pro Yamahu dobře ...
Bavi me jak vsichni breci nad cenou. Tak jako co cekaji, kdyz vsechno je kovovy, chromovany a ne z plastu vyprdnuteho nekde v Cine. O to jsou dneska mtorky levnejsi. Starter by znamenal zbytecne mnoho zasahu a predelavek. Jestlize se model udrzel az do teto doby pouze v Japonsku, tak si myslim, ze to jeste jeho zivot neohrozi, kdyz se par modelu proda i mimo Japonsko. Takova Katana nebo GPZ900 se tay vyrabely jeste mnoho a mnoho let pouze pro vnitrni trh kdyz uz v EU a USA byly takrikajic OUT.
V yamaze asi zacli neco zobat...jak napsali mnozi,za cenu 160 tisic mam trumfa klasiku jak z linky s krasnym vykonem,zvukem a vytribenym chovanim-japonec se zblaznil
Pěkné, ale cenovka je totální nesmysl... Navíc na přiložené detailní fotografii přepínače blinkrů je vidět "škvíra" jak je celá ovládací skříňka špatně slícovaná. Za tu cenu bych očekával zpracování 1a?! Navíc kick proč ne, ale absence startéru v dnešní době?! Proč nemá obojí?
stařík62: jestli tě odradila cena, tak na Ducati ani nečekej. Ta bude stát tak 250
Mě se líbí,aj bych kůpil Machroval bych a prudil všechny pomalou jízdou Tahle motorka je o emocích a úsměvu na tváři.
Taky jsem se na ni těšil, hned co jsem ji viděl na papíře a u Yamahy naživo. Je to můj styl. Ale co se týká vzhledu, tak už podobnou, Jawu Konopnici chromku, technicky možná zaostalejší, ale v podstatě z té doby, mám. Takže druhá nebude, odradila mě ta cena. Počkám si ještě na Ducati Scrambler.
Viděl jsem ji naživo na výstavě v Brně a chromové díly se k této motorce vůbec nehodí, tamtéž vystavená tuningová verze od Wrenchmonkeys(?)byla mnohem vkusnější...
Souhlas se z.a.j.o.c.h., Vasina66, blackblues.
Ano, podle mě je cena také v pořádku, jenom je mimo realitu. Nabízet si může kdo chce co chce za kolik chce. Pouze jsem predikoval, že se za tu cenu asi prodávat nebude. Není to nic proti ničemu, jak jsem děl, já bych ji nekoupil ani za méně, ale zas, někomu bych ji dopřál, kdo by si ji za přiměřenou cenu pořídil. A kdo by ji startoval starterem? No přece každý, kdo by tam ten startér měl. A to si tedy piš .
To Itall: Pochopil jsi to jen zčásti. Tuhle motku si nekoupí nikdo kdo bude koukat na výkon, brzdy a na to, jak se chová podvozek. V těchhle ohledech je tady fůra jiných a lepších. A i kdyby byla její cena těch 115 tis. stejně by se na ni fronty nestály. Právě z výše uvedených důvodů.. A taky třeba proto, že nemá všechny ty současné UFO fičury ... To by pak zase byly komentáře, že za těch 115 jsou na tom výkonově i výbavou líp kdejaké dvěpade. Tohle vždycky bude solitér. A možná ve většině případů i jako druhá motorka pro uklidnění nebo jen pro ten pocit... A takové věci rozhodně ti co jdou po ceně nekupují. Neboť po prohledání bazaru zjistí, že za polovinu ceny můžou mít olítanýho UFO litra třeba od toho, co si SR400 koupí jen tak pro radost..
Cena je dle mě v pořádku. Tady si pořád všichni myslí, že nová věc bude za babku. Startér?? Ukažte mi někoho kdo by tuhle motorku startoval tlačítkem...
Vasina66: Máš pravdu, že já bych si tuhle Yamahu nekoupil ani za 115000,- Kč (to jsou ty 2/3, o kterých jsem psal níže), páč je slabá motoricky i podvozkově, retro mi v tomto případě nevadí, je to normální klasická motorka. Že se jich za podstatně nižší cenu prodá stejný počet, to je velmi nepravděpodobné. A poslední poznámka: Jako motorka pro bohaté mi tedy vůbec nepřipadá...
nad cenou nikdo nebrečí, jen kroutíme palicí :D
tohle by mělo stát tak kilo max :D
technika jak z nějaký dvácy..to opravdu není retro, ale stará motka jak tu někdo napsal
Nad cenou brecim taky, moje SRX (mel to byt nastupce SR500, ale uplne to nevyslo) je zpracovana stejne kvalitne, jen vysla na zlomek ceny. Na SR400 jsem mel moznost se svezt a neni v nicem lepsi.
Co se povedlo, je zvednout cenu starych SR. Kdo chce SR jako zaklad pro stavbu, tak si novou za silenou cenu nekoupi.
Seděl jsem na ní a ani v Triumphu neumí udělat tak retro motorku
Jo - je to tak.. Vždycky nad cenou brečej a rozumujou ti, co stejně nemaj koule na to, aby si takovouhle motku někdy koupili. A i kdyby byla levnější i o 40 kolíků, tak by se jich prodal úplně stejnej počet. Tohle je motorka pro ty co vědí co chtěj a ne žádná socka. A pro ty co si jí koupěj je dobrá zpráva to, že na ní nebude jezdit každej kdo má do p****e díru. Dost možná ale, že se zvedne obrat bazarovejch SR400 a 500. A i to je pro Yamahu dobře ...
Bavi me jak vsichni breci nad cenou. Tak jako co cekaji, kdyz vsechno je kovovy, chromovany a ne z plastu vyprdnuteho nekde v Cine. O to jsou dneska mtorky levnejsi. Starter by znamenal zbytecne mnoho zasahu a predelavek. Jestlize se model udrzel az do teto doby pouze v Japonsku, tak si myslim, ze to jeste jeho zivot neohrozi, kdyz se par modelu proda i mimo Japonsko. Takova Katana nebo GPZ900 se tay vyrabely jeste mnoho a mnoho let pouze pro vnitrni trh kdyz uz v EU a USA byly takrikajic OUT.
V yamaze asi zacli neco zobat...jak napsali mnozi,za cenu 160 tisic mam trumfa klasiku jak z linky s krasnym vykonem,zvukem a vytribenym chovanim-japonec se zblaznil
pěkná i naživo, jenom mě by se tam i s ohledem na cenu víc líbylo 600ccm
Hezká klasika na cestu do práce atd. ... Ale ta cena :) ...
TO není retro, to je normálně stará motorka Už se vidím jak kolem lítám s flexou
Redakce> prozradíte, kde byly foceny interiéry?
Pěkné, ale cenovka je totální nesmysl... Navíc na přiložené detailní fotografii přepínače blinkrů je vidět "škvíra" jak je celá ovládací skříňka špatně slícovaná. Za tu cenu bych očekával zpracování 1a?! Navíc kick proč ne, ale absence startéru v dnešní době?! Proč nemá obojí?
No, nic moc a cenově mimo realitu. Řekl bych, že u nás dlouho na trhu nepobude nebo snad za dvoutřetinovou cenu.
Parádní klasika a je super, že to neprzní nějaké hnusné plastové přepínače.
Zajímavý, ale brutálně drahý...
Moc pěkná klasická motorka
Parádní klasika