Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Endura nejsou pro mě úplně to ořechové, ale tato motka se mi fakt líbí. Jak vzhledově tak výkonově. Jediné, co bych jí vytkl je ten držák na navigaci, ale to už bylo řečeno. Kdybych si měl vybrat mezi GS, afrika, nebo jiné z celé řady velkých endur, tak toto by asi zvítězilo.
bery111, máte tady funkci vyhledávání, když si do okénka dáš slovo "gentleman", vyjede ti asi šest odkazů na testy britských motorek, z toho pětkrát Triumph:)
Pekne napísané. Vždy tieto Tigere chvália. Mňa pri ňom desí ta váha /a tým pádom chýbala klišé veta, váha je veľká, ale rozjazdom sa všetko stratí /. A cenovo sú tiež dobre vysoko.
Me by zajimalo,jak je to s tim topenim na koule
U tech prvnich jsem slysel hruzubudici historky z vedra, ale treba se neco zmenilo?
Sice na to asi nebyly teploty, ale neco se snad poznat dalo.
Jinak pro cloveka, ktery si dokaze priznat, ze se mu budou delat bubliny u nosu i na mokre trave, je to paradni styl i barva. Ale myslim, ze lepe pujdou na odbyt modely X. Byt se povetsinou nepodivaji ani do te travy
Mig35: Auta mě nezajímají a myslím, že poslední článek o nich jsem četl v roce 1986, když v rally jezdila ještě skupna B. Tím pádem nemám ani zkušenosti s testy týkajících se Land Roverů - pošli mi ty tuny článků s podobnými klišé, ať se jich pro příště vyvaruji
Na 800 vku som kúpil rampu s nastavovaním výšky plexi od touratech ,možno aj na veľkého tigra niečo podobné spravia ak už nemajú. Na turistické moto by to mala byť samozrejmost už v základnej výbave.
Pedrito: to nebylo o motorce, ale o novinařině. O odkazu Karla Čapka:) Pokaždé, když je v testu Land Rover, opakuje se to jak otčenáš, tyhle stereotypy ee...
Jinak přidávám se k ostatním - tenhle Tiger je fakt povedenej a batůžek si ji taky zamiloval. Bohužel pro mě je to trochu raketa cena (přeci jenom na třetí motorku ).
Musím souhlasit s Jets. Určitě bych vytknul taky tu rampu pro navigaci. Měl jsem i předchozí model a tam to bylo,škoda. Ale jinak s recenzí nezbývá než souhlasit. Mám naprosto stejný model,vč. barvy který byl testován.
mám ho, je fakt úžasný.
Vadí mi jen pár prkotin, jako třeba že není nad přístrojovkou rampa pro navigaci, ale stačí jen nastarovat, přidat plyn a na tyhle drobnosti hned zapomenu
Ten se povedl. Jsem zvědav jak bude vypadat na živo.
Uhorkova sezona?
raid: já jsem přehřátý koule rozhodně neřešil - sice nebyl žádnej hic, ale vůbec mě během jízdy ani nenapadlo, že by měl být nějaký problém...
nevo7: k váze mě napadá jiné klišé - ovladatelností připomíná horské kolo s motorem
Endura nejsou pro mě úplně to ořechové, ale tato motka se mi fakt líbí. Jak vzhledově tak výkonově. Jediné, co bych jí vytkl je ten držák na navigaci, ale to už bylo řečeno. Kdybych si měl vybrat mezi GS, afrika, nebo jiné z celé řady velkých endur, tak toto by asi zvítězilo.
bery111, máte tady funkci vyhledávání, když si do okénka dáš slovo "gentleman", vyjede ti asi šest odkazů na testy britských motorek, z toho pětkrát Triumph:)
Pekne napísané. Vždy tieto Tigere chvália. Mňa pri ňom desí ta váha /a tým pádom chýbala klišé veta, váha je veľká, ale rozjazdom sa všetko stratí /. A cenovo sú tiež dobre vysoko.
Teda modely C jsem chtel napsat...bohopytelne
Me by zajimalo,jak je to s tim topenim na koule
U tech prvnich jsem slysel hruzubudici historky z vedra, ale treba se neco zmenilo?
Sice na to asi nebyly teploty, ale neco se snad poznat dalo.
Jinak pro cloveka, ktery si dokaze priznat, ze se mu budou delat bubliny u nosu i na mokre trave, je to paradni styl i barva. Ale myslim, ze lepe pujdou na odbyt modely X. Byt se povetsinou nepodivaji ani do te travy
Mig35: Auta mě nezajímají a myslím, že poslední článek o nich jsem četl v roce 1986, když v rally jezdila ještě skupna B. Tím pádem nemám ani zkušenosti s testy týkajících se Land Roverů - pošli mi ty tuny článků s podobnými klišé, ať se jich pro příště vyvaruji
Díky Martin Hakl
Moc hezké,další povedený cesťák na trhu . Tiger Tramontana 800 v serii by potěšil mnohem víc a tam by se moc dalších podobných na trhu nenašlo
Drátěný kolo na xc... tomu sluší o dost víc. Loukotě, a to nejen na tomhle anglánovi, jsou mi nějaký divný, nepasující ...
Na 800 vku som kúpil rampu s nastavovaním výšky plexi od touratech ,možno aj na veľkého tigra niečo podobné spravia ak už nemajú. Na turistické moto by to mala byť samozrejmost už v základnej výbave.
Targus: jestli ho máš, tak si ho klidně uřízni flexou. To je každého věc.
Pedrito: to nebylo o motorce, ale o novinařině. O odkazu Karla Čapka:) Pokaždé, když je v testu Land Rover, opakuje se to jak otčenáš, tyhle stereotypy ee...
Mam ho a s recenzi plne souhlasim. Maximalni spokojenost.
rogih
Musí, jinak nejsi ten jedině správný motorkář.
A ještě jsem zapomněl na pravé americké přídavné světlomety z Čajny.
Jinak motka hezká, ale na ten zobák bych vzal nejradši flexu. Jedno, jaká značka, bez výjimky.
První potrefená BMW husa zakejhala
Jinak přidávám se k ostatním - tenhle Tiger je fakt povedenej a batůžek si ji taky zamiloval. Bohužel pro mě je to trochu raketa cena (přeci jenom na třetí motorku ).
Jak je něco z Anglie, tak je to hned jeho lordstvo, šlechtic, aristokrat... není to clichéééé?
Musím souhlasit s Jets. Určitě bych vytknul taky tu rampu pro navigaci. Měl jsem i předchozí model a tam to bylo,škoda. Ale jinak s recenzí nezbývá než souhlasit. Mám naprosto stejný model,vč. barvy který byl testován.
fakt tam musí být ten kachní zobák?
mám ho, je fakt úžasný.
Vadí mi jen pár prkotin, jako třeba že není nad přístrojovkou rampa pro navigaci, ale stačí jen nastarovat, přidat plyn a na tyhle drobnosti hned zapomenu