Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo?
Text: Tomáš Procházka , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 8.4.2019 | Zobrazeno: 27 088x
Text: Tomáš Procházka , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 8.4.2019 | Zobrazeno: 27 088x
Mrberanek > A je ti jasné, že to není žádný supersport, kde se výrobci předhánějí kdo udělá výkonější mašinu s co nejmenší váhou, že. Breakout si půjčuju vždy když je k tomu příležitost a asi nejsem zrovna perfektní jezdec, ale na to jak je ovladatelný, má výkonu až, až.
Já sice nejsem cílová skupina, ale ten motor v HD má skoro 1900 kubíků a jen 64 kW a dojde tomu dech v 5 000 otáčkách? To i moje naftový auto točí víc otáček a tohle je atmosférický benzín. Nebo jinak - i můj starý Ford Escort z roku 1997 měl 1.6 benzín a 66 kW. Proč je to tak zdechlý? Ta Moto Guzzi na tom není o moc líp. Jen u Ducati asi motoráři úplně nechrápou a z nejmenšího objemu (z těchto tří) vyprodukovali přiměřený výkon. K tomu je ten HD 300kilový otesánek s gumou 240 mm vzadu. To bude asi pro hodně trpělivé...
no.. a číl si vyber