Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pro seikos:myslim že ta maximálka se dá zjistit už při prvním svezení .Já jen že když si dneska člověk koupí katalog nebo nebo na něj mrknu na netu tak tam najdu kulový.Tajnosti jak kdyby to vyráběli pro armádu
Bojím sa, že Suzuki čakala s vydaním tejto motorky až moc dlho (doba naháčavom je postupne nahrádzaná cesťákmi). Čo sa týka motorky: dizajn klasika ctrl+c (BMW, Kawa, Honda) ctrl+v Suzuki a v konečno dôsledku nie je to škaredé ale ani pekné. Motor a jazdné vlastnosti - pripadá mi to ako by vznikla FZ 9 alebo Kawasaki Z 900 je to najpodobnejšie asi Z 800 s tým rozdielom, že je to silnejšie ale konkurenčné litre mi prišli lepšie dávkovateľné a aj čitateľnejšie aj napriek tomu, že to má +- rovnaký výkon ako Kawa, Yamaha. Zhrnutie - je to ďalší kus do sortimentu naháčov, ktorý mohol zaujať maximálne cenou, no nestalo sa!
Vzhled je diskutabilní jako na každý nový japonský motorce za uplynulých 10 let už se s tím sakra smiřte, že doba krásných motorek je pryč a dělají se pokémoni Anebo že design umí udělat jen Ital.
Jinak je dobře, že Suzuki nepodlehla digi mánii a z elektroniky to má jen kotrolu trakce. Pokud nezku.vili základ z K5, mohlo by to bejt moc dobrý svezení. A stěžovat si na gumový hadice...viděli jste někdy japonskýho naháče s pancéřkama ? Já teda ještě ne.
To Hříbek: bohužel mám někdy dojem že Sršeň někdy až moc zavírá oči nad různými věcmi. Skoro všechny motorky jsou super jen s jednou dvěma malými chybickami... asi to tak musí...
to jsou tu zase keci pro mě vypadají parádně a navíc se mi i víc líbí ta kapota ... je to prostě něco jinýho navíc v matné šedé je naprosto boží a pro ty, kteří chcou vědět jak to jezdí, je tu test od Sršňáka z autosalonu, kde to vychválil do nebes, až teda na zadní tlumič //autosalon.iprima.cz/videa/suzuki-gsx-s1000-abs
Seikos: jen jedna připomínka...plexi na malým stromkovi - mám na něm 16 500 km a díry na šrouby v plexi nejsou zasraný od much, natož aby byly těch much plný.
Bubrak+ Petrcx: tohle neni test. Je to i v sekci "Prvni jizda", takze zrejme nebyl cas to dostatecne otestovat. Takze ani prostor clanek dostatecne vyprecizovat
cumim na fotky a rikam si - dyk to vypada jak skutr, cela predni pulka motorky... a pak ctu diskusi a sem rad, ze nemusim k ocnimu tak ja na dyzajn moc nedam, treba to hezky pojede, to sme se moc ale nedozvedeli.
Nevidim důvod proč kritizovat jen Suzuki, už jsem tu párkrát psal že skoro všechny naháče dělají pro liliputy.Takový je prostě trend.Co se týče spolujezdce už to tu někdo psal že to stojí za ho...,ale to se taky týká skoro všech naháčů vyráběných během 10let nazpět.Mimochodem,dřive jsem trh s motocykly sledoval víc a s tímhle trendem aby se za prdel vešla max. lekárnička nebo batole začali italove.U kapotáže se to ale dá pochopit-sport.Podle technických údajů je rozdíl mezi oběma verzemi ten že na jedné odmontovali kapotáž.Výkon,krouťák všechno totožný.Ale nejel jsem na tom,pro jednoho navyblbnutí to třeba bude dobrý.Kupce si asi najdou obě.
Ještě poznámka k technickým údajům.K čemu je test když se nedozvim max rychlost,spotřebu,rezervu,zdvih tlumičů?
Mně tento článek neřekl téměř nic, Snad jen to, že testovací jezdec nemá cit v pravém zápěstí, je zhýčkaný moderní technikou a spoléhá na elektroniku. Potom by tedy nebylo špatné zapnout některý ze tří stupňů kontroly trakce, které zmínil.
Za mě raději lanka oproti kabelům, pokud se alespoň trošku snažíme držet linie a odkazu K5.
Legendárního není nic, stejně jako kecy o tom že nějaký stroj má srdce, druhý že je bezpohlavní atd.atd. pořád dokola ty samé kydy, všechno je v konečném účtování jenom stroj.
Kapotovanou verzi jsem okukoval na jaře v Letňanech , a přišlo mi to naživo hezčí , než na fotkách. Akorát moc nepobírám ty zrcátka na řídítkách...
pro seikos:myslim že ta maximálka se dá zjistit už při prvním svezení .Já jen že když si dneska člověk koupí katalog nebo nebo na něj mrknu na netu tak tam najdu kulový.Tajnosti jak kdyby to vyráběli pro armádu
azgum: Polokapotu na fotkách vidím spolu s celokapotovanou verzí ale naháč se někam ztratil.
Na druhou stranu, ta nahatá verze nevypadá špatně
tak sem si precetl prvni vetu a jako polokapota mi to neprijde... Nebo kde tomu chybi kapoty aby z toho byla celokapota?
Bojím sa, že Suzuki čakala s vydaním tejto motorky až moc dlho (doba naháčavom je postupne nahrádzaná cesťákmi). Čo sa týka motorky: dizajn klasika ctrl+c (BMW, Kawa, Honda) ctrl+v Suzuki a v konečno dôsledku nie je to škaredé ale ani pekné. Motor a jazdné vlastnosti - pripadá mi to ako by vznikla FZ 9 alebo Kawasaki Z 900 je to najpodobnejšie asi Z 800 s tým rozdielom, že je to silnejšie ale konkurenčné litre mi prišli lepšie dávkovateľné a aj čitateľnejšie aj napriek tomu, že to má +- rovnaký výkon ako Kawa, Yamaha. Zhrnutie - je to ďalší kus do sortimentu naháčov, ktorý mohol zaujať maximálne cenou, no nestalo sa!
Vzhled je diskutabilní jako na každý nový japonský motorce za uplynulých 10 let už se s tím sakra smiřte, že doba krásných motorek je pryč a dělají se pokémoni Anebo že design umí udělat jen Ital.
Jinak je dobře, že Suzuki nepodlehla digi mánii a z elektroniky to má jen kotrolu trakce. Pokud nezku.vili základ z K5, mohlo by to bejt moc dobrý svezení. A stěžovat si na gumový hadice...viděli jste někdy japonskýho naháče s pancéřkama ? Já teda ještě ne.
Já teda na motorce víc jezdím, než na ni čumím a jestli je to zvteklý, jak říkaj, bude stím kopec zábavy
To Hříbek: bohužel mám někdy dojem že Sršeň někdy až moc zavírá oči nad různými věcmi. Skoro všechny motorky jsou super jen s jednou dvěma malými chybickami... asi to tak musí...
Možná poslední nové mašiny co mají koule pokud je tam zátah K5. Bawo a superduke je už pro holčičky.
Tomu, kdo si tohle koupi bych dal hnedka 3 mesice verejne prospesnych praci za nevkus...A jeste bych vystavil fotku jeho stary na MNV...
to jsou tu zase keci pro mě vypadají parádně a navíc se mi i víc líbí ta kapota ... je to prostě něco jinýho navíc v matné šedé je naprosto boží a pro ty, kteří chcou vědět jak to jezdí, je tu test od Sršňáka z autosalonu, kde to vychválil do nebes, až teda na zadní tlumič //autosalon.iprima.cz/videa/suzuki-gsx-s1000-abs
Seikos: jen jedna připomínka...plexi na malým stromkovi - mám na něm 16 500 km a díry na šrouby v plexi nejsou zasraný od much, natož aby byly těch much plný.
Nakedu pomalu prichazim na chut, ale tohle je fakt dost mimo.
Bubrak+ Petrcx: tohle neni test. Je to i v sekci "Prvni jizda", takze zrejme nebyl cas to dostatecne otestovat. Takze ani prostor clanek dostatecne vyprecizovat
cumim na fotky a rikam si - dyk to vypada jak skutr, cela predni pulka motorky... a pak ctu diskusi a sem rad, ze nemusim k ocnimu tak ja na dyzajn moc nedam, treba to hezky pojede, to sme se moc ale nedozvedeli.
Nevidim důvod proč kritizovat jen Suzuki, už jsem tu párkrát psal že skoro všechny naháče dělají pro liliputy.Takový je prostě trend.Co se týče spolujezdce už to tu někdo psal že to stojí za ho...,ale to se taky týká skoro všech naháčů vyráběných během 10let nazpět.Mimochodem,dřive jsem trh s motocykly sledoval víc a s tímhle trendem aby se za prdel vešla max. lekárnička nebo batole začali italove.U kapotáže se to ale dá pochopit-sport.Podle technických údajů je rozdíl mezi oběma verzemi ten že na jedné odmontovali kapotáž.Výkon,krouťák všechno totožný.Ale nejel jsem na tom,pro jednoho navyblbnutí to třeba bude dobrý.Kupce si asi najdou obě.
Ještě poznámka k technickým údajům.K čemu je test když se nedozvim max rychlost,spotřebu,rezervu,zdvih tlumičů?
Ach jo, kde jsou ty časy TéeLek a Hayabus. Ty každej hned poznal. Vůbec se mě nelíbí kam to dneska všechno směřuje.
Hmm, další designovej skvost z Japonska
naháč celkem pěknej, jistě si najde svý zákazníky .. kapotka spíš nif než mof ..
Mně tento článek neřekl téměř nic, Snad jen to, že testovací jezdec nemá cit v pravém zápěstí, je zhýčkaný moderní technikou a spoléhá na elektroniku. Potom by tedy nebylo špatné zapnout některý ze tří stupňů kontroly trakce, které zmínil.
Za mě raději lanka oproti kabelům, pokud se alespoň trošku snažíme držet linie a odkazu K5.
Tak mne se to efko libi, jen ta celkova velikost je takova moc japonska, skoda, ze se i v tomto neinspirovali u K5.
...ani ryba, ani rak...
Bohužel, ale nevšimnu si jí, když projede kolem
to F ko vypadá jak skůtr blééé
Zedsdead: Hamamatsu je od elektráren v Fukušimě 500km vzdušnou čarou
Japonce v Hamamatsu asi stále ozařuje ta Fukušima nebo co...
soccer: sorry, ale trochu OT
Legendárního není nic, stejně jako kecy o tom že nějaký stroj má srdce, druhý že je bezpohlavní atd.atd. pořád dokola ty samé kydy, všechno je v konečném účtování jenom stroj.
Versys nebo Stelvio, není to jedno ?
seikos: a ty by sis vybral Versys nebo CB 500 X ???