yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
kopv (46) napsal 22.04.2018 v 09:29+2

Až budu mít čas napíšu sem své postřehy. Na GW 1500 jsem najel cca 100 tis. km, na GW 1800 80tis. km a na tomto novém 40km na předváděcí akci. Ale teď jdu jezdit je pěkné počasí. Pojďte taky !!!

Targus (428) napsal 22.04.2018 v 09:07

Re: seslov
Pominu-li, že profesionální řidič na videu šel v každé zatáčce na plech, protože jinak by to dával o hodně hůř, můžu okomentovat vložené video jediným možným způsobem:
"Když to znáš, tak je to brnkačka. Když to neznáš, je to m***čka."
Až budeš někdy ládovat okolečkované džbery v Tescu nebo v Kaufu, zajeď se podívat dozadu na chlapy, kteří tam couvají se soupravami k vykládacím rampám. A pak si to zkus doma s osobákem a přívěsným vozíkem.
Princip této dovednosti je úplně stejný, točíš volantem naopak a trefuješ předem daný bod levou obrysovou hranou přívěsu. Couvni s přesností na 2 - 3 cm kolmo prdelí ke stěně a nic nerozbij.
"Když to znáš, je to brnkačka. když to neznáš..."
Princip je stejný jako u všech dovedností, u kterých je nutná jistá zručnost a rutina.

Anti (392) napsal 22.04.2018 v 08:01

hd1727:Račte si povšimnout,že tuhle nesmyslnou debatu rozpoutal výrok boneshakera: "Vyzkoušejte, budete jezdit taky".Takže první,kdo se začal "vymezovat",byl on.Jeho výrok by znamenal,že všichni mají stejné preference,a ostatní stroje jsou jen pro to,že ne všichni máme na GW.Co mi to připomíná...
Napsal jsi:"GW je třída sama o sobě. S přesně definovaným okruhem zákazníků" .A o tom to je.Jen někomu prostě vadí trochu víc,když ho do toho okruhu chce jiný nacpat

seslov. (0) napsal 22.04.2018 v 06:45

Ovladatelnost GW

https://m.youtube.com/watch?v=7GMOJkS4xAU

boneshaker (89) napsal 22.04.2018 v 06:35+2

Takže upřesním, co je teplo, jezdím na GW každý den do práce. Manipulace je grif a trocha námahy. Zpátečku můj 35 let starý model nemá. Ke kruhac projíždím mezi auty jako s jakoukoli jinou motkou co jsem kdy měl. Motorka je dělaná na pohodlnou pohodovou jízdu a tomu se musí přizpůsobit styl jízdy. Oproti třeba Kawe Voyager XII, má GW nízko těžiště a dobře se vodí. Na Voyageru jsem si myslel, že si konstruktéři dělají prdel. K té fyzice, kdo máte doma velkého Varana, tak vite, jak manipulace na místě. A to budou všechny cendura stejná banda. GW je pro mě symbol cestování, cendura nechápu.

Targus (428) napsal 22.04.2018 v 00:22

Re: hd1727

Tak na rozdíl od jiných jsem z té fyziky dokonce i maturoval. SIce to už je letos 35 let, ale tenkrát jsme ještě museli něco umět.
A k tomu další odborné předměty z provozu a údržby dopravních prostředků.
Z teorie např. takové chuťovky jako termodynamika, části strojů, pevnost a pružnost, atd.
A kecy o tom, že když se motka rozjede, tak už pak nic neváží, jsou strašné. Pojmy jako hybnost, moment, setrvačnost, vektorový součin vám neříkají vůbec nic, jinak byste se tu neztrapňovali.
Jinak nemám potřebu nic hanět. Kdo chce jezdit s dvoukolovou tramvají bez troleje, nechť ji má. S normální motkou má společná pouze ta dvě kola.

JoskaH
Až vymyslíš půltunovou motku (s obsluhou), která ráda jezdí nakřivo bez toho, že má zkroucený rám nebo bouchlé vidle, dej vědět. Navrhnu tě na Nobelovku.
Mně úplně stačí, když přesednu ze svojí potvory na synovu stodvácu. Ten rozdíl je nebetyčný a přitom na váze jsme od sebe hluboko pod metrák.
Těžká a dlouhá motka prostě NEMŮŽE být obratná, mrštná a já nevím ještě jaká.
Zkus s GW sjet schody, což můj kluk se sto dvácou běžně dělá. Dole pod těmi schody zametu, zavolám rychlou a vy dva si vyměníte názory na polámané kosti.

CZ175_1967 (105) napsal 21.04.2018 v 23:54-1

Re: hd1727
Má pravdu, předseda!

hd1727 (95) napsal 21.04.2018 v 22:41+3

tvl, debata podle očekávání :)

GW je třída sama o sobě. S přesně definovaným okruhem zákazníků. A ti si jej kupují, protože jim vyhovuje a nemají moc z čeho vybírat. Oproti třeba třídy cestovních endur, kde je výběr dost široký.

Že vás to baví pořád něco hanět a oproti něčemu se vymezovat. Neplkejte kraviny, vyražte si ven pročistit ty vaše zamindrákovaný palice, jsou to teď krásný dny na motovýlety. I když občas pochybuju, že mnoho z diskutujících má vůbec na čem :)

BTW: Argument, že když na 250kg motorku narvu 100 kg báglů a můžu tak srovnávat s motorkou, která má sama o sobě 350 kg, je dost o nepochopení konstrukce motorek a fyziky :)

JoskaH (444) napsal 21.04.2018 v 22:29+3

Jo, vše je o preferencích. Ale psát o lidech, co jezdí na GW nebo jiných těžkých motorkach že chtějí jezdit jen rovne zavání nebo spíš smrdí něčím ...zvláštním. Já to nemám, momentálně si to nemůžu dovolit (protože...) Ale zjevně to nebude tak zlý a strašný zážitek a nemusí jít nutně i pozu a demonstraci movitosti. Spíš mám neodbytny dojem že se projevuje poza a demonstrace u těch co se vyjadřují, že GW je nesmysl...

Targus (428) napsal 21.04.2018 v 22:18-3

Re Anti:
Vše je o preferencích.
Kdo si chce hrát na Emeryku a jezdit furt jen dopředu, nechť si koupí tenhle karavan bez střechy, jestliže má ten pocit, že to je nezbytně nutné.
My ostatní - méně chytří, méně krásní a méně mladí, kteří furt otravujou s křivými okreskami ve střední Evropě, si zřejmě pořídíme nějaký podúrovňový brandingový strojek z Čajny, jehož motůrek si příznivci Kredenců, Parníků a Vagónů montují do kapesních hodinek.

Targus (428) napsal 21.04.2018 v 21:58-2

"Když se rozjedeš, váha zmizí."

Tak sorry, pánové, asi jezdíte s motkama na jiné planetě, nebo spíš v jiném vesmíru, kde platí jiné fyzikální zákony.
Jak zmizí váha, si umím udělat docela dobrou představu, když se nabalím na čundr a za sebe si nandám metrák píč... - pardon - zbytečností.
Najednou to nebrzdí, nejede, což je v pořádku, páč sedlám z hlediska dnešní doby malorážku. Ale třikrát běda, když potřebuju udělat myšku nebo motku překlopit z jednoho vinglu do druhého.
Povídejte mi o tom barevně, jak lehce na tom japonském kredenci kličkujete po rozbitých silnicích mezi dírama.
Povídejte mi barevně o tom, jak s prstem v nose vycouváte z garáže, nebo kde ten parník skladujete.
Povídejte mi barevně o tom, jak lehce s tímhle vagónem prolítnete v kempu mezi stany nebo se elegantně provlíknete dopředu v koloně aut.
Až skončíte, střihněte mi pak na dobré spaní ještě tu O Smolíčkovi. Tu mám nejradši.
A na závěr dejte video, jak tenhle máslostroj SAMI zvedáte padlý ze země, ať se zařehtám.

sweetM (28) napsal 21.04.2018 v 20:57

Cena není zase tak vysoká v porovnání s ostatními moty v této třídě, je malinko pod průměrem. Každopádně bych se na ni strašně rád svezl. Abych mohl porovnávat. Zatím mohu hodnotit jen to co vidím. Už zde byla ukázaná jednou a hned mi vadilo, že očesali kapotáž, odkryli kolena a odstraněním krytu motoru a výfuku nahnali všechno teplo na jezdce, v chladnu dobře ale v létě. Sedačka se jim také moc nepovedla, spolujezdec jak v obyváku a řidič jak na kozlíku koňské vlečky, chybí tam opěrka. Řídítka se mi zdají nízko, aspoň řidič na fotu je k ním natažený. Tvary celkem ujdou ale zmenšit kufry (ušetřit na váze) to zrovna moc dobrý nápad nebyl. Co se týká váhy, tak nějakých 35 kg nemá u těchto motorek žádný velký význam. Buď ji zvládáte nebo ne, položit můžete i Babetu. GL se dá dobře ovládat i při nízkých rychlostech na pevném podkladu, při vyšší se opravdu váha vytratí a ovládá se velmi dobře. Když jedu na výlet, tak 400 kg moto, 100 kg já, 60 kg baťůžek a tak 50 kg bagáž, celkem přes 600 kg a jde to. Je to cesťák ne silnička, tak o náklonech na koleno nemůže být řeč. Berte mne z rezervou, jsem do GL 1500 dosti bouchly, neměl jsem lepší pohodovku.

JoskaH (444) napsal 21.04.2018 v 20:09+1

Tak je to hodně o tom, kde má dotyčný mamut ta kila. Cendura je mají docela vysoko. H-D přece jen níž. A na GW je nejtěžší ten obrovský motor, a ten je těsně nad silnicí...

Anti (392) napsal 21.04.2018 v 20:05

Ručkazdravilka:Kolik lidí by zde napsalo komentář kdyby měli reagovat jen ti kteří mají zkušenosti s novou Hondou Goldwing?
Já se jen ztotožnil s názorem Targuse a následně mi bylo vysvětleno,že 365 kg po rozjetí zmizí.Neřešíme nic,jen tak plácáme.Já jen vím,že i o metrák lehčí stroje svou váhu neztratí...

Ručkazdravilka (24) napsal 21.04.2018 v 18:43

Anti: Takže nejel. Nic ve zlém. Tak co vlastně řešíme a proč máš potřebu se vyjadřovat o něčem o čem nic nevíš? O tom že by měla motorka každému padnout do oka jsem nikde nepsal.

Anti (392) napsal 21.04.2018 v 18:35

Ručkazdravilka:Namátkou Diavel,Varadero.Zhruba o metrák méně.Ano,váha zmizí,po rovině..
boneshaker:Přesně tyhle argumenty používají majitelé HD a GS. Mají pocit že právě jejich volba je konečná pro všechny
Chlapci,já tu motorku nepomlouvám a jsem rád že se vyrábí i takové stroje.Nicméně myslet si,že každému padne do oka je krapet dětinské...

boneshaker (89) napsal 21.04.2018 v 17:27

Hoši, kecy v kleci. Kdo jel pochopí, kdo nejel netuší. V Hamrech taky jezdí padesatikilovy slepice.

Ručkazdravilka (24) napsal 21.04.2018 v 16:23

Anti: Ta váha skutečně po rozjetí zmizí. Jel si někdy na něčem podobném?

Anti (392) napsal 21.04.2018 v 15:15

Targus:Mám to podobně,ale jsem shovívavější a moje hranice je dva metráky.Vše je o preferencích,nicméně vysvětlovat rozdílný vkus majitelům GoldWingů je stejné jak to říkat majitelům HD nebo BMW GS
Navíc,uživatel ze zdejšího fóra s přezdívkou "fockewulf" by ti vysvětlil,že po rozjetí ta váha zmizí

Targus (428) napsal 21.04.2018 v 13:23-1+1

Re: KAREL_PLAY3
Holt my dva jsme čuňata, která závidí kapitalistům jejich úspěch.

Re: boneshaker
Nezlob se, ale fakt ne. Když už jezdit s krávou, tak ať má spoň šest párů kol, nějaký volant a sedačlku 3 metry nad zemí.
Mám 180/75 a motka do 160 kg je pro mě maximum. Všechno nad tuto hranici je silniční válec a postrádá mrštnost a obratnost.
Až se vypasu na dva metráky a místo občanky budu mít porážkový list, možná změním názor, ale se svou váhou opravdu ne.

KAREL_PLAY3 (34) napsal 21.04.2018 v 13:07+1

Tak motorka je to zajímavá a rozhodně nemůžu napsat, že by byla škaredá. Použil bych nejspíš slovo ohromující. Je to teda stále macek od Malacek, ovšem uhlazený křivky jsou v mých očích mnohem líbivější než hranatý design předchozích Gold Wingů. Ale jelikož ty generace od sebe dělí desítky let vývoje, tak se ani není čemu divit

Jediný co mě doslova šokovalo, tak to je cenovka 620 000 Kč. Ani ne tak z důvodu její velikosti, jako z důvodu, že tahle "pálka" je cenou jen za ZÁKLADNÍ MODEL. No, doprkenný vohrady, to je teda hukot. Takhle šílenou cenu bych pochopil jedině v případě, že by za ní člověk dostal motocykl, který je na prezentovaných fotografiích. No, ale každý jsme asi z jinýho světa

boneshaker (89) napsal 21.04.2018 v 11:13

Jako vždy etalon třídy. Jezdím a budu jezdit GW. Vyzkoušejte, budete jezdit taky.

honza.tar (15) napsal 21.04.2018 v 09:52

2018 Honda PCX Official video
Osobně se mi nelíbí, že zmizel Analogový ukazatel rychlosti .

https://www.youtube.com/watch?v=cEW_5UJ0iVs

https://www.youtube.com/watch?v=7ey-Tq-a78g

Anti (392) napsal 21.04.2018 v 08:19

GoldWing je to co je.To,že se ho konstruktérům podařilo odtučnit o 45 kg je hodné vyseknutí poklony ale podle mého to z něj s aktuálními 365kg nedělá stroj na "...opravdu zábavné svezení i na kratší vzdálenosti..."
Je to prostě parník a parníkem zůstane.

Targus (428) napsal 21.04.2018 v 00:55

Jen počkejte, Nýmandi, až zas odzimuju svoji Babettu, to budete čumět.
A až namontuju na nosič košík šlohnutý ze zocijálistické sámošky! To všichni zlatokřídlí honďáci puknou závistí!!!

Jinak GW samozřejmě nemá chybu.
I ty prachy bych dal do kupy, kdybych prodal děcka na náhradní díly. Stejně je po nich ho**o, akorát dělaj dluhy a ostudu.
Akorát když jsem si teď dělal rozpočet, chybí mi malá, dá se říct nepodstatná částka na autojeřáb, páč až pojednu nalitej z krčmy a Gé Wéčko mi lehne, bez jeřábu nedám ani ránu.

JoskaH:

JoskaH (444) napsal 20.04.2018 v 22:43+1

radim2: Až (a jestli) tomu porozumíš, klidně se směj, ale dřív to asi nemá cenu

radim2 (22) napsal 20.04.2018 v 21:29-1

JoskaH: Už se můžu smát? Bože to je vůůůl

Babicka33 (10) napsal 20.04.2018 v 17:57-4+1

Je to furt stejně hnusný, ale proti gustu ...

JoskaH (444) napsal 20.04.2018 v 16:42+1

Povídá manželka: "Děti rostou, příští rok začínáme cestovat na motorce po Evropě"
Já: "Paráda, potřebujeme novou motorku! "
Ona: "Líbila by se mi taková ta, co jsme onehda viděli"
Já:" Myslíš tu s lednici, barem, myčkou, prackou a diskotekou?"
Ona:"Jo, tu "
Já:"Víš, že stojí tři čtvrtě milionu a víc?"
Ona:

pistapista31 (20) napsal 20.04.2018 v 16:26+1

Pojazdná obývačka s posilňovňou




TOPlist