Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
scala: už jsem četl možnosti příplatkové výbavy. Možná se tam časem objeví i kapotáže na VFR Jinak v základu to má jen ABS, jinak je to úplnej holoprd.
Poslední dobou zjišťuji že ten prapůvodně těžkej mastodont F1200GS začíná být nejlehčí motorkou na trhu
Ty kravo to si delaj prdel, voni fakt podle VFR vsechno zhnusej, Honda ted jednoznacne vede na nejhnusnejsi motorky...
A ten CrossRunner na kterej sem se tesil to je teprve vrchol, osmistovka tezsi nez litrova cestovni endura a kroutak 72nm? Asi se inspirovali u sveho Varadero co je taky o 20 nebo 30 kilo tezsi nez srovnatelnej V-Strom. A design taky neskutecnej humus.
Honda dela ostudu svoji slavny historii, pral bych ji aby prisla o pozici jednicky.
seikos> to není jen motor. Rám (snad jen s jiným úhlem řízení), vidle, kyvka, kola - nedal bych moc za to, že to jsou shodné díly s VFR800. Jen te výfuk dali z pod sedla - ke škodě věci. Ta krabice překonává svou ošklivostí i ten chromovaný nesmysl z VFR1200F. Ale zřejmě má Honda dohodu s výrobci příslušenství. Když už si někdo tento stroj koupí, jistě to bude první věc, která půjde pryč. Z mého pohledu příliš humbuku pro nic. Z expozice mne nejvíce zaujala CBR250R.
noo fuj takhle zbastli 600FKo jinak vše ostatní docela pěkné až nato že cbr 250rr má 19kw to se zdá jako docela málo oproti jinemu članku kde bylo psaných 33koni (23kw)
gehene_ins: ano, je v tom motor identický z VFR 800 V-tec. Navíc ho u Hondy za ty léta dovyvinuli a poladili. Takže teď dává o 9 koní méně Tomu říkám vývoj
Hurá! Starý vrány v novým kabátě A ta 250 CBR to je paráda výkon jak 40 let stará jawa a o 20 kilo víc ! Hurá a ten nesmyslnej čtvrtunovej paskvil nakonec.
přeju Hondě za tyhle "převratný novinky" aby ji číňani co nejdřív spláchli do hajzlu !!
matrixbiker: a co konkrétně ti na tom nesedí? Provozní versus suchá hmotnost? OK, tak to není rozdíl 50 ale 30 kilo. 50 koní rozdílu tam pořád zůstává.
A že je Multisranda dvanáctka? A jako co?
Hlavně ten Hornet6 s příšernou maskou jak z GS500F prodávanej jako CBR600F. To nééé!!!
scala: už jsem četl možnosti příplatkové výbavy. Možná se tam časem objeví i kapotáže na VFR Jinak v základu to má jen ABS, jinak je to úplnej holoprd.
Poslední dobou zjišťuji že ten prapůvodně těžkej mastodont F1200GS začíná být nejlehčí motorkou na trhu
Ty kravo to si delaj prdel, voni fakt podle VFR vsechno zhnusej, Honda ted jednoznacne vede na nejhnusnejsi motorky...
A ten CrossRunner na kterej sem se tesil to je teprve vrchol, osmistovka tezsi nez litrova cestovni endura a kroutak 72nm? Asi se inspirovali u sveho Varadero co je taky o 20 nebo 30 kilo tezsi nez srovnatelnej V-Strom. A design taky neskutecnej humus.
Honda dela ostudu svoji slavny historii, pral bych ji aby prisla o pozici jednicky.
seikos> to není jen motor. Rám (snad jen s jiným úhlem řízení), vidle, kyvka, kola - nedal bych moc za to, že to jsou shodné díly s VFR800. Jen te výfuk dali z pod sedla - ke škodě věci. Ta krabice překonává svou ošklivostí i ten chromovaný nesmysl z VFR1200F. Ale zřejmě má Honda dohodu s výrobci příslušenství. Když už si někdo tento stroj koupí, jistě to bude první věc, která půjde pryč. Z mého pohledu příliš humbuku pro nic. Z expozice mne nejvíce zaujala CBR250R.
A tímto chtěli zaujmout?
nejel jsem na tom - nehodnotím
ale vzhledově na dnešní poměry docela dobrý
jim v té Hondě asi přeskočilo , ten hnus dole 240 kg a 72 nm - prý záruka velké dynamiky..jo to bude raketa
noo fuj takhle zbastli 600FKo jinak vše ostatní docela pěkné až nato že cbr 250rr má 19kw to se zdá jako docela málo oproti jinemu članku kde bylo psaných 33koni (23kw)
Až na barvy litrovýho Horneta všechno hnusný, zastaralý a to Varadero 800 s letmákem? K čemu to je?
Moc pekne to Efko... at tu pristi rok vidim noveho BlackBirda...
Tak to mne u Hondy dost sklamaly
Kde je aspoň jedno cestovní enduro
gehene_ins: ano, je v tom motor identický z VFR 800 V-tec. Navíc ho u Hondy za ty léta dovyvinuli a poladili. Takže teď dává o 9 koní méně Tomu říkám vývoj
CB600F Hornet - Porovnání mezi novým a starým modelem
//moto.honda.cz/cs/images/content/mhorn2011sba.jpg (2011)
//www.ds-trade.cz/components/com_virtuemart/shop_image/product/Honda_Hornet_600_4b9aa896b9237.jpg (2010)
ja v tom Xrunneru teda vidim prevleceny stary VFR
matrixbiker: na palici jsi tak možná ty
konečne trochu vylepsená CB600F Hornet hlavně nové budiky a uz mi libí (starsi model od 07-09 me nelibi)
Kromě CB1000R je to pro mě spíš smečka fujtajxlů
Chytrej Objevil že je rozdíl suchá/provozní. Porovnávat dvanácku s osminkou je trochu na palici ne ?
Hurá! Starý vrány v novým kabátě A ta 250 CBR to je paráda výkon jak 40 let stará jawa a o 20 kilo víc ! Hurá a ten nesmyslnej čtvrtunovej paskvil nakonec.
přeju Hondě za tyhle "převratný novinky" aby ji číňani co nejdřív spláchli do hajzlu !!
matrixbiker: a co konkrétně ti na tom nesedí? Provozní versus suchá hmotnost? OK, tak to není rozdíl 50 ale 30 kilo. 50 koní rozdílu tam pořád zůstává.
A že je Multisranda dvanáctka? A jako co?
Seikos
Ty si chytrej jak rádio. Když už něco píšeš, tak si alspoň ty data zkontroluj. Navíc multistrada je dvanáctka.
jednostopá SUV , ale ta cbr-F se povedla
Crossruner a 240 kilo? To se u Hondy asi po*rali. To chtěli konkurovat Multistradě? Ta má o 50 koní navíc a o 50 kilo méně
Crosover mě nebre, ale jinak zupa.