globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hiffson (5) napsal 02.11.2010 v 17:42

Hlavně ten Hornet6 s příšernou maskou jak z GS500F prodávanej jako CBR600F. To nééé!!!

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 17:24

scala: už jsem četl možnosti příplatkové výbavy. Možná se tam časem objeví i kapotáže na VFR Jinak v základu to má jen ABS, jinak je to úplnej holoprd.

Poslední dobou zjišťuji že ten prapůvodně těžkej mastodont F1200GS začíná být nejlehčí motorkou na trhu

SirIndy (56) napsal 02.11.2010 v 17:19

Ty kravo to si delaj prdel, voni fakt podle VFR vsechno zhnusej, Honda ted jednoznacne vede na nejhnusnejsi motorky...

A ten CrossRunner na kterej sem se tesil to je teprve vrchol, osmistovka tezsi nez litrova cestovni endura a kroutak 72nm? Asi se inspirovali u sveho Varadero co je taky o 20 nebo 30 kilo tezsi nez srovnatelnej V-Strom. A design taky neskutecnej humus.

Honda dela ostudu svoji slavny historii, pral bych ji aby prisla o pozici jednicky.

scalla (51) napsal 02.11.2010 v 17:18

seikos> to není jen motor. Rám (snad jen s jiným úhlem řízení), vidle, kyvka, kola - nedal bych moc za to, že to jsou shodné díly s VFR800. Jen te výfuk dali z pod sedla - ke škodě věci. Ta krabice překonává svou ošklivostí i ten chromovaný nesmysl z VFR1200F. Ale zřejmě má Honda dohodu s výrobci příslušenství. Když už si někdo tento stroj koupí, jistě to bude první věc, která půjde pryč. Z mého pohledu příliš humbuku pro nic. Z expozice mne nejvíce zaujala CBR250R.

BlackSabbath (434) napsal 02.11.2010 v 17:17

A tímto chtěli zaujmout?

panhammer (0) napsal 02.11.2010 v 17:14

nejel jsem na tom - nehodnotím
ale vzhledově na dnešní poměry docela dobrý

Ladis1 (0) napsal 02.11.2010 v 17:12

jim v té Hondě asi přeskočilo , ten hnus dole 240 kg a 72 nm - prý záruka velké dynamiky..jo to bude raketa

Jarky (1) napsal 02.11.2010 v 17:05

noo fuj takhle zbastli 600FKo jinak vše ostatní docela pěkné až nato že cbr 250rr má 19kw to se zdá jako docela málo oproti jinemu članku kde bylo psaných 33koni (23kw)

hiffson (5) napsal 02.11.2010 v 17:05

Až na barvy litrovýho Horneta všechno hnusný, zastaralý a to Varadero 800 s letmákem? K čemu to je?

SensationBlaack (-18) napsal 02.11.2010 v 17:02

Moc pekne to Efko... at tu pristi rok vidim noveho BlackBirda...

task71 (13) napsal 02.11.2010 v 17:00

Tak to mne u Hondy dost sklamaly
Kde je aspoň jedno cestovní enduro

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 17:00

gehene_ins: ano, je v tom motor identický z VFR 800 V-tec. Navíc ho u Hondy za ty léta dovyvinuli a poladili. Takže teď dává o 9 koní méně Tomu říkám vývoj

Tomen90 (0) napsal 02.11.2010 v 16:57

CB600F Hornet - Porovnání mezi novým a starým modelem

//moto.honda.cz/cs/images/content/mhorn2011sba.jpg (2011)
//www.ds-trade.cz/components/com_virtuemart/shop_image/product/Honda_Hornet_600_4b9aa896b9237.jpg (2010)

gehenne_ins (0) napsal 02.11.2010 v 16:57

ja v tom Xrunneru teda vidim prevleceny stary VFR

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 16:53

matrixbiker: na palici jsi tak možná ty

Tomen90 (0) napsal 02.11.2010 v 16:53

konečne trochu vylepsená CB600F Hornet hlavně nové budiky a uz mi libí (starsi model od 07-09 me nelibi)

Ninjista (75) napsal 02.11.2010 v 16:49

Kromě CB1000R je to pro mě spíš smečka fujtajxlů

matrixbiker (457) napsal 02.11.2010 v 16:45

Chytrej Objevil že je rozdíl suchá/provozní. Porovnávat dvanácku s osminkou je trochu na palici ne ?

babajezi (0) napsal 02.11.2010 v 16:44

Hurá! Starý vrány v novým kabátě A ta 250 CBR to je paráda výkon jak 40 let stará jawa a o 20 kilo víc ! Hurá a ten nesmyslnej čtvrtunovej paskvil nakonec.
přeju Hondě za tyhle "převratný novinky" aby ji číňani co nejdřív spláchli do hajzlu !!

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 16:42

matrixbiker: a co konkrétně ti na tom nesedí? Provozní versus suchá hmotnost? OK, tak to není rozdíl 50 ale 30 kilo. 50 koní rozdílu tam pořád zůstává.
A že je Multisranda dvanáctka? A jako co?

matrixbiker (457) napsal 02.11.2010 v 16:39

Seikos
Ty si chytrej jak rádio. Když už něco píšeš, tak si alspoň ty data zkontroluj. Navíc multistrada je dvanáctka.

wario (126) napsal 02.11.2010 v 16:37

jednostopá SUV , ale ta cbr-F se povedla

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 16:34

Crossruner a 240 kilo? To se u Hondy asi po*rali. To chtěli konkurovat Multistradě? Ta má o 50 koní navíc a o 50 kilo méně

matrixbiker (457) napsal 02.11.2010 v 16:29

Crosover mě nebre, ale jinak zupa.

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist