Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nic moc celkove, ale musim uznat a klobouk dolu za tah od hondy ze udelala alspon tu alternativu cbr125r na cbr250r skoda jen ze tomu nezachovali predni svetla ale dali z vfr kazdopadne bude to dobra volba pro 18tilete, jeste aby cena nepresahla hranici 120 000kc
Tyjo, ta nová přední maska je supr, mnohem lepší než ta z roku 2007 Ale ta CBR-F.. No nevim, designem mě to teda moc nevzalo. Ani ten hornetí vejfuk se mi na tom moc nelíbí, jak je skrz tu kapotáž vidět na ty svody od motoru. Na Hornetu se mi to docela líbí, ale tady mi to tam nějak nesedí. Starý Fko mě teda bralo víc. Ale je fajn, že se k tomu vrátili.
Podle me novinky HNUS... o skutrech nemluvim, Hornet 600 se ma nelibi, male CBR ma maly vykon a velikansku hmotnost, CBR-F sice pekne ze to zas daly ale ten design se me tez nelibi a to jejich pseudoenduro neni ani do terenu
kysin: 115 kilo na předek, 125 kilo na zadek. Upsidedoen vidle to nemá, protože to má 43mm vidle z VFR. A dokonce s ještě menšími zvdihy než má VFR samotná. Grossruner má vpředu zdvih jen 108 mm
já bych třeba u toho crossrunneru čekal už upsidedown vidle, což si myslím že je dnes standart, no ale vypadá to že to má váhu posunutou víc na předek takže by mohla být i přes ty kila dobrá ovladatelnost, doufám že soudruzi od hondy vědí co dělají
Jděte do pr.ele chcípaci jenž se vám zdá 240kg moc . VFR je silnice a váží +-stejně aniž by někdo i novináři výrazně prskali. Líbí se mi ale především CBR-F, jinak z fotek nicmoc..
Petr_VFR: hele a víš od čeho tady ta funkce komentářů je? Aby lidé mohli napsat svůj názor. Pokud svůj názor nechceš vyjádřit, tak ho nevyjadřuj. Ale neosočuj jiné že píší ten svůj
scalla> vidis, a mne se ty Ducati vubec nelibi, ale nepolezu kvuli tomu pod clanek a nebudu psat srdceryvne prispevky, jaky je to hnus a jak to s danou znackou jde z kopce (tim ted nemyslim tebe, spis jine chronicke kritiky cehokoli noveho)
Petr_VFR> I já ) Jo, máš pravdu, že mne nikdo nenutí to kupovat a možná si to i své kupce najde. Ale když vezmu ten humbuk kolem toho recyklátu, pak je to fakt o ničem. Porovnej třeba s tím, co představila Ducati.
no tak crossrunner na prvni pohled nic moc, ale uz se tesim na prvni srovnavacky a prvni testy, jen doufam ze to nebudou zase objektivni testy typu CrossRunner versus Triumph Tiger 800
tako koukám že na m.cz nejsme s kritickým názorem na Crossruner sami. Už i v zahraničí se ozývají kritické reakce. Na MCN už to přejmenovali na Grossrunner. Jinde tomu zase říkají Crossdresser
Mne se ty motorky treba libi a i na VFR jsem zvedavej a urcite ho budu hodnotit az se na nema svezu a uvidim ho nazivo. A nikdo vas nenuti, abyste si to koupili
Jinak mne fascinuje, jak lidi, kteri strasne nadavaji, jak je to nesmyslne hnusne, drahe, tezke atd. nasledne intenzivne vyhledavaji vsechny dostupne detaily
seikos>Tu příplatkovou výbavu jsi vyčetl kde? Nemají tam za příplatek hlavní stojan (VFR800 ho má standardně)? Podle těch fotek ho totiž nemá. Asi další vylepšení ke snížení váhy. Jo, pokud jde o ten nižší výkon, má ten motor VTEC nebo nemá?
Nic moc celkove, ale musim uznat a klobouk dolu za tah od hondy ze udelala alspon tu alternativu cbr125r na cbr250r skoda jen ze tomu nezachovali predni svetla ale dali z vfr kazdopadne bude to dobra volba pro 18tilete, jeste aby cena nepresahla hranici 120 000kc
ani jedno není můj šálek kávy, netleskám
už toho nechte!
Ze CROSS(runner)
Oni uz te cine sverili nejenom vyrobu ale aji vyvoj? Jinak si ty paskvili nedokazu vysvetlit...hlavne to posledni slune s pivni beckou misto vyfuku...
No ale TDM vypada normalne, je o 20 kilo lehci a pri o 100ccm vetsim objemu ma o 20nm vetsi kroutak...
kysin: no, jako majitel TDM ti musím důrazně odporovat. Myšlenka byla možná při konstrukci podobná. Výsledek je ale úplně jinde.
crossrunner = TDM (proste motorka v tomhle stylu)
Mám CBR600F a asi u toho i zůstane. Tady ten humus teda nemusím
*na začátku mám na mysli masku horneta, mi to nějak uteklo..
Tyjo, ta nová přední maska je supr, mnohem lepší než ta z roku 2007 Ale ta CBR-F.. No nevim, designem mě to teda moc nevzalo. Ani ten hornetí vejfuk se mi na tom moc nelíbí, jak je skrz tu kapotáž vidět na ty svody od motoru. Na Hornetu se mi to docela líbí, ale tady mi to tam nějak nesedí. Starý Fko mě teda bralo víc. Ale je fajn, že se k tomu vrátili.
Od toho nikdo neceka, ze to bude do terenu, ale co ta hmotnost, malej kroutak, vykon az tak vysoko, design?
Cha chá,nová kategorie...trochu upravená VFR... Vypadá to,že v motocyklovém průmyslu je stejná situace jak muzice...
Podle me novinky HNUS... o skutrech nemluvim, Hornet 600 se ma nelibi, male CBR ma maly vykon a velikansku hmotnost, CBR-F sice pekne ze to zas daly ale ten design se me tez nelibi a to jejich pseudoenduro neni ani do terenu
kysin: 115 kilo na předek, 125 kilo na zadek. Upsidedoen vidle to nemá, protože to má 43mm vidle z VFR. A dokonce s ještě menšími zvdihy než má VFR samotná. Grossruner má vpředu zdvih jen 108 mm
já bych třeba u toho crossrunneru čekal už upsidedown vidle, což si myslím že je dnes standart, no ale vypadá to že to má váhu posunutou víc na předek takže by mohla být i přes ty kila dobrá ovladatelnost, doufám že soudruzi od hondy vědí co dělají
Jděte do pr.ele chcípaci jenž se vám zdá 240kg moc . VFR je silnice a váží +-stejně aniž by někdo i novináři výrazně prskali. Líbí se mi ale především CBR-F, jinak z fotek nicmoc..
Petr_VFR: hele a víš od čeho tady ta funkce komentářů je? Aby lidé mohli napsat svůj názor. Pokud svůj názor nechceš vyjádřit, tak ho nevyjadřuj. Ale neosočuj jiné že píší ten svůj
scalla> vidis, a mne se ty Ducati vubec nelibi, ale nepolezu kvuli tomu pod clanek a nebudu psat srdceryvne prispevky, jaky je to hnus a jak to s danou znackou jde z kopce (tim ted nemyslim tebe, spis jine chronicke kritiky cehokoli noveho)
Petr_VFR> I já ) Jo, máš pravdu, že mne nikdo nenutí to kupovat a možná si to i své kupce najde. Ale když vezmu ten humbuk kolem toho recyklátu, pak je to fakt o ničem. Porovnej třeba s tím, co představila Ducati.
Crossrunner...proč ne? Jenom ten název je trochu mimo. Na pohodový delší cesty asi fajn. Terén neee!
no tak crossrunner na prvni pohled nic moc, ale uz se tesim na prvni srovnavacky a prvni testy, jen doufam ze to nebudou zase objektivni testy typu CrossRunner versus Triumph Tiger 800
tako koukám že na m.cz nejsme s kritickým názorem na Crossruner sami. Už i v zahraničí se ozývají kritické reakce. Na MCN už to přejmenovali na Grossrunner. Jinde tomu zase říkají Crossdresser
EDIT::::misto parametrama Dyzajnově
Vubec ničím mě to nezaujalo jak technicky tak parametrama a ty barvy trikolory dobre ale zlate kola už to je moc jak v cirkuse
scala: centrální stojan je volitelná výbava. Rám je komplet z VFR i motor. Jen přední vidle mají větší závlek aby byla motorka delší. V-tec má.
scala: tady je komplet specifikace:
//bikerholic.com/2010/11/02/2011-honda-crossrunner-abs-revealed/
Mne se ty motorky treba libi a i na VFR jsem zvedavej a urcite ho budu hodnotit az se na nema svezu a uvidim ho nazivo. A nikdo vas nenuti, abyste si to koupili
Jinak mne fascinuje, jak lidi, kteri strasne nadavaji, jak je to nesmyslne hnusne, drahe, tezke atd. nasledne intenzivne vyhledavaji vsechny dostupne detaily
Scalla> i ty, Brute? . Neni to chromovany nesmysl
a ještě tam chyběly šťabajzny, co se plazí po motorkách, no hnus.
seikos>Tu příplatkovou výbavu jsi vyčetl kde? Nemají tam za příplatek hlavní stojan (VFR800 ho má standardně)? Podle těch fotek ho totiž nemá. Asi další vylepšení ke snížení váhy. Jo, pokud jde o ten nižší výkon, má ten motor VTEC nebo nemá?