yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
l333v (7) napsal 02.11.2010 v 19:38

Nic moc celkove, ale musim uznat a klobouk dolu za tah od hondy ze udelala alspon tu alternativu cbr125r na cbr250r skoda jen ze tomu nezachovali predni svetla ale dali z vfr kazdopadne bude to dobra volba pro 18tilete, jeste aby cena nepresahla hranici 120 000kc

-LOTR- (2) napsal 02.11.2010 v 19:35

ani jedno není můj šálek kávy, netleskám

hiffson (5) napsal 02.11.2010 v 19:32

už toho nechte!

Minerva (-2) napsal 02.11.2010 v 19:26

Ze CROSS(runner)

Wenca24 (76) napsal 02.11.2010 v 19:23

Oni uz te cine sverili nejenom vyrobu ale aji vyvoj? Jinak si ty paskvili nedokazu vysvetlit...hlavne to posledni slune s pivni beckou misto vyfuku...

SirIndy (56) napsal 02.11.2010 v 19:22

No ale TDM vypada normalne, je o 20 kilo lehci a pri o 100ccm vetsim objemu ma o 20nm vetsi kroutak...

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 19:21

kysin: no, jako majitel TDM ti musím důrazně odporovat. Myšlenka byla možná při konstrukci podobná. Výsledek je ale úplně jinde.

kysin (13) napsal 02.11.2010 v 19:16

crossrunner = TDM (proste motorka v tomhle stylu)

pasolini (260) napsal 02.11.2010 v 19:16

Mám CBR600F a asi u toho i zůstane. Tady ten humus teda nemusím

Hustokrutoborec (1) napsal 02.11.2010 v 19:16

*na začátku mám na mysli masku horneta, mi to nějak uteklo..

Hustokrutoborec (1) napsal 02.11.2010 v 19:15

Tyjo, ta nová přední maska je supr, mnohem lepší než ta z roku 2007 Ale ta CBR-F.. No nevim, designem mě to teda moc nevzalo. Ani ten hornetí vejfuk se mi na tom moc nelíbí, jak je skrz tu kapotáž vidět na ty svody od motoru. Na Hornetu se mi to docela líbí, ale tady mi to tam nějak nesedí. Starý Fko mě teda bralo víc. Ale je fajn, že se k tomu vrátili.

SirIndy (56) napsal 02.11.2010 v 19:10

Od toho nikdo neceka, ze to bude do terenu, ale co ta hmotnost, malej kroutak, vykon az tak vysoko, design?

Anti (391) napsal 02.11.2010 v 19:07

Cha chá,nová kategorie...trochu upravená VFR... Vypadá to,že v motocyklovém průmyslu je stejná situace jak muzice...

pernik92 (163) napsal 02.11.2010 v 19:04

Podle me novinky HNUS... o skutrech nemluvim, Hornet 600 se ma nelibi, male CBR ma maly vykon a velikansku hmotnost, CBR-F sice pekne ze to zas daly ale ten design se me tez nelibi a to jejich pseudoenduro neni ani do terenu

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 18:59

kysin: 115 kilo na předek, 125 kilo na zadek. Upsidedoen vidle to nemá, protože to má 43mm vidle z VFR. A dokonce s ještě menšími zvdihy než má VFR samotná. Grossruner má vpředu zdvih jen 108 mm

kysin (13) napsal 02.11.2010 v 18:50

já bych třeba u toho crossrunneru čekal už upsidedown vidle, což si myslím že je dnes standart, no ale vypadá to že to má váhu posunutou víc na předek takže by mohla být i přes ty kila dobrá ovladatelnost, doufám že soudruzi od hondy vědí co dělají

Interceptor (108) napsal 02.11.2010 v 18:49

Jděte do pr.ele chcípaci jenž se vám zdá 240kg moc . VFR je silnice a váží +-stejně aniž by někdo i novináři výrazně prskali. Líbí se mi ale především CBR-F, jinak z fotek nicmoc..

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 18:46

Petr_VFR: hele a víš od čeho tady ta funkce komentářů je? Aby lidé mohli napsat svůj názor. Pokud svůj názor nechceš vyjádřit, tak ho nevyjadřuj. Ale neosočuj jiné že píší ten svůj

Veverčák (72) napsal 02.11.2010 v 18:36

scalla> vidis, a mne se ty Ducati vubec nelibi, ale nepolezu kvuli tomu pod clanek a nebudu psat srdceryvne prispevky, jaky je to hnus a jak to s danou znackou jde z kopce (tim ted nemyslim tebe, spis jine chronicke kritiky cehokoli noveho)

scalla (51) napsal 02.11.2010 v 18:30

Petr_VFR> I já ) Jo, máš pravdu, že mne nikdo nenutí to kupovat a možná si to i své kupce najde. Ale když vezmu ten humbuk kolem toho recyklátu, pak je to fakt o ničem. Porovnej třeba s tím, co představila Ducati.

Marex (2570) napsal 02.11.2010 v 18:13

Crossrunner...proč ne? Jenom ten název je trochu mimo. Na pohodový delší cesty asi fajn. Terén neee!

kysin (13) napsal 02.11.2010 v 18:08

no tak crossrunner na prvni pohled nic moc, ale uz se tesim na prvni srovnavacky a prvni testy, jen doufam ze to nebudou zase objektivni testy typu CrossRunner versus Triumph Tiger 800

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 18:03

tako koukám že na m.cz nejsme s kritickým názorem na Crossruner sami. Už i v zahraničí se ozývají kritické reakce. Na MCN už to přejmenovali na Grossrunner. Jinde tomu zase říkají Crossdresser

Pjercak (48) napsal 02.11.2010 v 17:58

EDIT::::misto parametrama Dyzajnově

Pjercak (48) napsal 02.11.2010 v 17:58

Vubec ničím mě to nezaujalo jak technicky tak parametrama a ty barvy trikolory dobre ale zlate kola už to je moc jak v cirkuse

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 17:55

scala: centrální stojan je volitelná výbava. Rám je komplet z VFR i motor. Jen přední vidle mají větší závlek aby byla motorka delší. V-tec má.

seikos (975) napsal 02.11.2010 v 17:52

scala: tady je komplet specifikace:

//bikerholic.com/2010/11/02/2011-honda-crossrunner-abs-revealed/

Veverčák (72) napsal 02.11.2010 v 17:52

Mne se ty motorky treba libi a i na VFR jsem zvedavej a urcite ho budu hodnotit az se na nema svezu a uvidim ho nazivo. A nikdo vas nenuti, abyste si to koupili

Jinak mne fascinuje, jak lidi, kteri strasne nadavaji, jak je to nesmyslne hnusne, drahe, tezke atd. nasledne intenzivne vyhledavaji vsechny dostupne detaily

Scalla> i ty, Brute? . Neni to chromovany nesmysl

RomanSS (512) napsal 02.11.2010 v 17:48

a ještě tam chyběly šťabajzny, co se plazí po motorkách, no hnus.

scalla (51) napsal 02.11.2010 v 17:45

seikos>Tu příplatkovou výbavu jsi vyčetl kde? Nemají tam za příplatek hlavní stojan (VFR800 ho má standardně)? Podle těch fotek ho totiž nemá. Asi další vylepšení ke snížení váhy. Jo, pokud jde o ten nižší výkon, má ten motor VTEC nebo nemá?




TOPlist