Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Monster se pomalu kazdym modelem presouva z urovne "Monster" smerem k plysovym a neskodnym "Priserky s.r.o." a ted zepredu diky tomu LCD panelu to vypada, jak kdyby clovek jel na kole
Multistrada fajn motor a zabava, nastesti veci co u takove motorky maji byt uz v cene aspon u toho vyssiho modelu. Bohuzel ale neprehlednutelny posun vice a vice k "vsechno je GS"
Scrambler 1100 mno na fotkach to vypada v tom lesku jak dekly z cinskeho plastu, ale asi to ma cilit na podobne lidi jako co potrebuji u skutru Sym 7 ruznych barev podsviceni displeje Scrambler byl jen jeden a zatim ani jeden z modelu se tomu nepriblizil a naopak to umeli udelat lepe jini, ale na ty si Ducati soudne doslapla a zatrhla vyrobu
Panigale V4 - no uz jsem myslel, ze nebude mezi novinkama motorka Tam asi nebude moc co vytykat, vzhled krasa, motor a parametry parada, kvalitni veci a lahodny zvuk (fakt jak Formule 1). Nicmene nabizi se jedna otazka - a to proc drtiva vetsina modelu jinych vyrobcu zni jak vykonove omezeny vysavac i s velkym objemem a proc u Ducati i pri splneni norem dokazi takovy zvuk?
Taky musím přidat svůj názor, že nová V4 je nádherná a ve verzi Speciale je to ...nemám slov. Ale neubráním se poznámce, že při pohledu z boku je pěkně vidět, jak nám kráska přibrala Tím nemyslím na váze a ano, je mi jasné, že to všechno museli někam nacpat Chtěl bych je vidět s V2 vedle sebe ...
Ducati opět do světa vyslalo snový stroj z jiné galaxie. Vzhled, zvuk a asi i příslušný mechanický gryp a fungování stroje jako takového nastavuje nová měřítka. I já si myslím že je Ducati a pak motocyklová konfekce. Je jasné že mluvím o V4, abych zase jenom nepěl ódy, moc se mi líbí nové enduro, ale ten Scrambler 1100, mě se nelíbí. Z rodin Scramblerů beru pouze scrambler desert sled, ten jediný mě oslovuje a bral bych ho. Držím Ducatce palce, ať nová V4 funguje tak jak vypadá a ať má úspěch jak v tom obchodním tak i sportovním životě. Ach jo, já snad půjdu vykrást banku.
Ehm. Už to mám : Ducati zvolila shodné vrtání válců, jako v MotoGP, tedy 81 mm, které doplnila o 53,5 mm zdvihu, což ve výsledku činí objem motoru 1.103 cm3.
Takze shrnuti:
Monster se pomalu kazdym modelem presouva z urovne "Monster" smerem k plysovym a neskodnym "Priserky s.r.o." a ted zepredu diky tomu LCD panelu to vypada, jak kdyby clovek jel na kole
Multistrada fajn motor a zabava, nastesti veci co u takove motorky maji byt uz v cene aspon u toho vyssiho modelu. Bohuzel ale neprehlednutelny posun vice a vice k "vsechno je GS"
Scrambler 1100 mno na fotkach to vypada v tom lesku jak dekly z cinskeho plastu, ale asi to ma cilit na podobne lidi jako co potrebuji u skutru Sym 7 ruznych barev podsviceni displeje Scrambler byl jen jeden a zatim ani jeden z modelu se tomu nepriblizil a naopak to umeli udelat lepe jini, ale na ty si Ducati soudne doslapla a zatrhla vyrobu
Panigale V4 - no uz jsem myslel, ze nebude mezi novinkama motorka Tam asi nebude moc co vytykat, vzhled krasa, motor a parametry parada, kvalitni veci a lahodny zvuk (fakt jak Formule 1). Nicmene nabizi se jedna otazka - a to proc drtiva vetsina modelu jinych vyrobcu zni jak vykonove omezeny vysavac i s velkym objemem a proc u Ducati i pri splneni norem dokazi takovy zvuk?
Taky musím přidat svůj názor, že nová V4 je nádherná a ve verzi Speciale je to ...nemám slov. Ale neubráním se poznámce, že při pohledu z boku je pěkně vidět, jak nám kráska přibrala Tím nemyslím na váze a ano, je mi jasné, že to všechno museli někam nacpat Chtěl bych je vidět s V2 vedle sebe ...
Moc pekne a emotivni video.
Uz se tesim az to nekdo otestuje a podeli se o to jak to jede
Ducati opět do světa vyslalo snový stroj z jiné galaxie. Vzhled, zvuk a asi i příslušný mechanický gryp a fungování stroje jako takového nastavuje nová měřítka. I já si myslím že je Ducati a pak motocyklová konfekce. Je jasné že mluvím o V4, abych zase jenom nepěl ódy, moc se mi líbí nové enduro, ale ten Scrambler 1100, mě se nelíbí. Z rodin Scramblerů beru pouze scrambler desert sled, ten jediný mě oslovuje a bral bych ho. Držím Ducatce palce, ať nová V4 funguje tak jak vypadá a ať má úspěch jak v tom obchodním tak i sportovním životě. Ach jo, já snad půjdu vykrást banku.
Všechny moc pěkné
Ehm. Už to mám : Ducati zvolila shodné vrtání válců, jako v MotoGP, tedy 81 mm, které doplnila o 53,5 mm zdvihu, což ve výsledku činí objem motoru 1.103 cm3.
Kolik má objem motoru v základu té Panigale V4? Mám dojem 1200cm ? A ten sportovní kit bude teda 1000?
Panigale V4, to je sen :) Uz od dob VFR800 rikam, ze V4 je nejlepsi motor a ted ho konecne ma i Ducati
Dvouval mrtvej :(
To se nedá svítit, je Ducati a pak jsou motorky ...
Sypu si zas popel na hlavu. Scrambler 1100 nikoli, ale Panigale V4 je umělecké dílo
Bude to raketa na dráze i v peněžence.
Jak se volá ten rohatej abych se mu mohl upsat? Ta speciale
V4 speciale bude neskutecna bestie..
Ta hadička je to retro přece.
Ta hadička musí bát nějakej omyl ne??
Tá hadička od brzdy