yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
puffybodie (390) napsal 06.11.2017 v 09:41

Takze shrnuti:

Monster se pomalu kazdym modelem presouva z urovne "Monster" smerem k plysovym a neskodnym "Priserky s.r.o." a ted zepredu diky tomu LCD panelu to vypada, jak kdyby clovek jel na kole

Multistrada fajn motor a zabava, nastesti veci co u takove motorky maji byt uz v cene aspon u toho vyssiho modelu. Bohuzel ale neprehlednutelny posun vice a vice k "vsechno je GS"

Scrambler 1100 mno na fotkach to vypada v tom lesku jak dekly z cinskeho plastu, ale asi to ma cilit na podobne lidi jako co potrebuji u skutru Sym 7 ruznych barev podsviceni displeje Scrambler byl jen jeden a zatim ani jeden z modelu se tomu nepriblizil a naopak to umeli udelat lepe jini, ale na ty si Ducati soudne doslapla a zatrhla vyrobu

Panigale V4 - no uz jsem myslel, ze nebude mezi novinkama motorka Tam asi nebude moc co vytykat, vzhled krasa, motor a parametry parada, kvalitni veci a lahodny zvuk (fakt jak Formule 1). Nicmene nabizi se jedna otazka - a to proc drtiva vetsina modelu jinych vyrobcu zni jak vykonove omezeny vysavac i s velkym objemem a proc u Ducati i pri splneni norem dokazi takovy zvuk?

DucatistaCZ (13) napsal 06.11.2017 v 09:02+1

Taky musím přidat svůj názor, že nová V4 je nádherná a ve verzi Speciale je to ...nemám slov. Ale neubráním se poznámce, že při pohledu z boku je pěkně vidět, jak nám kráska přibrala Tím nemyslím na váze a ano, je mi jasné, že to všechno museli někam nacpat Chtěl bych je vidět s V2 vedle sebe ...

blackblues (1507) napsal 06.11.2017 v 09:01

Moc pekne a emotivni video.
Uz se tesim az to nekdo otestuje a podeli se o to jak to jede

DejvGSR (52) napsal 06.11.2017 v 07:21-1+1

Ducati opět do světa vyslalo snový stroj z jiné galaxie. Vzhled, zvuk a asi i příslušný mechanický gryp a fungování stroje jako takového nastavuje nová měřítka. I já si myslím že je Ducati a pak motocyklová konfekce. Je jasné že mluvím o V4, abych zase jenom nepěl ódy, moc se mi líbí nové enduro, ale ten Scrambler 1100, mě se nelíbí. Z rodin Scramblerů beru pouze scrambler desert sled, ten jediný mě oslovuje a bral bych ho. Držím Ducatce palce, ať nová V4 funguje tak jak vypadá a ať má úspěch jak v tom obchodním tak i sportovním životě. Ach jo, já snad půjdu vykrást banku.

DOMINATOR (1260) napsal 06.11.2017 v 07:17

Všechny moc pěkné

Lech (57) napsal 06.11.2017 v 01:50

Ehm. Už to mám : Ducati zvolila shodné vrtání válců, jako v MotoGP, tedy 81 mm, které doplnila o 53,5 mm zdvihu, což ve výsledku činí objem motoru 1.103 cm3.

Lech (57) napsal 06.11.2017 v 01:02

Kolik má objem motoru v základu té Panigale V4? Mám dojem 1200cm ? A ten sportovní kit bude teda 1000?

_Hans_ (26) napsal 06.11.2017 v 00:55-1

Panigale V4, to je sen :) Uz od dob VFR800 rikam, ze V4 je nejlepsi motor a ted ho konecne ma i Ducati

KapitanMasakr (-29) napsal 05.11.2017 v 23:49

Dvouval mrtvej :(

pagliaorba (64) napsal 05.11.2017 v 22:50-1+2

To se nedá svítit, je Ducati a pak jsou motorky ...

opic26 (457) napsal 05.11.2017 v 22:32

Sypu si zas popel na hlavu. Scrambler 1100 nikoli, ale Panigale V4 je umělecké dílo

Bladerunner (650) napsal 05.11.2017 v 22:31

Bude to raketa na dráze i v peněžence.

Jindřej (472) napsal 05.11.2017 v 22:30+1

Jak se volá ten rohatej abych se mu mohl upsat? Ta speciale

Petta (377) napsal 05.11.2017 v 22:27+1

V4 speciale bude neskutecna bestie..

boneshaker (89) napsal 05.11.2017 v 21:16

Ta hadička je to retro přece.

Hostmir (1) napsal 05.11.2017 v 20:42

Ta hadička musí bát nějakej omyl ne??

Fullgas1 (746) napsal 05.11.2017 v 20:39+2

Tá hadička od brzdy

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist