Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Odpověď pana Krafta na můj dotaz ohledně případného dovozu do ČR.
obrý den,
o našem společném projektu s indickou společností Mahindra jsme již veřejnost informovali dříve. Po dvou letech intenzivní práce byla včera 15.11.2018 představena nová řada motocyklů JAWA s motorem 293ccm. Konstrukčně vychází motor z již vyráběného motoru používaného u motocyklu Mahindra Mojo. Motocykly vzniklé z této spolupráce jsou primárně určeny pro indický trh, ale je naším cílem po zahájení sériové výroby motocykly podrobit zkouškám pro splnění normy EURO 4, bez níž není možné motocykly v EU prodávat…
Níže zasíláme odkaz na video z oficiálního představení nových modelů:
Vypadá to velmi pěkně. Nešťastníci v Týnci mají opět z ostudy kabát. Pokud bolševik v Bruselu dá, možná ji začnou dovážet i k nám. Ale na cenu 50tis zapomeň. Spíš tak 150tis a to už pak nebude žádnej trhák...
Jsem z toho nadšen. Super. Je mi moc líto, že není z Čech. Nejkrásnější je ta červenka. Fakt bych si ji z nostalgie koupil. Kdyby tak přišla ještě pětistovka. Indové jsou prostě borci.
Ať je to jak je to, tak se musí uznat že v Indii motorky umí. Ať je to RE nebo tady Mahindra. Je smutné, že na druhé straně světa to jde a u nás ne. Každopádně je to retro a to teď frčí.
Co je ale pecka je počet zobrazení článku a počet příspěvků
Jen tak dále motorkari.cz a budete nejčtenější periodikum v ČR...dobrá práce
Targus - ten CAT tam je. Na fotce č.42 v galerii není dekl pod chladičem a je tam ta krabice vidět, včetně svodů do ní. Před motorem na spodní úrovni válce začíná falešný kryt (koleno) výfuku (foto č 25).
Motorka se mě líbí moc a na to, že ji ti naši matláci v týneckým mauzoleu nedokázali udělat se re pes.
Made in Pininfarina - Italian Design and Engineering
//www.auto.cz/novy-motor-znacky-jawa-odhalen-pripravuje-premiera-kompletniho-motocyklu-125251
https://www.youtube.com/results?search_query=jawa+india+2018
Pérák se mi líbí nejvíce
2018 Jawa Pérák - Factory Custom Bobber (First Look)
https://www.youtube.com/watch?v=KubMPGWyM8s
https://www.youtube.com/watch?v=Gm4oxYm0ks8
děkuji pánům z Indie, že jsou a nebojí se . Smekám.
Moc prosím, našel by se někdo z českých motorkářů a přeložil i vložil titulky této úžasné propagační entrée ???
Kucí od Mehandriho vystrčili na zlatý český ručičky svůj navoněný, vymydlený zadek.
Muc Muc
Jednu "kejvacku" poprosim a seriem na to ze je z Indie... ak sa bude buduci rok crtat ze ozaj BUDE aj v EU nedajboze zastupenie v CZ tak setriiiim ...ak nie tak R.E. 500
Vypadá to, jako by pod motorem šly ty svody do kříže.
Na fotočkách v článku ale nic podobného není. Možná přišli kluci indičtí na jiný fígl.
Čas ukáže...
Na počtu komentářů je dobře vidět, jak je u nás cokoliv na téma Jawa aktuální...
Jinak vše už napsali ostatní, to znamená že motorka je to pěkná, škoda že nepřišla dřív a od nás (ale je taky třeba pochopit proč) a nezbývá nám než čekat zda a kdy se tu první kousky objeví...
Za mě rozhodně hezčí než aktuální čínský model 350
Díval jsem se na pár videí a musím říci, že jsou Indové formáti a kanóni nejen proto, že jsou to pěkné stoje, ale také proto, že na nádrži onoho jednosedadlového stroje není napsáno žádné Perak, ale pěkně s dlouhým Pérák.
V Brně je kolaps dopravy na denním pořádku. Zavádějí se modré zóny kde s autem nemáš šanci. Tohle je ojeb systému jak víno, protože zonovani se na mot. nevztahuje a z práce jedu autem až půlhodinu na moto 10 až 15 minut. Menší objem na toto bohaté stačí.
Teď budu za chytráčka, což jako ročník 66 už trochu smím ale já to dycynky říkal . Kašlete na všechny pseudonové motorky ala Calif a valte staré dobré designové retro. No a a Indiáni to udělali, jen to mě neposlechli s motorizací. I tak ale říkám..konečně krok správným směrem
euronormy nejsou u téhle jawy problém. V indii mají už stejně přísné, převzaté (bláznivě opsali i abs u motorek nad 125ccm, takže jim oblíbené 150tky prodraží). Tenhle mahindra motor pujde do eu v neoretromodelech peugeot. Jawa cz si chrání eu trh, tak se indům zaprodali jen pro asii, ale možná když uvidí povedený vzhled a zdejší zájem, třeba pár kusů dovezou (jak to dělá třeba hyosung, daelim do 2-3 států eu).
Důležitý je celosvětový zájem, protože prodeje tříkil teda rozhodně nejsou v eu velké, ani číny jako mash400 -ta se prodává ve francii tempem 500ks ročně, ale jinde slaběji, žádné tisíce v ulicích (125tky jsou na tom lépe)
Mrkněte na poslední fotku. Zajímavé kryty na svodech k laufům. Tam by mohlo něco být. Hodně dobře schované...
Ty kryty jsou vidět i jinde, ale to je asi nejlepší detail z galerie.
Nad kryt pod motorem je vidět na jiných fotech, ale nezdá se mi, že by tam mělo něco být.
Zrovna jsem to chtěl napsat, že ta výfuková kolena jsou falešná a že výfuky jdou do katalyzátoru pod motorem. Někde, teď už přesně nevím kde, jsem četl, že motor splňuje indickou emisní normu a že ta je snad přísnější než naše euronorma. Do Evropy určitě půjde, jak opět už někde předtím psali, pod značkou BSA, otázka jestli k nám jako Jawa. Pochybuju, že besárnu by tu někdo koupil... Viděl bych to stejně jako u Enfieldu Himalayan, Evropa s mírným zpožděním oproti indickému trhu po splnění evropské homologace.
Boneshaker: Podle mě do Evropy půjde. Proč by to jinak mělo vpředu ABS a katalyzátor (na dřívější fotce prototypu jdou oba svody pod motor a pak zas ústí do těch doutníků, ta kolena jsou tudíž zřejmě jen na ozdobu).
Moc pěkná, konečně někdo udělal opravdu koukatelnou retro Jawu co má hlavu a patu, jen je smutný že se to povedlo v Indii a ne u nás. Indům tleskám, je vidět že mají Jawu rádi ...díky vy hoši opálení ... díky
honza.tar: díky za video toho Péráka ...je nádherný
Odpověď pana Krafta na můj dotaz ohledně případného dovozu do ČR.
obrý den,
o našem společném projektu s indickou společností Mahindra jsme již veřejnost informovali dříve. Po dvou letech intenzivní práce byla včera 15.11.2018 představena nová řada motocyklů JAWA s motorem 293ccm. Konstrukčně vychází motor z již vyráběného motoru používaného u motocyklu Mahindra Mojo. Motocykly vzniklé z této spolupráce jsou primárně určeny pro indický trh, ale je naším cílem po zahájení sériové výroby motocykly podrobit zkouškám pro splnění normy EURO 4, bez níž není možné motocykly v EU prodávat…
Níže zasíláme odkaz na video z oficiálního představení nových modelů:
https://www.youtube.com/watch?v=4jR2EG5nh_s
zdenekp
Njn., co se dá dělat.
Jsi krásnější, mladší a chytřejší.
Teď si rychle vymyslet výmluvu.
Ééééé, díval jsem se na fotočky bez brejlí!!!
Ty falešné svody jsem si prohlížel, ale asi málo pozorně.
Vypadá to velmi pěkně. Nešťastníci v Týnci mají opět z ostudy kabát. Pokud bolševik v Bruselu dá, možná ji začnou dovážet i k nám. Ale na cenu 50tis zapomeň. Spíš tak 150tis a to už pak nebude žádnej trhák...
Jsem z toho nadšen. Super. Je mi moc líto, že není z Čech. Nejkrásnější je ta červenka. Fakt bych si ji z nostalgie koupil. Kdyby tak přišla ještě pětistovka. Indové jsou prostě borci.
Toto se opravdu moc povedlo. Vypadají nádherně.
Podle fotek paráda, uvidíme jaká bude skutečnost. Za mě 10b. Je to o hodně hezčí než ten nastrojenej číňan a na kochačku super
Ať je to jak je to, tak se musí uznat že v Indii motorky umí. Ať je to RE nebo tady Mahindra. Je smutné, že na druhé straně světa to jde a u nás ne. Každopádně je to retro a to teď frčí.
Co je ale pecka je počet zobrazení článku a počet příspěvků
Jen tak dále motorkari.cz a budete nejčtenější periodikum v ČR...dobrá práce
Targus - ten CAT tam je. Na fotce č.42 v galerii není dekl pod chladičem a je tam ta krabice vidět, včetně svodů do ní. Před motorem na spodní úrovni válce začíná falešný kryt (koleno) výfuku (foto č 25).
Motorka se mě líbí moc a na to, že ji ti naši matláci v týneckým mauzoleu nedokázali udělat se re pes.
Made in Pininfarina - Italian Design and Engineering
//www.auto.cz/novy-motor-znacky-jawa-odhalen-pripravuje-premiera-kompletniho-motocyklu-125251
https://www.youtube.com/results?search_query=jawa+india+2018
Pérák se mi líbí nejvíce
2018 Jawa Pérák - Factory Custom Bobber (First Look)
https://www.youtube.com/watch?v=KubMPGWyM8s
https://www.youtube.com/watch?v=Gm4oxYm0ks8
Jaká kejvačka,naučte se česky, Tatrmani!
Je mi putna že je to Indie, je NÁDHERNÁ Moc bych si přál aby se sem dovážela. Tu chci
Tak za mě krásná motorka
děkuji pánům z Indie, že jsou a nebojí se . Smekám.
Moc prosím, našel by se někdo z českých motorkářů a přeložil i vložil titulky této úžasné propagační entrée ???
Kucí od Mehandriho vystrčili na zlatý český ručičky svůj navoněný, vymydlený zadek.
Muc Muc
Jednu "kejvacku" poprosim a seriem na to ze je z Indie... ak sa bude buduci rok crtat ze ozaj BUDE aj v EU nedajboze zastupenie v CZ tak setriiiim ...ak nie tak R.E. 500
Starý dvoutakt mnic nerika ale tohle se mi líbí moc. škoda jen že to neni z České kuchyně
už aby kyvku překupníci z alibaby dotlačili,
asi na vytunění použiju originál díly, které sem měl na renovaci veteránů
ST11
Vypadá to, jako by pod motorem šly ty svody do kříže.
Na fotočkách v článku ale nic podobného není. Možná přišli kluci indičtí na jiný fígl.
Čas ukáže...
Na počtu komentářů je dobře vidět, jak je u nás cokoliv na téma Jawa aktuální...
Jinak vše už napsali ostatní, to znamená že motorka je to pěkná, škoda že nepřišla dřív a od nás (ale je taky třeba pochopit proč) a nezbývá nám než čekat zda a kdy se tu první kousky objeví...
Za mě rozhodně hezčí než aktuální čínský model 350
Díval jsem se na pár videí a musím říci, že jsou Indové formáti a kanóni nejen proto, že jsou to pěkné stoje, ale také proto, že na nádrži onoho jednosedadlového stroje není napsáno žádné Perak, ale pěkně s dlouhým Pérák.
V Brně je kolaps dopravy na denním pořádku. Zavádějí se modré zóny kde s autem nemáš šanci. Tohle je ojeb systému jak víno, protože zonovani se na mot. nevztahuje a z práce jedu autem až půlhodinu na moto 10 až 15 minut. Menší objem na toto bohaté stačí.
Teď budu za chytráčka, což jako ročník 66 už trochu smím ale já to dycynky říkal . Kašlete na všechny pseudonové motorky ala Calif a valte staré dobré designové retro. No a a Indiáni to udělali, jen to mě neposlechli s motorizací. I tak ale říkám..konečně krok správným směrem
Pohoda.. peknej stroj.. peknej motor..
Smekám před klukama z Indie, moc se mi líbí . Umím si ji představit jako druhé moto v garáži na kochačky kolem komína.
euronormy nejsou u téhle jawy problém. V indii mají už stejně přísné, převzaté (bláznivě opsali i abs u motorek nad 125ccm, takže jim oblíbené 150tky prodraží). Tenhle mahindra motor pujde do eu v neoretromodelech peugeot. Jawa cz si chrání eu trh, tak se indům zaprodali jen pro asii, ale možná když uvidí povedený vzhled a zdejší zájem, třeba pár kusů dovezou (jak to dělá třeba hyosung, daelim do 2-3 států eu).
Důležitý je celosvětový zájem, protože prodeje tříkil teda rozhodně nejsou v eu velké, ani číny jako mash400 -ta se prodává ve francii tempem 500ks ročně, ale jinde slaběji, žádné tisíce v ulicích (125tky jsou na tom lépe)
Tady je to vidět dobře, že ta kolena běží dolů pod motor.
ST11, maraton, Boneshaker
Mrkněte na poslední fotku. Zajímavé kryty na svodech k laufům. Tam by mohlo něco být. Hodně dobře schované...
Ty kryty jsou vidět i jinde, ale to je asi nejlepší detail z galerie.
Nad kryt pod motorem je vidět na jiných fotech, ale nezdá se mi, že by tam mělo něco být.
maraton
Zrovna jsem to chtěl napsat, že ta výfuková kolena jsou falešná a že výfuky jdou do katalyzátoru pod motorem. Někde, teď už přesně nevím kde, jsem četl, že motor splňuje indickou emisní normu a že ta je snad přísnější než naše euronorma. Do Evropy určitě půjde, jak opět už někde předtím psali, pod značkou BSA, otázka jestli k nám jako Jawa. Pochybuju, že besárnu by tu někdo koupil... Viděl bych to stejně jako u Enfieldu Himalayan, Evropa s mírným zpožděním oproti indickému trhu po splnění evropské homologace.
Boneshaker: Podle mě do Evropy půjde. Proč by to jinak mělo vpředu ABS a katalyzátor (na dřívější fotce prototypu jdou oba svody pod motor a pak zas ústí do těch doutníků, ta kolena jsou tudíž zřejmě jen na ozdobu).
Moc pěkná, konečně někdo udělal opravdu koukatelnou retro Jawu co má hlavu a patu, jen je smutný že se to povedlo v Indii a ne u nás. Indům tleskám, je vidět že mají Jawu rádi ...díky vy hoši opálení ... díky