Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě se to líbí a výkon? Nebuďte směšní Jestli to bude mít 200, nebo 185 kobyl je snad jedno, pojede to stejně rychle. Důležitější je podvozek a charakteristika motoru
Buell už NIKDY víc! Zase ten bezva rám, co ti uškvaří nohy, zase ty ventilátory, co budou hučet dalších 189 hodin po otočení klíčku, zase ta klepatůra celého těla úplně všude ještě další den.Zase to zavírání v zatáčce. Toto bude mašina jen pro opravdové buellmaniaky, co překousnou všechny neduhy jen z toho důvodu, že mají na nádrži značku Buell.
Otázkou zůstává zda bude sehnatelná i u nás... HD moc Buell nepropagoval a buď si klient cestu našel sám nebo o něm vlastně nevěděl..
Jinak o výkonu píší, že jde o špičkovej výkon na zadním kole a ne na klice (jako uvádí např. Japonci - pak je hned z 200koní na klice u ZX-10R koní 156 na zadním kole). I když rozdíly jsou i zde - u 1125R uváděl Buell 146 koní na zadní a přitom má dle dyna o 10 koní méně...
Fakt povedená mašina , sice to chce ještě pár detailů dopilovat (hlavně ty dvě trubičky výfukového potrubí s tlumičem) , ale jinak je to fakt hodně pěkná mašina! Takhle měl vypadat 1125R hned a myslím že by tu původní značka Buell pořád ještě byla! I když pro mě to bude vždycky Buell , akorát teď s nápisem EBR na nádrži...
Tak na desin italek to nemá a jestli bude úspěšný v závodech je hudba budoucnosti.V každém případě je fajn,že i když Buell jako značka neexistuje ta aspoň ten EBR,no.
Klobouk dolů!Po tom,jak to udělali s Buellem u H-D manažeři (dobře,že je za to hned Willy G.Davidson z firmy vyhodil a bez zlatýho padáku!!! ),fakt super práce!Mi to připadá,že z posledního Bulíka vzal drobet designu a všechny výhody superbiků a dal to dohromady na jeden bajk!!! Fakt moooc hezký,teď by to eště chtělo znát cenu?
Co se designu týče, tak to by mi seděl úplně v pohodě, i xindl.
Ale mě se spíš líbí těch 164kg. Kolik to bude i s tekutinama? 185kg? To je dost peklo na seriovku, jestli to tak teda zůstane.
To axa-pneu: Ty jsi fakt borec Kolik si toho na Buellu najezdil?? Celkem jsi mě pobavil
Konečně pořádná značka Paráda
moc hezký, přál bych tomu projektu úspěch sportovní i komerční
Vaaau ono to ma max vykon az pri 11500 otackach... Tak to by mohlo nekam pres tech 180 koni klidne jit.
Krásné "kladivo na čarodějnice". Moc bych si přál, aby to Mr. Buell znovu rozjel na plné pecky a ukázal těm páprdům v HD, že se pekelně mýlili...
Mě se to líbí a výkon? Nebuďte směšní Jestli to bude mít 200, nebo 185 kobyl je snad jedno, pojede to stejně rychle. Důležitější je podvozek a charakteristika motoru
Buell už NIKDY víc! Zase ten bezva rám, co ti uškvaří nohy, zase ty ventilátory, co budou hučet dalších 189 hodin po otočení klíčku, zase ta klepatůra celého těla úplně všude ještě další den.Zase to zavírání v zatáčce. Toto bude mašina jen pro opravdové buellmaniaky, co překousnou všechny neduhy jen z toho důvodu, že mají na nádrži značku Buell.
Otázkou zůstává zda bude sehnatelná i u nás... HD moc Buell nepropagoval a buď si klient cestu našel sám nebo o něm vlastně nevěděl..
Jinak o výkonu píší, že jde o špičkovej výkon na zadním kole a ne na klice (jako uvádí např. Japonci - pak je hned z 200koní na klice u ZX-10R koní 156 na zadním kole). I když rozdíly jsou i zde - u 1125R uváděl Buell 146 koní na zadní a přitom má dle dyna o 10 koní méně...
No jo BUELL je frajer...
nádhera
Pěknej bulík!
Dobrý líbí se mi to...jen spíš uznávám stejný tvar obou ráfků na jedný motorce.Výfuk vypadá jak z garáže od Tondy Podržkoštěte.
Ani verze rr nemá výkon bmw, natož serie. Zajímalo by mě co to je namontováno dole před přední vidlicí.
výkon jako S1000RR?? ale no ták
Fakt povedená mašina , sice to chce ještě pár detailů dopilovat (hlavně ty dvě trubičky výfukového potrubí s tlumičem) , ale jinak je to fakt hodně pěkná mašina! Takhle měl vypadat 1125R hned a myslím že by tu původní značka Buell pořád ještě byla! I když pro mě to bude vždycky Buell , akorát teď s nápisem EBR na nádrži...
Ať se mu daří, tohle opravdu stojí za to...
Tak na desin italek to nemá a jestli bude úspěšný v závodech je hudba budoucnosti.V každém případě je fajn,že i když Buell jako značka neexistuje ta aspoň ten EBR,no.
Klobouk dolů!Po tom,jak to udělali s Buellem u H-D manažeři (dobře,že je za to hned Willy G.Davidson z firmy vyhodil a bez zlatýho padáku!!! ),fakt super práce!Mi to připadá,že z posledního Bulíka vzal drobet designu a všechny výhody superbiků a dal to dohromady na jeden bajk!!! Fakt moooc hezký,teď by to eště chtělo znát cenu?
Nóóóó musím říct že mě se to líbí narozdíl od tý plísňě posledních modelů od Buella
Milosek.m> spíš na Duchcáti, Aprilka když už jede ve čtyřhrnku
a kua že by kladivo na duc a aprilku? no snad to dotahne do konce a bude mit to, co pišou
hold Erik umí se budou v Harley ještě divit
Co se designu týče, tak to by mi seděl úplně v pohodě, i xindl.
Ale mě se spíš líbí těch 164kg. Kolik to bude i s tekutinama? 185kg? To je dost peklo na seriovku, jestli to tak teda zůstane.
Kola a podsedlovka maska by chtěla trošku doladit
Ano slušné na znovu rodícího se "Buella". Ale myslím, že k dokonalosti by asi jen ta maska chtěla jemně předělat, nebo spíš dodělat. Jinak ok!
Tak to je narez... Mit ty prachy, letim pro ni
EBR ... EBR ... EBR jen tak dál
nádhera! Kam se hrabou japonci a italky