husqvarna_svartpilen_801_2




Kolik že to najede?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SensationBlaack (-18) napsal 09.04.2013 v 09:52

Super clanek takovych by tu klidne mohlo byt vic

Boss.trx850 (3) napsal 09.04.2013 v 09:49

Článek k zamyšlení. Líbí se mi.

moga (60) napsal 09.04.2013 v 09:37+2

To: Foky. Musim se zastat tvurcu. Co chces napr. psat o kluznych loziskach. Bud je spravne navrzeno (sirka, prumer cepu vule) a nebo ne. To samy vacka. Jeji opotrebeni souvisi jak dobre je navrzena, jaky je zrychleni ventilu, jak jsou dlouhy nabehy a sebehy...V manualu mas jakou mas pouzivat kde kapalinu (brzdovku, olej...) a kdy ma co menit a pripadne promerovat stupen opotrebeni. Co vice by si chtel, jako normalni uzivatel resit?

alexa7 (101) napsal 09.04.2013 v 09:36

Ja v tom extra nevidím problém, že si fabrika dá niečo vyvinúť. Však ktorákolvek motorka je poskladaná od milion dodavaťelov.
Keby som bol špecialista na motory, prečo by som si neprivyrobil s nejakou sekačkou na trávu?

foky (156) napsal 09.04.2013 v 09:18-2+4

Musím se přiznat, že mám z článku rozpoluplný dojem. Především z té odborné stránky. Věta "motor se prý líp zahřeje klidnou jízdou" mne po ránu celkem pobavila. "prý" - to jako jedna paní povídala, nebo to někdo ví? Těšil jsem se jak si přečtu o problematice opotřebení ložisek, vaček, kroužků, o vlastnostech a specifikacích olejů a jejich vlivu na životnost motoru atd. Škoda.

rrss (0) napsal 09.04.2013 v 09:15+1

krfe na úplném začátku: moje BMW najelo přes 50 000 km se mnou za necelých 5 let. Od té doby mi psali 2 další majitelé, že pořád jezdí, a co jsem na něm za 5 let servisoval.

K článku: Krásný článek, se vším souhlas, až na úplný konec, tam nesouhlasím:

"motor se prý líp zahřeje klidnou jízdou na menší zatížení" - proč prý? Takhle napsané to snižuje hodnotu článku. Podložit to něčím nebo to nepsat...

"Řazení jedničky, hlavně u studeného motoru, jde provést ještě před spuštěním motoru a převodovce to bude, věřte, milé"

No jo, ale co axiální zatížení ložiska při studeném motoru (tj. hustý a steklý olej + jiné než provozní vůle)?

tkubik2004 (-1) napsal 09.04.2013 v 09:11

fajné počtení!

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 09.04.2013 v 08:59

Pěkný článek

moga (60) napsal 09.04.2013 v 08:55

A uplne jsem zapomnel na:
//www.fev.com/
https://www.avl.com/industry
//www.brp-powertrain.com

moga (60) napsal 09.04.2013 v 08:52+2

Ono v tom clanku chybi spusta dalsich zajimavych odkazu. Napr.
//www.hc-concepts.at/
//www.hpe.eu/design-chain/design
//www.mahle-powertrain.com/
//www.holzer-gruppe.com
//www.oralengineering.com
//www.technique-engineering.it/
atd

Takze bych s autorem spise souhlasil.

Rajce2 (26) napsal 09.04.2013 v 08:50-3+17

Můj názor je, že tohle všechno povede ke "garážovým" výrobnám, kde si sice každej dýl počká a asi i víc zaplatí, ale dostane přesně to, co chce. A navíc ví, že týpci se budou sakra snažit udělat dobrej stroj, protože dobrá pověst se tvoří léta a na její zničení stačí velmi málo.
Konec konců tenhle trend už můžem vidět např. u žrádla - i přesto, že si můžete koupit papriku/šunku/džus/cokoliv v supermarketu za pakatel, víc a víc lidí si radši připlatí (nebo nekoupí tak často) a vyrazí někam na farmu, podpoří drobnýho podnikatele (ano - toho "parazita" ) a ještě se skvěle a s čistým svědomím nadlábne.
Bude to krásný svět, až si ty velký m*dky svou vlastní nenažraností pod sebou tu větvičku nadobro podřežou a vyklidí prostor poctivým a pracovitým lidem

Žabinátor (69) napsal 09.04.2013 v 08:43-2+13

Froggy>>> No, to docela je, protože meziplynem vyrovnáš (zvíšíš) otáčky motoru s následně vyššíma otáčkama převodovky na nižšim stupni a řazení bude daleko šetrnější (krásně to do sebe lupne a nebude se to navzájem prát), mysli si co chceš, ale je to tak

froggy (-20) napsal 09.04.2013 v 08:25-21+1

to je teda odborník, když říká že se má řadit dolů s meziplynem :-/

seikos (975) napsal 09.04.2013 v 08:22-3+2

Outsourcing určitě platí pro motory kde je veliký tlak na cenu z důvodu konkurenčního prostředí. Typicky pro motory pod 600ccm. Prémiové modely si fabrika většinou konstruuje sama a když už ne, tak pomocí firem, se kterými obvykle pracuje dlouhá léta a tak je zajištěná návaznost k předchozím modelům. A tyto firmy jsou často i většinově vlastněny těmito fabrikami.
Takže já bych to neviděl tak zle, jak je popisováno v článku

The_D (1) napsal 09.04.2013 v 08:07

Člověk by se až divil, jak to chodí :-/.. Díky za info, dosti zajímavé počtení.

Majki (672) napsal 09.04.2013 v 08:07+2

trochu drsné a o lidské debilitě vypovídající video, avšak ukazující naprosto neuvěřitelnou životnost starých dobrých motorů suzuki //www.youtube.com/watch?v=oDdKDVdKA8g

Váňa (33) napsal 09.04.2013 v 07:39+7

Moc pěkný Bohužel jen potvrzení toto, že ekonom vítězí nad konstruktérem stále častěji...

kawa...pavel (101) napsal 09.04.2013 v 06:56+4

Zajímavej článek Za (klidně anonymní) zpovědi konstruktérů, nebo jiných mágů přes motorky se tady přimlouvám...laik se dycky rád něco dozví. Supr chlapi.

Šafry (45) napsal 09.04.2013 v 06:19+2

Pěkný článek. Díky za info, je to zajímavé

krf (2) napsal 09.04.2013 v 06:04+2

10 let a 100tkm :-/ stejně motorku zabije hloupý uživatel

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist