Indie všemi smysly 3.díl

Motocyklová sólo výprava do země prastarých kultur a tradic. Do země úžasných lidí a dobrého jídla. Do země plné nádherné přírody v kontrastu s ekologickou lhostejností. Do země, kterou budete buď milovat, nebo nenávidět.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

V minulém díle jsem strávil pár dní na plážích indického státu Goa. Subtropické vlhké podnebí mi dává zabrat, proto se balím a vyrážím skrze kokosové a bananové plantáže na východ. Čím více se dostávám do vnitrozemí, tím vyprahlejší je krajina a tepltoty stoupají ke 40°C. Po cestě potkávám mnoho zajímavostí, které mě mnohdy zanechají s otevřenou pusou a kroutící hlavou. Dozvím se i něco o způsobu obživy místních obyvatel.
Po dlouhé a náročné cestě přijíždím do Chennai. Čtyř miliónového města na břehu Bengálského zálivu.

Setkávám se s mým novým francouzským přítelem Tonym, který mě ubytuje u sebe doma a provede městem. A je to úžasná podívaná. Rád bych navštívil i továrnu Royal Enfield a viděl její výrobu. Jak to dopadne a jaké překvapení mě čeká se dozvíš ve videu.
Příště se společně podíváme do Váránasí. Prastarého města na břehu posvátné řeky Gangy.

Michal Prskavec - (Odebírat články autora)

Autoři článku obdrželi prémie 6 Kč od 2 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.