Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pivko (68) napsal Dnes v 10:24
... Náramek na pinďoura by byl přinosnější ...
Nikde není psáno, že si ten náramek musíš dát na zápěstí. No ale to bys pak jezdil jen kolem radarů
Z článku a komentářů jsem si udělal závěr, že je to řešení pro ty, co nemají / nechtějí sluchátka
viz
Manzak (4) napsal Dnes v 10:46
Me to smartfoun pousti do sluchatek v helme, takze bych to timto naramkem uz moc nevylepsil.
...jinak třeba TomTom rider databáze po Evropě funguje na radary dost spolehlivě, kupříkladu všechny ty italské nesmysly to hlásí, v Rakousku odzkoušeno též, takže spárování s HFkem do helmy je dozajista dostatečné řešení.
Malá připomínka... Je to svým způsobem fajn věc, ale v době, kdy takřka každý vlastní "chytrý" telefon (když není chytrý majitel, musí být chytrý telefon ), k dispozici jsou tuny aplikací se seznamem snad všeho, za pár šupů se dá z té "hnusné komunistické zemičky" zvané Čína objednat za méně než 1 dolar objednat Bluetooth Sports Handsfree sluchátka, která mají slušnou výdrž, stojí nula, nula nic a umožňují dát zvukem najevo, že se něco blíží. Takže vzít telefon a místo hudby, co už dlouho neposloucháte, případně místo tel. čísel bývalých přítelkyň, nainstalovat dotyčnou aplikaci, spárovat s dotyčným sluchátkem, případně se sadou, kterou má taky dost lidí, a jezdit. Nevyhazovat zbytečně peníze za něco, co stejně stoprocentní úspěšnost mít nebude (a co má, že?). Máte více možností:1) Telefon s aplikací + sluchátko, 2) Telefon s navigací, jejíž součástí jsou i radary a měřené úseky, případně porovnání rychlosti s GPS + sluchátko/sada, 3) Telefon s aplikací + "chytré hodinky", které zavibrují, když je třeba. Je toho možná víc, ale dát 3.500,- Kč za něco, co je do určité míry už součástí jiných zařízení nebo aplikací, mi nepřijde moc rozumné, stejně jako ten náramek není moc "cool" nebo "in"
Neviem. Ja by som tiež skôr privítal radarový detektor na telo s bluetooth výstupom, je mi jasné, že to nepomôže proti laseru (pokiaľ nemá hliadka zapnutý zároveň aj radar) ani videokamerám (úsekové merania), ale odchytenie policajtom mi príde ako väčšie riziko, zo stacionáru nemám zatiaľ nič (ale poznám jedného človeka, čo dostal v IG-L zóne v AT), policajti ma chceli pokutovať celkom 3 razy (1-krát som sa ubránil, 1 je v konaní, hoci tam moc šancu na úspech nevidím, preto píšem chceli). A od zavedenia toho nariadenia som napríklad v Rakúsku via razy bol. Plus v niektorých krajinách (napr. IT) platí, pokiaľ viem, povinnosti stacionáry označovať.
V Česku sú detektory legálne, otázka je, ako by ho objavili? Prudko som spomalil, lebo sa mi zdalo, že je u cesty zajac. Policajti ho nevideli? Možno si ho len nevšimli, možno sa mi to len zazdalo, videl som hnedú šmuhu, nemám čas 5 sekúnd skúmať, o čo ide, musím myslieť na svoju bezpečnosť. Budú ma vyzliekať?
Mimochodom, vo Francúzsku sú nelegálne akékoľvek zariadenia, ktoré upozorňujú na stacionáry, napríklad aj navigácia s ich zoznamom.
Malá připomínka... Je to svým způsobem fajn věc, ale v době, kdy takřka každý vlastní "chytrý" telefon (když není chytrý majitel, musí být chytrý telefon ), k dispozici jsou tuny aplikací se seznamem snad všeho, za pár šupů se dá z té "hnusné komunistické zemičky" zvané Čína za méně než 1 dolar objednat Bluetooth Sports Handsfree sluchátka, která mají slušnou výdrž, stojí nula, nula nic a umožňují dát zvukem najevo, že se něco blíží. Takže vzít telefon a místo hudby, co už dlouho neposloucháte, případně místo tel. čísel bývalých přítelkyň, nainstalovat dotyčnou aplikaci, spárovat s dotyčným sluchátkem, případně se sadou, kterou má taky dost lidí, a jezdit. Nevyhazovat zbytečně peníze za něco, co stejně stoprocentní úspěšnost mít nebude (a co má, že?). Máte více možností:1) Telefon s aplikací + sluchátko, 2) Telefon s navigací, jejíž součástí jsou i radary a měřené úseky, případně porovnání rychlosti s GPS + sluchátko/sada, 3) Telefon s aplikací + "chytré hodinky", které zavibrují, když je třeba. Je toho možná víc, ale dát 3.000,- Kč za něco, co je do určité míry už součástí jiných zařízení nebo aplikací, mi nepřijde moc rozumné, stejně jako ten náramek není moc "cool" nebo "in"
...šlo by mi hlavně o IT, z Francie čerstvé zkušenosti ani tak nemám. Ale IT venkov je naprosto nesmyslně přeplácán nekonečnými padesátkami i mimo obydlené úseky a skutečně v každém větším městečku jsou minimálně dva sloupky, kde by mohl být radar. Snažím se do nich pokaždé koukat a z čiré statistiky jsem dospěl k názoru, že skutečný radar je tak v 1 ze 100 a to v nějakém fakt velkém městě. Možná je v tom systém, že se ty kamery přendavají mezi sloupky, ale spíš ne. Tákže... ze zkušenosti jsem ty sloupky úplně přestal řešit a statistika je zatím 1ks doručeného lejstra v angličtině z nějakého městského ouřadu titěrné vísky v Toskánsku. A předejděme diskusi o jazykové mutaci konstatováním právníků z DAS, že pokuta v lokálním jazyce je jenom "doporučení", platná je teoreticky i v italštině...
No to je pravda, asi si začnu dávat větší pozor. Letos ale například v Taxenbachu mě to vyblejsklo a v tu chvíli jsem měl na tachometru myslím, 57km/h. Spali jsme tam, tak jsem se šel podívat, jestli to je typ radaru, který fotí i zezadu a byl to on. No nic nepřišlo, tak si myslím, nebo spíš doufám, že přestupky tohoto typu budou tolerovat. No uvidím v létě. Frčíme do Provance.
deluxa, nema to spolecneho s dopravou nic, je to jen dalsi prijem pro statni pokladnu. A proc teda rovnou nezavedou myta? Protoze tohle je pruchodnejsi, ovce nebrblaji jako by brblaly u zavedeni myta, navic si spousta vohnoutu mysli ze to bezpecnosti pomaha.
Ne nezakrikl jsi to Micky, a ani nemas stesti, jen nevis ze nove se to posila i mezinarodne, takze az priste nekam pojedes, a vyblejsknou te tam, tak ti prijde oznameni az domu. Cili se ti zacne rapidne rozsirovat i seznam tech co znas a stalo se jim to taky.
Za mě dobrá věcička, ale 3500,- za to fakt nedám. Už jezdím téměř 15 let každoročně mimo naše hranice a už mě i vyblejsklo několik radarů (hlavně Rakousko, Francie...), ale nikdy mi nic nepřišlo. A ani neznám nikoho, komu by něco někdy přišlo a to samé platí o laděných výfucích U aut těch případů znám docela dost, ale u motek ani jeden. Nejezdím žádnou kudlu, ale nad hranicí povolené rychlosti asi jako skoro každý jsem velice často.
Nikdy žádný problém. Možná mám jen štěstí a doufám, že jsem to teď nezakřikl. Takže za 1000,- možná pro dobrý pocit, ale jinak budu jezdit dál jako dosud.
Celkom by ma zaujimalo co ma spolocne plynulost a bezbecnost na cestach zo stacionarnym radarom co foti a rozposiela pokuty ked idete o 1km/h viac a nie ste robot. Lebo to sa vlastne aj ocakava ze "skoro kazdy" zalati. Zavedme potom prechodne myta po celej Europe cez kazdu dieru ktorou pojdete. Aspon to nebude klamanie a zavadzanie ludi.
Targus,,,ten zlodejsky system uz mate aj vy v CZ videl som pokutu poslanu od Vas zo stacionarky, tam bolo +3km/h a posielalo sa to. Akurat ze ta znacka uz bola skartovana ( firemne auto, majitel, vodic neznamy) takze si s tym zrejme mozu vytriet rit. U nas sice stacionarky nie su ale mame tu policajtov "operujucich" za stromom, po krikoch a v priekopach.
Targusi a ty si uplně blbej,nebo schválně nechápeš?Twoe,dyk zatím 99% lidí včetně mě přišly pokuty z venku ze stacionárů a ty to v seznamu má.Takže ještě jednou.Co je zbytečnýho na tom,že zpomalim ve městě z 60ti na 50 při průjezdu okolo stacionáru?
Proti přenosnejm to není,ale to snad víme všichni a jakákoli diskuze tady pod článkem je o nich zbytečná..
jakože nemůžu nesouhlasit s názorem velkého vševědoucího Targuse? Nesouhlasím s tím, co jsi napsal, podle mě to nejsou vyhozené prachy a s tím návodem taky nesouhlasím, nemůžu to vyjádřit?
Jojo, fotí. Co pomůže, je dobře uvázaná bagáž, ale to si zas koleduješ o problém s živým policajtem...
Anebo připojení PAV-íka, protože ten nemá registraci a na ručně malovanou SPZ tě nikdo neuloví. Btw. dají se sehnat i zcela nové...
Ale s PAV-íkem asi jezdit nebudeš...
fotí i zadek kámo. Mám z Francie i Maďarska zkušenost. Náramek na pinďoura by byl přinosnější . Taky jezdím raději tam kde svět je ještě jakž tak v pořádku.
Ano,dneska už fotěj radary i zadek motorky.Asi ne všechny,ale pár pokut už přišlo..
Targus:twoe to ses rozepsal...Jakej je problém aktualizovat seznam,když jedu třeba na prodlouženej víkend do Alp?A jakej je problém tam na to drnčení na 20m zpomalit ?
Mě zatím z venku přišly pokuty jen z těchhle stacionárů,který opravdu s prevencí nemaj nic společnýho
Normální policajti mě v rakousku měli na ručnim radaru,ale když viděli,že to s brzděním do obce myslim vážně,tak se jen otočil na jiný vozidlo a to sem u cedule určitě nejel 50..
Za mě super výrobek
Pokud bych se měl podělit se zkušenostmi, jak se alespoň POKUSIT vyhnout pokutám, tak:
1/ ignorovat země, které tento zlodějský systém zavedly. Ano, je faktem, že pak bychom nemohli skoro nikam, ale opravdu nevím, proč bych měl sponzorovat Macrona, který posílá pokuty za překročení rychlosti o 1 (slovy jeden) km/h. Fakt ne, ať si strčí svou krásnou zem i s památkami, lahodnými sýry a znamenitými víny do míst, kde záda ztrácejí své slušné jméno.
2/ bezprostředně po příjezdu mašinu jakože prodat, nebo aspoň změnit RZ (postaru SPZ). Pár snaživců odpadne - vyzkoušeno.
3/ změnit RZ alespoň před dalším odjezdem do země, ze které přišla pokuta. Pokud vyloženě neuděláte průser, je takřka nulová možnost, že na vás přijdou.
4/ dobře si pročíst papíry s přišedším flastrem. Pokud vymáhá pokutu město a nikoli státní orgán, je šance na vymožení pokuty ještě více minimalizována. Sází se pouze na vaši předposranost.
To je případ ČR, kde radary provozují soukromé společnosti za paušální částku a obejitím zákona, tzv. průplachem přes městskou policii následně města vymáhají flastry za to, že jste ve dvě ráno nejeli třicítkou okolo radnice.
5/ ještě před výjezdem do světa, resp. EU přepsat mašinu na babičku, která sedí nejlépe v domově důchodců, o něco málo hůře pak na výminku naproti vaší kuchyni, a ani ji nenapadne jet někam na rajz. To je naprosto ideální stav.
6/ ještě lepší je pak mít motku na papírech zemřelého. Naprostá pohoda, protože neotravuje ani ten pošťák. Je ovšem fakt, že to jsou povětšině dvoutaktní Jawy, které až tak velký problém s překračováním rychlostí nemají.
7/ a poslední, mně známý spolehlivý způsob, jak alespoň umenšit finanční ztráty je najít si svého Ukrajince.
Existují na Ukrajině lidé, kteří si přivydělávají přebíráním doporučených dopisů ze zahraničí. Majitel motky - "objektivně zodpovědný pachatel" se může vyhnout platbě do erární kasy tím, na napráská skutečného řidiče. Pokud tak učiní a odpovědná osoba skutečně existuje a přebere dopis se žádostí o vyrovnání finančního schodku, majitel je z placení vyvázán. Splnil svou povinnost. Naprášil vraha - pardon - narušitele bezpečnosti silničního provozu a může se dál vesele producírovat v zemi, kde tuto vraždu - pardon - překročení rychlosti spáchal. Bude ho to stát poštovné za dopis eráru a polovinu vymáhaného flastru, kterou pošle ukrajinskému Vasilovi proti mailem zaslanému skenu přebraného dopisu.Dál už to je pouze na eurosoudruzích, jak vypáčí pokutičku z Ukra, který sice poštu přebírá, ale k placení se jaksi nemá a nemá.
Jediná efektivní obrana je detektor radarových vln, případně jejich rušička, která je ovšem jaksi zakázána zřejmě všude na světě.
A pokud máte výrobek, který má v sobě i systém GPS se seznamem stacionárních kamer měřících rychlost odečtem času projetím přes dvě bílé čáry, máte slušně našlápnuto na minimalizaci flastrů.
Spárování takové hračky s tímto náramkem by pak bylo ideálním stavem, který by mohl nastat v zemích debilů, snažících se vylepšovat své mínusové rozpočty středověkými formami ožebračování pocestných.
Špatně čteš, chlape. Je tam seznam míst, na kterých byl zaznamenán radar. Tudíž musíš denně aktualizovat a tajně doufat, že nebudeš brzdit zbytečně. A ono ti stejně do poštovní schránky něco přistane, to se neboj.
3500,-Kč? To je míň, než várka pokut co mi vždycky přijde po výletu na západ ať se snažím jak se snažím. Beru to
Stacionární radary většinou nemají nic společného s prevencí, ochranou atd a proto proti nim budu nasazovat cokoliv smysluplného. Šmejdi jedni...
Parádní nápad Jen v Itálii to nejspíš sežere baterku za chvíli, neb stacionárních radarů je tam v každém městečku několik. Tedy - většina výhružně tvářících se oranžových sloupků je fejk, rozbitých, prázdných nebo jen s namalovaným objektivem kamery, ale těžko se na dálku pozná, který to je. Taky bych nevěřil, že někdy pokuta z IT přijde a ono jo Zásadní otázka tedy zní: bere to všechny "radary" nebo jen ty skutečné?
Pivko (68) napsal Dnes v 10:24
... Náramek na pinďoura by byl přinosnější ...
Nikde není psáno, že si ten náramek musíš dát na zápěstí. No ale to bys pak jezdil jen kolem radarů
Z článku a komentářů jsem si udělal závěr, že je to řešení pro ty, co nemají / nechtějí sluchátka
viz
Manzak (4) napsal Dnes v 10:46
Me to smartfoun pousti do sluchatek v helme, takze bych to timto naramkem uz moc nevylepsil.
...jinak třeba TomTom rider databáze po Evropě funguje na radary dost spolehlivě, kupříkladu všechny ty italské nesmysly to hlásí, v Rakousku odzkoušeno též, takže spárování s HFkem do helmy je dozajista dostatečné řešení.
Malá připomínka... Je to svým způsobem fajn věc, ale v době, kdy takřka každý vlastní "chytrý" telefon (když není chytrý majitel, musí být chytrý telefon ), k dispozici jsou tuny aplikací se seznamem snad všeho, za pár šupů se dá z té "hnusné komunistické zemičky" zvané Čína objednat za méně než 1 dolar objednat Bluetooth Sports Handsfree sluchátka, která mají slušnou výdrž, stojí nula, nula nic a umožňují dát zvukem najevo, že se něco blíží. Takže vzít telefon a místo hudby, co už dlouho neposloucháte, případně místo tel. čísel bývalých přítelkyň, nainstalovat dotyčnou aplikaci, spárovat s dotyčným sluchátkem, případně se sadou, kterou má taky dost lidí, a jezdit. Nevyhazovat zbytečně peníze za něco, co stejně stoprocentní úspěšnost mít nebude (a co má, že?). Máte více možností:1) Telefon s aplikací + sluchátko, 2) Telefon s navigací, jejíž součástí jsou i radary a měřené úseky, případně porovnání rychlosti s GPS + sluchátko/sada, 3) Telefon s aplikací + "chytré hodinky", které zavibrují, když je třeba. Je toho možná víc, ale dát 3.500,- Kč za něco, co je do určité míry už součástí jiných zařízení nebo aplikací, mi nepřijde moc rozumné, stejně jako ten náramek není moc "cool" nebo "in"
Neviem. Ja by som tiež skôr privítal radarový detektor na telo s bluetooth výstupom, je mi jasné, že to nepomôže proti laseru (pokiaľ nemá hliadka zapnutý zároveň aj radar) ani videokamerám (úsekové merania), ale odchytenie policajtom mi príde ako väčšie riziko, zo stacionáru nemám zatiaľ nič (ale poznám jedného človeka, čo dostal v IG-L zóne v AT), policajti ma chceli pokutovať celkom 3 razy (1-krát som sa ubránil, 1 je v konaní, hoci tam moc šancu na úspech nevidím, preto píšem chceli). A od zavedenia toho nariadenia som napríklad v Rakúsku via razy bol. Plus v niektorých krajinách (napr. IT) platí, pokiaľ viem, povinnosti stacionáry označovať.
V Česku sú detektory legálne, otázka je, ako by ho objavili? Prudko som spomalil, lebo sa mi zdalo, že je u cesty zajac. Policajti ho nevideli? Možno si ho len nevšimli, možno sa mi to len zazdalo, videl som hnedú šmuhu, nemám čas 5 sekúnd skúmať, o čo ide, musím myslieť na svoju bezpečnosť. Budú ma vyzliekať?
Mimochodom, vo Francúzsku sú nelegálne akékoľvek zariadenia, ktoré upozorňujú na stacionáry, napríklad aj navigácia s ich zoznamom.
Malá připomínka... Je to svým způsobem fajn věc, ale v době, kdy takřka každý vlastní "chytrý" telefon (když není chytrý majitel, musí být chytrý telefon ), k dispozici jsou tuny aplikací se seznamem snad všeho, za pár šupů se dá z té "hnusné komunistické zemičky" zvané Čína za méně než 1 dolar objednat Bluetooth Sports Handsfree sluchátka, která mají slušnou výdrž, stojí nula, nula nic a umožňují dát zvukem najevo, že se něco blíží. Takže vzít telefon a místo hudby, co už dlouho neposloucháte, případně místo tel. čísel bývalých přítelkyň, nainstalovat dotyčnou aplikaci, spárovat s dotyčným sluchátkem, případně se sadou, kterou má taky dost lidí, a jezdit. Nevyhazovat zbytečně peníze za něco, co stejně stoprocentní úspěšnost mít nebude (a co má, že?). Máte více možností:1) Telefon s aplikací + sluchátko, 2) Telefon s navigací, jejíž součástí jsou i radary a měřené úseky, případně porovnání rychlosti s GPS + sluchátko/sada, 3) Telefon s aplikací + "chytré hodinky", které zavibrují, když je třeba. Je toho možná víc, ale dát 3.000,- Kč za něco, co je do určité míry už součástí jiných zařízení nebo aplikací, mi nepřijde moc rozumné, stejně jako ten náramek není moc "cool" nebo "in"
...šlo by mi hlavně o IT, z Francie čerstvé zkušenosti ani tak nemám. Ale IT venkov je naprosto nesmyslně přeplácán nekonečnými padesátkami i mimo obydlené úseky a skutečně v každém větším městečku jsou minimálně dva sloupky, kde by mohl být radar. Snažím se do nich pokaždé koukat a z čiré statistiky jsem dospěl k názoru, že skutečný radar je tak v 1 ze 100 a to v nějakém fakt velkém městě. Možná je v tom systém, že se ty kamery přendavají mezi sloupky, ale spíš ne. Tákže... ze zkušenosti jsem ty sloupky úplně přestal řešit a statistika je zatím 1ks doručeného lejstra v angličtině z nějakého městského ouřadu titěrné vísky v Toskánsku. A předejděme diskusi o jazykové mutaci konstatováním právníků z DAS, že pokuta v lokálním jazyce je jenom "doporučení", platná je teoreticky i v italštině...
Moc to baterku neušetří, když musíte mít zapnutou GPSku. Pan autor článku asi nevlastní smartphone, když píše hovadiny.
Pro Manzak
No to je pravda, asi si začnu dávat větší pozor. Letos ale například v Taxenbachu mě to vyblejsklo a v tu chvíli jsem měl na tachometru myslím, 57km/h. Spali jsme tam, tak jsem se šel podívat, jestli to je typ radaru, který fotí i zezadu a byl to on. No nic nepřišlo, tak si myslím, nebo spíš doufám, že přestupky tohoto typu budou tolerovat. No uvidím v létě. Frčíme do Provance.
A spotřebu snižuje taky?
deluxa, nema to spolecneho s dopravou nic, je to jen dalsi prijem pro statni pokladnu. A proc teda rovnou nezavedou myta? Protoze tohle je pruchodnejsi, ovce nebrblaji jako by brblaly u zavedeni myta, navic si spousta vohnoutu mysli ze to bezpecnosti pomaha.
Ne nezakrikl jsi to Micky, a ani nemas stesti, jen nevis ze nove se to posila i mezinarodne, takze az priste nekam pojedes, a vyblejsknou te tam, tak ti prijde oznameni az domu. Cili se ti zacne rapidne rozsirovat i seznam tech co znas a stalo se jim to taky.
Za mě dobrá věcička, ale 3500,- za to fakt nedám. Už jezdím téměř 15 let každoročně mimo naše hranice a už mě i vyblejsklo několik radarů (hlavně Rakousko, Francie...), ale nikdy mi nic nepřišlo. A ani neznám nikoho, komu by něco někdy přišlo a to samé platí o laděných výfucích U aut těch případů znám docela dost, ale u motek ani jeden. Nejezdím žádnou kudlu, ale nad hranicí povolené rychlosti asi jako skoro každý jsem velice často.
Nikdy žádný problém. Možná mám jen štěstí a doufám, že jsem to teď nezakřikl. Takže za 1000,- možná pro dobrý pocit, ale jinak budu jezdit dál jako dosud.
Celkom by ma zaujimalo co ma spolocne plynulost a bezbecnost na cestach zo stacionarnym radarom co foti a rozposiela pokuty ked idete o 1km/h viac a nie ste robot. Lebo to sa vlastne aj ocakava ze "skoro kazdy" zalati. Zavedme potom prechodne myta po celej Europe cez kazdu dieru ktorou pojdete. Aspon to nebude klamanie a zavadzanie ludi.
Targus,,,ten zlodejsky system uz mate aj vy v CZ videl som pokutu poslanu od Vas zo stacionarky, tam bolo +3km/h a posielalo sa to. Akurat ze ta znacka uz bola skartovana ( firemne auto, majitel, vodic neznamy) takze si s tym zrejme mozu vytriet rit. U nas sice stacionarky nie su ale mame tu policajtov "operujucich" za stromom, po krikoch a v priekopach.
Targusi a ty si uplně blbej,nebo schválně nechápeš?Twoe,dyk zatím 99% lidí včetně mě přišly pokuty z venku ze stacionárů a ty to v seznamu má.Takže ještě jednou.Co je zbytečnýho na tom,že zpomalim ve městě z 60ti na 50 při průjezdu okolo stacionáru?
Proti přenosnejm to není,ale to snad víme všichni a jakákoli diskuze tady pod článkem je o nich zbytečná..
Me to smartfoun pousti do sluchatek v helme, takze bych to timto naramkem uz moc nevylepsil.
jakože nemůžu nesouhlasit s názorem velkého vševědoucího Targuse? Nesouhlasím s tím, co jsi napsal, podle mě to nejsou vyhozené prachy a s tím návodem taky nesouhlasím, nemůžu to vyjádřit?
jets
Ty seš xůl
Nebolí tě nic? Jestli ne, taxi nenašel nic pod stromečkem, že?
MkokyX
Jojo, fotí. Co pomůže, je dobře uvázaná bagáž, ale to si zas koleduješ o problém s živým policajtem...
Anebo připojení PAV-íka, protože ten nemá registraci a na ručně malovanou SPZ tě nikdo neuloví. Btw. dají se sehnat i zcela nové...
Ale s PAV-íkem asi jezdit nebudeš...
zmulin
Jakej je problém?
Že brzdíš tam, kde není třeba a dostáváš flastry tam, kde podle náramku žádný radar není.
Taky jsem něcoi podobného zkoušel a nic moc. Tedy spíš nic, než moc.
fotí i zadek kámo. Mám z Francie i Maďarska zkušenost. Náramek na pinďoura by byl přinosnější . Taky jezdím raději tam kde svět je ještě jakž tak v pořádku.
Ano,dneska už fotěj radary i zadek motorky.Asi ne všechny,ale pár pokut už přišlo..
Targus:twoe to ses rozepsal...Jakej je problém aktualizovat seznam,když jedu třeba na prodlouženej víkend do Alp?A jakej je problém tam na to drnčení na 20m zpomalit ?
Mě zatím z venku přišly pokuty jen z těchhle stacionárů,který opravdu s prevencí nemaj nic společnýho
Normální policajti mě v rakousku měli na ručnim radaru,ale když viděli,že to s brzděním do obce myslim vážně,tak se jen otočil na jiný vozidlo a to sem u cedule určitě nejel 50..
Za mě super výrobek
Radary v zahraničí fotí i zadek motorky ?
Pokud bych se měl podělit se zkušenostmi, jak se alespoň POKUSIT vyhnout pokutám, tak:
1/ ignorovat země, které tento zlodějský systém zavedly. Ano, je faktem, že pak bychom nemohli skoro nikam, ale opravdu nevím, proč bych měl sponzorovat Macrona, který posílá pokuty za překročení rychlosti o 1 (slovy jeden) km/h. Fakt ne, ať si strčí svou krásnou zem i s památkami, lahodnými sýry a znamenitými víny do míst, kde záda ztrácejí své slušné jméno.
2/ bezprostředně po příjezdu mašinu jakože prodat, nebo aspoň změnit RZ (postaru SPZ). Pár snaživců odpadne - vyzkoušeno.
3/ změnit RZ alespoň před dalším odjezdem do země, ze které přišla pokuta. Pokud vyloženě neuděláte průser, je takřka nulová možnost, že na vás přijdou.
4/ dobře si pročíst papíry s přišedším flastrem. Pokud vymáhá pokutu město a nikoli státní orgán, je šance na vymožení pokuty ještě více minimalizována. Sází se pouze na vaši předposranost.
To je případ ČR, kde radary provozují soukromé společnosti za paušální částku a obejitím zákona, tzv. průplachem přes městskou policii následně města vymáhají flastry za to, že jste ve dvě ráno nejeli třicítkou okolo radnice.
5/ ještě před výjezdem do světa, resp. EU přepsat mašinu na babičku, která sedí nejlépe v domově důchodců, o něco málo hůře pak na výminku naproti vaší kuchyni, a ani ji nenapadne jet někam na rajz. To je naprosto ideální stav.
6/ ještě lepší je pak mít motku na papírech zemřelého. Naprostá pohoda, protože neotravuje ani ten pošťák. Je ovšem fakt, že to jsou povětšině dvoutaktní Jawy, které až tak velký problém s překračováním rychlostí nemají.
7/ a poslední, mně známý spolehlivý způsob, jak alespoň umenšit finanční ztráty je najít si svého Ukrajince.
Existují na Ukrajině lidé, kteří si přivydělávají přebíráním doporučených dopisů ze zahraničí. Majitel motky - "objektivně zodpovědný pachatel" se může vyhnout platbě do erární kasy tím, na napráská skutečného řidiče. Pokud tak učiní a odpovědná osoba skutečně existuje a přebere dopis se žádostí o vyrovnání finančního schodku, majitel je z placení vyvázán. Splnil svou povinnost. Naprášil vraha - pardon - narušitele bezpečnosti silničního provozu a může se dál vesele producírovat v zemi, kde tuto vraždu - pardon - překročení rychlosti spáchal. Bude ho to stát poštovné za dopis eráru a polovinu vymáhaného flastru, kterou pošle ukrajinskému Vasilovi proti mailem zaslanému skenu přebraného dopisu.Dál už to je pouze na eurosoudruzích, jak vypáčí pokutičku z Ukra, který sice poštu přebírá, ale k placení se jaksi nemá a nemá.
Jediná efektivní obrana je detektor radarových vln, případně jejich rušička, která je ovšem jaksi zakázána zřejmě všude na světě.
A pokud máte výrobek, který má v sobě i systém GPS se seznamem stacionárních kamer měřících rychlost odečtem času projetím přes dvě bílé čáry, máte slušně našlápnuto na minimalizaci flastrů.
Spárování takové hračky s tímto náramkem by pak bylo ideálním stavem, který by mohl nastat v zemích debilů, snažících se vylepšovat své mínusové rozpočty středověkými formami ožebračování pocestných.
Buellrider
Špatně čteš, chlape. Je tam seznam míst, na kterých byl zaznamenán radar. Tudíž musíš denně aktualizovat a tajně doufat, že nebudeš brzdit zbytečně. A ono ti stejně do poštovní schránky něco přistane, to se neboj.
jets
Vyhozené prachy.
shippnig do ČR stojí € 7,- budu to kupovat, jestli se chce někdo přidat a podělit se o poštovné, tak sz.
3500,-Kč? To je míň, než várka pokut co mi vždycky přijde po výletu na západ ať se snažím jak se snažím. Beru to
Stacionární radary většinou nemají nic společného s prevencí, ochranou atd a proto proti nim budu nasazovat cokoliv smysluplného. Šmejdi jedni...
Parádní nápad Jen v Itálii to nejspíš sežere baterku za chvíli, neb stacionárních radarů je tam v každém městečku několik. Tedy - většina výhružně tvářících se oranžových sloupků je fejk, rozbitých, prázdných nebo jen s namalovaným objektivem kamery, ale těžko se na dálku pozná, který to je. Taky bych nevěřil, že někdy pokuta z IT přijde a ono jo Zásadní otázka tedy zní: bere to všechny "radary" nebo jen ty skutečné?