Hotel Lázně Tábor

GPX do navigace
Vloženo: 15.07.2012 19:13
Typ: Motoubytování

Pro každého motorkáře i batůžek dáváme 10% slevy na občerstvení a hotelové služby . Naše okolí nabízí příjemné projížďky po jižních čechách. Nacházíme se v klidné a pohodové části Tábora u řeky Lužnice. V naší blízkosti je možné navštívít plavecký stadion,historické centrum, husitské muzeum,hrad Kotnov,zologickou zahradu a v současné doběje možné vidět historicky první vypouštění rybníku Jordán.
Restaurace s barem je otevřena ninimálně do 01 hodiny a kuchyně vaří do 24 hodin. Ubytování je možné ve 2 a 4 lůžkových pokojích za příznivé ceny
UPOZORNĚNÍ : Hotel je nově otevřen a ŽÁDNÉ staré odkazy na netu od minulého majitele s nesmyslnýma cenama neplatí. Připravujeme vlastní nové stránky
Úspěšnou sezónu a hodně šťasných kilometrů vám přeje celý tým hotelu Lázně

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku