Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
když jsem loni vybíral další motorku, tak jsem měl hodně velké nutkání, jít do jednoho Husaberga 450...byl za pěknou cenu, na pohled v dobrém stavu...a trvalo mně opravdu dost dlouho, než jsem se přesvědčil, že bych měl opravdu velké problémy s tím, uživit ten provoz ...a asi to bylo dobré rozhodnutí...už i tak jsem se při nákupu Suzy lehce zadlužil a platit teď několikrát takové takové peníze za samotný provoz, tak bych toho moc nenajezdil ...
fallen> Písek mám "lehce" z ruky, takže já nic neslibuju ...já to letos vidím jen na Vyškov a pak v srpnu na ten odložený Kuchyně Ševčík cup v Hrušovanech...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
ale mam na vas vsechny motardisty dotaz - na kolik foukate gumy na jizdu v provozu?
ja tak nejak vubec netusim na kolik to foukat nasel jsem si tlaky na origo enduro kola, ale urcite nebude vhodne na ty tlaky foukat motardy.. ER-5 jsem foukal 2,2 a 2,5, CBR jsem daval 2,5 a 2,9 (predek - zadek).. ale na kolik foukat TTcko opravdu netusim
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
no, asi zkusim nafoukat na 2,0 vpredu a 2,2 vzadu (prece jen mam pres 80 kilo) a uvidime.. bud ufouknu nebo prifouknu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Miši- vepředu víc se dáva na endura a krosky,ne na silnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
v4o píše: Cosmogagy> 2.0 a 2.2 se mi zdá moc,no,vyzkoušej.Na měkčích se lépe zatáčí Huska váži 156kg,to je tak nastejno s TT,ne?
Miši- vepředu víc se dáva na endura a krosky,ne na silnici
mne se teda vzdycky lip zatacelo kdyz jsem mel gumy spis trosku prefoukly nez trosku nedofoukly spis to byl teda takovy subjektivni pocit "sucha a bezpeci"
TT vazi 135kg suche vahy v originale, moje v motardu a s ladakem bych tipl o par kilo min, ale tezko rict... s olejem, brzdovkou a plnou nadrzi jsem zhruba na 147kg (co jsem to tak zhruba pocital)... ale ja vazim asi tak odhadem o 30kg vic nez ty, takze celkove jsem s TTckem jako "souprava" tezsi nez ty s Huskou asi o 20 kilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
s olejem, brzdovkou a plnou nadrzi jsem zhruba na 147kg (co jsem to tak zhruba pocital)
Sem si nechal od kamaráda zvážit DT v jednom JZD, a navážil mi 110Kg .. řikal že váha se celkem pravidelně kalibruje, a že má odchylku +-5Kg, takže i kdyby 115, a to sem měl téměř plnou, zkrátka jak sem přijel .. A mám pocit že to bylo na motárdech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Frantas píše: Sem si nechal od kamaráda zvážit DT v jednom JZD, a navážil mi 110Kg .. řikal že váha se celkem pravidelně kalibruje, a že má odchylku +-5Kg, takže i kdyby 115, a to sem měl téměř plnou, zkrátka jak sem přijel .. A mám pocit že to bylo na motárdech
ja se ani nedivim, takovy maly jednoduchy moturek, zadne technicke vymozenosti.. celkem te hmotnosti i verim
Miši: No není tady moc co ke smekání. Jak nemám čas na ježdění, tak pořád vymejšlím akorát ptákoviny. Dopracoval jsem to k silnému nepoměru schopnosti stroje / schopnosti jezdce. Budu se teď muset zaměřit trocha na tréning, protože za sezónu 2010 jsem zvládl celých 18mh.. a to jsou v tom i dva závody, takže tréning si fakt dopřávám. Ale někdy je to těžký no.. kdybych měl čas trénovat, tak bych zase neměl peníze na ty ptákoviny.
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/503733-dr-650-r-dakar.html
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Naposledy editováno 26.03.2011 20:33:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Frantas píše: PRiPaDoVaK> Tyvole, já sem to ňák nestudoval, ale tadle alternativa mě vlastně vůbec nenapadla
no ale i kdyz jsi premyslel na alternativou ze je to dvacka Duke, napadlo te taky ze je to ctyrtakt?? takze by te nejspis nenatrh a tezko pujde nejak "otevrit"???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Frantas píše: Cosmogagy> No abyses nedivil Ten motor bude udušenej na 11Kw, ale neudušenej bude mít víc Pokud tomu nevěříš, že by mě to předjelo, tak přiznám něco, na co nejsem pyšnej
v zatackach skrz podvozek verim ze jo.. na rovine?? ne...
kone z toho vydolovat pujdou, ale ne lehce.. bude ten motor treba priduseny, ale asi ne jednoduse.. to bude vyfuk, sani, mozna i ridici jednotka.. podle mne to nebude jen tak na garaztuning dostat z toho dalsi kone.. treba to pujde, ale bude to tezce zaplaceny..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Hele, když ti řeknu, že kámoš má CBR 125 (stříkačku), a na zrychlení mu pořádně neujedu. Sice sme nezkoušeli normální sprint, ale prostě kdž sem DT nakládal co jelo, tak sem mu zdrh jen o zanedbatelný metříky. Z kopce by mě prej i předjel (já sem mu teda neujel), takže bych mu i věřil. Jedině kde mám na vrch sou kopce, tam on to držel, a já sem ne plno nejel. Ale podle toho co řikal, tak má delší kvalty než já, takže by to bylo pochopitelný. Jinak oba máme celej vejfuk Gianelli.
A abysis nemyslel že mi to ňák nejede, tak se koukni jak to jede
Samozdřejmě že by to mohlo jed i líp, ale neřek bych že to jede špatně.
A když si vemu že Duke má čtyřventyl, a eště to neni hujka, ale oranžová, tak by mi to normálně musel napráskat